-
Από όσο γνωρίζω και εγώ όμως,η Μάζντα όταν είχς παρουσιάσει τό RX-7 μέ τά τούρμπο,έλεγε ότι είχαν λύσει όλα τα προβλήματα αξιοπιστίας τού κινητήρα.
τή δοκιμή στούς 4Τ τήν έχω διαβάσει φυσικά,αλλά καί πάλι δέν νομίζω ότι μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα από εκεί. -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Από διηγήσεις γνωστού μου, κατόχου RX8 cosmo: Με 50 ευρώ βενζίνη κάνει 200-250 χιλιόμετρα και βάζει σε κάθε γέμισμα 1 λίτρο λάδι..... γι αυτό και μόνο ψήφισα Golf.
Αυτό μου ακούγεται σαν φίδι άγριο και κακό.
Δηλαδή αν έστω και το ένα από τα δύο αληθεύει, ούτε γι'αστείο δεν θα έπαιρνα τέτοιο αυτοκίνητο.Με βαρύ πόδι όλλλλααααα καίνε και λάδι αμα λάχει ..... και ας μην είναι Βανκελ ...
Ζούγκλα γίναμε ..
Τώρα που το ξαναδιαβάζω, κατάλαβα ότι δεν κατάλαβα. Δηλαδή τη φράση 'βάζει σε κάθε γέμισμα 1 λίτρο λάδι' την εξέλαβα ως 'βάζει σε κάθε γέμισμα βενζίνης και 1 λίτρο λάδι'. Πρέπει να ήμουν πολύ αφηρημένος εκείνη την ώρα.
ΟΚ λοιπόν για το λάδι, 1 λίτρο κατανάλωση μεταξύ των αλλαγών είναι λογική κατανάλωση αν το πατάς, για δε τους wankel απόλυτα λογική.Η κατανάλωση βενζίνης όμως είναι κατά τη γνώμη μου τραγική. 50 ευρώ για 250 χλμ;;; Εγώ με 20 ευρώ (απλή αμόλυβδη - το RX8 τι παίρνει; ) κάνω 300-350 χλμ, άρα κατ'αναλογία με 50 ευρώ κάνω (μούμπλε-μούμπλε) 600+, δηλαδή 2,5 φορές περισσότερο. Ή αλλιώς, εγώ με 50 ευρώ πάω Αθήνα-Θεσσαλονίκη και κάνω μερικές βόλτες στην πόλη, ενώ ο άλλος έχει μείνει στο Βόλο και πίνει τσίπουρα για να ξεχάσει.
-
Πάντως σε long-term R-X8 high power (ετήσιο τεστ), πέρα από μερικά προβληματάκια στην εκκίνηση στο κρύο (σας θυμίζει κάτι αυτό;;; ) και την φυσιολογική κατανάλωση λαδιού, δεν παρουσιάστηκε τίποτα. Καλύφθηκαν 27.000μίλια (=45.000χλμ περίπου) και το αμάξι δεν έκανε τσικ. Ακόμα και λάδι δεν έκαψε τα τελευταία 10.000 μίλια...
Ούτως ή άλλως όμως για εμένα δεν υφίσταται δίλημα... Japanese... κι ας μην έχει τα 192 άλογα ούτε κατά διάνοια...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τώρα που το ξαναδιαβάζω, κατάλαβα ότι δεν κατάλαβα. Δηλαδή τη φράση 'βάζει σε κάθε γέμισμα 1 λίτρο λάδι' την εξέλαβα ως 'βάζει σε κάθε γέμισμα βενζίνης και 1 λίτρο λάδι'. Πρέπει να ήμουν πολύ αφηρημένος εκείνη την ώρα.
ΟΚ λοιπόν για το λάδι, 1 λίτρο κατανάλωση μεταξύ των αλλαγών είναι λογική κατανάλωση αν το πατάς, για δε τους wankel απόλυτα λογική.Η κατανάλωση βενζίνης όμως είναι κατά τη γνώμη μου τραγική. 50 ευρώ για 250 χλμ;;; Εγώ με 20 ευρώ (απλή αμόλυβδη - το RX8 τι παίρνει; ) κάνω 300-350 χλμ, άρα κατ'αναλογία με 50 ευρώ κάνω (μούμπλε-μούμπλε) 600+, δηλαδή 2,5 φορές περισσότερο. Ή αλλιώς, εγώ με 50 ευρώ πάω Αθήνα-Θεσσαλονίκη και κάνω μερικές βόλτες στην πόλη, ενώ ο άλλος έχει μείνει στο Βόλο και πίνει τσίπουρα για να ξεχάσει.
Με 20 ευρώ κάνεις 350χλμ, αλλά και με 90 ίππους. Το άλλο με 192 προφανώς θα καίει περισσότερα
Αυτό δεν σημαίνει πως δεν καίει, απλώ έχει υψηλότερη κατανάλωση από αντίστοιχης ισχύος αυτοκίνητα. Αν θες 192 ίππους και ελάχιστη κατανάλωση πάρε... υβριδικό ή diesel
-
Οι wankel κινούνται και με απλή αμόλυβδη χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα σε αντίθεση με τους FSI και TFSI.
-
Aπορώ πάντως με τόση κατανάλωση λαδιού πως δεν υπάρχει πρόβλημα με του ρύπους... Εξάλλου και τα δίχρονα γι'αυτό καταργήθηκαν...
-
cavallino ........ έγραψες
Οσο για τη δυναμομέτρηση των σύγχρονων αυτοκινήτων και ειδικά του RX-8 έχουν γραφτεί πολλά. Μερικά αυτοκίνητα με σήματα που παίρνουν από αισθητήρες θερμοκρασίας - ροής αέρα στο ψυγείο κλπ. 'κόβουν' τον κινητήρα για να τον προφυλάξουν , αφού 'καταλαβαίνουν' ότι βρίσκονται στο δυναμόμετρο . Και οι 4Τ έπεσαν πάλι στη 'λούμπα' αυτή . Οι χρόνοι που πετυχαίνει από στάση για τα 400 - 1000μ σε συνάρτηση με το βάρος αποδεικνύουν την πραγματική ιπποδύναμη ενός αυτοκινήτου.
Και για να μην ξεχνιόμαστε ....... RX - 8
-
μεγάλο ντέρμπι η ψηφοφορία πάντως
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Áðü äéçãÞóåéò ãíùóôïý ìïõ, êáôü÷ïõ RX8 cosmo: Ìå 50 åõñþ âåíæßíç êÜíåé 200-250 ÷éëéüìåôñá êáé âÜæåé óå êÜèå ãÝìéóìá 1 ëßôñï ëÜäé..... ãé áõôü êáé ìüíï øÞöéóá Golf.
Áõôü ìïõ áêïýãåôáé óáí ößäé Üãñéï êáé êáêü.
ÄçëáäÞ áí Ýóôù êáé ôï Ýíá áðü ôá äýï áëçèåýåé, ïýôå ãé'áóôåßï äåí èá Ýðáéñíá ôÝôïéï áõôïêßíçôï.Ìå âáñý ðüäé üëëëëááááá êáßíå êáé ëÜäé áìá ëÜ÷åé ..... êáé áò ìçí åßíáé Âáíêåë ...
Æïýãêëá ãßíáìå ..
Ôþñá ðïõ ôï îáíáäéáâÜæù, êáôÜëáâá üôé äåí êáôÜëáâá. ÄçëáäÞ ôç öñÜóç 'âÜæåé óå êÜèå ãÝìéóìá 1 ëßôñï ëÜäé' ôçí åîÝëáâá ùò 'âÜæåé óå êÜèå ãÝìéóìá âåíæßíçò êáé 1 ëßôñï ëÜäé'. ÐñÝðåé íá Þìïõí ðïëý áöçñçìÝíïò åêåßíç ôçí þñá.
ÏÊ ëïéðüí ãéá ôï ëÜäé, 1 ëßôñï êáôáíÜëùóç ìåôáîý ôùí áëëáãþí åßíáé ëïãéêÞ êáôáíÜëùóç áí ôï ðáôÜò, ãéá äå ôïõò wankel áðüëõôá ëïãéêÞ.Ç êáôáíÜëùóç âåíæßíçò üìùò åßíáé êáôÜ ôç ãíþìç ìïõ ôñáãéêÞ. 50 åõñþ ãéá 250 ÷ëì;;; Åãþ ìå 20 åõñþ (áðëÞ áìüëõâäç - ôï RX8 ôé ðáßñíåé; ) êÜíù 300-350 ÷ëì, Üñá êáô'áíáëïãßá ìå 50 åõñþ êÜíù (ìïýìðëå-ìïýìðëå) 600+, äçëáäÞ 2,5 öïñÝò ðåñéóóüôåñï. ¹ áëëéþò, åãþ ìå 50 åõñþ ðÜù ÁèÞíá-Èåóóáëïíßêç êáé êÜíù ìåñéêÝò âüëôåò óôçí ðüëç, åíþ ï Üëëïò Ý÷åé ìåßíåé óôï Âüëï êáé ðßíåé ôóßðïõñá ãéá íá îå÷Üóåé.
Åãþ ôï 1 ëßôñï óå êÜèå ãÝìéóìá ôï êáôáëáâáßíù üðùò áíáöÝñåôáé 'óå êÜèå ãÝìéóìá ñåæåñâïõÜñ êáé Ýíá ëßôñï ' áí åßíáé äéáôõðùìÝíï ëÜèïò áò ôï áíáöÝñåé äåí èá ôïí êñåìÜóïõìå êéüëáò ...
1 ëßôñï ëÜäé ìåôáîý áëëáãþí áí Ý÷åéò âáñý ðüäé åßíáé áíáìåíüìåíï üðùò êáé åóý áíáöÝñåéò ,ôï åßäá êáé åãþ óå ðåñßïäï ðïõ ôï ðüäé ôï åß÷á óôï ðÜôùìá üôáí Ýãéíá ëßãï ðéï ðñïóåêôéêüò üëá êáëÜ Ôþñá 50 åõñþðïõëá ãéá 250 ÷ëì ,áõôü åìÝíá ìïõ êÜíåé óêßóéìï êÜíåé êáé ëÜóôé÷á ãéá ðÝôáìá .. êáé ãéá íá ãßíù ðéï óõãêåêñéìÝíïòÇ ìåãáëýôåñç áõôïíïìßá ìå 50 åõñþ åßíáé Üíù ôùí 700 ÷ëì .. ìå áðüëõôá âáñý ðüäé 300÷ëì .....ãéá áõôü êáé ç êáôáíÜëùóç ôïõ ìïõ åßíáé áðüëõôá áðïäåêôÞ Üëëùóôå åßíáé ðåéñáóìüò äåîéïý ðïäéïý äåí èá ðåñéìÝíù êáé êáôáíÜëùóç íôÞæåë ....
-
Για να λεμε και του στραβου το δικιο... το ρο-χι καιει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, τελεια και παυλα. Νομιζω το ειχα ξαναγραψει παλιοτερα, καιει αρκετα παραπανω απο την GTV v6 TB, που προσωπικα θεωρω μια απο τις μεγαλυτερες ρουφηχτρες, και καιει τα διπλα (!) απο μια Μ3 Ε36 3.2... υπαρχουν και μαρτυρες...
Ομως θα ηθελα να ΤΟΝΙΣΩ, οτι η καταναλωση δεν ειναι σοβαρος παραγοντας για την αποκτιση ενος τοσο ειδικου και διαφορετικου αυτοκινητου οπως το ρο-χι. Οποιος το αγοραζει θα πρεπει να ξερει και ΓΙΑΤΙ το αγοραζει, και πως να το μεταχειριστει... αν το θεμα ειναι να πουλαει μουρη ε τοτε ας παρει ενα ΤΤ... η κατι παρομοιο, γιατι κριμα ειναι...
αυτο το αμαξι θελει τουλαχιστον ενα trackday και τρεις βουνισιες ειδικες, τον χρονο για να πεις οτι νιωθει καλα -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Με 20 ευρώ κάνεις 350χλμ, αλλά και με 90 ίππους. Το άλλο με 192 προφανώς θα καίει περισσότερα
Αυτό δεν σημαίνει πως δεν καίει, απλώ έχει υψηλότερη κατανάλωση από αντίστοιχης ισχύος αυτοκίνητα. Αν θες 192 ίππους και ελάχιστη κατανάλωση πάρε... υβριδικό ή diesel
Ωραία, να το θέσω διαφορετικά τότε: για 15.000 χλμ (ένας λογικός μέσος όρος χλμ για ένα έτος) χρειάζονται 3.000 ευρώ για βενζίνη. Δηλαδή σε περίπου 8-9 χρόνια το έχεις πληρώσει διπλό, συνυπολογίζοντας χονδρικά τέλη και συντήρηση, εφόσον δεν βγάλει εν τω μεταξύ καμία βλάβη και χώρια τα λάστιχα. Τέλος πάντων, αν θέλει κάποιος να μπει στο χορό, ας χορέψει. Αν όμως το πάρει για να πηγαίνει στη δουλειά και τη διασκέδασή του, άντε και για τίποτα γούστα όποτε έχει την ευκαιρία, δεν θα του κάτσει καλά ο λογαριασμός.
-
Και τα 2 μοντελα ειναι καπως 'ειδικα'. Απλα το γκολφ επειδη ουσιαστικα στηριζεται σε ενα 'κανονικο' μοντελο, εχει λιγοτερες απαιτησεις και απαιτει λιγοτερες παραχωρησεις στη χρηση και συντηρηση του.
Η καταναλωση ειναι αυξημενη, αλλα για μενα το σπαστικο ειναι το λαδι που θελει συχνα ελεγχο.
Στην 24ωρη δοκιμη που συμμετειχαν οι 4Τ, αναφερθηκε οτι το μοτερ του RX εκαψε λαδι, αλλα η mazda δεν ειπε πόσο.
-
RX-8 . και -
Το ερωτεύεσαι για την εμφάνιση και την οδική του συμπεριφορά και συμβιώνεις με τη μόνη αδυναμία του, την αυξημένη κατανάλωση, που προκαλείται από την έλξη για το γκάζι
-
Θέλω να πιστεύω οτι όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές των 2 οχημάτων είναι λάτρεις της αυτοκίνησης !
Και επίσης θέλω να πιστεύω οτι όλοι αντιλαμβανόμαστε το 'μέγεθος' αυτών των εργαλείων χαράς αλλά και το καθόλα σεβαστό κόστος τους!Ψηφίζω Golf ,γιατί πολύ απλά το θέλω για καθημερινό αυτοκίνητο που να εξυπηρετεί όλες μου τις ανάγκες! Απο το μάρκετ μέχρι μια γρήγορη βόλτα στους ξεχασμένους δρόμους....
Εξαιρετικές επιλογές αυτοκίνησης και οι δύο!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Θεωρώ πως όποιος έχει δίλημμα μεταξύ Golf και RX8 καλό θα ήταν να πάρει τελικά το Golf για να μην πάει στράφι το άλλο.Όλη η ουσία της συζήτησης σε μια γραμμή...
-
Cavallino rocks!
-
Καλά, μην το παρακάνουμε. Δεν συγκρίνουμε το RX8 με το Passat. Είναι ανταγωνιστικά αυτοκίνητα τα δυο τους, ας έχει το Golf την κίνηση μπροστά.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Καλά, μην το παρακάνουμε. Δεν συγκρίνουμε το RX8 με το Passat. Είναι ανταγωνιστικά αυτοκίνητα τα δυο τους, ας έχει το Golf την κίνηση μπροστά.Πραγματι εχουν και τα δυο ενα τιμονι, τεσσερις ροδες, και 4 πιστονια...
ΦΤΟΥ!!! λαθος εκανα... το ρο-χι δεν εχει ουτε καν πιστονια!φιλε Manosk συγγνωμη για την ειρωνια αλλα κατα την γνωμη μου εσυ το παρακανεις λεγοντας οτι τα δυο αυτοκινητα ειναι ανταγωνιστικα... Το γκολφ ειναι το καλυτερο του ειδους του σιγουρα... αλλα το ρο-χι ειναι μια κατασκευη τελειως διαφορετικη σε δικη της κλαση. Προσεχε, δεν λεω οτι ειναι καλυτερο, αυτο 8α το κρινει ο κα8ενας με τις αναγκες του, λεω απλα οτι ειναι τελειως διαφορετικο, και εξου κατα την γνωμη μου και δεν συγκρινονται.
-
Συμφωνώ με τον Άρη.
-
αφου δε συγκρινονται, τοτε τι γραφουμε 6 σελιδες????
Δίλημμα των 29Κ: Golf GTI ή RX-8 Challenge ;