Καλησπέρα! Ακριβώς αυτά τα λάστιχα είχα σε 156 1,6. Τα αγόρασα φέτος στην αρχή του χρόνου 450 ευρώ ύστερα από παζάρια, οπότε η τιμή που αναφέρεις μου ακούγεται πολύ καλή. Τα λάστιχα είχαν πολύ καλό κράτημα μετά από λίγο ζέσταμα. Το μόνο πρόβλημα ήταν οτι μετά από 15000 χιλιόμετρα είχαν φθαρεί αρκετά και το αυτοκίνητο γλιστρούσε αρκετά. Η χρήση βέβαια ήταν πολύ σκληρή. Η άλφα όμως παρεδωσε το πνεύμα πριν τα λάστιχα. Κοίτα και τα pirelli pzero τα οποία συνεργάζονται πολύ καλά με το αυτοκίνητο.
cuore-sportivo
@cuore-sportivo
Φοιτητής
Latest posts made by cuore-sportivo
-
RE: GOODYEAR EAGLE F1 205/55/R16
-
RE: Αποριες περι συμπεριφορας στην στροφη.
Σίγουρα για το μέσο οδηγό είναι πιο πιθανό να προβεί σε διορθωτική κίνηση σε ενδεχόμενη υποστροφή παρά σε υπεστροφή. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι υποστροφή λόγω κακής εκτίμησης της ταχύτητας εισόδου μπορεί να διορθωθεί εύκολα αφού ακόμα και το φρενάρισμα ενδεχομένως να μην έχει κανένα αποτέλεσμα.
Από την άλλη η υπεστροφή (αδράνειας) απαιτεί καλή γνώση του αυτοκινητού και του δρόμου ώστε να μη γίνει υπερδιόρθωση ή καταλήξει σε τετ α κε και θα πρέπει ο οδηγος να πατήσει γκάζι ώστε να φορτίσει τον πίσω άξονα.
Συνήθως σε γλιστερό ελληνικό δρόμο με μπροστινοκίνητο ή τετρακίνητο αυτοκίνητο με μεγάλύτερη από την ιδανική ταχύτητα έχουμε υποστροφή στην είσοδο που οδηγεί σε σήκωμα του ποδιού από το γκάζι οπότε λόγω μεταφοράς βάρους εκδηλώνεται υπεστροφή στην έξοδο της στροφής.Όσον αφορά το renault μπες σε μια μέτρια γλιστερή στροφή με αρκετή ταχύτητα και με μικρή σχέση στο κιβώτιο και αφησε απότομα το γκάζι στο μέσο της στροφής . Ετοιμάσου να πατήσεις πάλι γκάζι και ανάποδο. (έρημος δρόμος φυσικά)
-
RE: Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3
Γειά σας κι από μένα. Ψήφισα 159 ως γνήσιος αλφίστι και με την ελπίδα η 159 να αποκτήσει επιτέλους ποιότητα κατασκευής εφάμιλλη του αντιπάλου της (3). Αρχικά οι πρώτες φωτογραφίες του Σάκη με είχαν ξετρελάνει, αλλά τελικά πιστεύω πως η 159 δεν απέχει πολύ σχεδιαστικά από την υπάρχουσα 156. Ελπίζω επίσης η 159 να μην έχει πλαδαρέψει και να έχει αποκτήσει ακόμα καλύτερη συμπεριφορά χάρη στις 4κίνητες εκδόσεις.
Όσον αφορά την 3αρα πιστεύω (χωρίς να την έχω οδηγήσει όμως) ότι είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά από την 325 και πάνω. Σχεδιαστικά δε τη θεωρώ κακή παρά μόνο το πίσω μέρος της.
Θέλω να ευχαριστήσω το Σ.Χ. που μας ενημερώνει , εκτός του περιοδικού,για θέματα που μόνο αν είσαι Σάκης μπορείς να γνωρίζεις και ότι παρά το γεγονός ότι είναι ένας από τους πιό έμπειρους δημισιογράφους και όχι μόνο,αφιερώνει μέρος του χρόνου του για να μιλήσει μαζί μας και να σφυγμομετρήσει. Ευχαριστούμε!
(Νεαρός χεράς με ασημί 156) ευχαριστώ
-
RE: Εσκεμένο τρακάρισμα!
Επειδή έχω εμπειρία σε τέτοιου είδους σύγκρουση, η ασφαλιστική του τελευταίου αποζημειώνει όλους τους μπροστινούς εφόσον αυτοί δεν έχουν συγκρουστεί από πριν.
-
RE: Τι αμαξι θα παιρνατε...
Χωρίς παρεξήγηση , το γράφεται με αι κι όχι με ε, απλώς για να μην αποτυπώνονται στο μυαλό μας σφάλματα.
Τώρα όσον αφορά το ερώτημα που έθεσες θα σου πρότεινα να περιμένεις το ford fiesta s που θα έρθει τον επόμενο μήνα. -
RE: Κατανάλωση!
Τι να σας πω ρε παιδιά ! Με 156 1,6 ts δεν έχω πέσει κάτω από τα 11l/100km για ολόκληρο ρεζερβουάρ και με subaru forester 2,0 xt ποτέ κάτω από 12, αν και η οδηγησή μου δεν είναι από τισ πιο οικονομικές, δυστυχώς!
-
RE: Αγορα SUBARU Forester Turbo 2.0XT και απορίες.....
Έχουμε ένα xt στην οικογένεια από το μάρτιο του 2004. Τα μοναδικά του μειονεκτήματα είναι μερικά ακριβά ανταλλακτικά όπως τα τακάκια (160 ευρώ τα μπροστινά) και το κιβώτιο εν μέρει (οι αλλαγές απαιτούν αποφασιστικότητα ). Το ανανεωμένο μοντέλο έχει καλύτερο εσωτερικό και πιθανό καλύτερο κιβώτιο. Όσον αφορά την κατανάλωση εξαρτάται καθαρά από τον τρόπο οδήγησης. Ααα και για αγορά καλύτερα καινούριο και φυσικά μόνο από τη επίσημη αντιπροσωπεία , σε καμία περίπτωση από τη Μeva. Καλοτάξιδο!
-
RE: Ποιο SUV
Στην οικογένεια έχουμε ένα Subaru forester 2,0 xt και αναφέρω τα εξής:
- Στο δρόμο το αυτοκίνητο έχει οδική συμπεριφορά εφάμιλη με καλοστημένο οικογενειακό , αν όχι καλυτερη . Οι επιδόσεις του είναι πολυ καλές ακόμα και με πλήρες φορτίο.
- Σε πατημένο χωματόδρομο το αυτοκίνητο είναι απολαυστικό.
- Στα πιο δύσκολα ο συμπλέκτης δυσανασχετεί και μυρίζει γρήγορα αν και μιλάμε για δύσκολες συνθήκες.
- Έχει ακριβά service, ενδεικτικά τα εμπρός τακάκια κοστίζουν 160 EUROS και σχετικά μέτριο δίκτυο διανομής ανταλλακτικών.
- Είναι πολύ στιβαρό και δεν τρίζει ακόμα και σε σκληρή χρήση
- Πολύ αξιόπιστο
Το συνιτστώ σε όσους αρέσκονται στην άνετη και γρήγορη κίνηση στο δρόμο και επιζητούν τα παιχνίδια σε βατούς χωματόδρομους ή σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, με τη μέγιστη ασφάλεια!
-
RE: Eνεργητική ή παθητική ασφάλεια;
Κάλλιον του θεραπεύειν το προλαμβάνειν!
Ωστόσο επειδή δεν οδηγούμε σε άδειες πίστες η παθητική ασφάλεια είναι απαραίτητη γιατί ποτέ δεν ξέρεις.
-
RE: ESP: Δουλεύει;
Με γκάζι το αυτοκίνητο θα ανακτούσε μεγάλο μέρος της πρόσφυσης των πίσω τροχών λόγω μεταφοράς βάρους σε αυτούς.
Πάντως σε υπεστροφές με πολλά χιλιόμετρα απαιτείται και εξαιρετικά προσεκτικό ανάποδο με όσο το δυνατό λιγότερο στρίψιμο και ίσιωμα του τιμονιού καθώς το αυτοκίνητο επανέρχεται ώστε να αποφευχθεί το χαστούκι.Η πράξη βέβαια έιναι πολύ πιο δύσκολη!