-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Γιατί σου φαίνεται περίεργο?Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει κτασκευαστεί μονάχα 50 φορές (+1 convertible) και μιλάμε για ένα πολύ πρωτοποριακό αυτοκίνητο για την εποχή του, ειδικά σε θέματα ασφαλείας. Ένα από τα ελάχιστα αμερικάνικα που πραγματικά αξίζει να έχει υψηλή τιμή.
Και το έχει σχεδιάσει και Έλληνας.
Αντίθετα είναι απορείας άξιο το ότι μια California πουλήθηκε στα $3,905,000.
Μου φάνηκε περίεργο γιατί πρόκειται για περιθωριακό αυτοκίνητο,ασχέτως σπανιότητας, του οποίου οι πιθανοί αγοραστές είναι πολύ λιγότεροι σε σχέση με αυτούς οποιασδήποτε Φερραρι/Μπουγκαττι/300ΣΛ κλπ. Για τον λόγο αυτό πίστευα οτι δεν θα είχε πολλά 'χτυπήματα'. Φαίνεται όμως οτι το σκεπτικό μου δεν είναι σωστό, μια που η 410 Superamerica (μια από 34) μετα βίας έφτασε τα 1,800,000. Το ότι το Tucker σχεδιάστηκε από Έλληνα,δεν νομίζω να επηρέασε την τιμή, σε αντίθεση με το ότι σχεδιάστηκε από ton Alex Tremulis, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.
-
Tη φράση ' το σχεδίασε Έλληνες' την έγραψα για ενημέρωση εδώ. Αν έγραφα Alex Tremulis πόσοι πιστεύεις θα τον καταλάβαιναν?
Φυσικά ο άνθρωπος είναι γνωστός κυρίως για άλλα project του, πολύ πρωτοποριακά.
Για παράδειγμα το concept Ford Gyron του 1961 (καμία σχέση με Γύρο έτσι...):http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Gyron
http://www.seriouswheels.com/pics-1960- ... ow-Car.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-kNfG5fVCmjE/T ... 4%2529.jpgΓια την ιστορία το αυτοκίνητο αυτό δεν ακολούθησε την τύχη των περισσοτέρων concepts (οι εταιρείες τα κατέστρεφαν μόλις τελειώναν οι εκθέσεις, και όσα έχουν επιζήσει, το οφείλουν κυρίως σε 'ανυπάκουους' υπαλλήλους που τα έκρυβαν) και βρέθηκε πρόσφατα. Δυστυχώς ο μηχανισμός του γυρολογίου είχε αχρηστευθεί (δεν γνωρίζω αν είχε αφαιρεθεί κιόλας) και είχε τοποθετηθεί πίσω κανονικός άξονας αυτοκινήτου. Ο συλλέκτης που το μάζεψε έγραφε ότι είχε σκοπό να το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση.
Επίσης στον ίδιο κύριο οφείλουμε και την εικόνα που έχουμε μέχρι και σήμερα για τα UFO.
Παρόλα αυτά, όντως έχει περιορισμένο κοινό μεν, αλλά μιλάμε για κόσμο που έδινε 1000000$ για να πάρει ένα cuda σε μοναδικό χρώμα.
Οπότε κάπου εκεί δικαιολογώ την τιμή του. -
Για να μην ανοίγω νέο τόπικ το γράφω εδώ.
- Με κριτήρια την αξιοπιστία (υπό την προϋπόθεση της καλής συντήρησης), τα φθηνά service και ανταλλακτικά ποιο από τα παρακάτω προτείνετε;
α) Alfa romeo alfetta (berlina) 1981
b) bmw E21 316 (1975)
c) fiat 124 sport coupe 1973
d) lancia beta coupe 1978
e) mini 1975Και φωτογραφίζω εμμέσως πλην σαφώς τα συγκεκριμένα
α) http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2951493/
b) http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2805112/
c) http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2980775/
d) http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1876818/
e) http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2500518/Τα συγκεκριμένα (από το car.gr) τα παραθέτω ενδεικτικά και όχι περιοριστικά (στη δημοτική,υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές).
- Επειδή ο καθένας ζητάει όσα του λείπουν, από ποια τιμή και πάνω (για το καθένα) πιάνομαι κότσος;
ΥΓ:Λόγω έλλειψης χρόνου και γνώσεων δεν σκοπεύω να ανοίγω το καπώ και να κάνω κατάθεση ψυχής. Επομένως, ό,τι μου λέει ο μάστορας. Επομένως, όσες λιγότερες επισκέψεις στον μάστορα τόσο το καλύτερο. Γι αυτό και με ενδιαφέρει κυρίως η αξιοπιστία.
ΥΓ2: Το αυτοκίνητο δεν προορίζεται για καθημερινή χρήση. -
Tην alfetta απο μενα θα σου ελεγα και η συγκεκριμενη μιαζει να ειναι καλη.Εναν καλο ελεγχο σε καποιον μηχανικο που κατεχει και εισαι οκ.
-
Έχω διαβάσει ότι η alfetta είναι ευπαθής σε σκουριές. Ωστόσο, όντως φαίνεται περιποιημένη μέσα έξω. Κ αξιοπρεπέστατο μοτεράκι φοράει. Κ μολονότι μπερλίνα λόγω ιταλικής φινέτσας δείχνει ζμπορ enough.
Η lancia επίσης πολύ όμορφη. Κ η συγκεκριμένη είναι δουλεμένη (λόγω καθημερινής χρήσης), άρα λογικά δεν πρέπει να βγάζει ιδιαίτερες ζημιές. Έχω διαβάσει για την beta ότι δύσκολα βρίσκεις ανταλλακτικά. Ισχύει;
Λογικά(;) ποιο ήσυχος θα είμαι με την μπέμπα. Το fiat επίσης με αρέσει πολύ, πάρα πολύ. Από αξιοπιστία όμως; Είμαι και άσχετος ρε γμτ για το τι πρέπει να προσέξω κοιτάζοντας καθένα από τα υποψήφια ή τι να περιμένω αγοράζοντάς το.
Για το μίνι; Τι στο διάλο να πρωτοπροσέξω; Σκουριές, μηχανολογικά, ηλεκτρολογικά; Έχω διαβάσει για παράδειγμα ότι το χιλιάρι είναι πιο αξιόπιστο (μηχανικά) από το χιλιοτρακοσάρι. Μύθος, whatever;
Επίσης, ως προς το κόστος αγοράς, εκτός της πρότασης '500-700 ευρώ κάτω σε σχέση με όσα ζητούν ' τι άλλο πρέπει να έχω υπόψη μου; Είναι πολλά 2800 για την συγκεκριμένη alfetta, είναι καλά 3500 για το συγκεκριμένο fiat 124 κλπ; Με τον νέο χρόνο που θα έχουν πληρώσει τα τέλη (όσα δεν έχουν ιστορικές πινακίδες) θα ανεβάσουν τις τιμές; Τις έχουν ρίξει τώρα μπας κ τα ξεφορτωθούν κ γλιτώσουν τα τέλη;
Δυστυχώς λόγω περιορισμένου χρόνου (κ έλλειψης υπομονής) δεν μπορώ να σερφάρω σε εξειδικεύμενα fora, να μιλήσω με ιδιοκτήτες, με μάστορες που βάζουν χέρι στα συγκεκριμένα για να βγάλω συμπέρασμα. Σκόρπιες πληροφορίες από δω κι από κει, λίγο κουτσομπολιό, το ένστικτό μου(;) και ο θεός να βάλει το χέρι του. Κάπως έτσι θα γίνει το έγκλημα. Γι αυτό αν υπάρχει κάποιος εδώ (ιδιοκτήτης ή fan) που μπορεί να δώσει τα φώτα του, να ξέρει ότι θα με πάρει στο λαιμό του.
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2839441/
Αυτή δεν μπορεί να βγάλει ιστορικές πινακίδες ε;
-
Τσου. Κ πρέπει οπωσδήποτε να βγάζει ιστορικές. Είναι ζήτημα φορολογικής ζωής και θανάτου (μου).
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Δυστυχώς λόγω περιορισμένου χρόνου (κ έλλειψης υπομονής) δεν μπορώ να σερφάρω σε εξειδικεύμενα fora, να μιλήσω με ιδιοκτήτες, με μάστορες που βάζουν χέρι στα συγκεκριμένα για να βγάλω συμπέρασμα. Σκόρπιες πληροφορίες από δω κι από κει, λίγο κουτσομπολιό, το ένστικτό μου(;) και ο θεός να βάλει το χέρι του. Κάπως έτσι θα γίνει το έγκλημα. Γι αυτό αν υπάρχει κάποιος εδώ (ιδιοκτήτης ή fan) που μπορεί να δώσει τα φώτα του, να ξέρει ότι θα με πάρει στο λαιμό του.
Προτείνω να καταλήξεις κάπου και μετά να μάθεις τα πάντα (όσο είναι δυνατόν) για το συγκεκριμένο που διάλεξες. Κλασικό και έλλειψη υπομονής και χρόνου δεν πολυκολλάνε μαζί.. κατά τα άλλα μαζί σου.
..την συγκεκριμένη Alfetta την είδα προημερών στην παραλιακή ! -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
- Με κριτήρια την αξιοπιστία (υπό την προϋπόθεση της καλής συντήρησης), τα φθηνά service και ανταλλακτικά ποιο από τα παρακάτω προτείνετε;
ΥΓ:Λόγω έλλειψης χρόνου και γνώσεων δεν σκοπεύω να ανοίγω το καπώ και να κάνω κατάθεση ψυχής. Επομένως, ό,τι μου λέει ο μάστορας. Επομένως, όσες λιγότερες επισκέψεις στον μάστορα τόσο το καλύτερο. Γι αυτό και με ενδιαφέρει κυρίως η αξιοπιστία.
ΥΓ2: Το αυτοκίνητο δεν προορίζεται για καθημερινή χρήση.Τα κριτήρια σου είναι πιο κοντά στην Ε21 κατά την γνώμη μου και επιπλέον είναι αυτοκίνητο ανθεκτικό που μπορεί να μην χρησιμοποιείται αποκλειστικά ως ιστορικό.
-
Κι εγω νομιζω οτι η e21 ειναι αυτο που σου ταιριαζει.. Παντως θα συμφωνησω οτι πρεπει λιγο να μαθεις καποια πραγματα και ν ασχοληθεις πριν προβεις σε αγορα και συντηρηση
-
Eπιμενω στην alfetta γιατι ειναι ιδιο πατωμα και μηχανικα με 75 και βρισκεις και τα παντα απο ανταλακτικα.Χωρια οτι εχουμε και το κοματι οδηγηκη ευχαριστιση που εκει το ε21 ειναι τραγικο ενω η alfa ειναι βεντουζα στο δρομο.
-
Ο χρήστης vasilis164 έγραψε:
Χωρια οτι εχουμε και το κοματι οδηγηκη ευχαριστιση που εκει το ε21 ειναι τραγικο ενω η alfa ειναι βεντουζα στο δρομο.Ε, δεν μπορώ να διαφωνήσω σε αυτό.
-
Πιτσιρικας κυνδυνεψα να το σφηνωσω ενα τετοιο και απο τοτε δεν τα εχω συμπαθεια.Ειναι ισως απο τα χειροτερα bmw σε οδηκη συμπεριφορα.Η 2002 ειναι κλασεις ανωτερη ας πουμε σε σχεση και με τα χρονια αλλα με afetta δεν συγκρινετε κανενα απο αυτα.
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Χωρια οτι εχουμε και το κοματι οδηγηκη ευχαριστιση που εκει το ε21 ειναι τραγικο ενω η alfa ειναι βεντουζα στο δρομο.
Ε, δεν μπορώ να διαφωνήσω σε αυτό.
+1 σιγουρα.. απλα απαντησαμε βασει προτεραιοτητων.
ΑΓΟΡΑ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ