Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2013: πουλάω τα πάντα για τα μάτια σου μόνο
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2013: πουλάω τα πάντα για τα μάτια σου μόνο
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 8 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    47
    196
    866
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      joe-bar-team last edited by

      το ξανασκέφτηκα και μάλλον δεν αξίζει το αέριο. θα το αφήσω ως έχει.

      μεταχειρισμένο θα πάρω μονο το τουμπανιασμένο crv του προέδρου. μετά το καλοκαίρι θα το πουλήσει 100%.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Ο Πρόεδρος είναι αυτός;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          224-v last edited by

          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

          Eϊμαι π-ο-λ-ύ περίεργος να μάθω ποιο κάρο καίει 15λίτρα και δεν πέφτει κάτω από αυτά.

          Πεθαίνω από περιέργεια λέμεεεεε

          Πιστεύω οποιοδήποτε αυτοκίνητο της περασμένης δεκαετίας με 3000cc+ και 1600κλ+ γράφει άνετα αυτές τις καταναλώσεις.

          Εχω κανει 110000 χλμ με το Thesis 3.0 (2003 μοντελλο) = 1700+ κιλα βαρος. Καθε εβδομαδα κανω περιπου 500χλ και χρειαζομαι 70 λιτρα.. οποτε ειναι 14 τα 100χλμ, βεβαια εχω κανει και 750 χλμ με ενα γεμισμα αλλα πηγαινα με cc απο εμιρατα σε Καταρ.. 120 χλμ την ωρα....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sprsk
            sprsk last edited by

            Όχι ότι από κατανάλωση θα κερδίσεις αρκετά αλλά είναι κουκλί .
            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3051754/

            Και κάτι που έχει μεγαλύτερους χώρους, περισσότερη δύναμη , λιγότερα τέλη και καίει κάτω από 9,5/100 στην πόλη
            http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3013760/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the-ace last edited by

              Ο χρήστης sprsk έγραψε:
              Όχι ότι από κατανάλωση θα κερδίσεις αρκετά αλλά είναι κουκλί .
              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3051754/

              Και κάτι που έχει μεγαλύτερους χώρους, περισσότερη δύναμη , λιγότερα τέλη και καίει κάτω από 9,5/100 στην πόλη
              http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3013760/

              Ψηφίζω CX7. Και τα δύο για πλάκα τα πατάει σε χώρους, άνεση, κρατήματα το 7αρι, και -δυστυχώς για μας- αυτό το καιρό τα σκοτώνουν (π.χ. πάρτε ένα στα μισά λεφτά από τα δύο προαναφερθέντα κάρα)

              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2859052/

              Μόνο θέμα ότι ο 2.3DIZI θέλει τη βενζινούλα του (όχι τρομερά πράγματα, ένα 14αρι το έχει άνετα όμως)....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                joe-bar-team last edited by

                το καινούριο 7άρι το ειδα μαζί με το 5άρι τις προάλλες και ειναι πραγματικά τέρας.

                βεβαια οτιδήποτε εκτός απο ντιζελ ειναι εκτός πραγματικότητας...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the-ace last edited by

                  Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                  το καινούριο 7άρι το ειδα μαζί με το 5άρι τις προάλλες και ειναι πραγματικά τέρας.

                  βεβαια οτιδήποτε εκτός απο ντιζελ ειναι εκτός πραγματικότητας...

                  Δυστυχώς ενώ υπήρχαν μερικά πετρέλαια μέχρι πριν από μερικούς μήνες, πλέον δεν τα δίνει κανένας και με τίποτα...μόνο 'καινούριο' υπάρχει, δηλαδή όσα πρόλαβαν να εκτελωνίσουν.

                  Το οποίο πετρέλαιο σημειωτέον με ένα ECU Box (Magnum, RaceChip κλπ) πάει στα 230 άλογα και τα 50 κιλά ροπής και το χρησιμοποιείς και σαν tractor μετά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    joe-bar-team last edited by

                    τη μαλακία η Μάζδα με το μικρό γιατί την έκανε τοσο χοντρή; αν διάβασες, μιλάμε για μήνες και μήνες αναμονή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      the-ace last edited by

                      Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                      τη μαλακία η Μάζδα με το μικρό γιατί την έκανε τοσο χοντρή; αν διάβασες, μιλάμε για μήνες και μήνες αναμονή.

                      Έλα ντε...καταρχήν χοντρό λάθος από Mazda γενικώς (και τους Skyactiv), αλλά που να σκεφτούν ή να τους ενδιαφέρει το μπουρδέλο που λέγεται Ελλάδα...και κατά δεύτερον από την ΕΛΜΑ, η οποία -μάλλον λογικά σκεπτόμενη- σου λέει 'ποιος θα πάρει 2λιτρο Mazda σήμερα ?'

                      Το είχα ήδη πει παλιότερα -και εδώ- ότι το CX5 δεν θα έρθει επίσημα, άρα μόνο παραγγελία και προφανώς τρελή αναμονή όταν και αν το παραγγείλεις....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Η Mazda πάντα έτσι ήταν. 9 μήνες αναμονή για Xedos... Αλλά μη ξεχνάμε ότι έρχονται από Ιαπωνία και είναι συνήθως build to order, δεν είναι φασόν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          joe-bar-team last edited by

                          Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                          αλλά που να σκεφτούν ή να τους ενδιαφέρει το μπουρδέλο που λέγεται Ελλάδα...

                          μα δεν είναι 'ελληνικό' το φαινόμενο.

                          πάντως σωστά τα λέει ο ΡΖ. το αμαξάκι έρχεται κατευθείαν απο Τζαπάν (Χιροσίμα).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the-ace last edited by

                            Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:

                            αλλά που να σκεφτούν ή να τους ενδιαφέρει το μπουρδέλο που λέγεται Ελλάδα...

                            μα δεν είναι 'ελληνικό' το φαινόμενο.

                            πάντως σωστά τα λέει ο ΡΖ. το αμαξάκι έρχεται κατευθείαν απο Τζαπάν (Χιροσίμα).

                            Πάντα έτσι ήταν τα Mazda, απλώς το CX5 δεν θα έρθει επίσημα, με ότι σημαίνει αυτό. π.χ. ένα Mazda 2/3 μπορεί και να το πετύχεις να υπάρχει σε stock, ενώ φυσικά θα έχεις και αντίστοιχα προβλήματα (αναμονής και διαθεσιμότητας) για ανταλλακτικά, αξεσουάρ κλπ.

                            Το θέμα των κυβικών δεν επηρρεάζει π.χ. τη Γερμανία, αλλά μόνο Ελλάδα...και φυσικά γι'αυτό είπε η ΕΛΜΑ 'δεν το φέρνω', ούτε και το Mazda6....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wannabe last edited by

                              o JBT δεν είναι Γρεβενά κέντρο, είναι λίγο πιο έξω.
                              γιαυτό μη το πολυπαιδεύετε με το τι θα έρθει και τι όχι Ελλάδα.

                              Μazda CX7 όπως και Kia Sorento, Ηyundai santa fe τα καινούρια, είναι πραγματικά φορτηγά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                joe-bar-team last edited by

                                και το παράξενο με το Σαντα Φε ειναι ότι μου αρέσει αρκετά εμφανισιακά!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the-ace last edited by

                                  Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                  o JBT δεν είναι Γρεβενά κέντρο, είναι λίγο πιο έξω.
                                  γιαυτό μη το πολυπαιδεύετε με το τι θα έρθει και τι όχι Ελλάδα.

                                  Μazda CX7 όπως και Kia Sorento, Ηyundai santa fe τα καινούρια, είναι πραγματικά φορτηγά.

                                  Αλλά, επειδή τον κόβω για γκαζοφονιά τον JBT μόνο το 7αρι μπορεί να κάνει -με ΦΠΕ- sub-6' στο 0-100 και να 250αριζει για πλάκα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    joe-bar-team last edited by

                                    ρε τον Ασο, θέλει να μας βάλει φυλακή

                                    αυτά τα εχω και τώρα, δε με απασχολεί το θεμα γκάζι. απεναντίας δλδ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Ο χρήστης The Ace έγραψε:

                                      o JBT δεν είναι Γρεβενά κέντρο, είναι λίγο πιο έξω.
                                      γιαυτό μη το πολυπαιδεύετε με το τι θα έρθει και τι όχι Ελλάδα.

                                      Μazda CX7 όπως και Kia Sorento, Ηyundai santa fe τα καινούρια, είναι πραγματικά φορτηγά.

                                      Αλλά, επειδή τον κόβω για γκαζοφονιά τον JBT μόνο το 7αρι μπορεί να κάνει -με ΦΠΕ- sub-6' στο 0-100 και να 250αριζει για πλάκα

                                      Ε όχι και για πλάκα. Σε κάνα γκρεμό και με 20χλμ φόρα μπορεί. Να υπάρχει και μια αίσθηση του μέτρου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • sprsk
                                        sprsk last edited by

                                        Ο χρήστης The Ace έγραψε:

                                        Όχι ότι από κατανάλωση θα κερδίσεις αρκετά αλλά είναι κουκλί .
                                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3051754/

                                        Και κάτι που έχει μεγαλύτερους χώρους, περισσότερη δύναμη , λιγότερα τέλη και καίει κάτω από 9,5/100 στην πόλη
                                        http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3013760/

                                        Ψηφίζω CX7. Και τα δύο για πλάκα τα πατάει σε χώρους, άνεση, κρατήματα το 7αρι, και -δυστυχώς για μας- αυτό το καιρό τα σκοτώνουν (π.χ. πάρτε ένα στα μισά λεφτά από τα δύο προαναφερθέντα κάρα)

                                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2859052/

                                        Μόνο θέμα ότι ο 2.3DIZI θέλει τη βενζινούλα του (όχι τρομερά πράγματα, ένα 14αρι το έχει άνετα όμως)....

                                        καλό και γρήγορο το CX-7 και πολύ καλή η σκοτωμένη του τιμή αλλά ... σαν αυτοκίνητο...

                                        1. Καίει τα άντερα του ,
                                        2. Δεν έχει την ποιοτική κατασκευή των ανταγωνιστών ,
                                        3. Δεν έχει τους χώρους του LEXUS ,
                                        4. Δεν έχει την άνεση του XC-60 και απέχει παρασάγγας από αυτή του RX-400h ,
                                        5. Αν και πατάει καλύτερα και από τα 2 στο δρόμο , δεν είναι αυτός ο σκοπός χρήσης τους ,
                                        6. Δεν είναι καλύτερο OffRoad από τα 2 ,
                                        7. Δεν έχει και Δεν μπορεί να φτάσει το άριστο αυτόματο του RX-400h που έχει και υποπολλαπλάσμό σχέσεων .
                                          Δεν έχει και δεν μπορεί να φτάσει τον εξοπλισμό του RX-400h (stock - μιλάμε)
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          the-ace last edited by

                                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                                          o JBT δεν είναι Γρεβενά κέντρο, είναι λίγο πιο έξω.
                                          γιαυτό μη το πολυπαιδεύετε με το τι θα έρθει και τι όχι Ελλάδα.

                                          Μazda CX7 όπως και Kia Sorento, Ηyundai santa fe τα καινούρια, είναι πραγματικά φορτηγά.

                                          Αλλά, επειδή τον κόβω για γκαζοφονιά τον JBT μόνο το 7αρι μπορεί να κάνει -με ΦΠΕ- sub-6' στο 0-100 και να 250αριζει για πλάκα

                                          Ε όχι και για πλάκα. Σε κάνα γκρεμό και με 20χλμ φόρα μπορεί. Να υπάρχει και μια αίσθηση του μέτρου.

                                          Για πλάκα....stock με αφαίρεση κόφτη ανεβαίνουν ως τα 225-230χαω, και υπάρχουν αρκετά videos μελών του MazdaSpeed με CX7 με ΦΠΕ που δείχνουν εύκολα και γρήγορα 240 κοντεράτα, μερικά σε ανωφέρεια...ένδειξη 250 δεν υπάρχει, οπότε δεν μπορώ να σου πω 'ορίστε δες το στο video', απλώς η βελόνα συνεχίζει ακάθεκτη προς τα δεξιά....

                                          ...όπως επίσης υπάρχει video μέλους με sub-6' στο 0-100

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Α στο περίπου δηλαδή και με καμιά 20αρια χλμ που θα κλέβει το κοντέρ σε εκείνες τις ταχύτητες. Έτσι ναι το δέχομαι. 250αριζει για πλάκα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 8 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr