-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Κανένα δεν είναι ''ψόφιο''. Ούτε η SLK.
Αν αναφερεσαι στην 1.8 με 163/184 σαφως και ειναι ψοφιο....τις εκανα πλακα με το mr2
Δηλαδή η 2η slk με τα 184ps είναι ψόφια αλλά η 1η slk (σύμφωνα με παλαιότερο σου ποστ) με τα 192ps έχει άφθονη δύναμη και γαζώνει...?
Δεν πιστεύω να υπερβάλεις Χερά...?
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Μια χαρά είναι οι διαστάσεις της Μ3 Ε46.
Έχεις χώρους, κάνεις ΑΝΕΤΟΤΑΤΟ ταξίδι
Περίπου 30 πόντους πιο μεγάλη από τη Ζ4 Μ Coupe είναι πάντως κι οδηγικά δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση. Πολύ πιο balanced είναι η Ε46 και περισσότερο αξίζει τα χρήματά της, αυτό για το value for money. Παίρνεις πιο 'αυτοκίνητο', πως να το πω...άλλωστε θα πηγαίνει και super market είπε. Για να μην αρχίσω να μιλάω για τη διαχρονικότητα της Μ3 vs της όποιας Ζ4.
Επίσης, δοκίμασε να παρκάρεις ή να βγεις από στενό με τη Ζ4 και μετά δοκίμασε με την Ε46.
Έλα και πες μου τι σε προβλημάτισε λιγότερο.
Από κει και πέρα, πιο μούρη πουλάς με τη Ζ4 βεβαίως...αλλά έχω καταλάβει ότι δεν είναι αυτό το ζητούμενο, αν και υπάρχουν κι οι ΓΚάμπριο Μ3.
Την coupe δε την εχω οδηγησει (ουτε καν εχω μπει μεσα) καθως δεν εχει τυχει αλλα δε το εχω κυνηγησει κιολας μιας και ποτε δε τη θεωρησα ομορφο αμαξι. Η Ζ4 εξαρχης σχεδιαστηκε με γνωμονα να ειναι ανοιχτη. Απο εκει και επειτα εχω κανει τοσα ταξιδια εδω περα (σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα κιολας) και ουδεποτε αντιμετωπισα προβλημα ανεσης στο ταξιδι (το ιδιο και οι συνοδηγοι) παρολο τη σκληρη αναρτηση και γενικως τον καπως ''σκληρο'' χαρακτηρα του αυτοκινητου. Βεβαια απο την αλλη καθε ανθρωπος δεν ειναι ιδιος και αυτα που εμενα δεν ενοχλουν μπορει καποιον αλλο να τον ενοχλουν στο μεγιστο και ειναι και τι θεωρει ανεση ο καθενας...Επισης ειναι προφανες οτι η Ε46 θα ειναι ακομα πιο ανετη συγκριτικα (δεν καθεσαι κιολας λιγο πιο μπροστα απο τον πισω αξονα κινησης...).
value for money θεωρω ολες τις παλιες καλες bimmers ειδικα με τη κατασταση που επικρατει παγκοσμιως...
Εχω χωρεσει σακουλες supermarket με ψωνια μιας εβδομαδας στη Ζιζελ (μιλαμε για πολυ σακουλα), ανετα κιολας στο χωρο αποσκευων πισω + το σκουποξυλο το οποιο χωρεσε κατα μηκος ξαπλωμενο/χωμενο στη θεση του συνοδηγου στο πλαι οπως καθεται χωρις να ενοχλει (+ με τον συνοδηγο μεσα). Μαλιστα θυμαμαι ειχα ανοιξει και την οροφη μηπως και δε χωραει ωστε να προεξεχει απο πανω ( ) αλλα τελικα ακομα και εγω ο ιδιος εκπλαγηκα απο το βαθος στο χωρο των ποδιων. Υποψη ο χωρος αποσκευων ειτε ανοιχτη η κουκουλα ειτε κλειστη εχει πραγματικα αμελητεα διαφορα (μιλαμε τωρα για μια διαφορα ταξεως 3-5 εκατοστα και πολλα λεω).
Επισης εχω παει ποσες φορες σε διαφορα αεροδρομια και μπορω να πω οτι ανετα χωραει βαλιτσα μεσεου μεγεθους μεσα (σαν αυτη http://www.luggage2go.co.uk/images/D/De ... ack-01.jpg αλλα απο τις μεγαλες) κατι το οποιο παλι δε περιμενα. Αλλα οκ προφανως 1 χωραει και οχι 10. Προσωπικα παντα με ενα σακο ταξιδευω (+ καποιο σακο απο το οποιο αμορε, ή φιλο ή οτιδηποτε αλλο) και ολα cool.
Ποιος ειπε λοιπον οτι τα roadster δεν ειναι πρακτικα? Ειναι, αρκει να το θελεις και να μη γκρινιαζεις...
Για το παρκαρισμα δε ξερω για την coupe, αλλα μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι με τοσο κοφτο κωλο που εχει η Ζ4 ειναι το πιο ευκολο αμαξι στο παρκαρισμα που ειχα ποτε μου. Γυρνας λιγο το κεφαλι και βλεπεις ανετα τι γινεται. Αν βρισκεις ζορια, ανοιγεις πορτα ενω καθεσαι ( ) βγαζεις λιγο κορμο απ εξω με γυρισμενο κεφαλι και κοιτας ενω κανεις οπισθεν.. δλδ ποσο πιο cool μπορει να ειναι αυτο
Για το στενο τι εννοεις?Οσο για σχεδιαστικη διαχρονικοτητα, θεωρω οτι μια Ε46 παρολο που ειναι απο τις αγαπημενες μου Μ3 εχει πιο ισορροπημενο και κατασταλαγμενο σχεδιο το οποιο ομως δεν ειναι τοσο ας πουμε γλυπτο και avant-garde που εχει η Ζ και σιγουρα η δευτερη παρολο την ηλικια της τραβαει πιο πολυ τα βλεματα (δε με απασχολησε και ποτε αυτος ο παραγοντας αλλωστε). Προσωπικα δε βαριεμαι να την κοιταω.
Είχα κάνει μια ερώτηση, αλλά δε πήρα απάντηση.
Για τι χρήση το θες? Ποιές είναι οι ανάγκες σου?
daily driver 15χλμ δουλεια πηγαινε ελα,
μοναδικο οχημα - οποτε και εκρδομη και οτιδηποτε
απο καφεδες μεχρι σουπερ μαρκετ.
εχω παρκινγκ σπιτι-δουλειαΤα ιδια ειμαι και εγω (και μαλιστα πιο πολλα χιλιομετρα). Γενικα κοιταγα αποκλειστικα roadster τυπου αυτοκινητα και συγκεκριμενα ηθελα με μοτερ μπροστα και κινηση πισω καθοτι μου αρεσουν οι αναλογιες που εχουν με το μακρυ καπω. Κατι Bosxter, ΜR2 κλπ τα ειχα αποκλεισει μιας και δε μου αρεσαν κιολας. Η elise παντα μου αρεσε και θα ηταν η αρχικη μου επιλογη οπως εχω ξαναπει (παρολο κεντρομηχανη) αλλα ζηταγανε πολλα εδω περα. Οποτε εμεινα με 2 στο τελος. S2000 και Ζ4. Αν θες τους λογους που επελεξα το 2ο σε αλλο ποστ διοτι ηδη εγραψα πολλα νομιζω Θα προτεινα ομως να πας σε αμαξι που πραγματικα γουσταρεις ακομα και ενστικτωδως. Διοτι στο τελος της ημερας ολα εκει καταληγουν. Να γουσταρεις το αμαξι που οδηγας καθε ωρα και στιγμη.
p.s. Αυτη εδω μου αρεσε http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2587067/
p.s. 2 Μου αρεσε σαν ιδεα και η spider που προταθηκε πιο πισω απο τον stefan.
p.s.3 Παρε και μια φωτο ωστε να μπεις στο κλιμα
Προσωπικά, με τις 19ρες που φοράω κιόλας, πρόβλημα άνεσης έχω ουσιαστικά σε καρόδρομους. Σε νορμάλ λακούβες είμαι οκ, ειδκά σε ταχύτητες ταξιδίου.
Έχω κάνει ταξίδια και δεν υπήρξε περίπτωση που τα πράγματά μου και της συνεπιβάτου να μη χωρέσουν, χωρίς να ζοριστούμε κιόλας για το τι θα πάρουμε μαζί μας. Μεσαίου-μεγάλου μεγέθους βαλίτσα και 2 σακ βουαγιάζ (μικρό και μεγάλο) χώρεσαν άνετα, έχοντας χώρο και για καμιά μικροσακούλα. Στο σουπερ μάρκετ φυσικά κανένα πρόβλημα, έχω κουβαλήσει και 4 εξάδες νερα-αναψυκτικά και υπήρχε χώρος και για τα υπόλοιπα ψώνια.
Στο παρκάρισμα, το αυτοκίνητο είναι μαζεμένο και οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω χρησιμεύουν επειδή δεν έχεις καλή ορατότητα. Όταν είναι ανοιχτό παρκάρεται σαν παιχνίδι. Το τιμόνι κόβει σαν τρακτέρ επίσης.
Το μακρύ καπώ είναι τρελή κ@υλα, αλλά πράγματι υπάρχει θεματάκι όταν πας να βγεις από στενό και υπάρχει και παρκαρισμένο.
Από κατανάλωση, έχω κάψει και 19 λίτρα σε γέμισμα. Αν δεν είσαι μέσα στην κίνηση συνέχεια ή κάνεις και κανένα ταξιδάκι πέφτει αρκετά. Καλό άνοιγμα πάντως θα το καταλάβεις στο trip computer. Από την άλλη, από τότε που χώρισα και είμαι με άλλη , οπότε αντί για Καποδιστρίου για να δω την κατεβαίνω το ποτάμι, βλέπω και 10ρια στο άνετο. Στον Κορίνθου-Πατρών με τα κλειστά κομμάτια που πας με την κυκλοφορία, είδα και 7ρια.
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Για το στενο τι εννοεις?
Έχω ακούσει παράπονα από ιδιοκτήτες Ζ4 ότι δυσκολεύονται στο STOP να τσεκάρουν τη κίνηση σε στενά λόγω του μεγάλου καπώ. Ισχύει?
Δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου κατι τετοιο. Καποιο θεμα με την ορατοτητα δεν εχω προσωπικα. Υποψη το γεγονος οτι εχεις μεγαλο καπω και καθεσαι και χαμηλα και το βλεπεις ειναι πολυ cool feature
Αν ηταν να πω ενα μειον (που οκ το θεωρω μειον για μενα προσωπικα αλλοι μπορει να ειναι οκ) ειναι τα καθισματα τα οποια καποια στιγμη θα αλλαξω. Θεωρω οτι δεν προσφερουν τοσο καλη πλευρικη στηριξη οσο θα ηθελα για τα δικα μου δεδομενα. Τα Μ καθισματα της Ζ δε τα εχω δοκιμασει αλλα τα θεωρω χοντροκομμενα. Θα ηθελα κατι τυπου recaro, στυλ CSL.
H φωτο ειναι απο Heathrow Terminal 1 καποια στιγμη τον Αυγουστο.
Για ζημιες δεν εχω να αναφερω κατι παντως. Προσφατα σηκωθηκε το αμαξι για προβλεπομενη αλλαγη λαδιων, ελεγχο κλπ.
Χρειαζομαι αλλαγη σινεμπλοκ μπροστα (οχι αμμεσα ομως), στα τακακια μου εχω ακομα 3 mm παστα ( ) και μου καηκαν τα 2 λαμπακια που ειναι για side parking (τα οποια θα αλλαζα ουτως ή αλλως μιας και ειχα δει οτι για εκει πηγαινε το πραγμα...)
Για το κοστος γενικα συντηρησης και κατοχης μπορω να αναφερω αλλα θεωρω οτι δεν ειναι ενδεικτικο διοτι αλλιως ειναι εδω με κατω. Θα ελεγα γενικα ας περναγε απο το Σηττα να ρωτησει αν το αποφασισει και κανει την κινηση.Τρώνε έυκολα σινεμπλόκ, ειδικά αν είναι βαρδύτερα τα λάστιχα ενώ έχουν και μια ευαισθησία στα μπροστά ψαλίδια (όπως και οι Ε46).
Γνωστό πρόβλημα η υγρασία στα φανάρια. Ένα σωρό κόσμος στο z4-forum ψάχνει (ψάχνουμε) να αλλάξει.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για την ασφαλεια εχω την αισθηση οτι υπολογιζεις 3.2λιτρα και οχι 2.7. Προσωπικα θεωρω οτι βγαινει γυρω στα 500ευρω για τα κυβικα αυτα και για αυτοκινητο τουλαχιστον 6ετιας.
To χρόνο?
Μόνο?
Το βλέπω πολύ δύσκολο.
Δεν έχουν τόσο σημασία τα κυβικά πάντως μεταξύ 3,2 και 2,7 όσο η αξία του αυτοκινήτου κι η παλαιότητα.
Και για να δεις πόσο λάθος είναι το 250άρι το εξάμηνο που λες (εκτός αν εννοείς το έτος), πληρώνω 370€ το εξάμηνο για 2λτ με ασφαλισμένο κεφάλαιο 18.000 ευρώ.
Επίσης καλό είναι να τα φουσκώνουμε λίγο για να μη βρεθεί κάποιος προ-εκπλήξεων.
Οπότε ένα 5άρι το χρόνο για να είσαι μέσα.
Εκανα εναν λαθος υπολογισμο Νικο. 500ευρω ασφαλεια το εξαμηνο εννοειται...Οποτε και το διορθωσα. Με τους δικους μου υπολογισμους το συνολο μηνιαιων εξοδων για μια boxster/cayman 2.7, βγαινει 400ευρω.
Το 'φουσκωμα' θυμιζει λιγο την δημιουργικη λογιστικη των κυβερνησεων μας, και αυτοματως 'ακυρωνει' ολες τις προσπαθειες υπολογισμου με την μεγιστη δυνατη ακριβεια. Καλυτερο Imho ειναι το αλλο που λες, να υπαρχουν στην ακρη 2-3κ για τυχον αναπαντεχες ζημιες, ειτε απο την πλευρα του οδηγου, ειτε λογω παλαιοτητας του αυτοκινητου...Δεν παίζουν τα 500 ευρώ για ασφάλεια με τίποτα, εκτός και αν έχεις δηλωμένη αξία 30.000 ευρώ. Αν δεν έχει κόλλημα να είσαι και στην Εθνική ας πούμε, με καμιά Ευρωπαϊκή Πίστη πέφτεις κάτω από 400. Μικτή στα 700+
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Δηλαδή η 2η slk με τα 184ps είναι ψόφια αλλά η 1η slk (σύμφωνα με παλαιότερο σου ποστ) με τα 192ps έχει άφθονη δύναμη και γαζώνει...?Δεν πιστεύω να υπερβάλεις Χερά...?
Καθολου ειναι τελειως διαφορετικα αυτοκινητα...μην κοιτας που εχουν μονο 8 αλογα διαφορα. Καλα γι αυτην με τα 163 δεν το συζητω
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Niko η αυτοματη χιοντατη με τις καγκουροζαντες σου λεει κατι?
Όχι.
Θεσσαλονίκη είναι πάντως αυτή. Δεν είναι από Αθήνα.
Με χαλάνε οι ζάντες προσωπικά, πολύ. Επίσης έχει SMG. Κράτα στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι το SMG μπορεί να βγάλει βλάβη. Δε ξέρω τι παίζει με τις Ζ4, αλλά το SMG II της M3 μπορεί να είναι μια βλάβη από 600 μέχρι 2.000 ευρώ.
Συνήθως την ακούει η τρόμπα. Ένα 600-700άρι νομίζω είναι αυτή.
Σωστά KSWN_Men? (το πέτυχα? )
Δεν ειναι SMG, το καταλαβαίνεις άμεσα από το λεβιέ.
Πχ:
Πολύ καλύτερο λεβιεδάκι αυτό, με απειροελάχιστη διαδρομή όταν αλλάζεις.
Η τρόμπα στην Ζ4 πήγε τα μισά, ευτυχώς. Απ' ότι μου είπε πάντως ο μηχανικός, η συχνότητα εμφάνισης βλάβης σε τρόμπα στα M3 SMG είναι 3πλάσια.
ΥΓ:
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Δεν παίζουν τα 500 ευρώ για ασφάλεια με τίποτα, εκτός και αν έχεις δηλωμένη αξία 30.000 ευρώ. Αν δεν έχει κόλλημα να είσαι και στην Εθνική ας πούμε, με καμιά Ευρωπαϊκή Πίστη πέφτεις κάτω από 400. Μικτή στα 700+
Αυτο το ποσο το υπολογισα απλως ενδεικτικα, σκεφτομενος μια καλη ασφαλιστικη, και με καλυψη επιπεδου ενα βημα πριν την μεικτη (αλλα οχι μεικτη).
Αρα ισως λιγο ακομα χαμηλοτερα τα μηνιαια παγια εξοδα για μια boxster/cayman, απο τα 400ευρω που εβγαλα προχειρα... -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Δηλαδή η 2η slk με τα 184ps είναι ψόφια αλλά η 1η slk (σύμφωνα με παλαιότερο σου ποστ) με τα 192ps έχει άφθονη δύναμη και γαζώνει...?
Δεν πιστεύω να υπερβάλεις Χερά...?
Καθολου ειναι τελειως διαφορετικα αυτοκινητα...μην κοιτας που εχουν μονο 8 αλογα διαφορα. Καλα γι αυτην με τα 163 δεν το συζητω
Ρητορική ήταν...
'Τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα', όσον αφορά στις επιδόσεις, είναι πχ η 200 με την 350 και την 55... Όχι η 184ps 200άρα με την 192ps 200άρα...
Έτσι όπως μεγαλοποιείς τα πράγματα θα ξεμείνεις σύντομα απο λέξεις... (ή θα αρχίσουν να μετατοπίζονται οι γαλαξίες σε τυχόν μεγαλύτερες διαφορες )...
-
320 Ε92 εκτος απο καραβι σε διαστασεις θεωρω πως ειναι αργο & βαρυ.
Λογικα κατι τετοιο (ζηταει οσα του λειπουν) θα ειναι πιο σβελτο (και ωραιοτερο)http://www.xe.gr/automoto/used-cars-BMW ... 23230.html
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Την λευκή Ζ4 Coupe της Θεσσαλονίκης την γνωρίζω (είναι φίλου).Είναι καθαρό αυτοκίνητο.Οι ζάντες ξαναβάφονται αν χρειαστεί.Ευχαριστω sv2
Μαλλον ηταν ασημενιες καποτε,
και ελπιζω να μην ειναι 19''+
http://www.breyton.de/global/wheels/list.php -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
'Τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα', όσον αφορά στις επιδόσεις, είναι πχ η 200 με την 350 και την 55... Όχι η 184ps 200άρα με την 192ps 200άρα...
Έτσι όπως μεγαλοποιείς τα πράγματα θα ξεμείνεις σύντομα απο λέξεις... (ή θα αρχίσουν να μετατοπίζονται οι γαλαξίες σε τυχόν μεγαλύτερες διαφορες )...
Ok οπως νομιζεις...αν μπορεις οδηγησε μια με τα 184 και μετα ελα οδηγα τη δικια μου για να δεις...εκτος αν φοραω καμια τροχαλια και δεν το χω παρει χαμπαρει ουτε εγω
-
Δυσκολο να βρεθει Ε46 Μ3 καλη. Σκουπιδια εισαγωγης με 150Κ+ χιλιομετρα θα δεις να παιζουν.
-
Αν ειναι σωστα συντηρημενες και με πραγματικα χλμ γιατι να ειναι σκουπιδια? Δηλ ενα τετοιο αμαξι με 150Κ χλμ θεωρειται σκουπιδι?
-
Εγώ ξέρω ένα R.A.C που πουλάει κάτι Matizάκια 800cc σε μπλέ, κόκκινο και κίτρινο. Πάρε ένα κιτρινάκι να γουστάρεις οδηγική απόλαυση φίλε να σου μείνουν και τα υπόλοιπα λεφτά στη τσέπη να βάλεις διάφορα έξτρα πχ κιτ, εξάτμιση, ζάντες κλπ κλπ
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Αν ειναι σωστα συντηρημενες και με πραγματικα χλμ γιατι να ειναι σκουπιδια? Δηλ ενα τετοιο αμαξι με 150Κ χλμ θεωρειται σκουπιδι?εισαγωγης απο 3-4 χερια, ουτε που θα ασχολουμουνα προσωπικα.
Κανα δυο χρονια στις πρωτες μου αναζητησεις ειδα απο κοντα κανα δυο και αν και ασχετος δε χρειαστηκε να το προχωρησω.
Μαλιστα το ενα ειχε 140.000 χλμ, βιβλιο με ολα τα σερβις κλπ, αριστη κατασταση κλπ.. Μετα απο κανα μηνα εντελως τυχαια τον ξαναπηρα τηλεφωνο και απο την φωνη και την περιοχη καταλαβα οτι ηταν ο ιδιος. Μου ειπε μια τιμη λιγο αυξημενη και οτι ειχε αλλαξει μοτερ προ εβδομαδας λογω προβληματος
Νομιζω για ενα καλο Μ3 05-06 χρειαζονται καπου 25 χιλιαδες. Ποσό λιγο αυξημενο για τα δεδομενα της εποχης αλλα μελλοντικη κατα καποιο τροπο επενδυση αφου τα καλα Μ3 και γενικα τα καλα σπορ αυτοκινητα εχουν αρχισει να εξαφανιζονται λογω εξαγωγων -
Eννοεις αν καταλαβα καλα οτι καποιος με ενα πραγματικα καλο μτχ σπορ αυτοκινητο θα προτιμησει να το πουλησει στο εξωτερικο?
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Αν ειναι σωστα συντηρημενες και με πραγματικα χλμ γιατι να ειναι σκουπιδια? Δηλ ενα τετοιο αμαξι με 150Κ χλμ θεωρειται σκουπιδι?
εισαγωγης απο 3-4 χερια, ουτε που θα ασχολουμουνα προσωπικα.
Κανα δυο χρονια στις πρωτες μου αναζητησεις ειδα απο κοντα κανα δυο και αν και ασχετος δε χρειαστηκε να το προχωρησω.
Μαλιστα το ενα ειχε 140.000 χλμ, βιβλιο με ολα τα σερβις κλπ, αριστη κατασταση κλπ.. Μετα απο κανα μηνα εντελως τυχαια τον ξαναπηρα τηλεφωνο και απο την φωνη και την περιοχη καταλαβα οτι ηταν ο ιδιος. Μου ειπε μια τιμη λιγο αυξημενη και οτι ειχε αλλαξει μοτερ προ εβδομαδας λογω προβληματος
Νομιζω για ενα καλο Μ3 05-06 χρειαζονται καπου 25 χιλιαδες. Ποσό λιγο αυξημενο για τα δεδομενα της εποχης αλλα μελλοντικη κατα καποιο τροπο επενδυση αφου τα καλα Μ3 και γενικα τα καλα σπορ αυτοκινητα εχουν αρχισει να εξαφανιζονται λογω εξαγωγωνΑν ψάξεις, βρίσκεις με 15Κ €, λογικά χιλιόμετρα και τέλεια συντηρημένη.
Έβαλα την αγγελία πριν λίγες σελίδες.
Αυτό που λες πάντως ισχύει για πολλά 2λτ και πάνω. Δηλαδή να είναι εισαγωγής. Τόσο στα Ζ4 όσο στα Boxster.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Eννοεις αν καταλαβα καλα οτι καποιος με ενα πραγματικα καλο μτχ σπορ αυτοκινητο θα προτιμησει να το πουλησει στο εξωτερικο?Αν πραγματικα θελει να το πουλησει και ειναι λογικος, ναι ειναι μια πολυ πιθανη λυση. Αν ρωτησεις συνεργεια Πορσε πχ θα σου πουν για πολλες περπτωσεις 997 που εφυγαν Γερμανια με τιμεσ 33-38 χιλ.
Κοιτα αυτο εδω
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2436688/
Η πραγματικη του τιμη μετρητοις ειναι 25.000. Αν δεν ειχα αμαξι το παιρνα και το εδιωχνα ευκολα Γερμανια καπου 28-29.000 με ενα προσωρινο ασφαλιστηριο των 50 ευρω, ετσι για καμια βολτα μεχρι να φυγει.
Ο 'δικος' μου ο μαντρας εχει κανα δυο υποψηφιους αγοραστες για το 360 στα ιδια και λιγο παραπανω λεφτα, χωρις εχω πει οτι θελω να το δωσω. Απ οτι εμαθα εχει ξεμεινει απο αυτοκινητα και πουλαει πλεον οτι να ναι -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
..Αν δεν ειχα αμαξι, το παιρνα και το εδιωχνα ευκολα Γερμανια καπου 28-29.000..Αν είναι να μην το κρατήσεις, μπορείς να το κάνεις και τώρα
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
..Αν δεν ειχα αμαξι, το παιρνα και το εδιωχνα ευκολα Γερμανια καπου 28-29.000..
Αν είναι να μην το κρατήσεις, μπορείς να το κάνεις και τώρα
Δε θελω να φορτωθω και 3ο αυτοκινητο στ ονομα μου, ουτε για μια μερα.
value/fun for money εργαλείο εν μέσω κρίσης