-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
edit mod
κάτσε κ προσπάθησε να πάρεις χαμπάρι πως το γκολφ εφερε πρώτο ή/και εδραίωσε στην κατηγορία νεα πράγματα. καμιά δεκαριά downsized κινητήρες , 6ταχυτα manual, dsg... βασικά τίποτα
που ζεις? στο χωριό του '+1'?Mεγαλε ποσο τις πληρωνες αυτες τις 'καινοτομιες' οπως υποστηριζεις? Απο τον ανταγωνισμο?
+1000 για το 6αρι, +2000 αν θες DSG? και με τα ιδια λεφτα που αλλοι σου εδιναν 150 αλογα το golf σου εδινε 122?Αν απο κατι βγαζω 300% κερδος σου βαζω και γω ο,τι καινοτομια θες! Και κινηση στη ρεζερβα σου βαζω! Beat that!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
edit mod
κάτσε κ προσπάθησε να πάρεις χαμπάρι πως το γκολφ εφερε πρώτο ή/και εδραίωσε στην κατηγορία νεα πράγματα. καμιά δεκαριά downsized κινητήρες , 6ταχυτα manual, dsg... βασικά τίποτα
που ζεις? στο χωριό του '+1'?Συγνώμη πέραν της προσβολής θα ήθελα απλα να τονίσω ότι αυτα που αναφερεις εδραίωσαν το Golf στη θέση που έχει τώρα στην αγορά κι επουδενί δεν είχε πριν
Μην αναφέρουμε δηλαδή ποσο ξύλο ετρωγε σε πωλήσεις απο άλλα αμαξια της κατηγορίας μέχρι το 06
Μόνο αυτό
Απλα με αυτά έγινε ένα αμάξι πολλαπλών γουστων καθώς μπορουσε να καλύψει οποιάδηποτε ανάγκη και γουστο του μέσου καταναλωτή που θέλει ένα οκ αμάξι για να κάνει τη δουλεία του να κάνει 5-6 ταξιδια άνετα κλπ και γι αυτο κιόλας βρίσκεται στη θέση αυτή αυτη τη στιγμη.Δικαίως δηλαδή -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
μην πέφτεις στο επίπεδό του.
δεν το καταλαβαίνεις ότι δεν το κάνει επίτηδες;
δεν ειναι θεμα επιπεδου αλλα δεν μπορω να δεχτω σαν επιχειρημα τις αποψεις καποιων που γραφουν σε περιοδικα.....
αν ελεγε οτι εχω το γκολφ εδω και τοσα χρονια και δεν εχει κανει κιχ και το εσωτερικο του ειναι ετσι και το οποιο και διοτι τοτε τα πραγματα αλλαζουν.....
τουλαχιστον ετσι το βλεπω εγω...και πολλοι απο εδω μεσα δεν δεχονται πολυ απλα το εκτενες τρολλαρισμα με σαλτσα ειρωνιας, προσβολων και αλλων ειρωνικων σχολιων.
Δεν ειναι ΟΛΟΙ ιδιοι που γραφουν σε περιοδικα αυτοκινητου, και εν πασει περιπτωση δεν ειναι ΤΟΣΟ δυσδιακριτο
να ξεχωρισει κανεις σε επιπεδο αξιολογων αρθρων-δοκιμων-περιοδικων τους 'αμνους απο τα εριφια' , εαν εχει διαβασει μια ποικιλια αυτων, και οχι ενα-δυο της αγορας, και μια στο τοσο.Τελος υπαρχουν και οι προσωπικες μαρτυριες/οδηγικες εμπειριες, και αποψεις χρηστων-κατοχων.
Τουλαχιστον σε οτι με αφορα, ολα αυτα μαζι στα οσα χρονια ασχολουμαι, εχουν συνηγορησει στο οτι οι περισσοτερες γενιες, και ειδικα οι τελευταιες 2 του Golf εχουν αποδειχθει εστω και οριακα, συνολικα ανωτερες του εκαστοτε ανταγωνισμου.Τι να κανουμε?, αυτη ειναι η αληθεια, τωρα εαν καποιος δεν γνωριζει ΠΟΙΑ ειναι τα χαρακτηριστικα που πρεπει να εχει ο ανταγωνισμος, και σε ποια και σε τι βαθμο υπερτερουσε το εκαστοτε Golf, δεν ειναι εδω το καταλληλο τοπικο, για περαιτερω αναλυση/κουβεντα Imho.
Εφοσον ενδιαφερει καποιους ο λογος για ολα αυτα, επι της ουσιας ομως και οχι για τρολλαρισμα, νομιζω οτι καλυτερα ειναι να συνεχιστει αυτη η συζητηση στο γενικοτερο τοπικο της VW, και οχι εδω...
-
Τελευταια φορα που αφαιρω ποστ και ριχνω warn,τα επομενα ειναι ban.Kανονιστε την πορεια σας. [mod]
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
edit mod
κάτσε κ προσπάθησε να πάρεις χαμπάρι πως το γκολφ εφερε πρώτο ή/και εδραίωσε στην κατηγορία νεα πράγματα. καμιά δεκαριά downsized κινητήρες , 6ταχυτα manual, dsg... βασικά τίποτα
που ζεις? στο χωριό του '+1'?Για το downsizing δεν πολυδιαφωνω (αν και δεν ηταν η πρωτη), το δευτερο το ειχαν και αλλα αυτοκινητα (του λαου, δεν μιλαω για τις μερτσεντε) πριν το φερει το γκολφακι ΜΚ4 το 2002-3 (αν δεν κανω λαθος). Και η ταπεινη μου κορολιτσα το 2001 6χυτο ειχε.
-
Το Punto Sporting παντως που ειχε 6αρι ηταν τουλαχιστον υπεραυτοκινητο οποτε δεν μετραει.
-
Υποψιάζομαι ότι η Γκόλφω έχει το ίδιο εξάρι με ένα Κάντυ 4ετίας που οδηγάω εδώ και μήνες. Ρε σεις το κιβώτιό του έχει ένα φοβερό πρόβλημα. Η όπισθεν είναι δίπλα στην πρώτη, και μπαίνει πατητή και όχι με κολλάρο όπως σε άλλα 6άρια.
Πρέπει να έχω βάλει τουλάχιστον 100-200 φορές όπισθεν ενώ προσπαθώ να ξεκινήσω με πρώτη, στα 5.000 χλμ που έχω κάνει με δαύτο. Ευτυχώς που το κιβώτιο κάνει ένα εντελώς τευτονικό και δυνατό 'γκρακ' με το που μπαίνει η όπισθεν, οπότε με ενημερώνει, δεν πατάω γκάζι, απεμπλέκω και ξαναβάζω με προσοχή για να πιάσει πρώτη.
Κάμποσες φορές μου το έχει κάνει όταν προσπαθώ να παρκάρω και κάνω μικροκινήσεις. Εν τω μεταξύ είμαι τσίμα τσίμα και αν ξεχαστώ θα βαρέσω κανένα προφυλακτήρα.
Άμα έχω νεύρα και κάνω απότομες και δυνατές κινήσεις, την όπισθεν αντί για την πρώτη την έχω στο τσεπάκι.
Νταξ΄έχουν περάσει από τα χέρια μου καμμιά 20αριά αμάξια, έχω δίπλωμα Ε' με 1εκ. χλμ στην πλάτη μου, τέτοια καφρίλα με το κιβώτιο δεν την έχω ματαδεί.
Οδήγησα ένα Μούσα με εξάρι προχτέ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πιθανότητα να κάνεις το ίδιο λάθος. -
Αυτο που αναφέρεις είναι τυπικό προβλημα σε κιβώτια του Group
-
Ποιό πρόβλημα βρε παιδιά? Καταρχάς η όπισθεν μπαίνει ΠΑΤΗΤΗ και θέλει αρκετή δύναμη.Όταν πάτε να βάλετε πρώτη,απ'την τσαντίλα σας δεν ξέρετε τί κάνετε και σας φταίει το κιβώτιο μετά? Έλεος!
Εδώ μέσα από τη μία έχουμε τους υπέμαχους της vw που λένε για τα αυτοκίνητα του γκρουπ ότι τα βρίσκουν ''σχεδόν'' τέλεια,για να είναι και καλυμμένοι,και αυτούς που δεν το γουστάρουν καθόλου και το παίζουν δήθεν μετριοπαθείς γιατί δεν τολμούν να παραδεχθούν το κόλλημα και τη που τους δέρνει...... -
To Golf φυσικα και εχει καποια μειονεκτηματα, και θεματα που μπορει να προβληματιζουν, παντως θεωρω οτι δεν ειναι ενα
απο αυτα η 'πατητη' οπισθεν διπλα στην 1η.
Αυτο κατα την δικη μου αποψη, ετσι οπως το γραφεις, συμβαινει γιατι για καποιο λογο εχεις συνηθισει να πατας προς τα κατω το χερι σου με δυναμη, σε καθε τσχυτητα που βαζεις. Δεν αφηνεις απλα ελευθερο το υπαρχον βαρος του χεριου σου, και απλα να σπρωχνεις ή τραβας τον λεβιε για την καθε σχεση αντιστοιχα, αλλα προσθετεις και το βαρος του σωματος σου.Αυτο που λες το παθαινα και εγω, αρκετα παλαιοτερα οταν ειχα το πρωτο fiesta, οπου η 1η ηταν πατητη διπλα στην 1η, ομως
μονο οταν ειχα νευρα , και πιεζα προς τα κατω, αντι να σπρωχνω τον λεβιε στην 1η...Τουλαχιστον και σε ενα 7αρι που οδηγησα για πολυ λιγο, ακομα και 1η που πηγα να βαλω μια φορα εν κινησει, με νευρο, η οπισθεν δεν μπηκε.
Νομιζω δηλαδη οτι ειναι θεμα στο πως εχει συνηθισει το χερι σου imho, χωρις να αποκλειεται βεβαια να εχει υπερ το δεον μαλακο ελατηριο, στο πατημα του λεβιε για οπισθεν, το caddy που οδηγεις.
Eμενα πχ μου πηρε καποια χρονια σε εξαρια κιβωτια που οδηγουσα ενιοτε, να μην μπερδευω σε γρηγορες αλλαγες την 6η με το διαχωριστικο της 4ης πχ , οταν απο 5η ηθελα να κανω γρηγορη αλλαγη σε 6η. Αυτο γινοταν γιατι κατεβαζοντας γρηγορα τον λεβιε, το χερι μου ειχε συνηθισει υποσεινηδητα να κανει ελαφρως διαγωνια κινηση προς το σωμα μου, και οχι απολυτως ευθυγραμμη οπως χρειαζοταν, με αποτελεσμα να εχω 'θαψει' αρκετα εξαρια κιβωτια στο παρελθον, ενω ουσιαστικα εφταιγε η κινηση του χεριου μου... -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Αυτο που αναφέρεις είναι τυπικό προβλημα σε κιβώτια του GroupΑπ' οσο θυμαμαι τυπικο προβλημα στα κιβωτια του group ηταν συγκεκριμενα το γραναζι της 2ας που ακουγοταν σε καποιες παρτιδες Golf V με τον twincharger. Νομιζω υπηρξε και επισημη οδηγια, βεβαια κατα ποσον αυτη γνωστοποιηθηκε απο Ελληνικα εξουσιοδοτημενα συνεργεια, σε κατοχους και να αναγνωριστικε-λυθηκε το θεμα αμεσα και χωρις χρεωση, αυτο πιθανοτατα ηταν 'ψιλα γραμματα' για μερικους εισαγωγεις...
Παντως ξαναλεω, προσωπικα τα 5αρια και 6αρια κιβωτια της VAG τα βρισκω ικανοποιητικοτατα, του Golf VII που οδηγησα για λιγο, ενα 5αρι της εκδοσης των 86ps αρκετα βελτιωμενο και σε αισθηση, και μαλιστα για την ιστορια, ιδιαιτερα το 6αρι του νεου Α3 εχει καταπληκτικη, μηχανικη αισθηση...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Eμενα πχ μου πηρε καποια χρονια σε εξαρια κιβωτια που οδηγουσα ενιοτε, να μην μπερδευω σε γρηγορες αλλαγες την 6η με το διαχωριστικο της 4ης πχ , οταν απο 5η ηθελα να κανω γρηγορη αλλαγη σε 6η. Αυτο γινοταν γιατι κατεβαζοντας γρηγορα τον λεβιε, το χερι μου ειχε συνηθισει υποσεινηδητα να κανει ελαφρως διαγωνια κινηση προς το σωμα μου, και οχι απολυτως ευθυγραμμη οπως χρειαζοταν,
με αποτελεσμα να εχω 'θαψει' αρκετα εξαρια κιβωτια στο παρελθον, ενω ουσιαστικα εφταιγε η κινηση του χεριου μου...
αυτο γενικότερα σου συμβαίνει με πολλά περισσότερα θεματάκια που δεν αντιλαμβάνεσαι
τουλάχιστον μετά απο χρόνια και χρόνια φτανεις στο σημείο να το παραδέχεσαι και να χαριτολογείς. είναι μια αρχη.
-
@trollmaster
Μου πηρε καποια χρονια, καθοτι, το καθημερινοι μου αυτοκινητο εχει 5αρι κιβωτιο, και ΤΟΤΕ πριν καποια χρονια, που οδηγουσα διαφορα αλλα αυτοκινητα, δεν ειχαν ολα 6αρια κιβωτια, αλλα τα λιγοτερα.
Επιπλεον, δεν ειχα την δυνατοτητα να οδηγω ιδιαιτερα συχνα, αλλα αυτοκινητα, πλην καποιων εξαιρεσεων που ομως ειχαν 5αρια κιβωτια.Για τα υπολοιπα που λες εχω αποδειξει πολλακις οτι εχω δικιο στις περισσοτερες τουλαχιστον περιπτωσεις, ακομα και οταν ειχα απεναντι μου το μισο (ενεργο) forum, -που λεει ο λογος δηλαδη, καθοτι ακομα και δεκα χρηστες μαλλον αποτελουν πολυ μικροτερο ποσοστο του forum, για να μην αναφερω και δεκαδες π.μ απο χρηστες που συμφωνουσαν με τα λεγομενα μου, και παραλληλα με προετρεπαν να μην ασχολουμαι με χρηστες σαν του λογου σου...- αλλα φυσικα δεν περιμενω απο ενα πρωταθλητη troll να αναγνωριζε κατι τετοιο...
-
ναι βρε δίκιο έχεις πάντα. τα ειπαμε αυτά.
πάντως χαίρομαι που ξεμπροστιάζεσαι τοσο πρόσχερα. μονο και μονο που λες ότι εθαβες χωρίς να ξερεις, φτάνει και περισσεύει.
-
-
η καραμελα με τους νεωτερισμους του βαγκ πρεπει να τελειωσει καποια στιγμη..2 πραγματα εφερε η βαγκ/το ενα ειναι τα κιβωτια διπλου συμπλεκτη κ το αλλο ειναι το μαρκετιγνκ.
κ τουρμπο υπηρχαν παλαιοτερα κ downsized υπηρχαν παλαιοτερα κ χειροκινητα 6 σχεσεων υπηρχαν παλαιοτερα κ ασχημα αυτοκινητα υπηρχαν παλαιοτερα κ wannabe κατι αυτοκινητα υπηρχαν παλαιοτερα.δεν ειναι προνομιο των βαγκ κ της γκολφως ειδικα.. -
@ΚΓ Τώρα εδώ έχει δίκιο ο Joe.Θες να μας πεις δηλαδή ότι μέχρι πριν μερικά χρόνια δεν μπορούσες να οδηγήσεις σωστά αυτοκίνητο με 6άρι κιβώτιο(έστω και υπό πίεση)?Και μέσα σε αυτά τα χρόνια που μεσολάβησαν απέκτησες τόσες οδηγικές εμπειρίες που εμείς δε σε φτάνουμε ούτε σε 5 ζωές? Πάρ'το αλλιώς.Εσύ έχεις πέσει πάνω στον τοίχο και συνεχίζεις να πατάς τέρμα γκάζι .
-
εχει σπασει καθε ρεκορ υπερφίαλων δηλώσεων...
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Και μέσα σε αυτά τα χρόνια που μεσολάβησαν απέκτησες τόσες οδηγικές εμπειρίες που εμείς δε σε φτάνουμε ούτε σε 5 ζωές?αυτο το εχει πει παλιοτερα επι λεξη...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Και μέσα σε αυτά τα χρόνια που μεσολάβησαν απέκτησες τόσες οδηγικές εμπειρίες που εμείς δε σε φτάνουμε ούτε σε 5 ζωές?
αυτο το εχει πει παλιοτερα επι λεξη...
ναι αλλά:
Για τα υπολοιπα που λες εχω αποδειξει πολλακις οτι εχω δικιο στις περισσοτερες τουλαχιστον περιπτωσεις, ακομα και οταν ειχα απεναντι μου το μισο (ενεργο) forum, -που λεει ο λογος δηλαδη, καθοτι ακομα και δεκα χρηστες μαλλον αποτελουν πολυ μικροτερο ποσοστο του forum, για να μην αναφερω και δεκαδες π.μ απο χρηστες που συμφωνουσαν με τα λεγομενα μου, και παραλληλα με προετρεπαν να μην ασχολουμαι με χρηστες σαν του λογου σου...- αλλα φυσικα δεν περιμενω απο ενα πρωταθλητη troll να αναγνωριζε κατι τετοιο...
VW Golf VII