Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2012 - United States Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2012 - United States Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 21 / 26
    Formula 1
    60
    511
    1150
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Ο χρήστης cmarin έγραψε:

      Για τη κάλυψη: στην Ελλάδα έδειξε την εκκίνηση ζωντανά από πίσω ?

      όχι, κλασική η εμπρός. Στην κάλυψη φάνηκε ότι είχε κάτι το διαφορετικό.

      E σε αυτό που είδα εγώ από το AD Sports έδειξε όλη την εκκίνηση από ελικόπτερο από πίσω και προσπαθούσα να καταλάβω τι στο καλό γινόταν εκεί μπροστά, ευτυχώς που ήταν ανηφόρα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        djalma last edited by

        Μα υπηρξε και αυτη η ληψη. Απλως ηταν ελαχιστα μετα απο την εκκινηση, στο sky ειχε την ιδια ληψη ακριβως και λογικο, ολοι απο εναν παιρνουν εικονα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Σωστός ο Καθριτέτοιος IMHO:

          US GP: Karthikeyan sure he did nothing wrong in Vettel incident
          By Edd Straw Sunday, November 18th 2012, 23:38 GMT

          Narain Karthikeyan, HRTNarain Karthikeyan insists that there was nothing more he could do to keep out of the way of Sebastian Vettel despite the Red Bull driver blaming him for losing the lead of the United States Grand Prix

          Vettel said over the radio that 'it's Karthikeyan's fault' after being passed by Lewis Hamilton, explaining in the post-race press conference that lapping the HRT allowed Hamilton to get close enough to attack.

          Hamilton passed Vettel on the run to Turn 12 after the Red Bull driver had caught and then briefly become stuck behind the HRT in the sequence of corners from Turns 3-7.

          It was clear before the race that traffic could be a problem in this part of the track and Karthikeyan drove in accordance with FIA race director Charlie Whiting's guidelines.

          'I spoke to Charlie before the race because I knew a situation like this could come up,' Karthikeyan told AUTOSPORT.

          'It's impossible to get out of the way in that part of the track unless we drive off the circuit.

          'Charlie said that it was absolutely fine not to move over from Turns 3 to 7 so I did not do anything wrong.'

          Karthikeyan added that as soon as he was through this section and reached Turn 8, he made space for Vettel.

          'Once I was through there, I let him past and he overtook me at the exit of Turn 7 into 8,' said Karthikeyan.

          'You cannot go anywhere else and it's impossible to get out of the way before.** You tell me where we can drive off the track?**

          'If he complains, it's too bad.'

          http://www.autosport.com/news/report.php/id/104391

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            joe-bar-team last edited by

            πάλι κουβά πηγα ρε γμτ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
              πάλι κουβά πηγα ρε γμτ

              Δε το'χεις...άστο, δεν αξίζει.

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                arji78 last edited by

                Πολύ σωστός, όντως..
                Φαντάσου, ξέρει πως είναι κινητό εμπόδιο και ρωτάει τι να κάνει..
                Έχουν κι αυτοί το ρόλο τους πάντως στον αγώνα..
                Όταν αρχίσουν και τρων τους γύρους τους, όπως εχτές..

                Πάντως, επειδή το αστείο ,η πλάκα και τα βουντού σε όλους τους υπόλοιπους ώστε να το πάρει το καμάρι αποδεικνύουν κάποια στιγμή ότι κάποιοι δε γουστάρουν το άθλημα αλλά απλά θέλουν να το σηκώσει ο Ισπανός..
                Οι ίδιοι διατείνονται πως δεν βλέπουν σαν ποδόσφαιρο την F1

                Εγώ πάντως δεν κρύβω πως παρόλο που φέτος τον υποστήριζα γιατί γούσταρα αυτό το πάθος και το παίρνω το 120% από υποδεέστερο μονοθέσιο, από κάποιο σημείο και μετά χτες παρακαλούσα να χαλάσει ο δικός του εναλλάκτης για το σπάσιμο και μόνο..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
                  Πολύ σωστός, όντως..
                  Φαντάσου, ξέρει πως είναι κινητό εμπόδιο και ρωτάει τι να κάνει..
                  Έχουν κι αυτοί το ρόλο τους πάντως στον αγώνα..
                  Όταν αρχίσουν και τρων τους γύρους τους, όπως εχτές..

                  Το κομμάτι που ήταν ο Καθρικέιαν ήταν πολύ κλειστό. Πιο γρήγορα δε μπορούσε να πάει, άκρη δε μπορούσε να κάνει.

                  Εφόσον η RBR όμως ήταν πιο γρήγορη, γιατί δε πέρασε τον Λούη? Όλο το ΣΚ είχε απίστευτο pace και στα κλειστά κομμάτια η RB8 έστριβε σαν τραίνο. Καμιά σχέση με τη McLaren.

                  Πάντως, επειδή το αστείο ,η πλάκα και τα βουντού σε όλους τους υπόλοιπους ώστε να το πάρει το καμάρι αποδεικνύουν κάποια στιγμή ότι κάποιοι δε γουστάρουν το άθλημα αλλά απλά θέλουν να το σηκώσει ο Ισπανός..
                  Οι ίδιοι διατείνονται πως δεν βλέπουν σαν ποδόσφαιρο την F1

                  ...εντελώς λάθος συμπέρασμα. Από που προκύπτει αυτό?

                  Όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι στον αγώνα. Και οι εγκαταλήψεις, και οι επαφές και τα προβλήματα.

                  Από εκεί και πέρα, τα 'βουντού' που λες είναι στο πλαίσιο του χιούμορ.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    arji78 last edited by

                    Για τον Ινδό δε λέω ότι μπορούσε να κάνει κάτι..
                    Δεν τον κατηγόρησα..
                    Θα μπορούσε το όλο σκηνικό να ωφελήσει κάποιον αλλό..
                    Thats racing..

                    Για το χιούμορ με τα βουντού, δεν απευθύνομαι σ'εσένα, ούτε και προσωπικά σε κάποιον άλλον..
                    Γύρισε όμως 4-5 σελίδες πίσω και θα καταλάβεις τι λέω..
                    Παρακάλια να χαλάσει η πορτοκαλάδα..

                    Δυστυχώς, κάποιοι τα πιστεύουν και ελπίζουν..
                    Που ξέρεις, μπορεί στη Βραζιλία να είναι κουνημένη και να μην έχει ανθρακικό..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      djalma last edited by

                      @nikos!

                      Τόσα βουντού γίνονται ακόμα και με σένα (πχ, μην δεις τον αγώνα κλπ). Εντάξει, καταντάει κουραστικό και πραγματικά κοντεύει να γίνει σαν ποδοσφαιροθέμα εδώ μέσα. Ντε και καλά να κερδίσει ο Ισπανός με την φοράδα, έλεος. Μειώνουμε όλους τους άλλους (κλάψας ο Vettel, μόνο όταν ξεκινάει πρώτος πάει καλά κλπ μπούρδες) για να δικαιολογήσουμε την ανυπαρξία της φοράδας. Εντάξει, νισάφι πια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greo last edited by

                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                        Εφόσον η RBR όμως ήταν πιο γρήγορη, γιατί δε πέρασε τον Λούη? Όλο το ΣΚ είχε απίστευτο pace και στα κλειστά κομμάτια η RB8 έστριβε σαν τραίνο. Καμιά σχέση με τη McLaren.

                        Yπάρχει ένα θεματάκι με την RBR όταν τρέχει την Κυριακή με το ίδιο σετάπ που έχει και το Σάββατο. Υστερα τους πείραξε η ποινή στον Μάσσα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cabala10 last edited by

                          Ο χρήστης djalma έγραψε:
                          @nikos!

                          Τόσα βουντού γίνονται ακόμα και με σένα (πχ, μην δεις τον αγώνα κλπ). Εντάξει, καταντάει κουραστικό και πραγματικά κοντεύει να γίνει σαν ποδοσφαιροθέμα εδώ μέσα. Ντε και καλά να κερδίσει ο Ισπανός με την φοράδα, έλεος. Μειώνουμε όλους τους άλλους (κλάψας ο Vettel, μόνο όταν ξεκινάει πρώτος πάει καλά κλπ μπούρδες) για να δικαιολογήσουμε την ανυπαρξία της φοράδας. Εντάξει, νισάφι πια.

                          μα πριν λιγες μερες ο ιδιος ο αλονσο δεν μειωσει τον webber και τον vettel λεγοντας οτι δεν τρεχουν αυτοι αλλα ο νιουι? (και χτες ειπε να ανακασκευασει κιολας..)
                          οταν ο επισημος οδηγος βγαινει και μειωνει τους αλλους νομιζωντας οτι ειναι μονο αυτος και κανεις αλλος
                          (ηταν κατα αλλα ομαδικος παικτης και κοιταει τι θελει η ομαδα....)
                          θα αναψω κερακι για να ζητησω απο τον αγιο βασιλη να τον τρακαρει ο grosjean και να ψοφησει στο κλαμα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the_sigman last edited by

                            Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
                            EΙπε stupid move.... Για τον Hamilton.

                            What a sore looser and a cry baby λεω εγω. Πηγε να αλλαξει γραμμη και να το παιξει πονηρουλης. Ε παρε και 1,2 δευτερα στο κεφαλι με το που σε περασε......

                            +1

                            Τώρα που ρώτησε ο Μίμης το μηχανικό του έπρεπε να του πει αυτός 'Τι θε ρε μαλάκα;'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kpsig moderator last edited by

                              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                              Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να κάνει fastest lap η κουλομαρία ο Μάσα και οι Φερράρι να μην μπορούν να κρατήσουν ένα σταθερό αξιοπρεπή ρυθμό και να βολοδέρνουν μισό λεπτό πίσω απ' τον πρώτο.

                              Απλά τα πράγματα.
                              Ο Χάμιλτον είναι καλύτερος οδηγός και με μεγαλύτερη διάρκεια μέσα στον αγώνα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                arji78 last edited by

                                Ο χρήστης greo έγραψε:

                                Εφόσον η RBR όμως ήταν πιο γρήγορη, γιατί δε πέρασε τον Λούη? Όλο το ΣΚ είχε απίστευτο pace και στα κλειστά κομμάτια η RB8 έστριβε σαν τραίνο. Καμιά σχέση με τη McLaren.

                                Yπάρχει ένα θεματάκι με την RBR όταν τρέχει την Κυριακή με το ίδιο σετάπ που έχει και το Σάββατο. Υστερα τους πείραξε η ποινή στον Μάσσα

                                Καμία σχέση το ένα με το άλλο..

                                Vettel & Hamilton είχαν διαφορά 1 δέκατο..
                                Οι διαφορές με τους υπόλοιπους παρέμειναν και γι'αυτό 'ηταν και μισό λεπτό πίσω ο Αλόνσο..
                                Άρα, τουλάχιστον σ'αυτόν τον αγώνα, κανένα θεματάκι δεν υπήρχε μεταξύ Σαββάτου και κυριακής.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hannibal last edited by

                                  Ο χρήστης djalma έγραψε:
                                  @nikos!

                                  Τόσα βουντού γίνονται ακόμα και με σένα (πχ, μην δεις τον αγώνα κλπ). Εντάξει, καταντάει κουραστικό και πραγματικά κοντεύει να γίνει σαν ποδοσφαιροθέμα εδώ μέσα. Ντε και καλά να κερδίσει ο Ισπανός με την φοράδα, έλεος. Μειώνουμε όλους τους άλλους (κλάψας ο Vettel, μόνο όταν ξεκινάει πρώτος πάει καλά κλπ μπούρδες) για να δικαιολογήσουμε την ανυπαρξία της φοράδας. Εντάξει, νισάφι πια.

                                  Ωπα παιδες μισο.
                                  Σπαει η red bull το parc ferme, αλλαζει τα παντα προς οφελος της (ναι ειναι δικαιωμα της να κανει exploid τους κανονισμους στο φουλ) 8εος ο Χορνερ, τερας τρατιγικης κλπ κλπ. Το κανει η Ferrari και αρχιζουν ολοι, τους κλεφτες κλπ κλπ. Αυτοι δηλαδη δεν εχουν το δικαιωμα να χρησημοποιησουν τα κενα στους κανονισμους?

                                  Vettel ο μονιμος κλαψας. Δειτε στο Αbu Dhabi τι ελεγε για την Torro Rosso που εστενε φρενα και λαστιχα ξεχνοντας στην Σιγκαπουρη τι εκανε αυτος στον Buton στην επανεκκινηση.
                                  Τωρα του εφταιγε ο Καθριτετοιος. Σορρυ αλλα οι κανονισμοι ειναι σαφες. Δεν λεει ΠΟΥΘΕΝΑ go off the track, or come to a stand still or bend over when a faster car is coming to lap you.

                                  Υ.Γ. Και ο Χαμλτον εχασε χρονο απο την Μαρρουσια αλλα δεν εκανε ετσι....

                                  Υ.Γ. 2 (Θεωρειες συνομοσιας που τοσο σας αρεσουν)
                                  Παρατηρησε κανεις ή μαλλον, του εκανε εντυπωση κανενος οτι ενω ο Webber ειχε μεινει και ειχε οη την απλα στο run off για να παρκαρει τελικα κατηφορισε και το αφησε στο γρασιδι? (Υπηρχε καποια πορτα εκει η γερανος για γρηγορη απομακρυνση ή ειχε κατι αλλο στο μυαλο του )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    ckastam last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                    Εφόσον η RBR όμως ήταν πιο γρήγορη, γιατί δε πέρασε τον Λούη? Όλο το ΣΚ είχε απίστευτο pace και στα κλειστά κομμάτια η RB8 έστριβε σαν τραίνο. Καμιά σχέση με τη McLaren.

                                    Χαίρομαι που μου δίνεις την ευκαιρία να εκφράσω τις σκέψεις μου
                                    ξέχνα FP1, FP2, οπου μεν ο Φέττελ ήταν κυρίαρχος ωστόσο είτε ο Χάμιλτον απλά μάθαινε ή έπαιζε κρυφτούλι
                                    και αυτό φάνηκε στα επίσημα δοκιμαστικά όπου οι 2 τους ήταν σε εντελώς διαφορετικό ρυθμό ακόμα και σε σχέση με τους ομοσταυλούς τους.
                                    Και στον αγώνα το ίδιο, ο Χάμιλτον τον Γουέμπερ τον κατάπιε σαν σταματημένο και βρισκόταν σταθερά στο 1,2 πίσω από τον Φέττελ και οπότε έπεφτε κάτω απο το 1 σεκοντ λόγω του κυκλοφοριακού μπορούσε να κάνει χρήση της μέγιστης ταχύτητας της Μακλάρεν ΑΛΛΑ και του DRS για να προσπεράσει τον Φέττελ στις ατελείωτες τεξανικές ευθέιες. άλλωστε μόλις έφταναν στα S ο Φέττελ έφερνε ξανά την διαφορά στο 1+ σεκ.
                                    Το οτι δεν κατάφερε ο Φέττελ να βρεθεί από το 1,2 σεκ στο 1- σεκ και να κάνει χρήση του DRS οφείλεται μόνο στο γεγονός πως ο Χάμιλτον όταν πήρε την πρωτοπορεία δεν συνάντησε την ίδια κίνηση με τον Φέττελ και έτσι διατηρούσε σταθερή την διαφορά στο 1+ σεκ μέχρι που ο Χόρνερ συμβιβάστηκε με την 2η θέση και μη θέλοντας να ρισκάρει μια αυτοκτονική εγκατάλειψη του Φέττελ (από ενναλάκτη) του ζήτησε να ελέγξει τον ρυθμό του - στο οποίο ο Γερμανός παράκουσε κάνοντας ταχύτερο γύρο στον τελευταίο γύρο και όχι νωρίτερα...
                                    Για εμένα εκεί παίχτηκε ο αγώνας

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      greo last edited by

                                      Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                                      @nikos!

                                      Τόσα βουντού γίνονται ακόμα και με σένα (πχ, μην δεις τον αγώνα κλπ). Εντάξει, καταντάει κουραστικό και πραγματικά κοντεύει να γίνει σαν ποδοσφαιροθέμα εδώ μέσα. Ντε και καλά να κερδίσει ο Ισπανός με την φοράδα, έλεος. Μειώνουμε όλους τους άλλους (κλάψας ο Vettel, μόνο όταν ξεκινάει πρώτος πάει καλά κλπ μπούρδες) για να δικαιολογήσουμε την ανυπαρξία της φοράδας. Εντάξει, νισάφι πια.

                                      μα πριν λιγες μερες ο ιδιος ο αλονσο δεν μειωσει τον webber και τον vettel λεγοντας οτι δεν τρεχουν αυτοι αλλα ο νιουι? (και χτες ειπε να ανακασκευασει κιολας..)
                                      οταν ο επισημος οδηγος βγαινει και μειωνει τους αλλους νομιζωντας οτι ειναι μονο αυτος και κανεις αλλος
                                      (ηταν κατα αλλα ομαδικος παικτης και κοιταει τι θελει η ομαδα....)
                                      θα αναψω κερακι για να ζητησω απο τον αγιο βασιλη να τον τρακαρει ο grosjean και να ψοφησει στο κλαμα

                                      Αντίθετα με ότι κάνεις εσύ διαρκώς, ο Αλόνσο τεκμηρίωσε αυτό που είπε, σε βαθμό που λίγοι θα έχουν αντίρρηση>>>Εφόσον η RBR όμως ήταν πιο γρήγορη, γιατί δε πέρασε τον Λούη? Όλο το ΣΚ είχε απίστευτο pace και στα κλειστά κομμάτια η RB8 έστριβε σαν τραίνο. Καμιά σχέση με τη McLaren.

                                      Yπάρχει ένα θεματάκι με την RBR όταν τρέχει την Κυριακή με το ίδιο σετάπ που έχει και το Σάββατο. Υστερα τους πείραξε η ποινή στον Μάσσα

                                      Καμία σχέση το ένα με το άλλο..

                                      Vettel & Hamilton είχαν διαφορά 1 δέκατο..
                                      Οι διαφορές με τους υπόλοιπους παρέμειναν και γι'αυτό 'ηταν και μισό λεπτό πίσω ο Αλόνσο..
                                      Άρα, τουλάχιστον σ'αυτόν τον αγώνα, κανένα θεματάκι δεν υπήρχε μεταξύ Σαββάτου και κυριακής.

                                      Ο μόνος αγώνας που η RBR μπορούσε να χτυπήσει τα ελαφρώς υποδεεστερα μονοθέσια ήταν εκείνος που άλλαξαν σεταπ το βράδυ. Και 10 DRS να είχε δεν περνούσε τον Χαμιλτον στην μεγαλη ευθεία. Στην ανηφόρα δεν ξέρω αλλά μία από τα ίδια προβλέπω και ασε που θα είχαμε τσόντα ξανά στη μεγάλη ευθεία με τον Λιούις να είναι κολλημένος στα εσάκια πίσω του

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        geo-f1 last edited by

                                        Αγωνια μεχρι την Βραζιλια!!!

                                        2 φορες το εχει σηκωσει εκει!!!

                                        Τελικα δεν κρατηθηκα. Το τορεντ κατεβηκε 1+!!Οποτε το ξενυχτησα!!
                                        Τι στο καλο γινεται??Ολη την σαβουρα στο μονοθεσιο του Μαρκ την βαζουν?

                                        Μου αρεσε και μενα η πιστα,αν και ο Αλονσο εκανε σχετικα αγωνα,καταφερε και τσιμπησε το βαθρο!!!

                                        Ομολογω οτι αυτο που εγινε με τον Μασα δε μου πολυαρεσε. Αλλα οκ 2 αγωνες πριν το τελος τα παιζεις ολα για ολα!!!
                                        Τρελη χαρα παντως ειχε ο Χορνερ και η παρεα του που πηραν το κατασκευαστων

                                        Απο το 2009 παντως ρεντ μπουλ κερδιζει στο Interlagos...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hannibal last edited by

                                          Ο χρήστης ckastam έγραψε:

                                          Εφόσον η RBR όμως ήταν πιο γρήγορη, γιατί δε πέρασε τον Λούη? Όλο το ΣΚ είχε απίστευτο pace και στα κλειστά κομμάτια η RB8 έστριβε σαν τραίνο. Καμιά σχέση με τη McLaren.

                                          Χαίρομαι που μου δίνεις την ευκαιρία να εκφράσω τις σκέψεις μου
                                          ξέχνα FP1, FP2, οπου μεν ο Φέττελ ήταν κυρίαρχος ωστόσο είτε ο Χάμιλτον απλά μάθαινε ή έπαιζε κρυφτούλι
                                          και αυτό φάνηκε στα επίσημα δοκιμαστικά όπου οι 2 τους ήταν σε εντελώς διαφορετικό ρυθμό ακόμα και σε σχέση με τους ομοσταυλούς τους.
                                          Και στον αγώνα το ίδιο, ο Χάμιλτον τον Γουέμπερ τον κατάπιε και βρισκόταν σταθερά στο 1,2 πίσω από τον Φέττελ τον οποίο πέρασε λόγω του κυκλοφοριακού οπότε έπεφτε κάτω απο το 1 σεκοντ οποτε μπορούσε να κάνει χρήση της μέγιστης ταχύτητας της Μακλάρεν ΑΛΛΑ και του DRS για να προσπεράσει τον Φέττελ στις ατελείωτες τεξανικές ευθέιες. άλλωστε μόλις έφτανα στα S ο Φέττελ έφερνε ξανά την διαφορά στο 1+ σεκ.
                                          Το οτι δεν κατάφερε ο Φέττελ να βρεθεί από το 1,2 σεκ στο 1- σεκ και να κάνει χρήση του DRS οφείλεται μόνο στο γεγονός πως ο Χάμιλτον όταν πήρε την πρωτοπορεία δεν συνάντησε την ίδια κίνηση με τον Φέττελ και έτσι διατηρούσε σταθερή την διαφορά στο 1+ σεκ μέχρι που ο Χόρνερ συμβιβάστηκε με την 2η θέση και μη θέλοντας να ρισκάρει μια αυτοκτονική εγκατάλειψη του Φέττελ (από ενναλάκτη) του ζήτησε να ελέγξει τον ρυθμό του -** στο οποίο ο Γερμανός παράκουσε κάνοντας ταχύτερο γύρο στον τελευταίο γύρο και όχι νωρίτερα...**Για εμένα εκεί παίχτηκε ο αγώνας

                                          Κρατα μια επιφυλαξη για το μπολντ κομματι καθως νομιζω οτι ο Χαμιλτον εκοψε υπερβολικα στην τελευταια στροφη για να παει κοντα στο pitwall. Αν καποιος εχει τους χρονους του τελευταιου γυρου σε sectors γιατι δεν τους βρισκω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            the_sigman last edited by

                                            Ξεχασα να σχολιάσω την κίνηση του LH. Αυτή η κίνηση '''εκοψε τον τσαμπουκά'' του SV.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 21 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr