Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 210
    • 211
    • 212
    • 213
    • 214
    • 491
    • 492
    • 212 / 492
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    84
    9830
    228322
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Το macro έχει έναν με 28 ευρώ σύμφωνα με γνωστό φορουμά. Σημαντικά φθηνότερος απο καινούργια μπαταρία

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Αν αισθάνεσαι ανασφάλεια και θέλεις να πάρεις μπαταρία Οκ.... αλλά αν και κάνει κακό μια πλήρης ή σχεδόν πλήρης αποφόρτιση στις κοινές μπαταρίες έχει βρεθεί εμπειρικά ότι μέχρι 2-3 τέτοιες μπορεί να τις αντέξουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonis-team last edited by

          Ένας φορτιστής, για αυτούς που δεν κουνάνε το αυτοκίνητο τους συχνά είναι η μόνη λύση. Έτσι κάνω και εγώ για ένα που δεν το πολυτσουλάω. Εάν παρκάρεις σε πιλοτή πολυκατοικίας, θα υπάρχουν και άλλοι συγκάτοικοι με το ίδιο πρόβλημα. Πάρτε έναν συνεταιρικά.
          Α.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hatmanmotorsport last edited by

            Παιδια εχω μια απορια..
            Απ'οτι εψαξα λιγο στο ιντερνετ εμαθα πως γινεται να πραγματοποιησει κανεις καποιες βασικες ρυθμισεις στην ECU μεσω ενος προγραμματος (vagcom). Λογικα θα πρεπει να εχεις ενα λαπτοπ με εγκατεστημενο το λογισμικο και να το συνδεσεις με την ECU μεσω ανταπτορα για να μπορεις να κανεις τις ρυθμισεις, σωστα? Το 'χει κανει κανεις απο εσας? Ακουσα οτι μπορεις να κανεις και δυναμομετρηση με αυτον τον τροπο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              p_george last edited by

              Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
              Παιδια εχω μια απορια..
              Απ'οτι εψαξα λιγο στο ιντερνετ εμαθα πως γινεται να πραγματοποιησει κανεις καποιες βασικες ρυθμισεις στην ECU μεσω ενος προγραμματος (vagcom). Λογικα θα πρεπει να εχεις ενα λαπτοπ με εγκατεστημενο το λογισμικο και να το συνδεσεις με την ECU μεσω ανταπτορα για να μπορεις να κανεις τις ρυθμισεις, σωστα? Το 'χει κανει κανεις απο εσας? Ακουσα οτι μπορεις να κανεις και δυναμομετρηση με αυτον τον τροπο!

              Καποια στοιχεια απο τους αισθητηρες που εχει το αυτοκινητο και χρησιμοποιει η ECU θα δεις,
              δεν υπαρχει δυνατοτητα ενδειξης ιπποδυναμης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                To vagcom μπορεί να κάνει μετρήσεις ιπποδύναμης/ροπής, όπως και κάθε σοβαρό πρόγραμμα που διαβάζει δεδομένα από την obd. Φυσικά μην περιμένεις μεγάλη ακρίβεια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hatmanmotorsport last edited by

                  Ερωτηση προς τουρμπατους.. Που ακριβως τοποθετειται η περιβοητη σκαστρα? Αμεσως μετα τον συμπιεστη του τουρμπο και πριν το ιντερκουλερ Ή αναμεσα απο το ιντερκουλερ και την πεταλουδα γκαζιου? Ακουσα εναν φιλο σημερα να λεει οτι μπορει να τοποθετηθει και με τους δυο τροπους. Λεει σωστα? Και αν ναι, ποια ειναι τα + και τα - του καθε τροπου? Thanks!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vaggelis_306 last edited by

                    Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
                    Ερωτηση προς τουρμπατους.. Που ακριβως τοποθετειται η περιβοητη σκαστρα? Αμεσως μετα τον συμπιεστη του τουρμπο και πριν το ιντερκουλερ Ή αναμεσα απο το ιντερκουλερ και την πεταλουδα γκαζιου? Ακουσα εναν φιλο σημερα να λεει οτι μπορει να τοποθετηθει και με τους δυο τροπους. Λεει σωστα? Και αν ναι, ποια ειναι τα + και τα - του καθε τροπου? Thanks!

                    viewtopic.php?f=6&t=10458
                    http://www.kokkinakis-service.gr/index. ... -off-valve

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hatmanmotorsport last edited by

                      Σε ευχαριστω πολυ Βαγγελη, μου ειχε διαφυγει το συγκεκριμενο θεμα. Το εριξα μια ματια, πραγματικα πολυ ωραιο και διαφωτιστικο
                      Λογικο η τοποθετηση της σκαστρας να γινεται οσο πιο μακρυα απο το τουρμπο και πριν την πεταλουδα γιατι ετσι αποτρεπεται γρηγοροτερα η επιστροφη των κυματων υψηλης πιεσης αερα στον συμπιεστη κατα το κλεισιμο της πεταλουδας (αφημα γκαζιου). Πιθανον ο φιλος να μπερδευτηκε και μπερδεψε κι εμενα μαζι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Καλημέρα,

                        το βαζω εδω, θα το ποσταρω σα λινκ και στα λαστιχα.

                        Πριν μερικες μέρες (προηγουμενη Παρασκευή) παρκαρα με το δεξι μερος αυτοκινητου ανεβασμενο σε πεζοδρομιο. Συχνα πυκνα γινεται αυτό.

                        Δυστυχως το επομενο πρωι, λογω σατανικης συμπτωσης πηρα χαμπαρι αρκετες εκατοντάδες μετρα μετα το ξεκινημα για τη δουλειά, οτι τραβαγε λιγο αριστερα, και ανακαλυψα οτι το πισω αριστερο λαστιχο ειναι πιτα.
                        Το φουσκωσα σε βενζιναδικο και πηγα σε ενα τυπο στην Πειραιως (που εχω ξαναπαει οταν τρυπησαν με βιδα παλιοτερα) και δεν βρηκε τιποτα. Τελος παντων στην 3η επισκεψη σημερα (αφου καθε πρωι απο τοτε ειμαι με την τρόμπα στο χερι, γιατι ξεφουσκωνε το βραδυ), αφου το εκανε μπαλονι, ωρηκε μια τρυπιτσα στο πλαινο, εκει που γραφει Bridgestone ER 300 και μου εδωσε ενα μτχ με 20 ευρώ.

                        Το μτχ εχει ημερομηνια καπου στα μεσα του 2010, εχει αρκετα ψιλα σκασιματακια παντου (οπως και τα υπολοιπα δικα μου που ειναι αντιστοιχης ημερομηνιας) αλλα μου εκανε εντυπωση οτι ηταν καπως σα γλιτσα στην επιφανεια του, και αφηνε στα χερια απιστευτη μαυριλα σα να ειχε 'λιωσει' το λαστιχο ενα πραμα.

                        Να πορευομαι εν ειρηνη ή να τρεμω?

                        Θα βαλω το λινκ και στα λαστιχα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xeno last edited by

                          δεν μπορούσε να βάλει το περίφημο 'βύσμα' στο δικό σου λάστιχο;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης XENO έγραψε:
                            δεν μπορούσε να βάλει το περίφημο 'βύσμα' στο δικό σου λάστιχο;

                            Ειναι μονο για το πελμα και οχι για το πλαινο.Μπαινει ομως μπαλωμα ,οχι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vaggelis_306 last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                              δεν μπορούσε να βάλει το περίφημο 'βύσμα' στο δικό σου λάστιχο;

                              Ειναι μονο για το πελμα και οχι για το πλαινο.Μπαινει ομως μπαλωμα ,οχι;

                              Κ σε πλαϊνό μπαίνει μπάλωμα ζεσταίνουν το λάστιχο κ κολλάνε άλλο κομμάτι ελαστικό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Μου έφτιαξαν σκίσιμο σε πλαϊνό (10 ευρώ).
                                Μετά δεν φαινόταν τίποτε - δεν είχε σημάδι εκεί που σκίστηκε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  καλυτερα να πας να φτιαξεις το λαστιχο σου με εσωτερικο επιθεμα παρα να εχεις το μεταχειρο.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    p_george last edited by

                                    Tα πλαινα στα radial λαστιχα ειναι ιδιαιτερα λεπτα και ευπαθη, ειναι σχεδον αδυνατο οποιοδηποτε σκισιμο (οχι τρυπουλα) να μην εχει κανει ζημια στο σκελετο, το πελμα εχει πολυ παραπανω στρωσεις και σε λινα και σε γομα οποτε ειναι φυσικο να εχει πολλες δυνατοτητες επισκευης οχι ομως και τα πλαινα.
                                    Κανενας σοβαρος λαστιχας δεν επισκευαζει τρυπα στο πελμα μεγαλυτερη απο 5-6χιλ και ποτε στο πλαινο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vaggelis_306 last edited by

                                      Ο χρήστης p_george έγραψε:
                                      Tα πλαινα στα radial λαστιχα ειναι ιδιαιτερα λεπτα και ευπαθη, ειναι σχεδον αδυνατο οποιοδηποτε σκισιμο (οχι τρυπουλα) να μην εχει κανει ζημια στο σκελετο, το πελμα εχει πολυ παραπανω στρωσεις και σε λινα και σε γομα οποτε ειναι φυσικο να εχει πολλες δυνατοτητες επισκευης οχι ομως και τα πλαινα.
                                      Κανενας σοβαρος λαστιχας δεν επισκευαζει τρυπα στο πελμα μεγαλυτερη απο 5-6χιλ και ποτε στο πλαινο

                                      Κάνεις λάθος φίλε μου. Ο πατέρας μου βρήκε με το μπροστινό ελαστικό σε κοφτερή γωνία κ κόπικε το πλαϊνό σχεδόν μέχρι τα λινά. Δεν βρήκε λινά όμως! Πήγε το κόλλησε με ειδικό τρόπο με ζέσταμα κτλ όχι άρπα κόλλα κ κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα. Το σκίσιμο το έπαθε με σχεδόν καινούργια έλαστικα κ σήμερα έχουν περίπου 40000 χλμ κ ξαναλέω χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • xenos
                                        xenos last edited by

                                        Το θεμα ειναι το ρισκαρεις; Αν δλδ χασει τον αερα ενω πας με 150 χλμ;

                                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          trident1971 last edited by

                                          Δεν ξερω αν το μτχ που πηρα ειναι καποιου αλλου με σκισιμο στο πλαι, επισκευασμενο
                                          Το δικο μου εμεινε εκει, η τρυπα ηταν απειροελαχιστη, εχανε αερα σε 6-7 ώρες, το ξεζανταρισε, το εψαξε απο μεσα καιμετα το ξαναζανταρισε και το εκανε στην κκυριολεξια μπαλονι για να το καταλαβει, ηταν η τριτη επισκεψη στο μαγαζι.

                                          2-3 αλλες φορες που πηγα με βιδες καρφια κλπ, ηταν απολυτα καθησυχαστικοι, 'μην ανησυχεις, θα ειναι σαν καινουριο', εβαζαν εκεινο το μακαρονι, όντως ετσι γινοταν. Σημερα, 'φιλε θελεις λαστιχο' ξερά.

                                          Αυτη η 'λαστιχογλιτσα' που ειχε πανω το λαστιχο το μτχ, λετε να ειναι κατι κακο? Υπενθυμιζω οτι η ηλικια του ελαστικου ειναι παρομοια σεεπιπεδο μερικων εβδομαδων με τα δικα μου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            p_george last edited by

                                            Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:

                                            Tα πλαινα στα radial λαστιχα ειναι ιδιαιτερα λεπτα και ευπαθη, ειναι σχεδον αδυνατο οποιοδηποτε σκισιμο (οχι τρυπουλα) να μην εχει κανει ζημια στο σκελετο, το πελμα εχει πολυ παραπανω στρωσεις και σε λινα και σε γομα οποτε ειναι φυσικο να εχει πολλες δυνατοτητες επισκευης οχι ομως και τα πλαινα.
                                            Κανενας σοβαρος λαστιχας δεν επισκευαζει τρυπα στο πελμα μεγαλυτερη απο 5-6χιλ και ποτε στο πλαινο

                                            Κάνεις λάθος φίλε μου. Ο πατέρας μου βρήκε με το μπροστινό ελαστικό σε κοφτερή γωνία κ κόπικε το πλαϊνό σχεδόν μέχρι τα λινά. Δεν βρήκε λινά όμως! Πήγε το κόλλησε με ειδικό τρόπο με ζέσταμα κτλ όχι άρπα κόλλα κ κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα. Το σκίσιμο το έπαθε με σχεδόν καινούργια έλαστικα κ σήμερα έχουν περίπου 40000 χλμ κ ξαναλέω χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

                                            Αυτο που περιγραφεις μου δινει να καταλαβω οτι ειναι μια εξωτερικη γρατζουνια, αντε κοψιμο,
                                            αφου δεν εφτασε μεχρι λινα δεν εχασε ουτε αερα το λαστιχο, αρα δεν μιλαμε για το ιδιο πραγμα.

                                            Αυτο που εγραψα παραπανω ειναι οδηγια απο τους κατασκευαστες των ελαστικων,
                                            δεν ειναι καποια δικη μου επινοηση ουτε φυσικα ζηταω τα ευσημα γι' αυτην,
                                            απλη ενημερωση για οσους φιλους χρειαζονται να εχουν μια επιπλεων αποψη
                                            ωστε να κανουν την επιλογη τους οταν τους τυχει κατι παρομοιο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 210
                                            • 211
                                            • 212
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 491
                                            • 492
                                            • 212 / 492
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr