-
καρντασια...
πήγα μια βολτούλα απο τη ΧΟΝΤΑ.
παίρνουν το παλιό και + τη διαφορά = CR-V
το ωραίο ομως ερχεται τώρα: ο Μεγάλος κυκλοφορεί τωρα με ενα τέτοιο και βέβαια φουλ εξοπλισμένο. μέχρι το καλοκαίρι θα έχει κλείσει και 6 μηνάκια, τουτέστιν θα θελήσει να το αλλάξει εδώ ερχεται στο παιχνίδι η απαράμιλλη γοητεία μου και ειναι πολύ πολύ πιθανό να μπω στην πολ ποζίσιον για την αγορά του
επομενη στάση ειναι η Μησουσβήσει. πρέπει να οδηγήσω το outlander
-
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
καρντασια...πήγα μια βολτούλα απο τη ΧΟΝΤΑ.
παίρνουν το παλιό και + τη διαφορά = CR-V
το ωραίο ομως ερχεται τώρα: ο Μεγάλος κυκλοφορεί τωρα με ενα τέτοιο και βέβαια φουλ εξοπλισμένο. μέχρι το καλοκαίρι θα έχει κλείσει και 6 μηνάκια, τουτέστιν θα θελήσει να το αλλάξει εδώ ερχεται στο παιχνίδι η απαράμιλλη γοητεία μου και ειναι πολύ πολύ πιθανό να μπω στην πολ ποζίσιον για την αγορά του
επομενη στάση ειναι η Μησουσβήσει. πρέπει να οδηγήσω το outlander
Που βρηκες CRV?Εννοεις το τρεχον μοντελο ή το νεο?
Εγω που ρωτησα πριν 20 μερες μου ειπαν οτι δεν εχουν και περιμενουν το νεο... -
το είδα απο κοντά και μου το δίνουν όποτε θελω να το οδηγήσω.
απο βδομάδα θα πάω.
όπως είπα προχθές, σε κόκκινο ειναι κόλαση.
θα δουμε...
-
Ρε Τζο Μπαρ το νεο ή το παλιο?
-
το νέο κύριος.
-
Αντε οδηγα το και πες μας.Να το πας και λιγο εκτος δρομου...Βγαλε και καμια φωτογραφια..
Diesel ή βενζινη? -
αυτο που έχουν ειναι ντιζελάκι.
το τερατάκι του αφεντικού θα είναι Η περίπτωση. εκεί θα βγάλουμε γούστα
-
Το qashqai είναι σαφώς καλύτερο σε ανάρτηση λένε στα ειδικά περιοδικά. Πολύ καλύτερη εκτός δρόμου. Έχει και κανονική ρεζέρβα!
Του asx η ανάρτηση κοπανάει και τερματίζει εκτός. Δεν έχει επίσης καθόλου ρεζέρβα.
Άρα με τα σημερινά δεδομένα να αποφύγει σίγουρα τα 2000 cc. Τότε μόνο qashqai diesel 1.6 diesel και πανοραμική οροφή αν έχει και αυτόματο cvt ή άλλο σύγχρονο αυτόματο ακόμα καλύτερα -
To asx δε μου αρεσει καθόλου.
για το QQ μίλησα με έναν άλλον πονεμένο (ήδη με 3 παιδιά, σκυλιά, καναρίνια ) και μου είπε οτι μονο στα χαρτιά είναι οι 7 θέσεις. εκτός κι αν μιλάμε για 2 ενήλικες και 5 παιδάκια
θααααααα δουμε
-
Από την αρχική σου λίστα προφανώς το καλύτερο -και με διαφορά- είναι το CX5. Προσφέρει τα πάντα (χώρους, ανέσεις, οδηγική συμπεριφορά, επιδόσεις κλπ), αλλά δυστυχώς (α) σε υψηλή τιμή, και (β) μάλλον δεν θα έρθει Ελλάδα.
Α και για κάποιον που είπε ότι τα SUV δεν μπαίνουν χώμα, δεν έχουν off-road δυνατότητες κλπ, προφανώς σκέφτεται μόνο κάτι Cayene Turbo ή Χ5Μ...γιατί με το CX7 όργωσα κάτι 'χωράφια' στη Τρίπολη, πέρναγα τα αρδευτικά με 2α, και μετά πατήσαμε και ότι κυκλοφορούσε στο δρόμο. Τώρα βέβαια, για χαράδρες και χαντάκια θες κάτι από Niva ή Defender
Στη συνέχεια βέβαια άλλαξες θέση....αν λοιπόν κοιτάς για 7-θεσιο, θα συμφωνήσω για τα Ford. Φίλος μου έχει το S-Max, πάει σφαίρα, έχει τα πάντα μέσα (στη Titanium), 7 'καθαρές' θέσεις (και isofix παντού), και είναι και σχετικά 'μουράτο' για να μην είσαι ο πάτερ-φαμίλιας....Το βρήκε μάλιστα ευκαιρία, αφού είχε ξεμείνει σε αντιπροσωπεία, και το πήρε 17 από 25
Bonus point: Το CX7 χωράει τα πάντα, πάει αέρα (και με ένα προγραμματάκι πατάς μέχρι και GTS/iS ή ότι GTi βρεις), μπαίνει χώμα/χιόνι/βουνό εύκολα, και αυτή τη στιγμή μπορείς να το βρεις 'σκοτωμένο'...αρκεί να αντέξεις τα 2.3....
-
Το πηρες για Τest Drive το CRV??
-
Δεν είχα καθόλου χρόνο, αλλά από βδομάδα θα προσπαθήσω να οδηγήσω μερικά.
Το χοντα είναι πάντα διαθέσιμο. Τα άλλα να δούμε... Το μαζδα είναι ομορφουλικο πάντως. Το μιτσου που είδα από μακρυα είναι ψιλοτερας. Γιααα να δουμε...
-
Εγω παντως δε το εχω δει στην Αθηνα το νεο CRV...
-
λοιπόν...
πήγα σημερα μια βολτα μπας και κλείσω καποιο ραντεβουδάκι και μου πετάει ο τσάκαλος 'τώρα δεν έχεις όρεξη;;'
και εγένετω βόλτα
από τον ανταγωνισμό έχω οδηγήσει έως τωρα μονο το Τιγουάν (2009 θαρρώ) και ουσιαστικά δεν το θέτω καν στον ανταγωνισμό
το αμάξι ειναι επικό
δυστυχώς δεν ήταν αυτοματο, βέβαια το κιβώτιο ηταν τυπικο Χόντα ->
ευτυχώς ηταν το ντιζελάκι ομως. μέσα 4 άτομα, πατημένο το κουμπάκι εκο, στα 100 με 6η, το πάτησα τέρμα και χωρίς παράπονα ανέβαζε ταχύτητα και τα 130 ήρθαν πολύ γρηγορα. λουκούμι.
το σημερινό φορούσε 18αρια (κάτι που δε θα προτιμήσω σε καμια περίπτωση) και ηταν κάπως σκληρούτσικο. που συνεπάγεται βεβαια σε οδική συμπεριφορά που δε μοιάζει σε τπτ σε σουβλάκιον. το τιμονι σε αίσθηση, αφή, παραίσθηση και ψευδαίσθηση άριστο. εργονομία και καντράν απλά φανταστικά. το δε φορτμπαγάζ σαν μικρό γηπεδάκι
για να δούμε τι θα πει και ο υπολοιπος ανταγωνισμός (εκτός Τιγουάν βεβαια )
-
νέα απο το μέτωπο...
είδα το cx5. με 31.οοο παίρνεις πολύ πολύ συμπαθητικό αυτοκίνητο, εγκρίνω. ομορφούλη και δείχνει τελείως 'καινούριο'. τεστ δράιβ στις επόμενες μέρες. το πρόβλημα: αναμονή 6 έως 8 μήνες.
μουάχαχαχα είπα κι έφυγα... πιστεύω να μην προσβλήθηκε η κατά τ'άλλα συμπαθεστάτη κυριούλα...
είδα και τις απόψεις της Μισουσβίσι... ΑΣΧ και outlander. με ένα εμοτ: εκτός κλιματος. και μ'αυτούς εχω τεστ δράιβ αλλά μαλλον θα το ακυρώσω. πραγματική απογοήτευση.
μετά μου ήρθε η ιδέα να δω τι λέει και η Βόλβο (σε μεταχειρισμένο βεβαια) και μεταξύ 25 και 3ο.οοο βρίσκει κανείς καλά κομματάκια και πολύ εξοπλισμένα. δεν μπορώ να πω ότι δε με δελέασαν...
τελικά άρχισα να σκέφτομαι αν αξίζει γενικότερα να δώσω χρήματα αυτήν την εποχή για αγορά αυτ/του κι αν ίσως καλύτερα θα ήτο να κρατούσα την 'τράμπα' για μένα αντί να τη σκοτώσω.
καίει τον άμπακο, αλλά με τη διαφορά των χρημάτων για το νέο, θα κάνω 3 φορές το γύρο της Γαίας...
είμαι σε σκέψεις...
-
ποια είναι «η τράμπα σου» για να αξιολογήσουμε την ιδέα σου;
-
ντρέπομαι να την πω...
το μόνο σιγουρο είναι ότι τα κάνει όλα, αλλά δε συμφέρει
-
Και κάπου εδώ εμφανίζεται ο Eddie με μια πολύ γνώριμη φωτογραφία.
-
πλιζ μη βάλει κανείς τον ΓΚ να πηγαίνει με ανάποδα, θα φάω τα λυσσακά μου
2013: πουλάω τα πάντα για τα μάτια σου μόνο