-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
φιατ παντα 0.9 twinair έκδοση με 10.500+300 το esp (αυτό ζήτα να στο κάνουν δώρο ), αν δεν σε πειράζει που είναι λίγο 'family look' κ όχι τόσο νεανικό όσο το τρίθυρο twingo πχ
αν πας στη λάμδα στη κηφισιά βγάζει προσφορές αρκετά πιο κάτω από τις επίσημες (κ για το 500αρι). να πας εκεί όμως, όχι τηλέφωνο κτλ
πάντως με την βενζίνη στο 1,8+ σκέψου μήπως 'χρειάζεσαι' ντίζελπολλα προβληματα ακουγεται οτι βγαζει ο 0,9 ,και η καταναλωση του ειναι τελειως πλασματικη.
-
Τι προβλήματα;
-
δε ξερω,καπου το ειχα διαβασει.
-
Δηλαδή χωρίς να ξέρεις επειδή κάπου το είχες διαβάσει γράφεις πως βγάζει 'πολλά προβλήματα'.
Μάλιστα. -
ο 900αρης είναι ιδιαίτερα αξιόπιστος και δεν έχουν αναφερθεί προβλήματα , είναι οικονομικός απλά τα εργοστασιακά νούμερα είναι δύσκολο να επιτευχθούν.Έχω ξεπεράσει τους 2 μήνες με το twinair μου και η κατανάλωση μου είναι μετρημένη στα 6 λίτρα αλλά αν ο δρόμος είναι ανοιχτός εύκολα μπορείς να κινηθείς με μια ταχύτητα πάνω και η κατανάλωση να είναι πραγματικά ελάχιστη λόγω ροπής.Πολύ καλός και στα ταξίδια , πραγματικά σου δίνει την αίσθηση για κάτι μεγαλύτερο σε κυβικά.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
δε ξερω,καπου το ειχα διαβασει. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
δε ξερω,καπου το ειχα διαβασει.
φοβασαι μη χασεις κανα πελατη και δυσανασχετεις ετσι?
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
δε ξερω,καπου το ειχα διαβασει.
φοβασαι μη χασεις κανα πελατη και δυσανασχετεις ετσι?
Και αυτο καπου το διαβασες;
-
viewtopic.php?f=6&t=48149
τσιμπα ενα για αρχη -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=48149
τσιμπα ενα για αρχηΕνα απο τα πολλα ε; Τουλαχιστον θυμηθηκες που το διαβασες!
Μονο που αυτο που εβαλες ειναι για το duallogic. -
φαντασου.σε ενα φορουμ εψαξα και βρηκα 1.που να ψαξω και σε αλλα
-
Πάρε picando, i10 diesel το πιο μικρό. Θα σωθείς, τόσο από επιδόσεις όσο από οικονομία. Άσε την μεταπώληση. Από αντοχή αθάνατα, από συντήρηση ασήμαντη και φθηνότατη με επίσης φθηνότατα ανταλλακτικά!
Γιατί όσο φθηνό και να είναι ένα αυτοκίνητο, το σκέφτηκες αν είναι VW και το τρακάρεις τι έχεις να πληρώσεις; Αμ το service; Θα σε βλέπουν σαν ξερολούκουμο! -
Παίδες ευχαριστώ πολυ για τη βοήθεια. Όσον αφορά το θέμα του diesel που αναφερατε,υπάρχει περίπτωση να αλλάξει πάλι ο νόμος κ να μην επιτρέπονται τα diesel? Αν δεν κάνω λάθος,πιθανό μια και άσχετος με το χώρο,πρόσφατα δεν επιτραπηκαν ξανά τα diesel??
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Πάρε picando, i10 diesel το πιο μικρό. Θα σωθείς, τόσο από επιδόσεις όσο από οικονομία. Άσε την μεταπώληση. Από αντοχή αθάνατα, από συντήρηση ασήμαντη και φθηνότατη με επίσης φθηνότατα ανταλλακτικά!
Γιατί όσο φθηνό και να είναι ένα αυτοκίνητο, το σκέφτηκες αν είναι VW και το τρακάρεις τι έχεις να πληρώσεις; Αμ το service; Θα σε βλέπουν σαν ξερολούκουμο!Φίλε δε βλέπω i10 oute picanto diesel
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... euroclass=
http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... euroclass=
Για να υπάρχουν μεταχειρισμένα, θα υπάρχουν και καινούργια
-
Φίλε μου καλησπέρα
Σε βλέπω αυστηρό ως προς το όριο των 10 χιλιάδων ευρω και ταυτόχρονα ως προς το μέγεθος . Η δική μου πρόταση ειναι η εξής. Αγόρασε το πιο μεγάλο καινούργιο που μπορείς. Ενα καινούργιο αυτοκινητ έχει την επόμενη μέρα απώλεια αξίας στην χώρα μας σήμερα ως και 20%. Δεν θέλεις να βρεθείς με ένα μικρό αμάξι και μια μικρή οικογένεια σε 3 χρόνια φαντάζομαι. Το 207 αλλα και το προηγούμενο Clio ειναι 2 εξαιρετικά πλαίσια που σηκώνουν άνετα στην ελλαδα του 2013 και μικρές οικογένειες αλλα και τον μοναχικό καβαλαρη που βολταρει στα κλαμπακια. Μου αρέσουν και τα 2 εξαιρετικά και νομίζω οι Γάλλοι έγραψαν ιστορία και με τα δυο. Ξαναδες τα. Πήγαινε και εκεί στους Γάλλους της Renault και τσεκάρει σε αν έχει μείνει κανένα Clio diese παρακαλέσω τους , ακόμη και αν κανει 12000 να πέσουν - πες τους ότι το Ibiza 1.6 diesel το δίνουν 13 στην seat και ειναι αμάξι που βγήκε απο facelift- το συνολικό όφελος σου απο καύσιμα, τέλη κυκλοφορίας, αλλα και καθημερινή; Κυκλοφορίας σε δακτύλιο θα ειναι πολυ μεγάλο. Οι ροπες σου θα ειναι μοναδικές και πραγματικά θα οδηγείς ένα ευρωπαϊκό σούπερ μίνι αντίστοιχο με αυτα που οδηγούν στο Παρίσι και όχι ένα κουβαδακι απο αυτα που οδηγούν στο Μπαγκαλορε της Ινδιας . Αυτα απο εμένα.
Οτι έχω γράψει ισχύει και για το Πουντο αν και οι Ιταλοί εχουν ένα θέμα με την τιμολογιακή πολιτική τους τελευταία στο θέμα diesel. 15 χιλιαρικα για ένα Πουντο diese-τόσο διαβάζω ότι κανει στα sites αλλα αυτο απο την απλή απέχει πολυ συνήθως απο την έκθεση-l ειναι πολλα λεφτά όταν το Ibiza ξεκινάει απο 13. Πηγενε δες και το fiat αλλα και το seat 1.2 tdi αν και απ ότι λένε ο 1.2 tdi έχει θέματα , περισσότερο συμπεριφοράς βέβαια,παρά αξιοπιστίας. -
Eγω φίλε θα σου έλεγα να κοιτάξεις το Fiat panda 1.2 και το Kia picanto
-
Κάπου διάβασα σήμερα ότι το Ypsilon Multijet το δίνουν με 10.000 καινούριο.
εδιτ: το 1,2
-
Αλλη μια εξαιρετικη επιλογή σε βενζίνη
-
ανανεωμένο hyundai i20 1.2... στα 10+
Αγορά καινουριου αυτοκινήτου ως 10.000.