-
Χαχα ναι...άσε που καίνε και λάδια...
Τόσο πολύ αργεί να φύγει απο πάνω σου η ρετσινιά που φαντάζομαι ότι σε 10 χρόνια που οι tsi θα έχουν βελτιωθεί και δεν θα καίνε πια λάδια, όλοι θα λένε μην πάρεις vag καίνε λάδια...
-
Χαίρομαι που λύθηκε η παρεξήγηση.
Θα σας παρακολουθώ συνέχεια, για να βλέπω νέα από το panda 4X4, που μου αρέσει τρομερά. Φαίνεται ότι θα έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες από το παρελθόν. Στα video φαίνεται ότι λόγω esp δεν επηρεάζεται καθόλου από το αν θα σηκωθεί τροχός στον αέρα!
Youtube Video -
Αν ομως βρεθουν στον αερα οι δυο διαγωνιοι τροχοι?
-
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Αν ομως βρεθουν στον αερα οι δυο διαγωνιοι τροχοι?το πραγματικό θεμα θα ειναι αν βρεθουν στον αερα τρεις τροχοι πιστευω....
-
Το πραγματικό πρόβλημα ξεκινά όταν βρεθεί και με τους τέσσερεις τροχούς στον αέρα.
-
Το προβλημα το πιασατε αμεσως!Τσακαλια εισαστε!Απαντηση ομως και οχι τρλαρισμα υπαρχει?
-
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Αν ομως βρεθουν στον αερα οι δυο διαγωνιοι τροχοι?Προφανώς έχεις πάρει λάθος όχημα. Δεν είναι για trial το συγκεκριμένο.
-
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Το προβλημα το πιασατε αμεσως!Τσακαλια εισαστε!Απαντηση ομως και οχι τρλαρισμα υπαρχει?χωρις τρολεμα δεν εχει χαρη το φορουμ
γυρω στο 1 μενει με τους 2 τροχους στον αερα εστω και λιγο... Γενικα δεν βλεπω γιατι να εχει προβλημα το ESP να μπλοκάρει και τον δευτερο τροχο.... αν και απο το βιντεο καταλαβαινει κανεις οτι δυσκολα θα βρεθει να πατα μονο με 2 τροχους. Το βαρος του μπροστα μερους εξασφαλιζει σε μεσες ακρες οτι παντα θα πατα κατω.
και ενα ακομα βιντεο πολυ ποιο ξεκαθαρο:
-
Αυτό που ξέρω είναι ότι η πίσω μετάδοση ενεργοποιείται όταν οι μπροστινοί τροχοί χάσουν την πρόσφυση τους. Αφού λοιπόν υπάρχει (εστω και φέικ) μπλοκέ, μια χαρά θα δουλεψουν οι διαγώνιοι τροχοί.
Όλα αυτά θεωρητικά βέβαια... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Η κλασική φράση που πυροδότησε τη συζήτηση ήταν 'σιγά μην πάρει fiat, αυτά δεν έχουν παθητική ασφάλεια, κουβάδες ειναι'.πως δεν εχουν... απλα για αλλοι μια φορα οι Ιταλοι κανουν βλακια που δεν εχουν στανταρ το esp οπως και στην νεα Ypsilon...
δεν εχει βγει αυτοκινητο του 2012 το panda?? (ασχετο)
-
Πάντως αν δουλεύει σωστά το esp και με πρόσφυση σε μόνο μία ρόδα ξεκολλάς. Πχ να είναι σε ρευστή λάσπη οι τρεις και μία σε σταθερό έδαφος. Φρενάρει τις υπόλοιπες και δίδεται η κίνηση σε αυτή με πρόσφυση. Μόνο να λειτουργεί σωστά και να μην κόβει γενικά και μόνο το γκάζι.
Σε διαγώνιες σε συνδυασμό με το μικρό βάρος και βλέποντας το video (που το είχα βάλει και στο νήμα του ELEASAR), πιστεύω ότι ξεκολλά. Άλλωστε αυτό προσπαθούν να δείξουν -
Πάντως το πρoηγούμενο πήγαινε πολύ καλά στο trail:
Youtube Video -
Μισοδιαλυθηκε βεβαια,αλλα οπως σωστα ειπε παραπανω ο Realzeus,το αμαξακι δεν εχει κατασκευαστει για τετοιες καταστασεις...
-
http://www.autoblog.gr/2012/11/09/the-f ... t=FaceBook
-
Καλώς να ορίσει, λοιπόν, το Τ(Κ)ετρακούνητο, με το νέο έτος...
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Καλώς να ορίσει, λοιπόν, το Τ(Κ)ετρακούνητο, με το νέο έτος...Eκτεταμένες δοκιμές το περιμένουν στο φυσικό του περιβάλλον.
-
-
nice..
-
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15903&subid=2&pubid=7258585επι του αρθρου και μονο: δεν οδηγησαν ποτε τιποτα....
Πήρανε το press pack και του κανανε review, κοτσαρανε press photos και video... και voila... ακομα μια δοκιμή εστέφθη με απόλυτη επιτυχια
Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)