-
προτιμω μαζερατι,λεξους αντε κ το πορσικο,παρολη την αμαρτωλη καταγωγη του,γιατι ειναι κατι διαφορετικο.εννοειται σε μπεζκ οχι σε αυτο το ''γκρι καταθληπτικ''..
κ της μπεεμβε δεν ειναι ασχημο,αλλα μου καει περισσοτερο για 6αρα(my big fat deutsch wedding) παρα για λιμο..
η τζακ δεν μου αρεσει,επειδη μπορει να μπερδεψω το σημα της με αυτο των παπουτσιων..
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
η τζακ δεν μου αρεσει,επειδη μπορει να μπερδεψω το σημα της με αυτο των παπουτσιων..Το L του Lexus εύκολα το μπερδεύεις με αυτό:
Μάτια θα είχα μόνο για την Maser και την Jag σε αυτή την κατηγορία... Ή παίρνεις σπορ λιμουζίνα ή παίρνεις XL ταξί (Merc, Audi κλπ ).
-
Porcshe ευκολα.. βεβαια απ εξω....
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Porcshe ευκολα.. βεβαια απ εξω....Ετσι ακριβως.
-
H 4porte φαίνεται να υπερέχει των αντιπάλων της στην καθαρότητα και απλότητα των γραμμών του ταμπλώ,νικώντας τους ταυτόχρονα στην εργονομική τακτοποίηση (μαζί με την BMW)μέσω του 'σκουπίσματος' της πληθώρας διακοπτών,παραδιακοπτών και μοχλών gadgets.
Yπάρχει ό,τι πρέπει να υπάρχει (ούτε πολλοί διακόπτες,ούτε λίγοι) με μοναδικά ατοπήματα τους μικρούς περιστροφικούς διακόπτες εκατέρωθεν της οθόνης και την απόχρωση της πλάκας του ρολογιού 'lassale' (που παραδοσιακά είναι σε χρυσό χρώμα).Το μόνο ερωτηματικό παραμένει η ποιότητα των υλικών και κυρίως η κούρα της συναρμολόγησής τους, προκειμένου να μην επαναληφθούν τα ατοπήματα της απερχόμενης,που σε κάποιο βαθμό οφείλονταν στην χειρωνακτική συναρμολόγηση.
Ανακεφαλαιώνοντας:
Στυλ:
+-
Αποφασιστικά 'ιταλικό' και μολονότι του λείπει η γοητεία της προκατόχου δεν πρόκειται για ένα 'average car'
-H πλέον sportiva της κατηγορίας
-Ικανοποιητική γραμμή,ιδιαίτερα τα εμπρός φωτιστικά σώματα (μικρά,επιθετικά,όμορφα)
-Προφίλ 'racy' και μια καλή εξέλιξη του στυλ της προκατόχου
-Μεγάλος μπροστινός πρόβολος
- χρώμα παρουσιάσης κατάλληλο για την Κίνα..αλλά υπάρχουν και καλύτερα
Eσωτερικό:
+
-Δείχνει με την πρώτη ματιά στα ίδια επίπεδα με τον ανταγωνισμό (με εξαίρεση βέβαια τις RR & Bentley)-
Ισοροπημένο,χωρίς πολλά κουμπιά...που δεν είναι όμως και λίγα
-Καλός χώρος για τους πίσω (θα εκτιμηθεί από αυτούς που χρησιμοποιουν οδηγό)
-Ελαφρότητα γραμμών -
Το τούνελ πίσω
Ερωτηματικό η ποιότητα υλικών και φινιρίσματος
-
-
Εξωτερικά δεν πιάνει τη γοητεία και το δυναμισμό της προηγούμενης. Φυσικά είναι πολύ μεγαλύτερη και ίσως δεν ήθελαν να πετύχουν κάτι αντίστοιχο. Άλλωστε η Μαζεράτι ετοιμάζει και τη Γκίμπλι...για να δούμε..
Εξωτερικά λοιπόν είναι καλή, αλλά μάλλον απλώς καλή. Μου δίνει την εντύπωση οτι της λείπει 'κάτι'. Μέσα όμως είναι Εδώ το στυλ περισσεύει. Κάνει τα ήδη βαρετά εσωτερικά του Α8 και του Λέξους να δείχνουν κακοσχεδιασμένα.
Ερωτηματικό για μένα είναι η πρώτη εφαρμογή τούρμπο στον made in maranelo V8...
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Ερωτηματικό για μένα είναι η πρώτη εφαρμογή τούρμπο στον made in maranelo V8...Πρώτη δεν είναι. Απλά πάει καιρός...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
η τζακ δεν μου αρεσει,επειδη μπορει να μπερδεψω το σημα της με αυτο των παπουτσιων..
Το L του Lexus εύκολα το μπερδεύεις με αυτό:
Μάτια θα είχα μόνο για την Maser και την Jag σε αυτή την κατηγορία... Ή παίρνεις σπορ λιμουζίνα ή παίρνεις XL ταξί (Merc, Audi κλπ ).
https://www.youtube.com/watch?v=hv5yLmRbHbA
πως φαινονται οι γνωστες...
τα ιδια που ελεγα και εγω πιο πανω...αντε να δουμε και την Ghibliiiiiiiiii
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ερωτηματικό για μένα είναι η πρώτη εφαρμογή τούρμπο στον made in maranelo V8...
Πρώτη δεν είναι. Απλά πάει καιρός...
Εννοούσα το συγκεκριμένο V8.
-
Πετυχα αυτο το αρθρο:
http://carscoop.blogspot.com/2012/11/ne ... ARSCOOP%29
**New Maserati Quattroporte: Can You Spot the Shared Interior Parts with its Chrysler Siblings? **
Εκτος απο τους διακοπτες των φωτων εγω δε βρηκα τιποτα αλλο να ειναι ιδιο...
Χρησιμοποιει αλλα ανταλλακτικα απο Chrysler η Maserati? -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Panamerda
My 2 cents
1.Η Merc έχει γεράσει,πολύ.
2.H Jaguar είναι μια χαρά για τον μέσο Κινέζο businessman
3.BMW,ωραία απλή, ίσως παραπάνω απο ότι πρέπει
4.Audi ωραίο, χάλια τιμόνι όμως
5.Έβαλες το χειρότερο δυνατό συνδυασμό σαλονιού στο Lexus.
6.Maserati ωραία, αλλά πολύ χάλια λεβιες και με τιμόνι spaceship
7.Panamerda, όλο το εσωτερικό δανεισμένο απο το τελευταίο Star Trek.Συνοπτικά, Lexus και Maserati cut the mustard from me, αλλά και οι
2 έχουν φοβερά αντιαισθητικούς μοχλούς για τις ταχύτητες.Cut them or change 'em,please
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πετυχα αυτο το αρθρο:
http://carscoop.blogspot.com/2012/11/ne ... ARSCOOP%29
**New Maserati Quattroporte: Can You Spot the Shared Interior Parts with its Chrysler Siblings? **
Εκτος απο τους διακοπτες των φωτων εγω δε βρηκα τιποτα αλλο να ειναι ιδιο...
Χρησιμοποιει αλλα ανταλλακτικα απο Chrysler η Maserati?Το είδα κι εγώ το άρθρο.
Περισσότερο από την κοινή χρήση του διακόπτη των φωτιστικών, με ενοχλεί η τοποθέτησή τους εκεί! Εντελώς γερμανική θέση. Χίλιες φορές πίσω απ το τιμόνι. -
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Περισσότερο από την κοινή χρήση του διακόπτη των φωτιστικών, με ενοχλεί η τοποθέτησή τους εκεί! Εντελώς γερμανική θέση. Χίλιες φορές πίσω απ το τιμόνι.Όντως! Τρισμέγιστη γερμανική ο διακόπτης εκεί!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Περισσότερο από την κοινή χρήση του διακόπτη των φωτιστικών, με ενοχλεί η τοποθέτησή τους εκεί! Εντελώς γερμανική θέση. Χίλιες φορές πίσω απ το τιμόνι.
Όντως! Τρισμέγιστη γερμανική ο διακόπτης εκεί!
δεν τον εχουν συνηθισει αυτοι που θα το παρουν γιατι προερχονται απο γερμανικα...
-
Τα τελευταία 9 χρόνια Δημήτρη εκεί τον έχω τον κωλοδιακόπτη και ενώ τον συνήθισα φυσικά, κάθε φορά που ανάβω τα φώτα αναρωτιέμαι πόσο ανάπηροι είναι στο μυαλό οι κωλογερμανοί που δεν τον βάζουν στον μοχλοδιακόπτη όπως όλος ο υπόλοιπος κόσμος!
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Panamerda
My 2 cents
1.Η Merc έχει γεράσει,πολύ.
2.H Jaguar είναι μια χαρά για τον μέσο Κινέζο businessman
3.BMW,ωραία απλή, ίσως παραπάνω απο ότι πρέπει
4.Audi ωραίο, χάλια τιμόνι όμως
5.Έβαλες το χειρότερο δυνατό συνδυασμό σαλονιού στο Lexus.
6.Maserati ωραία, αλλά πολύ χάλια λεβιες και με τιμόνι spaceship
7.Panamerda, όλο το εσωτερικό δανεισμένο απο το τελευταίο Star Trek.Συνοπτικά, Lexus και Maserati cut the mustard from me, αλλά και οι
2 έχουν φοβερά αντιαισθητικούς μοχλούς για τις ταχύτητες.Cut them or change 'em,please
Panamerda: NO.Το κεντρικό tunnel μου θυμίζει την βάση κάτω από το κρύσταλο στο φορητό flipper που μου είχε φέρει δώρο ο Αη Βασίλης όταν ήμουν δέκα ετών και δεν καταλαβαίνω γιατί οι αεραγωγοί πρέπει καλά και σώνει να δείχνουν τόσο 'τσαμπουκαλεμένοι'.Έτσι και αλλιώς χάλι μαύρο μέσα έξω.
Audi: NI.... μόνο και μόνο γιατί το θεωρούσα τσίρκουλο και όταν το είδα από κοντά μου φάνηκε λιγότερο αντιπαθητικό.....
Mercedes: NO.Γιατι είχε πάρει απο τα μούτρα την BMW όταν η τελευταία πρωτοεμφάνισε συγκεκριμένες λύσει και gadgets...τις οποίες στο μέλλον έπσπευσε να αντιγράψει στα δικά της μοντέλα.
Jaguar: NO.Γελάω με τους αεραγωγούς της, η δε κονσόλα με τους κυκλικούς αεραγωγούς από πάνω και την οθόνη από κάτω θυμίζει τον Spongebob όταν ουρλιάζει...το δε ξύλο της (μπρρρρρ) δεν θα το ήθελα ούτε στο φέρετρό μου
BMW: ΝΑΙ...μετά από ένα σωρό μαλακίες και πειραματισμούς΄ξαναγυρνάνε σε αυτό που έκαναν καλά μια φορά και έναν καιρό.
Maserati: ΝΑΙ. 30% λιγότεροι διακόπτες και καθαρές γραμμές.
Lexus:NO ....γιατί έτσι.Πετυχα αυτο το αρθρο:
Εκτος απο τους διακοπτες των φωτων εγω δε βρηκα τιποτα αλλο να ειναι ιδιο...
Χρησιμοποιει αλλα ανταλλακτικα απο Chrysler η Maserati?Marchionne style
Εκτός από τον περιστροφικό διακόπτη για τα φώτα και εν μέρει τους πολυδιακόπτες των ηλ. παραθύρων δεν υπάρχει άλλο κοινό εξάρτημα που να φαίνεται (γιατί αυτά που δεν φαίνονται....σκελετοί ταμπλώ,καθισμάτων και ηλεκτρονικά είναι πανομοιότυπα).Περισσότερο από την κοινή χρήση του διακόπτη των φωτιστικών, με ενοχλεί η τοποθέτησή τους εκεί! Εντελώς γερμανική θέση. Χίλιες φορές πίσω απ το τιμόνι.
Όντως! Τρισμέγιστη γερμανική ο διακόπτης εκεί!
Περιστροφικό διακόπτη στην ίδια θέση μοιράζονται και οι thesis/quattroporte V....κάτι τρέχει στα γύφτικα.Τον γυρνάς στη θέση AUTO και τα κάνει όλα μόνος του χωρίς να ξανασχοληθείς μαζί του (παρά μόνο αν χρειαστεί να ενεργοποιήσεις τους προβολείς ομίχλης μπρος ή πίσω).
-
Το πάνω μισό του ταμπλό είναι εξαιρετικής σχεδίασης. Αν και σκούρο και απλό, στην ουσία είναι σχεδιασμένο σαν να κρύβει τους αεραγωγούς (ότι πιο old fashioned έχει απομείνει στα εσωτερικά αυτοκινήτων) και έτσι κάνει τη διαφορά.
-
παιζει να ειναι το πιο ομορφο εσωτερικο που εχω δει τον τελευταιο καιρο.
-
Συμφωνώ.
Έχει μια όμορφη ισορροπία, ούτε υπερβολικό, ούτε υπερβολικά απλό. Έχει ωραίες καθαρές γραμμές, δείχνει εξαιρετικά ευχάριστος χώρος. Νομίζω οτι αναλογικά με την εξωτερική εμφάνιση, το σαλόνι κερδίζει τις εντυπώσεις. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
η τζακ δεν μου αρεσει,επειδη μπορει να μπερδεψω το σημα της με αυτο των παπουτσιων..
Το L του Lexus εύκολα το μπερδεύεις με αυτό:
.
εκαστος στο ειδος του..
παρεπιπτοντως,ποσες φορες στο εχουν κανει το L κ ειναι το πρωτο που σου ερχεται στο μυαλο?πλακα κανω..
υ.γ.
αλλαηατε την φωτο του εσωτερικου της μπεεμβε?επειδη αλλη μου εδειψχνε πριν κ αλλη τωρα..υ.γ.2
η jag βγαινει κ με το σηματακι της adidas?επειδη τα προτιμω απο τα πουμα..
Maserati Quattroporte (2013)