-
-
Aυτή είναι:
http://www.carpassion.it/wp-content/upl ... large.jpeg
http://www.carpassion.it/wp-content/upl ... large.jpeg
http://www.carpassion.it/wp-content/upl ... large.jpeg
http://www.carpassion.it/wp-content/upl ... large.jpeg
http://www.carpassion.it/wp-content/upl ... large.jpeg -
πλιτς...
-
Ο χρήστης teox έγραψε:
Εγώ γιατί νομίζω πως αυτά είναι κλασικά φώτα μαζεράτι?
πανέμορφο!!
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Εγώ γιατί νομίζω πως αυτά είναι κλασικά φώτα μαζεράτι?
πανέμορφο!!
Όποτε βλέπω την pro-facelift μου τρέχουν τα σάλια...
-
Αν αναφέρεσαι στην 4200 σαν f/l, ήταν κάτι πολύ παραπάνω από αυτό. Φορούσε δε το υπέροχο ατμοσφαιρικό V8 της Ferrari αντί για το τούρμπο V6 της 3200.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν αναφέρεσαι στην 4200 σαν f/l, ήταν κάτι πολύ παραπάνω από αυτό. Φορούσε δε το υπέροχο ατμοσφαιρικό V8 της Ferrari αντί για το τούρμπο V6 της 3200.Και κακόγουστο styling.
Στην 3200 βασίζοταν.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
...Και κακόγουστο styling...
+1
Αν όχι κακόγουστο, σίγουρα πολύ πιο αδιάφορο από τα απίστευτα μπούμερανγκ της 3200. -
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
...Και κακόγουστο styling...
+1
Αν όχι κακόγουστο, σίγουρα πολύ πιο αδιάφορο από τα απίστευτα μπούμερανγκ της 3200.Χάλι μαύρο αναλογικά...
-
Τα μπούμερανγκ δεν άρεσαν στους Αμερικανούς. Πάντως είναι καλύτερη σαν αυτοκίνητο η 4200.
-
Και σε εμένα δεν άρεσαν καθόλου τα φανάρια της 3200 έν´ αντιθέσει με της 4200 που μου άρεσαν πολύ και το 2002 απέκτησα την πρώτη cambiocorsa στην Θεσσαλονίκη......
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν αναφέρεσαι στην 4200 σαν f/l, ήταν κάτι πολύ παραπάνω από αυτό. Φορούσε δε το υπέροχο ατμοσφαιρικό V8 της Ferrari αντί για το τούρμπο** V6 της 3200**.Toν V8 biturbo της Shamal (αναβαθμισμένο) φορούσε η 3200GT.
Βέβαια τι σχέση έχουν όλα αυτά με το θέμα; -
Σωστός Alba, δικό μου λάθος.
-
-
αντε να βγει να πεσουν οι τιμες απο τις παλιες...
ομορφος πινακας βλεπω με μεγαλη οθονη ...απο πισω μοιαζει σαν αουντι~τζαγκ...
μπροστα δεν εχει το κατι αλλο που εχει η τωρινη αλλα θα δουμε...
ελπιζω απο ηχο να σκιζει. -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
αντε να βγει να πεσουν οι τιμες απο τις παλιες...ομορφος πινακας βλεπω με μεγαλη οθονη ...απο πισω μοιαζει σαν αουντι~τζαγκ...
μπροστα δεν εχει το κατι αλλο που εχει η τωρινη αλλα θα δουμε...
ελπιζω απο ηχο να σκιζει.πετάξου μέχρι tangenziale di Modena να την δεις (περνάει καθημερινά και V6 και V8).
Μέσα βλέπω χρήση zebrawood (κατευθείαν από Mercedes anni 90)
Δια ζώσης πάντως κρύβει καλά τον όγκο της (πάνω από 5,1 μέτρα) και το χαρακτήρα της (limousine).Εκείνο που με ανησυχεί πάντως είναι το παρακάτω....
http://autocraftsmen.com/wp-content/upl ... lesman.jpg
-
αυτο ειπαμε θα βγαινει κ σε ντιζελακι η εγκαταλειψανε την ιδεα??
ακομα κ με τα αυτοκολλητα πανω ειναιελπιζω να βγαινει κ σε ανθρακονημα η αλουμινιο το εσωτερικο κ οχι μονο ξυλο..
-
http://www.quattroruote.it/notizie/auto ... -ufficiali
Δεν ήταν αυτό που περίμενα να δω αλλά θα περιμένω περισσότερες φωτογραφίες για να βγάλω τελικό συμπέρασμα.
-
Edit: Με πρόλαβε ο Busso.
-
Μας πρόλαβε και τους 2 ο άτιμος. Εγώ μόλις το πόσταρα στο Maserati forum.
Maserati Quattroporte (2013)