-
Για δυνατούς λύτες.
Λοιπόν υπάρχει πρόβλημα. Έχω skoda fabia 2005 1,4 16v. Έχω υγραέριο για 4.000.Το αυτοκίνητο έχει 175.500χλμ. Όλα καλά μέχρι που μία μέρα και ενώ είχα γυρίσει από ταξίδι το είχα βάλει να δουλεύει λίγο με βενζίνη. Δούλεψε το πολύ λεπτό και ξαφνικά ανάβοσβήνει το check engine και άρχισε να ρετάρει. Αμέσως σκέφτηκα πολλαπλασιαστή μιας και δεν έχω αλλάξει κανέναν 7 χρόνια τώρα και όλα αυτά τα χιλιόμετρα. Το πάω στο συνεργείο και διαβάζουν πρόβλημα ανάφλεξης στον 1ο κύλινδρο και αλλάζουμε πολλαπλασιαστή.
Το αφήνω ρελαντί με βενζίνη και ξανά τα ίδια. Κοιτάζουμε μπουζί, τον καινούργιο πολλαπλασιαστή. Το πρόβλημα παρέμεινε. Για να μην πολυλογώ, άλλαξα μπουζί (τα είχα 17.000χλμ τα οποία βγήκαν καθαρά και θα τα άλλαζα στα 20.000-25.000 λόγω υγραερίου αλλίως όπως όλα αυτά τα χρόνια στα 30.000χλμ ), καθάρισα τα μπεκ (δεν είχαν καθαριστεί ποτέ) και το μπέκ του πρώτου κυλίνδρου μπήκε σε άλλον κύλινδρο, έκανα τράμπα τον πολλαπλασιαστή σε άλλον κύλινδρο αλλά και πάλι αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα. Πρόβλημα ανάφλεξης στον 1ο κύλινδρο με όλες τις αλλαγές που έγιναν.
Και να αναφέρω τα περίεργα. Στο ρελαντί με υγραέριο το διαγνωστικό έβγαζε κάποια σφάλματα στον 1ο κύλινδρο αλλά όχι τόσα πολλά ώστε να ανάψει λαμπάκι. Ενώ με βενζίνη άναβε σε 2 λεπτά. Όταν δίναμε στροφές, δεν υπήρχε σφάλμα πουθενά. Είτε δούλευε με υγραέριο είτε με βενζίνη. Ο εγκέφαλος του υγραερίου δεν δίνει κανένα σφάλμα. Μετά απο μερικά ανοίγματα με βενζίνη σταμάτησε το πρόβλημα και μου είπαν να το παρακολουθώ και βλέπουμε.
Δεν βρήκαμε την αιτία. Είμαι ανοιχτός σε γνώμες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας και τις γνώμες σας.Υγ. 1)Η πεταλούδα είναι καθαρή.
2) Το σύστημα υγραερίου είναι της OMVL και η δουλεία έγινε σε αντιπροσωπεία Σκόντα και πολύ καλή.
3) Όταν αναβόσβηνε το λαμπάκι του κινητήρα και σβήναμε το σφάλμα από τον εγκέφαλο δούλευε κανονικά το αμάξι για κανά λεπτό και μετά πάλι τα ίδια. Έτσι αποκλείσαμε βλάβη κινητήρα. -
Για δυνατούς λύτες.
Λοιπόν υπάρχει πρόβλημα. Έχω skoda fabia 2005 1,4 16v. Έχω υγραέριο για 4.000.Το αυτοκίνητο έχει 175.500χλμ. Όλα καλά μέχρι που μία μέρα και ενώ είχα γυρίσει από ταξίδι το είχα βάλει να δουλεύει λίγο με βενζίνη. Δούλεψε το πολύ λεπτό και ξαφνικά ανάβοσβήνει το check engine και άρχισε να ρετάρει. Αμέσως σκέφτηκα πολλαπλασιαστή μιας και δεν έχω αλλάξει κανέναν 7 χρόνια τώρα και όλα αυτά τα χιλιόμετρα. Το πάω στο συνεργείο και διαβάζουν πρόβλημα ανάφλεξης στον 1ο κύλινδρο και αλλάζουμε πολλαπλασιαστή.
Το αφήνω ρελαντί με βενζίνη και ξανά τα ίδια. Κοιτάζουμε μπουζί, τον καινούργιο πολλαπλασιαστή. Το πρόβλημα παρέμεινε. Για να μην πολυλογώ, άλλαξα μπουζί (τα είχα 17.000χλμ τα οποία βγήκαν καθαρά και θα τα άλλαζα στα 20.000-25.000 λόγω υγραερίου αλλίως όπως όλα αυτά τα χρόνια στα 30.000χλμ ), καθάρισα τα μπεκ (δεν είχαν καθαριστεί ποτέ) και το μπέκ του πρώτου κυλίνδρου μπήκε σε άλλον κύλινδρο, έκανα τράμπα τον πολλαπλασιαστή σε άλλον κύλινδρο αλλά και πάλι αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα. Πρόβλημα ανάφλεξης στον 1ο κύλινδρο με όλες τις αλλαγές που έγιναν.
Και να αναφέρω τα περίεργα. Στο ρελαντί με υγραέριο το διαγνωστικό έβγαζε κάποια σφάλματα στον 1ο κύλινδρο αλλά όχι τόσα πολλά ώστε να ανάψει λαμπάκι. Ενώ με βενζίνη άναβε σε 2 λεπτά. Όταν δίναμε στροφές, δεν υπήρχε σφάλμα πουθενά. Είτε δούλευε με υγραέριο είτε με βενζίνη. Ο εγκέφαλος του υγραερίου δεν δίνει κανένα σφάλμα. Μετά απο μερικά ανοίγματα με βενζίνη σταμάτησε το πρόβλημα και μου είπαν να το παρακολουθώ και βλέπουμε.
Δεν βρήκαμε την αιτία. Είμαι ανοιχτός σε γνώμες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας και τις γνώμες σας.Υγ. 1)Η πεταλούδα είναι καθαρή.
2) Το σύστημα υγραερίου είναι της OMVL και η δουλεία έγινε σε αντιπροσωπεία Σκόντα και πολύ καλή.
3) Όταν αναβόσβηνε το λαμπάκι του κινητήρα και σβήναμε το σφάλμα από τον εγκέφαλο δούλευε κανονικά το αμάξι για κανά λεπτό και μετά πάλι τα ίδια. Έτσι αποκλείσαμε βλάβη κινητήρα. -
Για δυνατούς λύτες.
Λοιπόν υπάρχει πρόβλημα. Έχω skoda fabia 2005 1,4 16v. Έχω υγραέριο για 4.000.Το αυτοκίνητο έχει 175.500χλμ. Όλα καλά μέχρι που μία μέρα και ενώ είχα γυρίσει από ταξίδι το είχα βάλει να δουλεύει λίγο με βενζίνη. Δούλεψε το πολύ λεπτό και ξαφνικά ανάβοσβήνει το check engine και άρχισε να ρετάρει. Αμέσως σκέφτηκα πολλαπλασιαστή μιας και δεν έχω αλλάξει κανέναν 7 χρόνια τώρα και όλα αυτά τα χιλιόμετρα. Το πάω στο συνεργείο και διαβάζουν πρόβλημα ανάφλεξης στον 1ο κύλινδρο και αλλάζουμε πολλαπλασιαστή.
Το αφήνω ρελαντί με βενζίνη και ξανά τα ίδια. Κοιτάζουμε μπουζί, τον καινούργιο πολλαπλασιαστή. Το πρόβλημα παρέμεινε. Για να μην πολυλογώ, άλλαξα μπουζί (τα είχα 17.000χλμ τα οποία βγήκαν καθαρά και θα τα άλλαζα στα 20.000-25.000 λόγω υγραερίου αλλίως όπως όλα αυτά τα χρόνια στα 30.000χλμ ), καθάρισα τα μπεκ (δεν είχαν καθαριστεί ποτέ) και το μπέκ του πρώτου κυλίνδρου μπήκε σε άλλον κύλινδρο, έκανα τράμπα τον πολλαπλασιαστή σε άλλον κύλινδρο αλλά και πάλι αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα. Πρόβλημα ανάφλεξης στον 1ο κύλινδρο με όλες τις αλλαγές που έγιναν.
Και να αναφέρω τα περίεργα. Στο ρελαντί με υγραέριο το διαγνωστικό έβγαζε κάποια σφάλματα στον 1ο κύλινδρο αλλά όχι τόσα πολλά ώστε να ανάψει λαμπάκι. Ενώ με βενζίνη άναβε σε 2 λεπτά. Όταν δίναμε στροφές, δεν υπήρχε σφάλμα πουθενά. Είτε δούλευε με υγραέριο είτε με βενζίνη. Ο εγκέφαλος του υγραερίου δεν δίνει κανένα σφάλμα. Μετά απο μερικά ανοίγματα με βενζίνη σταμάτησε το πρόβλημα και μου είπαν να το παρακολουθώ και βλέπουμε.
Δεν βρήκαμε την αιτία. Είμαι ανοιχτός σε γνώμες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας και τις γνώμες σας.Υγ. 1)Η πεταλούδα είναι καθαρή.
2) Το σύστημα υγραερίου είναι της OMVL και η δουλεία έγινε σε αντιπροσωπεία Σκόντα και πολύ καλή.
3) Όταν αναβόσβηνε το λαμπάκι του κινητήρα και σβήναμε το σφάλμα από τον εγκέφαλο δούλευε κανονικά το αμάξι για κανά λεπτό και μετά πάλι τα ίδια. Έτσι αποκλείσαμε βλάβη κινητήρα. -
Το μπουζοκαλώδιο το ελέγξατε?
-
- Πρόβλημα με την καλωδίωση των μπεκ υγραερίου και βενζίνης
- Πρόβλημα με τον εγκέφαλο του υγραερίου
- Πρόβλημα με τον εγκέφαλο της βενζίνης.
Λέω εγώ τώρα ...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το μπουζοκαλώδιο το ελέγξατε?Επειδή δεν το έχω πολύ με τα μηχανικά. Εννοείς την καλωδίωση που πάει στον πολλαπλασιαστή; Όχι δεν την κοιτάξαμε.
- Πρόβλημα με την καλωδίωση των μπεκ υγραερίου και βενζίνης
- Πρόβλημα με τον εγκέφαλο του υγραερίου
- Πρόβλημα με τον εγκέφαλο της βενζίνης.
Λέω εγώ τώρα ...
- δεν μου ανέφεραν τπτ.
- Αν είχε πρόβλημα δεν θα το έκανε κυρίως όταν δούλευε με υγραέριο; Το έκανε στο ρελαντί και μόνο με βενζίνη.
- Κάτι τέτοιο υποψιαζόμαστε....κόστος εξωφρενικό.
Ευχαριστώ.
-
Τόσο δύσκολο τους είναι να δοκιμάσουν εγκέφαλο βενζίνης απο κανένα τρακαρισμενο, αν υποψίαζονται αυτόν. Μήπως έχουν κόψει κ συνδέσει λάθος την πλεξούδα; Βαλβιδα egr κοιταξαν; Ελπίζω να μην έχεις μπλέξει με τους επιστήμονες της viagas στα κεντρικά. Αυτοι δε βρίσκουν βλάβη ούτε με το Θεό δίπλα τους. Ότι γράψει το vag-com κ μετα αλλαζουν στην τυχη ολο το αμαξι! Συμβουλή αν είσαι εγγύηση να μην υπογράψεις εντολή εργασίας στην οποία δεν αναγράφεται το πρόβλημα σου όπως το τουσ το παρουσιάσεις. Αν σου γράψουν γενικότητες όπως πχ ανάβει το κινητήρακι κ.λπ μην το δεχτεισ γιατι θα σου ισχυρίζονται μετα ότι δεν τους το έχεις αναφέρει. Να ξέρεις ότι θα κάνουν οτιδήποτε ώστε να φανεί ότι το πρόβλημα είναι στη βενζίνη κ όχι στο περιβόητο κ πανάκριβο σύστημα υγραεριου που τοποθετούν! Πες τους κ για κανένα ξηλωμα κ επιστροφή χρημάτων να δεις πως στρωνουν. Κ αν δε βγάζεις άκρη, βρες τον εμπορικό τους διευθυντή και email στην OMVL και στην Τσεχία.
-
Ο χρήστης fabil έγραψε:
Το μπουζοκαλώδιο το ελέγξατε?
Επειδή δεν το έχω πολύ με τα μηχανικά. Εννοείς την καλωδίωση που πάει στον πολλαπλασιαστή; Όχι δεν την κοιτάξαμε.
- Πρόβλημα με την καλωδίωση των μπεκ υγραερίου και βενζίνης
- Πρόβλημα με τον εγκέφαλο του υγραερίου
- Πρόβλημα με τον εγκέφαλο της βενζίνης.
Λέω εγώ τώρα ...
- δεν μου ανέφεραν τπτ.
- Αν είχε πρόβλημα δεν θα το έκανε κυρίως όταν δούλευε με υγραέριο; Το έκανε στο ρελαντί και μόνο με βενζίνη.
- Κάτι τέτοιο υποψιαζόμαστε....κόστος εξωφρενικό.
Ευχαριστώ.
Πρόσεξε ότι τον εγκέφαλο βενζίνης τον έχω τελευταίο. Πολύ πιο πιθανό μου φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα στις καλωδιώσεις και τις επαφές που έφτιαξαν όταν περνούσαν το υγραέριο. Επίσης να ξέρεις ότι όταν έχεις υγραέριο και είσαι στη βενζίνη, συμμετέχει ΚΑΙ ο εγκέφαλος του υγραερίου . Επειδή λοιπόν η πιο πρόσφατη αλλαγή ήταν η εγκατάσταση του υγραερίου, νομίζω ότι είναι καλύτερα να αρχίσετε από εκεί.
-
[spoiler=:d5ii85yq]>Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Το μπουζοκαλώδιο το ελέγξατε?
Επειδή δεν το έχω πολύ με τα μηχανικά. Εννοείς την καλωδίωση που πάει στον πολλαπλασιαστή; Όχι δεν την κοιτάξαμε.
- Πρόβλημα με την καλωδίωση των μπεκ υγραερίου και βενζίνης
- Πρόβλημα με τον εγκέφαλο του υγραερίου
- Πρόβλημα με τον εγκέφαλο της βενζίνης.
Λέω εγώ τώρα ...
- δεν μου ανέφεραν τπτ.
- Αν είχε πρόβλημα δεν θα το έκανε κυρίως όταν δούλευε με υγραέριο; Το έκανε στο ρελαντί και μόνο με βενζίνη.
- Κάτι τέτοιο υποψιαζόμαστε....κόστος εξωφρενικό.
Ευχαριστώ.
Πρόσεξε ότι τον εγκέφαλο βενζίνης τον έχω τελευταίο. Πολύ πιο πιθανό μου φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα στις καλωδιώσεις και τις επαφές που έφτιαξαν όταν περνούσαν το υγραέριο. Επίσης να ξέρεις ότι όταν έχεις υγραέριο και είσαι στη βενζίνη, συμμετέχει ΚΑΙ ο εγκέφαλος του υγραερίου . Επειδή λοιπόν η πιο πρόσφατη αλλαγή ήταν η εγκατάσταση του υγραερίου, νομίζω ότι είναι καλύτερα να αρχίσετε από εκεί.
[/spoiler:d5ii85yq]
Δεν ήξερα ότι δουλέυει και ο εγκέφαλος υγραερίου όταν είναι με βενζίνη. Θα περιμένω 2-3 μέρες να δω αν θα κάνει τπτ και θα πράξω αναλόγως. Δεν το σκέφτομαι καν να αλλάξω εγκέφαλο.
[spoiler=:d5ii85yq]>Τόσο δύσκολο τους είναι να δοκιμάσουν εγκέφαλο βενζίνης απο κανένα τρακαρισμενο, αν υποψίαζονται αυτόν. Μήπως έχουν κόψει κ συνδέσει λάθος την πλεξούδα; Βαλβιδα egr κοιταξαν; Ελπίζω να μην έχεις μπλέξει με τους επιστήμονες της viagas στα κεντρικά. Αυτοι δε βρίσκουν βλάβη ούτε με το Θεό δίπλα τους. Ότι γράψει το vag-com κ μετα αλλαζουν στην τυχη ολο το αμαξι! Συμβουλή αν είσαι εγγύηση να μην υπογράψεις εντολή εργασίας στην οποία δεν αναγράφεται το πρόβλημα σου όπως το τουσ το παρουσιάσεις. Αν σου γράψουν γενικότητες όπως πχ ανάβει το κινητήρακι κ.λπ μην το δεχτεισ γιατι θα σου ισχυρίζονται μετα ότι δεν τους το έχεις αναφέρει. Να ξέρεις ότι θα κάνουν οτιδήποτε ώστε να φανεί ότι το πρόβλημα είναι στη βενζίνη κ όχι στο περιβόητο κ πανάκριβο σύστημα υγραεριου που τοποθετούν! Πες τους κ για κανένα ξηλωμα κ επιστροφή χρημάτων να δεις πως στρωνουν. Κ αν δε βγάζεις άκρη, βρες τον εμπορικό τους διευθυντή και email στην OMVL και στην Τσεχία.
[/spoiler:d5ii85yq]
Φαντάζομαι θα είναι δύσκολο. Εγγύηση το αυτοκίνητο δεν έχει. Το σύστημα υγραερίου έχει. Όχι δεν είναι στα κεντρικά. Για κανέναν λόγο δεν θα πήγαινα εκεί. Έχω άσχημη εμπειρία.
Την EGR την έχω καθαρίσει νομίζω 10.000 νωρίτερα.Ευχαριστώ.
-
Δείτε μια τις ρυθμίσεις του αερίου να μην έχουν πολλή διαφορά από την βενζίνη. Αλλιώς το αμάξι μαθαίνει διαφορετικά να ψεκάζει με το αέριο και όταν βάζεις βενζίνη χάνεται...
-
Για κάνε κι έναν έλεγχο συμπίεσης...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για κάνε κι έναν έλεγχο συμπίεσης...Αν ήταν θέμα συμπίεσης δεν θα το έκανε συνέχεια; Όταν σβήναμε την βλάβη λειτουργούσε κανονικά για 2-5 λεπτά και μετά ξανά τα ίδια. Με στροφές δεν έβγαζε κανένα πρόβλημα το διαγνωστικό.
-
Λοιπόν,
Δοκιμάστηκε άλλος εγκέφαλος υγραερίου και έκανε πάλι τα ίδια. Να σημειώσω ότι τώρα την ανάφλεξη στον 1ο κύλινδρο την κάνει και στο υγραέριο αλλά σπάνια. Μέσα στην εβδομάδα θα το πάω για να κοιτάξουν και την καλωδίωση και μετά το μόνο που έμεινε είναι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου.
Θα μετρήσουν και την συμπίεση αν και δεν βρίσκω το λόγο.
Το αυτοκίνητο από τότε που παρουσίασε το πρόβλημα έχει κάνει ~1.500χλμ χωρίς κανένα λαμπάκι. Παρουσιάζεται μόνο στο ρελατί.
-
χωρίς να γίνω μάντης κακών....μάλλον πάς για έμβολο (πιστόνι)...
-
Λοιπόν,
Περάστηκε άλλη καλωδίωση και εγκέφαλος βενζίνας (δοκιμαστικά) παρακάμπτοντας το υγραέριο και πάλι το έκανε. Μετρήσαμε την συμπίεση και ο 1ος βγάζει από 180 εως 200 με το ζόρι. Όλοι οι άλλοι ~210. Μου είπαν ότι το πρόβλημα το κάνει εξαιτίας της χαμηλής συμπίεσης. Αλλά δεν με καλύπτει. Με το υγραέριο το πρόβλημα στην χειρότερη περίπτωση είναι πολύ μικρό στην καλύτερη όπου είναι και η πλειοψηφία των περιπτώσεων ούτε που το εμφανίζει.
Μου πρότειναν να ανοίξω καπάκι για να φτιάξω την έδρα της βαλβίδας και πιθανότατα τον οδηγό. Προς το παρόν δεν έχω κάνει τπτ γιατί απλά το αυτοκίνητο με στροφές δουλεύει μια χαρά. Ούτε λαμπάκι ούτε κόμπιασμα.
Να αναφέρω οτι στο ρελαντί με βενζίνη, όταν αποσυνδέαμε την egr το πρόβλημα εξαφανιζόταν. Δοκιμάσαμε και καινούργια egr αλλά και πάλι δεν καταφέραμε τπτ.
Τι μου προτείνετε για το άνοιγμα; Ο κινητήρας έχει ~180.000χλμ.
Ευχαριστώ.
-
Την βλάβη την απέδωσαν στην παλαιότητα λόγω χιλιομέτρων του βενζινοκινητηρα; Υπάρχει περίπτωση να ευθύνεται τυχον λάθος αρχική ρύθμιση του LPG?(σιγα μην το παραδεχτούν αν φταίει αυτο). Αν οδευεις τελικα προσ ρεκτιφιε, λογικά θα σου βάλουν τις ενισχυμένες βαλβίδες κ μετα δε θα έχεις κανένα πρόβλημα. Σου εύχομαι φθηνή κ γρηγορη αποκατάσταση του προβλήματος.
Υ.Γ. Πήγαινε το κ σε κανένα άλλο συνεργείο να πάρεις κάποια άλλη γνώμη... -
Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
Την βλάβη την απέδωσαν στην παλαιότητα λόγω χιλιομέτρων του βενζινοκινητηρα; Υπάρχει περίπτωση να ευθύνεται τυχον λάθος αρχική ρύθμιση του LPG?(σιγα μην το παραδεχτούν αν φταίει αυτο). Αν οδευεις τελικα προσ ρεκτιφιε, λογικά θα σου βάλουν τις ενισχυμένες βαλβίδες κ μετα δε θα έχεις κανένα πρόβλημα. Σου εύχομαι φθηνή κ γρηγορη αποκατάσταση του προβλήματος.
Υ.Γ. Πήγαινε το κ σε κανένα άλλο συνεργείο να πάρεις κάποια άλλη γνώμη...Και αυτοί δεν είναι σίγουροι. Μου είπαν ότι η συμπίεση στον 1ο κύλινδρο δεν δικαιολογεί την διακοπή λειτουργίας του. Και το έριξαν σε ηλεκτρικό πρόβλημα. Βέβαια μετά από δοκιμή άλλης καλωδίωσης όπου και το πρόβλημα παρέμεινε μου ανέφεραν ότι φταίει η συμπίεση.
Και ότι για την συμπίεση υπεύθυνη είναι μάλλον ένας οδηγός. Μου είπαν ότι δεν θα αλλάξουμε βαλβίδες. Απλά θα φτιάξουν την έδρα της. Κόστος το πολύ 350€ σε περίπτωση που αλλαχτούνε όλοι οι οδηγοί.
Όταν τους ρώτησα γιατί δεν το κάνει συνέχεια, μου απάντησαν ότι: Επειδή πότε πατάει καλά η βαλβίδα και πότε δεν πατάει....
Η ρύθμιση του υγραερίου ελέγχθηκε και μάλιστα δεν είναι πια ο ύποπτος μετά από την παράκαμψη της. Αλλά και πάλι στο υγραέριο δουλέυει μια χαρά ο κινητήρας.
Ευχαριστώ.
-
Στα είπα κ πιο πανω. Πήγαινε κ αλλου να πάρεις δεύτερη γνώμη. Στη skoda συνηθίζουν να αλλάζουν όλο το αμάξι όταν δε βγάζει ακριβώς τη βλάβη το διαγνωστικό. 350€ νομίζω είναι πολλα. Αν έκανες κ ρεκτιφιε πόσο θα ήθελαν δηλαδή; 3 μηνιατικα; Έχεις αυξημένη κατανάλωση λαδιού;
-
Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
Στα είπα κ πιο πανω. Πήγαινε κ αλλου να πάρεις δεύτερη γνώμη. Στη skoda συνηθίζουν να αλλάζουν όλο το αμάξι όταν δε βγάζει ακριβώς τη βλάβη το διαγνωστικό. 350€ νομίζω είναι πολλα. Αν έκανες κ ρεκτιφιε πόσο θα ήθελαν δηλαδή; 3 μηνιατικα; Έχεις αυξημένη κατανάλωση λαδιού;Το έχω πάει σε 2. Καμία απάντηση σίγουρη. Φυσικά και είναι πολλά 350€. Λάδι δεν καίει ο κινητήρας. Και οι αλλαγές γίνονται και κάθε 15.000χλμ αλλά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Είδωμεν...
Ευχαριστώ.
-
Το πρόβλημα σου είναι στην κεφαλή
Οδηγοί βαλβίδων και κατ επέκταση στις έδρες
Το πρόβλημα δεν εμφανίζεται στο γκάζι λόγω. Υψηλότερου βαθμού ανάφλεξης του.
Τα 350 που σου ζητάνε είναι ικανοποιητικοτατη τιμη. Έως και λίγα θα έλεγα
Πρόβλημα με ανάφλεξη στον 1ο κύλινδρο