-
Kovathe, στην Αθήνα μένεις; Ξεκίνα τα τηλέφωνα:
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/2427794/
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/2523160/
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/2920537/
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/2651844/
Πάντως, ο Κασιμάτης στη Γλυφάδα έχει ένα FS σε προσφορά στα 1.320. Ή Trek ήταν ή Scott ή Giant. Πάντως, ήταν πάρα πολύ χορταστικό στο μάτι.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Kovathe, στην Αθήνα μένεις;Ναι.
Όταν το παρω θα πάμε και βολτίτσα!Καποια από τα παραπάνω στο chain reaction τα βρίσκεις στην ίδια τιμή καινούρια
http://www.chainreactioncycles.com/Sear ... =2149,2150
και με κανα 30άρι μεταφορικά είναι στην πόρτα σου..
-
το giant trance x 2 29 έχει στην Ελλάδα 1850 τιμή καταλόγου.
με παζάρι ίσως το ρίξεις λίγο αλλά μην περιμένεις τρελά πράγματα επειδή είναι ένα απο τα πιο ενδιαφέροντα φετινά μοντέλα (και ολοκαίνουριο γενικά)
εγώ αν έπαιρνα τώρα, αυτό θα έπαιρνα. -
Το χτύπησα ΣΗΜΕΡΑ !!!!!
Επιτέλους αλλάζω εποχή στην ποδηλασία .... Μετά απο ενα θρυλικό κούρσακι pinarello Columbus slx full campagnolo chorus .... 20 Ετών !!! ( το οποίο θα κρατησω για βιτρίνα )
Εμπειρίες απο την πρώτη βόλτα .... άλλο φρούτο !!!
Επιτέλους δε θα με δουλεύουν οι φίλοι πια : Αααααλαξε ποδηλατο !!!
Βέβαια υποβαθμιστηκα στο shimano 105 .... Αλλά έχω super σκελετό !!!
Αύριο κριτικές ......
-
Μεγειααααά. Να έχεις πολλά ευχαριστα χιλιόμετρα.
Καινούργιο ή μεταχείρο? Αυτά τα πετάλια φοράει ή μου φαίνεται?
-
Αγαπητέ, αξιολογότατος! Καλές και ασφαλείς βόλτες.
Kovathe (πες μου το όνομά σου), χτύπα τα. Μεταχειρισμένο στο νούμερό σου δεν υπάρχει (καλού-κακού, πάρε ένα τηλεφωνάκι στις αγγελίες που έβαλα) και οι τιμές είναι μια χαρά για καινούριο. Προχώρα!
-
Ευχαριστώ !
Καινούριο το πήρα ....
Οσο για τα πεταλια .... Ας το ειναι μεγάλη ιστορία .....
Ειναι απο το mountain .... Είχα μια αβαρια με τα παλιά παπουτσια Απ το κούρσακι ....
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Kovathe (πες μου το όνομά σου), χτύπα τα. Μεταχειρισμένο στο νούμερό σου δεν υπάρχει (καλού-κακού, πάρε ένα τηλεφωνάκι στις αγγελίες που έβαλα) και οι τιμές είναι μια χαρά για καινούριο. Προχώρα!Κώστας.
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=55731
με τρώει το χέρι μου ...
-
μη το κάνεις.
αν είναι να δώσεις 1300 για FS πάρε κάτι με διαδρομή απο 120mm και πάνω.
πχ http://www.canyon.com/_en/mountainbikes ... tml?b=3025
άλλο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ εργαλείο για XC και Trail http://www.evanscycles.com/products/bmc ... e-ec024703εγώ προτείνω 140+ βασικά, άλλωστε οι περισσότεροι εκεί καταλήγουν στο τέλος.
-
Με χαρά μου βλέπω πολλούς πλέον να ποδηλατούν. Σήμερα γίνονταν χαμός με την καλή έννοια. Οχι μπουλούκι που απεχθάνομαι αλλά 1-2 μαζί. Πολλοί κουρσάδες και μάλιστα μεγάλες ηλικίες. Αλλά και παιδιά υπέρβαρα που το παλεύουν. Μπράβο σε όλους!
Και όλα τα ποδήλατα πανέμορφα. Οχι των σούπερμαρκετ. -
E αφού έχουν ανοίξει και άπειρα μαγαζιά με ποδήλατα. Άσε που έχει γίνει κ μόδα το 'καλό' ποδήλατο.
-
Οταν λέμε καλό δεν εννοώ 1500-2000 και τέτοια. Εννοώ όχι τα άθλια των σούπερ μάρκετ.
Στις κούρσες θα τα σκάσεις, είναι ακριβό σπορ. Το λιγότερο μια 700αρα. Δεν παίζει εκεί πράκτικερ.
edit: λούτσα έγινε αυτή στο αβατάρ σου
-
Το θέμα είναι να μπορείς να έχεις (και να χρησιμοποιείς σωστά βέβαια) ένα ποδήλατο. Καλά είναι και τα φτηνά των 150 ευρώ από το σούπερ, αρκεί να τα αξιοποιείς σωστά.
Π.χ. για να τα έχεις για να πηγαίνεις από το σπίτι σου στο ψιλικατζίδικο για να πάρεις εφημερίδα κ.ο.κ. Και δεν κινδυνεύεις και τόσο να στο κλέψουν. Έχω ένα φίλο που μου έλεγε ότι παίρνει στα παιδιά του φτηνά ποδήλατο για το εξοχικό, τα κρατάει 2 χρόνια, και μετά τα πετάει εκτός αν κάποιο αντέξει παραπάνω. Συνήθως σκουριάζουν από την υγρασία και την αρμύρα.
Ας υπάρχουν και αυτά για κάποιες δουλειές, και όσοι μπορούν και θέλουν ας πάρουν κάτι πιο αξιόλογο. -
Συμφωνω με dstou. Για urban commuting ειναι μια χαρα τα super market ποδήλατα. Αλλα μέχρι εκει.
Παντως και εδω που δεν ειμαστε (ακομα) η πιο φιλόξενη πολη για ποδηλατο (λογω γεωγραφικου αναγλυφου και μικροαστικων αντιληψεων) κατι παει να γινει.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Sορρυ κιόλας αλλα ενα ποδήλατο έχει κάποιο κόστος -όπως κάθε άλλη μηχανολογική κατασκευή-. Και οσο πιο μελετημένη/προσεγμένη είναι τόσο ανεβαίνει το κόστος.
Ποδηλάτο super market έστω και για commuting δεν νομίζω να έπαιρνα. Δεν νομίζω να το εμπιστευόμουνα.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
μη το κάνεις.
αν είναι να δώσεις 1300 για FS πάρε κάτι με διαδρομή απο 120mm και πάνω.
πχ http://www.canyon.com/_en/mountainbikes ... tml?b=3025
άλλο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ εργαλείο για XC και Trail http://www.evanscycles.com/products/bmc ... e-ec024703εγώ προτείνω 140+ βασικά, άλλωστε οι περισσότεροι εκεί καταλήγουν στο τέλος.
Δεν το κάνω. Διάβασα κριτικές και λένε ότι δεν τα πάει καλά σε κατσάβραχα (βασικό για μένα εκεί που θα πηγαίνει), οπότε κοιτάμε αλλού.
Πολύ ενδιαφέροντα και τα 2 που έβαλες -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Οταν λέμε καλό δεν εννοώ 1500-2000 και τέτοια. Εννοώ όχι τα άθλια των σούπερ μάρκετ.Στις κούρσες θα τα σκάσεις, είναι ακριβό σπορ. Το λιγότερο μια 700αρα. Δεν παίζει εκεί πράκτικερ.
Καλά δεν λέω για κούρσες αλλά τώρα να παίρνει ο άλλος για 1 φορά το χρόνο specialized, κάπως μου κάθεται. Καλά δε για τα downhill τι να πω? Μόνο κάτι τύπους στο youtube (έλληνες πάντα) έχω δει να τα χρησιμοποιούν για τον λόγο που κατασκευάστηκαν. Γενικά είμαστε λαός που χάνει το μέτρο.
edit: λούτσα έγινε αυτή στο αβατάρ σου
Μούσκεμα!
-
Λοιπόν , καλησπέρα κι απο εμένα ,
Ωρα να γράψω το 1ο review για το specialized roubaix .....
Σχόλια :1ον : τελικά πρεπει να είμαι μεγάλος .... Που τόσα χρόνια τσιγκουνευομουν και δεν έπαιρνα ενα σύγχρονο ποδηλατο ....
2. Η τεχνολογία έχει αλλάξει τόσο Πολυ , που και εγώ δεν το περίμενα . Καλά εκτός του ότι εινα παναλαφρο ειναι και απίστευτα συμπαγές αλλά ταυτόχρονα απίστευτα ξεκουραστο.
Με το pinarello , Παρ ότι ατσάλι , έμπαινα στη λακουβα και κινδύνευαν τα σφραγισματα
3. Πολυ μαζεμένη γεωμετρία με το carbon παλουκοσελο να βγαίνει αρκετά πάνω . Σφιχτό στην ορθοπεταλια και άκαμπτο .
4. Η αλλαγή στη γεωμετρία φέρνει και άλλη αλλαγή σε σχέση με τα παλιά ποδηλατα : η στάση των χεριών κατα 95% ειναι πάνω στις Μανετες των φρενων ενώ παλιά επιανες το κάθετο σωλήνα του τιμονιου.
Αυτο δίνει ευκολότερο και ταχύτερο φρενάρισμα .
5. Μου άρεσε το σύστημα που έχουν οι δαγκανες των φρενων όταν η ρόδα χρειάζεται ακτινολογιση και άκουμπα στο ενα τακακι
, παλιότερα 'ανοιγες' το φρένο πατώντας ενα κουμπί , με αποτέλεσμα στην ανοιχτή θέση να απέχει το τακακι παρά Πολυ Απ τη ζαντα (δυσκολότερο φρενάρισμα ) . Ενώ τώρα αυτο έχει πολλές θέσεις και το ρυθμίσεις όπως θέλεις .
6. Τα πόδια μπορούν πιο εύκολα να μαζευτούν (να ειναι τα γόνατα πιο κοντά ) στο πεταλαρισμα γιατί το οριζοντιο μέρος του σκελετόυ έχει μια κλίση προς τα κάτω και έτσι αφήνει Πολυ αερα για την εύκολη κίνηση των ποδιών .....Τι να πω γι αυτο το ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ !!! Είμαι τρελαμενος .....
Κρίμα που τόσα χρόνια έκανα χιλιόμετρα με ενα παρωχημένο ποδηλατο και προφανώς έχασα όμορφες στιγμές.
Εν καιρό θα κάνω και τη σωματομετρηση bicifit της specialized για την οποία έχω ακούσει τα καλύτερα ....
Εχει προχωρήσει παρά Πολυ η τεχνολογία .... Παλιά σου μέτρουσαν το καβαλο το ύψος , άντε και τους ώμους και τέλος ...
Τώρα θέλεις ενα τρίωρο μες στο νερό μετρήσεις για να βγει το αποτέλεσμα ......Το roubaix ειναι ενα ποδηλατο φτιαγμένο για τους δύσκολους ελληνικούς δρόμους .... Δε θα πήγαινα σε πιο σκληρό αγωνιστικό κόψιμο ....
Αυτά !
-
Εκπλήσσομαι διότι έχω (και) κουρσάκι 25ετίας 10,5 κιλών άψογης συντήρησης, και όταν οδήγησα ένα σύγχρονο κουρσί 800 ευραίων δεν είδα σοβαρές διαφορές. Πάντα πίστευα ότι σε άλλα ποδήλατα η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ, αλλά στα κουρσάκια αυτής της κλάσης λιγότερο.
Θα μου πεις αν οδήγαγες ένα των 2.000 μπορεί να άλλαζες γνώμη. Μπορεί, αλλά μπορεί και όχι. Πριν από 20+ χρόνια η Μερσιέ και η Πεζώ επί παραδείγματι είχαν και πανάλαφρα κουρσάκια, πολύ κάτω στα κιλά από το δικό μου, μερικά κατάλληλα και για αγώνες.
ΙΜΟ εκεί που φαίνονται οι αλλαγές και οι νέες τάσεις πιστεύω ότι είναι στις νέες κλάσεις ποδηλάτων, και στα πολύ ακριβά καρμπόν. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Εκπλήσσομαι διότι έχω (και) κουρσάκι 25ετίας 10,5 κιλών άψογης συντήρησης, και όταν οδήγησα ένα σύγχρονο κουρσί 800 ευραίων δεν είδα σοβαρές διαφορές. Πάντα πίστευα ότι σε άλλα ποδήλατα η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ, αλλά στα κουρσάκια αυτής της κλάσης λιγότερο.
Θα μου πεις αν οδήγαγες ένα των 2.000 μπορεί να άλλαζες γνώμη. Μπορεί, αλλά μπορεί και όχι. Πριν από 20+ χρόνια η Μερσιέ και η Πεζώ επί παραδείγματι είχαν και πανάλαφρα κουρσάκια, πολύ κάτω στα κιλά από το δικό μου, μερικά κατάλληλα και για αγώνες.
ΙΜΟ εκεί που φαίνονται οι αλλαγές και οι νέες τάσεις πιστεύω ότι είναι στις νέες κλάσεις ποδηλάτων, και στα πολύ ακριβά καρμπόν.Η τεχνολογία του carbon και η γεωμετρία κάνουν τη διάφορα ....
Θυμάμαι τα πρώτα carbon ήταν σωλήνες κολλημενες με μουφες .. Μετά βγήκαν τα μονοκοματα ....
Η ζωή...ποδήλατο!