-
Ο χρήστης nickpar έγραψε:
ΔΙΑΦΩΝΩ ΛΟΓΩ ΚΑΤΟΧΗΣ CHEROKEE KJ 3.7
ΔΕΝ ΞΕΠΑΙΡΝΩ ΤΑ 20 ΛΙΤΡΑ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ!!Προφανώς ο Γιάννης αναφέρεται στο παλαιότερο μοντέλο. Υποπτεύομαι δε ότι μάλλον πρόκειται για αρκετά βαριά χρήση...
-
Οχι αναφέρομαι στο 3.7, μοντέλο 2001+. Με ελαφρύ πόδι ίσως και να μπορείς να πιάσεις τα 20. Οι περισσότεροι φίλοι που το έχουν οδηγήσει, έχουν πάντως να λένε για τις στενές σχέσεις που αποκτάς με τα βενζινάδικα!!!
-
Ο χρήστης nickpar έγραψε:
ΔΙΑΦΩΝΩ ΛΟΓΩ ΚΑΤΟΧΗΣ CHEROKEE KJ 3.7
ΔΕΝ ΞΕΠΑΙΡΝΩ ΤΑ 20 ΛΙΤΡΑ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ!!Συμφωνώ και εγώ, εχω κάνει 1.600 χλμ, αρα ο κινητηρας ειναι ακομα σφιχτος, και με αρκετη χρήση στο κεντρο της Αθήνας το KJ 3.7 δεν μου εχει ξεπερασει τα 18,5 λιτρα συμφωνα με το το trip computer του. Ελπίζω αυτο το σαββατοκυριακο να τα καταφερω να ξεφυγω, και να το μετρησω και σε συνθηκες εκτος Αθηνων
-
Μετρήστε πραγματική κατανάλωση και όχι με το trip!!!
Έκανα τόσα, έκαψα τόσα...
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Μετρήστε πραγματική κατανάλωση και όχι με το trip!!!Έκανα τόσα, έκαψα τόσα...
Δηλαδή Γιάννη ; Κι εγώ με το trip πηγαίνω . Κλέβει ; Μας κατάφερες τώρα ... Και εγώ έλεγα ότι το 'σκίζω' και δεν καίει . Ακούω διαφορές που δεν τις πιστεύω. Είναι αλήθεια ;
-
Είσαι σχεδιαστής ενός αυτοκινήτου. Και φτιάχνεις ένα 'μετρητή'. Τί τον φτιάχνεις να δείχνει; Μα μιά αισιόδοξη για το αυτοκίνητό σου μέτρηση. Ακόμη και αν δεν έχεις αντίστοιχη εντολή, το κάνεις έτσι για να δείξεις ότι αυτό που σχεδίασες είναι το καλύτερο.
Τραβηγμένο; Δεν νομίζω. Απλά σκεφτείτε αν έχετε δει ποτέ ταχύμετρο σε αυτοκίνητο το οποίο να δείχνει λιγότερα χιλιόμετρα απο τα πραγματικά. Μία απόκλιση 5 με 10% δεν γίνεται αισθητή σχεδόν ποτέ. Κάνει όμως τη διαφορά ανάμεσα στο καλό και το μέτριο.
Μέτρηση βενζίνης μόνο με τον χιλιομετρητή (έχει απόκλιση αλλά σταθερή) και γέμισμα του ρεζερβουάρ μέχρι τα μπούνια... Ετσι κάνουν στα περιοδικά. Είναι ο μόνος τρόπος.
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Είσαι σχεδιαστής ενός αυτοκινήτου. Και φτιάχνεις ένα 'μετρητή'. Τί τον φτιάχνεις να δείχνει; Μα μιά αισιόδοξη για το αυτοκίνητό σου μέτρηση. Ακόμη και αν δεν έχεις αντίστοιχη εντολή, το κάνεις έτσι για να δείξεις ότι αυτό που σχεδίασες είναι το καλύτερο.Τραβηγμένο; Δεν νομίζω. Απλά σκεφτείτε αν έχετε δει ποτέ ταχύμετρο σε αυτοκίνητο το οποίο να δείχνει λιγότερα χιλιόμετρα απο τα πραγματικά. Μία απόκλιση 5 με 10% δεν γίνεται αισθητή σχεδόν ποτέ. Κάνει όμως τη διαφορά ανάμεσα στο καλό και το μέτριο.
Μέτρηση βενζίνης μόνο με τον χιλιομετρητή (έχει απόκλιση αλλά σταθερή) και γέμισμα του ρεζερβουάρ μέχρι τα μπούνια... Ετσι κάνουν στα περιοδικά. Είναι ο μόνος τρόπος.
Καταθέτω πως έχω επανειλημμένα ελέγξει τον μετρητή του PININ 2.0 με το οδόμετρο (με τα 215/70 - 16 λάστιχα) που είναι λίγο μεγαλύτερα από τα μανίσια 215/65-16 και είναι ακριβέστατο και στα διανυθέντα χλμ και στην μέση κατανάλωση που είναι με τα Α/Τ 694 12,4 - 12,7 lit/100 χλμ μικτά με πολλά εντός πόλης (όχι Αθήνα βέβαια)
Στην Εθνική πάντως με ταχύτητες 150 + όπου παίζει ρόλο η αεροδυναμική εύκολα πιάνεις τα 15 με 16 lit/100km.....
Με τα MUD πάντως η μέση ξεπερνάει τα 13,5 με 14 -
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Είσαι σχεδιαστής ενός αυτοκινήτου. Και φτιάχνεις ένα 'μετρητή'. Τί τον φτιάχνεις να δείχνει; Μα μιά αισιόδοξη για το αυτοκίνητό σου μέτρηση. Ακόμη και αν δεν έχεις αντίστοιχη εντολή, το κάνεις έτσι για να δείξεις ότι αυτό που σχεδίασες είναι το καλύτερο.
Τραβηγμένο; Δεν νομίζω. Απλά σκεφτείτε αν έχετε δει ποτέ ταχύμετρο σε αυτοκίνητο το οποίο να δείχνει λιγότερα χιλιόμετρα απο τα πραγματικά. Μία απόκλιση 5 με 10% δεν γίνεται αισθητή σχεδόν ποτέ. Κάνει όμως τη διαφορά ανάμεσα στο καλό και το μέτριο.
Μέτρηση βενζίνης μόνο με τον χιλιομετρητή (έχει απόκλιση αλλά σταθερή) και γέμισμα του ρεζερβουάρ μέχρι τα μπούνια... Ετσι κάνουν στα περιοδικά. Είναι ο μόνος τρόπος.
Καταθέτω πως έχω επανειλημμένα ελέγξει τον μετρητή του PININ 2.0 με το οδόμετρο (με τα 215/70 - 16 λάστιχα) που είναι λίγο μεγαλύτερα από τα μανίσια 215/65-16 και είναι ακριβέστατο και στα διανυθέντα χλμ και στην μέση κατανάλωση που είναι με τα Α/Τ 694 12,4 - 12,7 lit/100 χλμ μικτά με πολλά εντός πόλης (όχι Αθήνα βέβαια)
Στην Εθνική πάντως με ταχύτητες 150 + όπου παίζει ρόλο η αεροδυναμική εύκολα πιάνεις τα 15 με 16 lit/100km.....
Με τα MUD πάντως η μέση ξεπερνάει τα 13,5 με 14Πρόπερσυ,κατέβηκα με ένα Πίνιν δίλιτρο στό Ακρόπολις.
Ξεκινώντας από Θεσσαλονίκη,μού έδειχνε ότι τό αυτοκίνητο έχει καμιά 120-130 χιλιόμετρα νά διανύσει με τό καύσιμο πού είχε στό ρεζερβουάρ.
Καί όμως,κατέβηκα στόν Α.Στέφανο,καί αυτό έδειχνε καί πάλι καμιά πενηνταριά χιλιόμετρα αυτονομία.Βενζίνη είχα βάλει στό γυρισμό.
Οπότε τό τρίπ,έκλεβε αντίστροφα. -
Το τρίπ δέν έκλεβε...
Απλά αποθηκεύει την μέση κατανάλωση που είχε το αυτοκίνητο στα προηγούμενα χιλιόμετρά του, οπότε εάν προερχόταν από ξέσκισμα με 20-25 λίτρα/100χλμ με τη χωρητικότητα που έχει η δεξαμενή του αυτό θα υπέθετε πως θα διανύσεις μόνο 130 χλμ... -
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Καταθέτω πως έχω επανειλημμένα ελέγξει τον μετρητή του PININ 2.0 με το οδόμετρο (με τα 215/70 - 16 λάστιχα) που είναι λίγο μεγαλύτερα από τα μανίσια 215/65-16 και είναι ακριβέστατο και στα διανυθέντα χλμ και στην μέση κατανάλωση που είναι με τα Α/Τ 694 12,4 - 12,7 lit/100 χλμ μικτά με πολλά εντός πόλης (όχι Αθήνα βέβαια)
Στην Εθνική πάντως με ταχύτητες 150 + όπου παίζει ρόλο η αεροδυναμική εύκολα πιάνεις τα 15 με 16 lit/100km.....
Με τα MUD πάντως η μέση ξεπερνάει τα 13,5 με 14Επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του Τάσου με τα ίδια ακριβώς λάστιχα μικτή χρήση και με τρεϊλερ , λόγο κυνηγίου , 12,5 - 13 lt/100km , στην εθνική με 130-135 km/h σταθερά και δυο ενήλικες ,δυο παιδία μικρά και όλη μας τη πραμάτεια ως οικογένεια που πάει χειμερινές διακοπές για 15 μέρες, η κατανάλωση είναι ακριβώς 10,6 lt/100km ενώ με ταχύτητες κοντά στην τελική τότε το πινιν τρώει έως 16-16,5 lt/100km όλες οι μετρήσεις έγιναν με το χιλιομετρητή και από γέμισμα σε γέμισμα, όσο αφορά την μέτρηση με τα 130-135 σταθερά γέμισα στην εθνική ΑΘ-ΛΑΜ και πήγα μια διαδρομή 83 km και ξαναγέμισα (χείλη με χείλη τα γεμίσματα) !!!!
Οι ενδείξεις που παίρνω από το αυτοκίνητο συμφωνούν απόλυτα με τις δικές μου μετρήσεις!!!!!
-
Αν αλλάξεις στιλ οδήγησης τότε πρέπει να μηδένισης την ένδειξη κατανάλωσης lt/100km καθως και την ενδειξη μεσης ωριαιας ταχυτητας , γιατι το τριπ μεσω αυτων των δυο μετρησεων δινει την αυτονομια και τότε μετά από 1,5 km θα σου δείξει την ως έγγιστα αυτονομία σου αν συνεχίσεις να οδηγείς με αυτόν τον τρόπο !
Όπως επίσης αν βάλεις λιγότερα από 20lt βενζίνη σε γέμισμα το τριπ δεν μετράει την ποσότητα αυτή που έβαλες και δεν στη δίνει στην ένδειξη αυτονομίας!!
-
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Καταθέτω πως έχω επανειλημμένα ελέγξει τον μετρητή του PININ 2.0 με το οδόμετρο (με τα 215/70 - 16 λάστιχα) που είναι λίγο μεγαλύτερα από τα μανίσια 215/65-16 και είναι ακριβέστατο και στα διανυθέντα χλμ και στην μέση κατανάλωση...Ακριβώς αυτό λέω. Το δρομόμετρο γίνεται ακριβές με τα μεγαλύτερα λάστιχα. Αρα με τα κανονικά δείχνει περισσότερα απο όσα πάμε.
Η ένδειξη κατανάλωσης αφορά ένα αλγόριθμο, διαφορετικό σε κάθε αυτοκίνητο, που υπολογίζει, συνήθως, απόσταση και καύσιμο που έχει καταναλωθεί. Η κατανάλωση καυσίμου μετριέται είτε απο την υποπίεση, τελείως ανακριβές, είτε απο την ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ, που και πάλι δεν μπορεί να μετρηθεί με ακρίβεια. Πόσες φορές δεν σας λέει αυτονομία 0 και κάνετε ακόμη 50-60 χλμ.;
ΥΓ. Τα όσα λέτε επιβεβαιώνουν το ότι η κατανάλωση των 2λιτρων SUV είναι κάπου εκεί στα 15 λίτρα με μικτή οδήγηση. Το Αθήνα - Θεσ/νίκη δεν νοείται μικτή οδήγηση. Μικτή είναι 20% πόλη, 30% εθνική, 30% επαρχιακός, 20% χώμα ή κάπως έτσι τέλος πάντων.
-
Πόσες φορές δεν σας λέει αυτονομία 0 και κάνετε ακόμη 50-60 χλμ.;
Ηαπαντηση ειναι:
Το τρίπ δέν έκλεβε...
Απλά αποθηκεύει την μέση κατανάλωση που είχε το αυτοκίνητο στα προηγούμενα χιλιόμετρά του, οπότε εάν προερχόταν από ξέσκισμα με 20-25 λίτρα/100χλμ με τη χωρητικότητα που έχει η δεξαμενή του αυτό θα υπέθετε πως θα διανύσεις μόνο 130 χλμ...Και:
Αν αλλάξεις στιλ οδήγησης τότε πρέπει να μηδένισης την ένδειξη κατανάλωσης lt/100km καθως και την ενδειξη μεσης ωριαιας ταχυτητας , γιατι το τριπ μεσω αυτων των δυο μετρησεων δινει την αυτονομια και τότε μετά από 1,5 km θα σου δείξει την ως έγγιστα αυτονομία σου αν συνεχίσεις να οδηγείς με αυτόν τον τρόπο !
Όπως επίσης αν βάλεις λιγότερα από 20lt βενζίνη σε γέμισμα το τριπ δεν μετράει την ποσότητα αυτή που έβαλες και δεν στη δίνει στην ένδειξη αυτονομίας!!
-
To Maverick 2,0 το προηγούμενο ξέρει κάποιος πόσο καίει?
-
ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ CHEROKEE 3.7
ΦΟΥΛΑΡΙΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΛΑΡΙΣΣΑ ΕΚΑΝΑ 374 ΧΛΜ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ
54 ΛΙΤΡΑ .ΜΕ ΝΟΡΜΑΛ ΟΔΗΓΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΑΡΕΑ .ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
110-140 ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΙΝΑΙ 14.7 ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ
100 ΧΛΜ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΝΑ ΛΕΩ ΨΕΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ!! -
Εμένα σήμερα μου έδειξε 11.2 το trip computer. Μιλάμε ότι γύρναγα απο χωματόδρομο σε χωματόδρομο και ενδιάμεσα σε εθνική οδό για περίπου 200χλμ. Περίεργο...
-
Πολυ περιεργο οντως.εισαι σιγουρος?
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Εμένα σήμερα μου έδειξε 11.2 το trip computer. Μιλάμε ότι γύρναγα απο χωματόδρομο σε χωματόδρομο και ενδιάμεσα σε εθνική οδό για περίπου 200χλμ. Περίεργο...Μηπως να δωσω το cinquecento και να παρω κανενα Cherokee ???
υ.γ χιουμορ κανουμε εεε
-
Έδειξε όντως τα νούμερα που λέω. Τώρα 'ανέβηκε' γύρω στα 13.5!!
Δεν ανέφερα ότι γενικά τα τελευταία χλμ έγιναν με ταχύτητα γύρω στα 60-90 λόγω του ότι ψάχνω για οικόπεδο και πήγαινα αργά για να βλέπω.
Αυτό ίσως δικαιολογεί το νούμερο.
-
Ο χρήστης nickpar έγραψε:
ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ CHEROKEE 3.7
ΦΟΥΛΑΡΙΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΛΑΡΙΣΣΑ ΕΚΑΝΑ 374 ΧΛΜ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ
54 ΛΙΤΡΑ .ΜΕ ΝΟΡΜΑΛ ΟΔΗΓΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΑΡΕΑ .ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
110-140 ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΙΝΑΙ 14.7 ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ
100 ΧΛΜ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΝΑ ΛΕΩ ΨΕΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ!!Σωστή μέτρηση. Σε εθνική και με αυτές τις ταχύτητες, μπορείς να δεις τόσα. Ιδίως αν δεν καταφεύγεις σε kick-down. Σε πολή, επαρχιακό και χώμα ανεβαίνει σημαντικά κυρίως λόγω του αυτόματου κιβωτίου.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ?