-
παρακατω
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
παρακατωΚαμιά μικρή εξήγηση;; Please!
-
οκ εμφανισιακα θυμιζει περασμενη δεκαετια...το φτιαχνουν τουρκομανοι
need to say more?αντε δινεις λεφτα απεναντι,γινονται δεκα σφαιρες
μετα ακολουθει η ελλαδιτσα να παρει 5 σφαιρες...τις δυο θα τις φαει ο ακης
ε δουλεια δενγ ινεται ετσιωραιο το χρωματακι?θηλυπρεπιζει λιγακι ,αλλα νομιζω ειναι σαφως περισσοτερο αποδεκτο απο το blossom που λανσαρει η πεζο για να τραβηξει τον αμαχο πληθυσμο...και η ζαντουλα φινα,γενικα χωρις ζαντα ειναι τσοπαν χαλκιδικης το αυτοκινητο..
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
πειτε μου κατι...εχουμε απο την μια τον twinair και απο την αλλη το diesel της fiat
μολονοτι οι γραφες λενε 0.2 διαφορα στην πραξη η καταναλωση λενε οι κριτικες ειναι πολυ μεγαλυτερη για τον twinair...ασε που δεν εχει τα χρονια που εχει ο dieselομως ο twinair ερχεται με 6 ταχυτητες στο 4χ4 το ντιζελ με 5
αυτο παιζει ρολο στην καταναλωση σε εθνικη οδο?θα ειναι συγκρισιμη η καταναλωη του ενος με του αλλου?λογω επιπλεον ταχυτητας?
τι λετε?Αυτό που μπορώ να σου πω και είναι τσεκαρισμένο σε πραγματικές συνθήκες, άστρωτο μοτέρ μετά απο 350 χλμ περίπου σε όλες τις συνθήκες...Πόλη, κίνηση, φορτίο, γκάζωμα (σε γκρεμό 190 χαω)...με λίγα λόγια υπερκατανάλωση...
Το New Fiat Panda mjet 75hp, δεν ξεπέρασε ποτέ τα 5,5 λίτρα...στο αντίστοιχο θέμα έχω παραθέσει φωτογραφικό υλικό...
Δεν θα μπω στην διαδικασία να προτείνω, αλλά σου παραθέτω την εμπειρία για να την αξιολογήσεις, η κατανάλωση που αναφέρω παραπάνω ίσως δεν έχει καμμιά σχέση με τις εργοστασιακές τιμές γιαυτό πιστεύω ότι θα πρέπει να λαμβάνεις υπ όψιν σου τις πραγματικές.
Πάντως η γνώμη μου για το Panda είναι ότι θα προτιμούσα το mjet απο το twinair. Με λίγα λόγια η ροπή του (19 και κάτι) με εντυπωσίασε. -
ε δεν το συζηταμε τοτε...ο twinair απλα δεν
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Πιο πολυ εχει σχεση με το EBD του εκαστοτε αυτοκινητου αυτο παρα με κατι αλλο...
...το οποιο αν δεν κανω λαθος, πρεπει να αποτελει τμημα λειτουργιας του ESP...Κοντολογοις, εχω την αισθηση οτι οταν υπαρχει ESP, υπαρχει και EBD. Προσωπικα δεν γνωριζω να ισχυει το αντιθετο, (να υπαρχει δηλαδη EBD αλλα οχι ESP) χωρις βεβαια και να το αποκλειω...
(εκτος εαν θεωρεις οτι EBD εχουν ανεξαιρετως ολα τα αυτοκινητα, εδω και μια δεκαετια πχ. Κατανεμητη εχουν, ηλεκτρονικο ελεγχο κατανομης ομως δηλαδη το Electronic Brake Distribution, νομιζω οχι, και οτι υπαρχει μονο οταν υπαρχει ESP. Εαν υπαρχει καποιος που να γνωριζει περισσοτερα, επι τουτου, ας μας διαφωτισει...)
Μιλαω για EBD-->Electronic Brake(force) Distribution και νομιζω οτι ειναι ανεξαρτητο απο την υπαρξη του ESP.
-
Το EBD είναι ανεξάρτητο από το ESP και υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό, καμια 10ετία περίπου.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το EBD είναι ανεξάρτητο από το ESP και υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό, καμια 10ετία περίπου.Τσε βάλε!
-
Σωστά, να διευκρινίσω πως αναφερόμουν σε mainstream μοντέλα.
-
το νεο ρενο κλιό γιατί το απορρίψαμε θυμήστε μου?
edit εδω πανω ποιες αντιπροσωπείες έχετε 'δοκιμάσει' και σας έκαναν θετική εντύπωση?απο φιατ,πεζο ,τογιοτα και οποια αλλη εμπειρια εχετε
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το EBD είναι ανεξάρτητο από το ESP και υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό, καμια 10ετία περίπου.Αυτο που δεν αναφερε ομως τελικα κανεις, ειναι οτι το EBD λειτουργει σε συνδυασμο με την μοναδα του ABS. (και οχι με του ESP οπως λανθασμενα νομιζα...ειχε κολλησει στο μυαλο μου το CBC , cornering brake control)
Οι πιο προσφατες ομως γενιες των ABS που ειχαν ECU, και ειχαν ξεχωριστους αισθητηρες σε εμπροσθιους vs πισω τροχους, και επειτα σε καθε ενα τροχο ξεχωριστα, μπορουσαν να εφαρμοσουν το λεγομενο EBD. Oxι οι πρωτες. Το τελευταιο εντωμεταξυ, 'ενισχυθηκε' ακομα περισσοτερο, και μεσω του ESC ή ESP οπου προεκυψε και το CBC, το οποιο βοηθαει περαιτερω σε οτι δεν μπορει να κανει το EBD.
Στην προκειμενη περιπτωση που ανεφερε ο φιλος, παροτι το αυτοκινητο θα εχει φυσικα EBD (αφου εχει ABS)
εαν ειχε ΚΑΙ ESP, σαφεστατα το πεταγμα της ουρας σε αποτομο φρεναρισμα με μεγαλη ταχυτητα θα ειχε περιοριστει ακομα περισσοτερο. -
Το Panda diesel 4x4 με τα 75 ps πρέπει να σέρνεται παντως. Τουλάχιστον να το έφερναν με τα 95 ps.
-
Πάντως θεωρώ ότι το panda 4Χ4 είναι όχημα πολλαπλών χρήσεων. Θα πας σε ένα χιονοδρομικό, ένα χωματόδρομο, σε κάτι ανηφόρες που έχουν στο Κερατσίνι θα τις ανέβεις. Αν είσαι ανύπαντρος μετράει πολύ περισσότερο ένα 4Χ4 από τα απλά. Θα είσαι ο άρχοντας της μεταπώλησης σε σχέση με το απλό panda. Όσα χρόνια και αν περάσουν, πάντα θα μετράει. Και σίγουρα είναι πιο κατάλληλο όχημα για τις ελληνικές συνθήκες. Τώρα αν είναι αρκετά τα 75 άλογα δεν ξέρω. Σίγουρα με 95 θα ξύριζε!
Η μόνη μου επιφύλαξη είναι αν τα fiat είναι αξιόπιστα. Δεν είχα ποτέ και έτσι δεν γνωρίζω -
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Αν είσαι ανύπαντρος μετράει πολύ περισσότερο ένα 4Χ4 από τα απλά.Γιατί; Θα σε παντρευτεί κάποια για τον συνεκτικό συμπλέκτη σου;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν είσαι ανύπαντρος μετράει πολύ περισσότερο ένα 4Χ4 από τα απλά.
Γιατί; Θα σε παντρευτεί κάποια για τον συνεκτικό συμπλέκτη σου;
Χλωμό το κόβω, ενώ με ένα μακρύ.....μεταξονιο σίγουρα κάνεις τη διαφορά
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Το αυτοκίνητο μερικοί το παίρνουν και για τους άλλους. Αυτό έχει ξανασυζητηθεί. Όταν λέμε αν είναι πουλ μούρ το αυτοκίνητο, αν έχει πρεστιζ, κοινωνική καταξίωση. Τώρα αν κάποιος το παίρνει για να μετράει στο γείτονα του ιδίου φίλου, σεβαστές οι προτιμήσεις
από την άλλη υπάρχουν άνθρωποι που το αγοράζουν για την πάρτι τους και αυτό ακόμη πιο σεβαστο
λέμε τώρα λοιπόν, κουβέντα να γίνεται -
Ο χρήστης arris έγραψε:
Το Panda diesel 4x4 με τα 75 ps πρέπει να σέρνεται παντως. Τουλάχιστον να το έφερναν με τα 95 ps.εγω παντως στο χωριο το ζηλευω που καποιοσ που ξερω παει αβετα σε παγωμενες ανηφορες και χωνεται παντου . Ο οδηγοσ του ειναι ανετος και χαμογελαστος. Ειναι ελαφρυ εχει ροπη και με ενα λαστιχακι κανει πολλα ωραια
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Το αυτοκίνητο μερικοί το παίρνουν και για τους άλλους. Αυτό έχει ξανασυζητηθεί. Όταν λέμε αν είναι πουλ μούρ το αυτοκίνητο, αν έχει πρεστιζ, κοινωνική καταξίωση. Τώρα αν κάποιος το παίρνει για να μετράει στο γείτονα του ιδίου φίλου, σεβαστές οι προτιμήσεις
από την άλλη υπάρχουν άνθρωποι που το αγοράζουν για την πάρτι τους και αυτό ακόμη πιο σεβαστο
λέμε τώρα λοιπόν, κουβέντα να γίνεταιΚι άντε να τα δεχτούμε όλα αυτά, όσο γελοία και αν είναι.
Το PANDA 4χ4 πουλμούρ όμως; Ένα ημιαγροτικό κουβαδάκι είναι για να πηγαίνει ο παππούς στο χωράφι και ο εγγονός στην δύσβατη παραλία με την γκομενίτσα για να μπαλαμουτιαστούν.
-
εμένα από την άλλη η δική σου απάντηση μου φαίνεται εμπαθής.
καλά έτσι φέρεσαι και στην κοινωνία και μετά αναρωτιέσαι τι φταίει;
Είπαμε να πούμε κανένα αστείο, και εσύ αν μπορούσες θα με δάγκωνες -
Ο χρήστης antonn έγραψε:
καλά έτσι φέρεσαι και στην κοινωνία και μετά αναρωτιέσαι τι φταίει;Δεν αναρωτιέμαι τίποτα γιατί όλα καλά είναι. Όταν θέλεις τα αστεία σου να μην παρερμηνεύονται, μπορείς να χρησιμοποιείς emoticons.
Τελική ευθεία,τον άλλο μήνα ξυρίζουν τον γαμπρο..Ακούω.