Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    76
    2762
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gpali last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.

      Ψάχνω για μτχ αμάξι και προσανατολίζομαι σε FOCUS 1.4 χρονολογίας μεταξύ 2008-2010.
      Έχω δεί σε αρκετές αγγελίες FOCUS με κινητήρα 1.4L να διαφημίζεται ιπποδύναμη 90hp,95hp,100hp ....
      Κάνοντας όμως Googling βλέπω ότι για τις συγκεκριμένες χρονολογίες τα 1400αρια FOCUS έχουν μόνο τον 1.4L Duratec 80hp ενώ 1400άρι κινητήρα με ιπποδύναμη μεγαλύτερη από 80hp έχουν μόνο τα Fiesta και συγκεκριμένα τον 1.4L Duratec 96hp.

      Μπορεί να μου πεί κάποιος εάν έχει κυκλοφορήσει FOCUS στην Ελλάδα με άλλον 1400αρι κινητήρα πάνω εκτός από τον 80hp;

      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gpali last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.

        Ψάχνω για μτχ αμάξι και προσανατολίζομαι σε FOCUS 1.4 χρονολογίας μεταξύ 2008-2010.
        Έχω δεί σε αρκετές αγγελίες FOCUS με κινητήρα 1.4L να διαφημίζεται ιπποδύναμη 90hp,95hp,100hp ....
        Κάνοντας όμως Googling βλέπω ότι για τις συγκεκριμένες χρονολογίες τα 1400αρια FOCUS έχουν μόνο τον 1.4L Duratec 80hp ενώ 1400άρι κινητήρα με ιπποδύναμη μεγαλύτερη από 80hp έχουν μόνο τα Fiesta και συγκεκριμένα τον 1.4L Duratec 96hp.

        Μπορεί να μου πεί κάποιος εάν έχει κυκλοφορήσει FOCUS στην Ελλάδα με άλλον 1400αρι κινητήρα πάνω εκτός από τον 80hp;

        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gpali last edited by

          Καλησπέρα σε όλους.

          Ψάχνω για μτχ αμάξι και προσανατολίζομαι σε FOCUS 1.4 χρονολογίας μεταξύ 2008-2010.
          Έχω δεί σε αρκετές αγγελίες FOCUS με κινητήρα 1.4L να διαφημίζεται ιπποδύναμη 90hp,95hp,100hp ....
          Κάνοντας όμως Googling βλέπω ότι για τις συγκεκριμένες χρονολογίες τα 1400αρια FOCUS έχουν μόνο τον 1.4L Duratec 80hp ενώ 1400άρι κινητήρα με ιπποδύναμη μεγαλύτερη από 80hp έχουν μόνο τα Fiesta και συγκεκριμένα τον 1.4L Duratec 96hp.

          Μπορεί να μου πεί κάποιος εάν έχει κυκλοφορήσει FOCUS στην Ελλάδα με άλλον 1400αρι κινητήρα πάνω εκτός από τον 80hp;

          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Καλησπέρα.

            Focus Mk2 1400 υπάρχει μόνο με 80 άλογα. Ότι άλλο ακούς είναι είτε α) μπαρούφες, είτε ακόμη χειρότερα β) πειραγμένα!!!

            Το αυτοκίνητο πάντως είναι τραγικά αργό. Οδήγησέ το πριν αποφασίσεις για να δεις αν σε καλύπτει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cson last edited by

              Προσανατολισου σε diesel κοντα στα κυβικα που ψαχνεις. Ειναι καπως ακριβοτερα, αλλα ειναι αλλο πραμα! Το 1.4 που λες σερνεται και καιει πολυ απο την πιεση που θελει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης cson έγραψε:
                Προσανατολισου σε diesel κοντα στα κυβικα που ψαχνεις. Ειναι καπως ακριβοτερα, αλλα ειναι αλλο πραμα! Το 1.4 που λες σερνεται και καιει πολυ απο την πιεση που θελει.

                Γιατί ντίζελ; Ο 1600άρης του Focus 2 ήταν πολύ καλός!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  cson last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                  Προσανατολισου σε diesel κοντα στα κυβικα που ψαχνεις. Ειναι καπως ακριβοτερα, αλλα ειναι αλλο πραμα! Το 1.4 που λες σερνεται και καιει πολυ απο την πιεση που θελει.

                  Γιατί ντίζελ; Ο 1600άρης του Focus 2 ήταν πολύ καλός!

                  Θα εχει καταναλωσεις 8-9 λιτρα/100κμ με 1.7 το λιτρο βενζινη. Πολυ πραμα για τετοιες ροπες/επιδοσεις που προσφερει. Προσωπικη αποψη παντα, εγω δεν πλησιαζω σε τετοια εποχη τετοια μοτερ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    r200 last edited by

                    ως μεταχειρισμενο diesel με βαση τη χρονολογια, την τιμη αποκτησης του και τα κυβικα του πιστευω ειναι ενας απο τους καλυτερους 1.6 16βαλβιδος με 109 αλογα με μακριες σχεσεις που εχει 'ευκολα' τα 200 στις 3.400στρ., μπορει να κραταει υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες με χαμηλη καταναλωση και ησυχια στην καμπινα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      cson last edited by

                      Μα δεν υπαρχει κατι αλλο σημερα εκτος απο diesel ωστε να μπορεις να κινηθεις σαν ανθρωπος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        akis_drive last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                        Μα δεν υπαρχει κατι αλλο σημερα εκτος απο diesel ωστε να μπορεις να κινηθεις σαν ανθρωπος.

                        Προσοχή στη μόδα diesel ,οι αντλίες πετρελαίου παραμονεύουν... Είναι το πιο δαπανηρό στο diesel που αν χαλάσει... Μαλλον πρέπει να κάνουμε γκάλοπ στους taxiτζίδες να δούμε ποια μάρκα τοχει το how know στο θέμα...
                        Ε , να μη βγω και λίγο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης cson έγραψε:
                          Μα δεν υπαρχει κατι αλλο σημερα εκτος απο diesel ωστε να μπορεις να κινηθεις σαν ανθρωπος.

                          Άκυρες γενικεύσεις. Για πολύ κόσμο ούτε σαν κατάρα το ντίζελ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • H
                            heras last edited by

                            Koιτα καλυτερα για 1600αρι focus. Το εχει συγγενης μου, μοντελο 2007 και το χω οδηγησει παρα πολλες φορες. Αρκετα ευχαριστο στο δρομο, με πολυ καλο εξοπλισμο (esp, ηλιοροφη, κλπ) και αξιοπρεπες μοτερακι
                            Φιλος μου ειχε το 1400αρι focus mk1 με τα 75 αλογα και το αυτοκινητο ηταν απελπιστικα εως επικινδυνα αργο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • J
                              jtblaster last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                              Μα δεν υπαρχει κατι αλλο σημερα εκτος απο diesel ωστε να μπορεις να κινηθεις σαν ανθρωπος.

                              Άκυρες γενικεύσεις. Για πολύ κόσμο ούτε σαν κατάρα το ντίζελ.

                              +1 έλεος με τα πουρ πουρ πουρ. Καλά είναι για οικονομία αλλά μέχρι εκεί

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                akis_drive last edited by

                                Ο χρήστης jtblaster έγραψε:

                                Μα δεν υπαρχει κατι αλλο σημερα εκτος απο diesel ωστε να μπορεις να κινηθεις σαν ανθρωπος.

                                Άκυρες γενικεύσεις. Για πολύ κόσμο ούτε σαν κατάρα το ντίζελ.

                                +1 έλεος με τα πουρ πουρ πουρ. Καλά είναι για οικονομία αλλά μέχρι εκεί

                                +1 Αν θες οικονομία απλά πέφτεις κατηγορία και επιλέγεις ελαφρύτερο αμάξι..Αφού πλέον όλα τα αυτοκίνητα είναι πιο μεγάλα σε διαστάσεις..είναι λες και τα μικρότερα ανέβηκαν κατηγορία(λες και έχουμε να παρκάρουμε λες και μειώθηκαν τα αυτοκίνητα λες και χρειαζόμαστε ένα μεγάλο αυτοκίνητο... δε λέω να πάμε σε χώρο αποσκευών ενός MR2 που χωράει μια οδοντόβουρτσα-αν και αυτή είναι η σωστή φιλοσοφία κατ εμέ αφού τ'αμάξι είναι το άλογό σου εκτός και αν μας αρέσουν αισθητικά οι άμαξες-αλλά και πάλι ένα Cordoba του 1996 είχε αρκούντως τεράστιο χώρο αποσκευών...κάποτε οικογενιακά ήταν μια Alfa Romeo Giulia και σημερα δείχνει πολύ μικρή δίπλα σε ένα fiesta πεντάπορτο.. ).Εντάξει ξέφυγα..Να'ναι καλά η καινούρια τάση της Ford στη βενζίνη με μικρή χωρητικότητα και πιο ελαφρύ αλλά και δυνατό κινητήρα(πεστο fiesta του 2013..ecoboost ). Η βενζίνη λογικά πρέπει να κάνει και καλύτερη καύση διότι είναι πιο ελαφρύ απόσταγμα από το πετρέλαιο και όταν πάμε από πιο βαριά γενικα καύσιμα σε ελαφρύτερα-λιγνίτης-πετρέλαιο-βενζίνη-αέριο-έχουμε καλύτερη ανάμιξη με τον αέρα άρα και καλύτερη καύση...Η βενζίνη είναι το εκλεκτο μέρος του πετρελαίου..Κινητήρας δίχως σπινθήρα γίνετε ορέ ? Είναι σαν ένα ψυχρό αντικείμενο(γιαυτό έχει γεμίσει η γερμανία ντίσελ χαχα). Συγνώμη για αυτούς πουχουν πετρέλαιο κάνω και χιούμορ...
                                Εν ολίγης ας κοιτάμε τι υπάρχει σε αμάξι έως 1300(να γλιτώνουμε και το σήμα..) ελαφρυυυυ ώς που ναρθουν τα καλύτερα μοντέλα του 2013..και είμαι αισιόδοξος για αυτά γιατί σχεδιάζοντας εν μέσω κρίσης μπαίνει ως προτεραιότητα το αυτονόητο και λιγότερο το marketing..
                                Ουφ, έβγαλα το αχτι μου. Συγνώμη...
                                Καλύτερα fiesta λοιπόν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
                                  ..... Η βενζίνη λογικά πρέπει να κάνει και καλύτερη καύση διότι είναι πιο ελαφρύ απόσταγμα από το πετρέλαιο και όταν πάμε από πιο βαριά γενικα καύσιμα σε ελαφρύτερα-λιγνίτης-πετρέλαιο-βενζίνη-αέριο-έχουμε καλύτερη ανάμιξη με τον αέρα άρα και καλύτερη καύση...Η βενζίνη είναι το εκλεκτο μέρος του πετρελαίου..Κινητήρας δίχως σπινθήρα γίνετε ορέ ? Είναι σαν ένα ψυχρό αντικείμενο(γιαυτό έχει γεμίσει η γερμανία ντίσελ χαχα). Συγνώμη για αυτούς πουχουν πετρέλαιο κάνω και χιούμορ...

                                  Γέλασα με το αντιπετρελαϊκά σου χιούμορ!
                                  Νομίζω όμως ότι κάνεις λάθος, η βενζίνη δεν είναι το εκλεκτό μέρος είναι η παρενέργεια στην προσπάθεια παραγωγής πετρελαίου κίνησης.
                                  Για το καλύτερη καύση δεν ξέρω αλλά η δικαιολόγησή σου δεν με τρελλαίνει κιόλας!
                                  Και η βενζίνη μοιάζει κρύα που χρειάζεται και σπινθήρα ενώ το πετρέλαιο είναι τόσο θερμό που καίγεται μόνο του!
                                  Και να προσθέσω ότι η βενζίνη περιέχει λιγότερη ενέργεια ανά λίτρο από το πετρέλαιο οπότε είναι και φτωχός συγγενής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    touring-the-m3-1-6 last edited by

                                    Συμφωνώ με τη Σιδηρά Κυρία..πιο πάνω!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Πάρε παλικάρι μου ένα 1600 βενζίνα και άσε τα παρπάρια για τους ταρίφες!

                                      Ευτυχώς το φόρουμ είναι ακόμα petroleheadiko!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        r200 last edited by

                                        κοιτα η βενζινη χρειαζεται σπινθιρα για να αναφλεκτει** ενω** το πετρελαιο λογω της υψηλοτερης σχεσης συμπιεσης αυταναφλεγεται αρα ποιο ειναι το ''λεπτεπιλεπτο'' καυσιμο, να σου υπενθυμισω οτι απο το 2000 και μετα ολα τα diesel ειναι εξοπλισμενα με προθερμανσεις για να μην ''καπνιζουν'' τα πρωινα, σχεδον δεν τους λειπουν τιποτα απο ηλεκτρικα σε σχεση με τα βενζινης!
                                        τα τελη κυκοφοριας απο 10/2011 ειναι με τους εκπεμπομενους ρυπους οτι ειναι εισαγωγης πληρωνει με τους ρυπους, για κατω 100gCO2 δεν πληρωνεις τιποτα
                                        καλα απο καινουριους κινητηρες σχεδον ολα τα 1000αρια βενζινης δεν πληρωνουν τελη και απο diesel η πλειοψηφια μεχρι τα 1600κυβικα υπαρχει μια μεγαλη γκαμα να διαλεξεις καποιος αρκει να υπαρχει χρημα, αλλα για μεταχειρισμενο με περιορισμενο προυπολογισμο η πιο εφικτη λυση ειναι αγορα ενα 5θυρο 1.200 4ετιας και μετατροπη σε υγραεριο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Αμφισβητείς τώρα ότι η βενζίνη είναι ελαφρύτερο κλάσμα του αργού σε σχέση με το πετρέλαιο κίνησης;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            το επιθετο λεπτεπιλεπτο το εχω χρησιμοποιησει για να κατανοησετε οτι η βενζινη χωρις σπινθηρα δεν εχει δυναμη ενω το πετρελαιο με υψηλη σχεση συμπιεσης 1:17 αυταναφλεγεται και εχει δυναμη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr