Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI FORUM
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 81
    • 82
    • 23 / 82
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    1627
    49169
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tzakos last edited by

      Ηλεκτρονικό,όχι μηχανικό.
      Ήταν απο τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου.Το φορούσες και πήγαινες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        A ok. Είπα κι εγώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tzakos last edited by

          Στα μείον του,ένα πολύ σοβαρό.
          Στα πολλά,μετά τα 160-170,εάν προσπαθούσες να φρενάρεις γερά,ένιωθες το πίσω μέρος,να κουνιέται επικίνδυνα.
          Το ηρεμούσες με κούνημα του τιμονιού.Στην διπλή πεταλιά δεν είχε θέμα.
          Εάν το κρατούσα και δεν το έδινα,το πρώτο πράγμα που θα κοιτούσα,θα ήταν ο κατανεμητής του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            billopoulos last edited by

            Λογικο, μικρο μεταξονιο.

            Οντως εχει ηλεκτρομπλοκε; Μιλαμε για το Swift Sport μεχρι το 2010 ή για το μοντελο μετα μονο;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              swift-b-p-m last edited by

              ΠΟΤΕ δε βγηκε ZC31S με μπλοκε τοποθετημενο εξ εργοστασιου Ουγγαριας τουλαχιστον. Αφτερμαρκετ επιλογες παμπολλες βεβαια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Από ότι κατάλαβα η συζήτηση είναι για 'ηλεκτρομπλοκέ' (μια υπορουτίνα του ESP βασικά) και όχι για κανονικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο 'έξυπνο' μπλοκέ, σαν αυτό που φοράνε οι Ferrari.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Προφανώς ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jzap last edited by

                    Το sport δεν έχει ούτε ψευδομπλοκέ, ούτε προφανώς 'κανονικό' μπλοκέ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tzakos last edited by

                      Έχεις απόλυτο δίκιο,δικό μου το λάθος.
                      Επειδή το αυτοκίνητο το πήραμε απο Ουγγαρία(μαζί με ένα αγωνιστικό sport N2),ο αντιπρόσωπος το είχε περάσει ο ίδιος για τις δοκιμές του.
                      Πήρα τηλέφωνο τον ιδιοκτήτη του και μου το είπε.
                      Όπως επίσης σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με dealer της suzuki εδώ στην Ελλάδα,μου είπε αυτό που λές,οτι δεν εισήχθη τέτοιο αυτοκίνητο με μπλοκέ στην Ελλάδα.

                      Καί πάλι sorry,δικό μου λάθος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        swift-b-p-m last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Από ότι κατάλαβα η συζήτηση είναι για 'ηλεκτρομπλοκέ' (μια υπορουτίνα του ESP βασικά) και όχι για κανονικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο 'έξυπνο' μπλοκέ, σαν αυτό που φοράνε οι Ferrari.

                          Δεν είναι ανάγκη να φτάσεις εκεί πάνω.
                          Και το Opel Insignia έχει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            swiftakias_ last edited by

                            Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:

                            Το εκτιμώ πολύ το Sport. Χωρίς αμφιβολία ειναι απο τα πιο παιχνιδιάρικα αμαξια. Νευρο και καλο στησιμο έχει και όμορφο και αρκετά άγριο είναι σε εμφάνιση και η Suzuki ειναι αρκετά ψηλά σε δείκτες αξιοπιστίας.
                            Στα 'κατά' των ειδικών ήταν η εμφανιση και ποιοτητα του εσωτερικού του ... 's(h)it' high and watch ... δηλαδή!!!

                            Να προσθέσω στα κατά,το οτι το τιμόνι δεν έχει μέσα-έξω,όπως επίσης το κάθισμα δεν πάει πάνωκάτω.(2010).
                            Στα υπέρ,η ύπαρξη μπλοκέ.

                            Μπλοκε το Μαγιαρικο sport δεν ειχε ποτε απο το εργοστάσιο. Το κάθισμα του οδηγού εχει ρύθμιση ύψους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tzakos last edited by

                              Το απάντησα πρίν απο μερικές σελίδες.
                              Δεν είχε ποτέ,απλά αυτό που πήραμε εμείς είχε,επειδή το είχε βάλει ο ίδιος ο αντιπρόσωπος που το αγοράσαμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                evangelos2c last edited by

                                καλησπερα και απο εμενα..μια ερωτηση να κανω...εχω ενα jimny του 1999 και τον τελευταιο καιρο αν το αφηνω πανω απο μια μερα ακινητο με το που βαζω μπρος τον κινητηρα απο την εξατμιση βγαινει λευκος καπνος αλλοτε αρκετος αλλοτε λιγοτερος...θεμα να εχει κρυο εξω και να συμβαινει λογω υδρατμων δεν ισχυει...μπορει καποιος να μου πει τι μπορει να ειναι/?
                                βεβαια μιλαμε για εκκινηση σε κρυο κινητηρα...αν το σβησω και το αναψω μετα απο 2 ωρες δεν εμφανιζει κατι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης evangelos2c έγραψε:
                                  καλησπερα και απο εμενα..μια ερωτηση να κανω...εχω ενα jimny του 1999 και τον τελευταιο καιρο αν το αφηνω πανω απο μια μερα ακινητο με το που βαζω μπρος τον κινητηρα απο την εξατμιση βγαινει λευκος καπνος αλλοτε αρκετος αλλοτε λιγοτερος...θεμα να εχει κρυο εξω και να συμβαινει λογω υδρατμων δεν ισχυει...μπορει καποιος να μου πει τι μπορει να ειναι/?
                                  βεβαια μιλαμε για εκκινηση σε κρυο κινητηρα...αν το σβησω και το αναψω μετα απο 2 ωρες δεν εμφανιζει κατι...

                                  Kανεις μεγαλες διαδρομες;Προλαβαινει η εξατμιση να ζεσταθει αρκετα για να διωξει την υγρασια απο τα καυσαερια;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    evangelos2c last edited by

                                    ναι κανω κανονικες αποστασεις...ποσο να θελει για να ζεσταθει?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vdimop last edited by

                                      καλησπέρα σκέφτομαι να πάω σε αγορά του SX4x2.Μπορείτε να μου πείτε εντυπώσεις και τυχόν προβλήματα που ενδεχομένως να υπάρχουν. Επίσης και κατανάλωση εντός Αθήνας και εκτός.

                                      Ευχαριστώ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sxinthecity last edited by

                                        Αν δεν σε ενδιαφερει η 4κινηση,θα σε συμβουλευα να στραφεις σε κατι αλλο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kon5 last edited by

                                          Φίλε έχω το 4χ4. Γενικά ευχαριστημένος. Τίμιο αυτοκινητάκι. Κάνει αυτά που περίμενα. Αξιόπιστο ως ιαπωνέζικο, χωρίς πολλά ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια και περίπλοκους κινητήρες, αν και είναι ακόμα νωρίς αφού έχει μόνο 47.000 χλμ. Στα μείον το γνωστό κούμπωμα στην εμπλοκή κάθε σχέσης κατάλοιπο της ιαπωνικής παράδοσης στα κιβώτια ίσως, και η κάπως σκληρή ανάρτηση στις χαμηλές ταχύτητες (έως 30 χλμ/ώρα) θέμα που απ'ότι άκουσα βελτιώθηκε στα μετά f/l μοντέλα. Αν θέλεις μαλακά πλαστικά, πιο σύγχρονο εσωτερικό και αποδόσεις κινητήρα που σφυρίζουν θα έλεγα να δεις κάτι διαφορετικό. Πάντως σήμερα αν ήταν να αγοράσω ξανά πιθανότατα θα επέλεγα το ίδιο με δεδομένο πως ψάχνω για οικονομικό σχετικά αξιόπιστο 4χ4.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sxinthecity last edited by

                                            Κι εγω ικανοποιημενος ειμαι γενικα.Μετα απο 43000 χμ. δεν εχει παρουσιασει τιποτα.Εχει καλη 4κινηση,καλο κρατημα και καταναλωση μεικτη 8 λιτρα.Στα μειονεκτηματα που ανεφερε ο kon5 να προσθεσω τις μακριες σχεσεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 23 / 82
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr