-
Ηλεκτρονικό,όχι μηχανικό.
Ήταν απο τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου.Το φορούσες και πήγαινες. -
A ok. Είπα κι εγώ.
-
Στα μείον του,ένα πολύ σοβαρό.
Στα πολλά,μετά τα 160-170,εάν προσπαθούσες να φρενάρεις γερά,ένιωθες το πίσω μέρος,να κουνιέται επικίνδυνα.
Το ηρεμούσες με κούνημα του τιμονιού.Στην διπλή πεταλιά δεν είχε θέμα.
Εάν το κρατούσα και δεν το έδινα,το πρώτο πράγμα που θα κοιτούσα,θα ήταν ο κατανεμητής του. -
Λογικο, μικρο μεταξονιο.
Οντως εχει ηλεκτρομπλοκε; Μιλαμε για το Swift Sport μεχρι το 2010 ή για το μοντελο μετα μονο;
-
ΠΟΤΕ δε βγηκε ZC31S με μπλοκε τοποθετημενο εξ εργοστασιου Ουγγαριας τουλαχιστον. Αφτερμαρκετ επιλογες παμπολλες βεβαια.
-
Από ότι κατάλαβα η συζήτηση είναι για 'ηλεκτρομπλοκέ' (μια υπορουτίνα του ESP βασικά) και όχι για κανονικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο 'έξυπνο' μπλοκέ, σαν αυτό που φοράνε οι Ferrari.
-
Προφανώς ...
-
Το sport δεν έχει ούτε ψευδομπλοκέ, ούτε προφανώς 'κανονικό' μπλοκέ.
-
Έχεις απόλυτο δίκιο,δικό μου το λάθος.
Επειδή το αυτοκίνητο το πήραμε απο Ουγγαρία(μαζί με ένα αγωνιστικό sport N2),ο αντιπρόσωπος το είχε περάσει ο ίδιος για τις δοκιμές του.
Πήρα τηλέφωνο τον ιδιοκτήτη του και μου το είπε.
Όπως επίσης σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με dealer της suzuki εδώ στην Ελλάδα,μου είπε αυτό που λές,οτι δεν εισήχθη τέτοιο αυτοκίνητο με μπλοκέ στην Ελλάδα.Καί πάλι sorry,δικό μου λάθος.
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από ότι κατάλαβα η συζήτηση είναι για 'ηλεκτρομπλοκέ' (μια υπορουτίνα του ESP βασικά) και όχι για κανονικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο 'έξυπνο' μπλοκέ, σαν αυτό που φοράνε οι Ferrari.Δεν είναι ανάγκη να φτάσεις εκεί πάνω.
Και το Opel Insignia έχει. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Το εκτιμώ πολύ το Sport. Χωρίς αμφιβολία ειναι απο τα πιο παιχνιδιάρικα αμαξια. Νευρο και καλο στησιμο έχει και όμορφο και αρκετά άγριο είναι σε εμφάνιση και η Suzuki ειναι αρκετά ψηλά σε δείκτες αξιοπιστίας.
Στα 'κατά' των ειδικών ήταν η εμφανιση και ποιοτητα του εσωτερικού του ... 's(h)it' high and watch ... δηλαδή!!!Να προσθέσω στα κατά,το οτι το τιμόνι δεν έχει μέσα-έξω,όπως επίσης το κάθισμα δεν πάει πάνωκάτω.(2010).
Στα υπέρ,η ύπαρξη μπλοκέ.Μπλοκε το Μαγιαρικο sport δεν ειχε ποτε απο το εργοστάσιο. Το κάθισμα του οδηγού εχει ρύθμιση ύψους.
-
Το απάντησα πρίν απο μερικές σελίδες.
Δεν είχε ποτέ,απλά αυτό που πήραμε εμείς είχε,επειδή το είχε βάλει ο ίδιος ο αντιπρόσωπος που το αγοράσαμε. -
καλησπερα και απο εμενα..μια ερωτηση να κανω...εχω ενα jimny του 1999 και τον τελευταιο καιρο αν το αφηνω πανω απο μια μερα ακινητο με το που βαζω μπρος τον κινητηρα απο την εξατμιση βγαινει λευκος καπνος αλλοτε αρκετος αλλοτε λιγοτερος...θεμα να εχει κρυο εξω και να συμβαινει λογω υδρατμων δεν ισχυει...μπορει καποιος να μου πει τι μπορει να ειναι/?
βεβαια μιλαμε για εκκινηση σε κρυο κινητηρα...αν το σβησω και το αναψω μετα απο 2 ωρες δεν εμφανιζει κατι... -
Ο χρήστης evangelos2c έγραψε:
καλησπερα και απο εμενα..μια ερωτηση να κανω...εχω ενα jimny του 1999 και τον τελευταιο καιρο αν το αφηνω πανω απο μια μερα ακινητο με το που βαζω μπρος τον κινητηρα απο την εξατμιση βγαινει λευκος καπνος αλλοτε αρκετος αλλοτε λιγοτερος...θεμα να εχει κρυο εξω και να συμβαινει λογω υδρατμων δεν ισχυει...μπορει καποιος να μου πει τι μπορει να ειναι/?
βεβαια μιλαμε για εκκινηση σε κρυο κινητηρα...αν το σβησω και το αναψω μετα απο 2 ωρες δεν εμφανιζει κατι...Kανεις μεγαλες διαδρομες;Προλαβαινει η εξατμιση να ζεσταθει αρκετα για να διωξει την υγρασια απο τα καυσαερια;
-
ναι κανω κανονικες αποστασεις...ποσο να θελει για να ζεσταθει?
-
καλησπέρα σκέφτομαι να πάω σε αγορά του SX4x2.Μπορείτε να μου πείτε εντυπώσεις και τυχόν προβλήματα που ενδεχομένως να υπάρχουν. Επίσης και κατανάλωση εντός Αθήνας και εκτός.
Ευχαριστώ
-
Αν δεν σε ενδιαφερει η 4κινηση,θα σε συμβουλευα να στραφεις σε κατι αλλο.
-
Φίλε έχω το 4χ4. Γενικά ευχαριστημένος. Τίμιο αυτοκινητάκι. Κάνει αυτά που περίμενα. Αξιόπιστο ως ιαπωνέζικο, χωρίς πολλά ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια και περίπλοκους κινητήρες, αν και είναι ακόμα νωρίς αφού έχει μόνο 47.000 χλμ. Στα μείον το γνωστό κούμπωμα στην εμπλοκή κάθε σχέσης κατάλοιπο της ιαπωνικής παράδοσης στα κιβώτια ίσως, και η κάπως σκληρή ανάρτηση στις χαμηλές ταχύτητες (έως 30 χλμ/ώρα) θέμα που απ'ότι άκουσα βελτιώθηκε στα μετά f/l μοντέλα. Αν θέλεις μαλακά πλαστικά, πιο σύγχρονο εσωτερικό και αποδόσεις κινητήρα που σφυρίζουν θα έλεγα να δεις κάτι διαφορετικό. Πάντως σήμερα αν ήταν να αγοράσω ξανά πιθανότατα θα επέλεγα το ίδιο με δεδομένο πως ψάχνω για οικονομικό σχετικά αξιόπιστο 4χ4.
-
Κι εγω ικανοποιημενος ειμαι γενικα.Μετα απο 43000 χμ. δεν εχει παρουσιασει τιποτα.Εχει καλη 4κινηση,καλο κρατημα και καταναλωση μεικτη 8 λιτρα.Στα μειονεκτηματα που ανεφερε ο kon5 να προσθεσω τις μακριες σχεσεις.
SUZUKI FORUM