-
πρεπει να εισαι πολυ μικρος.......
σε δικαιολογω που σου αρεσουν οι κοκκινες ζαντες,αντε χαλαλι σου και σε παρεξηγησα και πηγα να σε παρω στα σοβαρα..... -
Αλήθεια για κάνε μου ένα quote που γράφω ότι μου αρέσουν οι κόκκινες ζάντες.
Τόση εμπάθεια πια επειδή σου τρώνε τις γκόμενες... -
εισαι πολυ μικρος σε ολα.......
αφου δεν σου αρεσουν οι κοκκινες ζαντες γιατι τοσο μενος στο αρχικο μου ποστ;;;
και αλλοι πριν σχολιασαν τις μ@λ@κιες της φιατ αλλα δεν ειδα να απαντας
ελα να σου δωσω αλλη μια γκομενα....την βαρεθηκα...............της αρεσουν και οι κοκκινες ζαντες -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
συνεχιζεις να μπερδευεις την βουρτσα με την --------------και δεν χτενιζεσαι
να σε δω αντρα μου με κοκκινες ζαντες και τι στο κοσμο........
το τιμονι δεν βαρενει λιγο,ξερεις εσυ.......βαρενει πολυυυυυ και κοστιζει ακομη πιο πολυυυυυυτωρα θες να πιστεψει κανεις οτι αυτα ειναι γραφόμενα ανθρωπου ενηλικου και σχετικου με αυτοκίνηση?
Η εμπάθεια σου (οχι μονο εδω) πάντως κυλαει ποταμι... νομιζω ειναι προφανες στον καθένα...
-
Κάτι τέτοιο γραμμένο από εσένα είναι φιλοφρόνηση. Θα άρχιζα να ανησυχώ επικίνδυνα για τον εαυτό μου αν έγραφες κάτι διαφορετικό.
Οι άλλοι δεν έχουν αυτοκινούμενο φέρετρο. Γι'αυτό τη γλύτωσαν.
Αφού της αρέσουν οι κόκκινες ζάντες λογικό να ήταν μαζί σου. Αν της αρέσει και το Atos παρακάλεσε την να γυρίσει. Δύσκολα θα βρεις άλλη.Δες ξανά έξω. Δεν υπάρχει ούτε ένα σύννεφο.
Εγώ για το καλό σου το λέω. -
Ωχουυυυυυ
-
το ιδιο και η δικη σας..........αλλωστε δεν το ξεκινησα εγω
εγω απλα σχολιασα αλλα φωτια και λαυρα σε οποιον πει κακη κουβεντα για ιταλικη δημιουργια,ετσι φιλε μου ενηλικε και χωρις εμπαθειες;;; -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
το ατος κοστιζε τα μισα χρηματα απο τουτη τη μ@λ@κι@ και στα χρονια του ηταν πρωτοποριακο σχημα.....
α....στο φερετρο μου δεν μπετωνει το τιμονι στα καλα καθουμενα,εν αντιθεση με το ασφαλεστατο pantaεισαι σιγουρος οτι εχεις σχέση με την αυτοκινηση ετσι? Σίγουρα επίσης δεν εχεις ατζέντα ετσι?
για του λογου το αληθες.........
-
-
Fiat 500X and Small Jeep to be Built at Melfi Plant, CEO Mulling Turning “500” into MINI-Rivaling Brand
Ωραιο το 500Χ! -
καλησπερα! εχω τ φιατ bravo 2000 και θελω να βαλω καλυματα.καταφερα τα πισω αλλα μπροστα δεν μπορω να βγαλω τα προσκεφαλα. εχει στ πλαι ενα κουμπαι αλλα μονο ανεβοκατεβαινει τ προσκεφαλο. ξερετε πως στα αναθεμα βγαινει ?????
-
Πίσω στην πλάτη του καθίσματος και 15 πόντους περίπου κάτω απο την βάση που βυθίζονται τα μπράτσα, υπάρχει μία ασφάλεια που την ανιχνεύεις δια της αφής και την απασφαλίζεις πιέζοντας με τρόπο (για να μην πέσει κάτω και μετά δεν ασφαλίζει το μαξιλαράκι) τραβώντας το προς τα επάνω...
Δεν μπορώ να σου το εξηγήσω καλύτερα με λόγια, αλλά θα σε συμβούλευα να πας μία βόλτα στο συνεργείο που κάνεις σέρβις και σε ξέρουν...εκεί θα σου το βγάλουν σε 3 λεπτά και σίγουρα (θέλω να πιστεύω) δεν θα σου το χρεώσουν... -
Έσκασα 155 ευρώ για τον ρυθμιστή του ρελαντί και άλλα 30 για να τον προγραμματίσουν. Ο ρυθμιστής είναι bosh. Πως γίνεται μέσα σε 30.000 χλμ να μου χάλασε ρε παιδιά; Φταίει η bosh ή από τη μάνα του το ηλεκτρολογικό κύκλωμα είναι τέτοιο που χτυπάει τον σταθεροποιητή;
-
Λοίπουν στοιχεία, όπως τύπος αυτοκινήτου, χρονολογία μοντέλου, ώστε να σου απαντήσει κάποιος με εμπειρία αν το συγκεκριμένο είναι προβληματικό κλπ...
Υπάρχει η πιθανότητα να έτυχε ελατωμματικό ανταλλακτικό...Το όνομα της Μπος δεν θεωρείται και τίποτα σπουδαίο, πολλά αυτοκίνητα του γκρούπο τα ηλεκτρολογικά τους προβλήματα με μπος τα έβγαλαν...και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έφταιγε το κύκλωμα ή η καλωδίωση γιατί με το καινούργιο ανταλλακτικό δεν ξαναέβγαζαν πρόβλημα. -
Να φανταστώ ότι πρόκειται για 1.2 16v .
Το πιο πιθανόν είναι πως έπεσες σε ελαττωματικό εξάρτημα. Πόσο καιρό είχες που τον είχες αλλάξει ξανά; Δεν καλύπτεσαι από εγγύηση ανταλλακτικού ? -
Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:
Να φανταστώ ότι πρόκειται για 1.2 16v .
Το πιο πιθανόν είναι πως έπεσες σε ελαττωματικό εξάρτημα. Πόσο καιρό είχες που τον είχες αλλάξει ξανά; Δεν καλύπτεσαι από εγγύηση ανταλλακτικού ?Aκριβώς φίλε μου. Για την ακρίβεια τον 1.25 82ps 1999mont που τον φοράει το bravo/brava (δεν ξέρω και ποιο άλλο μοντέλο). Φίλε αυτό το μοτέρ με έχει κουράσει με φλάντζες κεφαλής και 2η φορά τον σταθεροποιητή του ρελαντί. Τον σταθεροποιητή τον αλλάζω μετά από 6 χρόνια που είχα τον άλλον που και εκείνον τον άλλαξα στα 50.000 χιλιόμετρα. Όμως ο καιρός δεν παίζει για εμένα ρόλο. Μόνον 30.000 χλμ έκανα και μου χάλασε....
Είναι η ιδέα μου πως αυτό το μοτέρ δεν είναι αξιόπιστο; -
Paul Horrell: The Inside Man on Fiat
http://www.topgear.com/uk/car-news/paul ... gn=ongoingΑυτό ίσως κολλουσε και στο νήμα του GP, αλλα το βάζω εδω γιατι νομίζω περισσοτερη αξία έχει να (ξανα)συζητήσουμε για την πολιτική του γκρούπο γενικά.
Τους πήραν πρέφα και οι Άγγλοι λοιπον.... Όσο για την απάντηση, τυπική του administration Marchione. 'Θα βγάλουμε το Χ όχημα, αλλα όχι ένα της σειράς όπως περιμένετε' (λεγε με και Giulia) -
Fiat Linea. Από 13.640 € (με απόσυρση) και ντίζελ κινητήρα
Το ανανεωμένο Linea διατίθεται (με τον κινητήρα ντίζελ 1.3 Multijet 95 ίππων και κατανάλωσης 4.9 λίτρα στα 100 χλμ.) σε μία μόνο έκδοση με πραγματικά πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος αποτελεί ένα ακόμα πλεονέκτημα για τον πελάτη. Συγκεκριμένα, στάνταρ είναι ο κλιματισμός, 4 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος, προβολείς ομίχλης, δερμάτινο τιμόνι και μοχλός ταχυτήτων και ραδιο-CD με MP3 player και χειριστήρια στο τιμόνι.Η τιμή του νέου Linea είναι 14.600 € μετά από έκπτωση (13.640€ με όφελος απόσυρσης). Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να συνδυάσει την αγορά αυτή με ευνοϊκή χρηματοδότηση της FGA Bank 4,95% ετήσιο επιτόκιο, 0% προκαταβολή, έως 72 δόσεις.
http://news247.gr/eidiseis/auto/auto-news/fiat_linea_apo_13_640_me_aposyrsh_kai_ntizel_kinhthra.2007800.html -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Να φανταστώ ότι πρόκειται για 1.2 16v .
Το πιο πιθανόν είναι πως έπεσες σε ελαττωματικό εξάρτημα. Πόσο καιρό είχες που τον είχες αλλάξει ξανά; Δεν καλύπτεσαι από εγγύηση ανταλλακτικού ?Aκριβώς φίλε μου. Για την ακρίβεια τον 1.25 82ps 1999mont που τον φοράει το bravo/brava (δεν ξέρω και ποιο άλλο μοντέλο). Φίλε αυτό το μοτέρ με έχει κουράσει με φλάντζες κεφαλής και 2η φορά τον σταθεροποιητή του ρελαντί. Τον σταθεροποιητή τον αλλάζω μετά από 6 χρόνια που είχα τον άλλον που και εκείνον τον άλλαξα στα 50.000 χιλιόμετρα. Όμως ο καιρός δεν παίζει για εμένα ρόλο. Μόνον 30.000 χλμ έκανα και μου χάλασε....
Είναι η ιδέα μου πως αυτό το μοτέρ δεν είναι αξιόπιστο;ουτε που να σου περνα απο το μυαλο
την προσεχη Δευτερα μια συγγενης μου ξεφορτωνεται το punto της με αυτο το μοτερ αλλα στην 8v εκδοχη και αφου πρωτα αλλαξε τα παντα σιγα-σιγα -
παιδια καλημερα...
οι κατοχοι grande punto μπορουν να με βοηθησουν σε αυτο!
εχετε τριγμους απο τα g punto σας στο εσωτερικο γενικα και συγκεκριμενα απο το ταμπλο?γιατι την τελευταια βδομαδα οταν το αμαξι ειναι κρυο τριζει η κλειδαρια που ειναι στο ντουλαπακι... οταν το αμαξι ζεσταινοταν βεβαια σταματουσε να το κανει αυτο... βεβαια το εχω παραφορτωσει το ντουλαπακι, αλλα μου την εσπαγε που ακουγα το κοπανιματακι οταν ηταν κρυο...
του εριξα λιγο σπρει σιλικονης και σημερα δεν εκανε τιποτα...αλλα εχω απορια γενικα εσας εχουν τριγμους?? να ειμαι προετοιμασμενος για το μελλον...
@:γενικα παντως το ντουλαπακι θα μπορουσε να κλεινει καλυτερα και να εφαρμοζει...
FIAT FORUM