-
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Φυσικά και το δοκίμασα και εγώ (το δικό μου έχει Board Computer)
Πρώτα απ' όλα για να βγώ από αυτές τις οθόνες πατάω το κουμπί BC διαδοχικά μέχρι να φτάσει στην τελευταία οθόνη και στη συνέχεια πατώντας ξανά το κουμπί BC επανέρχεται στην κανονική κατάσταση.
Εκείνο που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής:
Άφησα την οθόνη στην οποία εμφανίζεται η ένδειξη Coolant ενώ το αυτοκίνητο δούλευε. Η ένδειξή του έφτασε και μέχρι 103 βαθμούς C.
Αναρωτιέμαι αν αυτό είναι ανησυχητικό.Και σε μένα κάποια στιγμή έδειξε 98 βαθμούς C, δούλευε πρώτη- δευτέρα, και μετά αμέσως έπεσε στους 92 με 93 όταν πήγα πιο γρήγορα και φύσηξε αέρας μπροστά, εκεί μέσα έπαιζε. Είναι στιγμιαίες αυξομειώσεις που ένας αναλογικός δείκτης δεν θα τις έδειχνε. Μάλλον θα έλεγα να μην ανησυχείς.
Φίλε turbo rabitt καλώς ήρθες. Όσο για τις λαλακιες που σου λένε για το αυτοκίνητο σου, μη μασάς. Για στείλε κανένα email στα κεντρικά και τρίξτους λίγο τα δόντια, να δεις πως θα στο φτιάξουν και δεν θα ακούς τίποτα μετά.Ρώτησα και μου είπαν ότι η μηχανή πρέπει να δουλεύει στους 90 βαθμούς περίπου, στους 100 ανοίγει η πρώτη σκάλα από το βεντιλατέρ, στους 110 ανοίγει η δεύτερη σκάλα και αν συνεχίσει να ανεβαίνει η θερμοκρασία πάνω από τους 120 τότε ετοιμάζεστε να παρετε την φλάντζα και όχι μόνο στο χέρι. Σωστά λέτε ότι ένας αναλογικός δείκτης δεν θα τα έδειχνε, απλά σκεφτήτε ότι όταν ανοίγει το βεντιλατερ στα περισσότερα αυτοκίνητα ο δείκτης θερμοκρασίας δεν έχει κουνηθεί από την θέση του.
Εμένα μου έχουν πει πως αν τύχει κάτι στραβό με την θερμοκρασία του αυτοκινήτου (φτού φτού), θα ανάψουν κάτι λαμπάκια λέει, και στις ενδείξεις θα μου δείξει κάτι, αλλά επίσης θα σταματήσει ο κινητήρας αυτόματα για να προφυλάξει κάθε ενδεχόμενο κακό.
-
Ο χρήστης betoven έγραψε:
Φυσικά και το δοκίμασα και εγώ (το δικό μου έχει Board Computer)
Πρώτα απ' όλα για να βγώ από αυτές τις οθόνες πατάω το κουμπί BC διαδοχικά μέχρι να φτάσει στην τελευταία οθόνη και στη συνέχεια πατώντας ξανά το κουμπί BC επανέρχεται στην κανονική κατάσταση.
Εκείνο που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής:
Άφησα την οθόνη στην οποία εμφανίζεται η ένδειξη Coolant ενώ το αυτοκίνητο δούλευε. Η ένδειξή του έφτασε και μέχρι 103 βαθμούς C.
Αναρωτιέμαι αν αυτό είναι ανησυχητικό.emena mesa sti poli exei ftasei mexri 102.
opel astra 1.6
exei arketes plirofories, kseri kaneis ti ine ola auta? mexri kai GPS N/A mou grafi....
-
Ο χρήστης xenophon74 έγραψε:
Εμένα μου έχουν πει πως αν τύχει κάτι στραβό με την θερμοκρασία του αυτοκινήτου (φτού φτού), θα ανάψουν κάτι λαμπάκια λέει, και στις ενδείξεις θα μου δείξει κάτι, αλλά επίσης θα σταματήσει ο κινητήρας αυτόματα για να προφυλάξει κάθε ενδεχόμενο κακό.Ποιος σου το είπε; Πάντως αν δεν ισχύει αυτό, μια διαρροή λαδιού μπορεί να 'σκοτώσει' τον κινητήρα πριν πάρεις είδηση. Ευτυχώς που υπάρχει λαμπάκι για το λάδι κι έτσι μάλλον θα το πάρουμε χαμπάρει εγκαίρως. Αν όμως πάθει κάτι το ψυγείο; Τότε ελπίζω να είναι αλήθεια αυτό που σου είπαν.
-
Επειδή είχε τύχει κάτι παρόμοιο σε Astra πρώτης γενιάς ενός φίλου μου, όντως υπάρχει διάγνωση στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.
Στου φίλου μου ανέβασε ξαφνικά θερμοκρασία, και άρχισε να αναβοσβήνει στην οθόνη Cooling System Failure. Σταματήσαμε αμέσως, ανοίγουμε καπώ και είχε σκάσει ένα κολλάρο. Ευτυχώς καταφέραμε με τη βοήθεια ενός ταξιτζή (που φιλοτιμήθηκε ο άνθρωπος και μας βοήθησε) και το επιδιορθώσαμε πρόχειρα.
Αλλά μου είχε κάνει εντύπωση που έβγαλε στην οθόνη τη διάγνωση...
-
Στο Astra G που είχα και το οποίο διέθετε οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, υπήρχε διαρροή από ένα σωληνάκι που μετέφερε νερό στο ψυγείο, με αποτέλεσμα να πέφτει η στάθμη στο δοχείο του νερού. Μόλις η στάθμη έπεφτε κάτω από το minimum έβγαζε ένδειξη η οθόνη. Επίσης έβγαζε μήνυμα για τη στάθμη του νερού των καθαριστήρων και για καμμένες λάμπες.
-
Λογικά θα βγαίνει σχετική ειδοποίηση. Εδώ έχω δει στο Astra H μηνύματα για
- εξωτερική θερμοκρασία κάτω των 3 βαθμών C-->κίνδυνος για πάγο στο δρόμο
- χαμηλή στάθμη βενζίνης
- χαμηλή στάθμη υγρού υαλοκαθαριστήρων
Άχρηστα ή μη, εμένα μ'αρέσουν αυτά τα κολπάκια. Είναι σαν να σου δίνουν δώρο gadget για να παίζεις.
Ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί τρελαμένα ηλεκτρονικά. Κι ο εγκέφαλος που τα κάνει όλα αυτά καλύπτεται από την 6ετή εγγύηση (οι διάφοροι αισθητήρες δυστυχώς όχι). -
Δεν ξέρω τι γίνεται με τα Opel και τα Astra ειδικότερα αλλά αν είναι κάτι να χαλάσει συνήθως θα είναι κάποιος αισθητήρας και όχι ο εγκέφαλος.
-
Όμως η αλλαγή αισθητήρα κοστίζει μερικές δεκάδες ευρώ, ενώ η αλλαγή εγκεφάλου μερικές εκατοντάδες.
-
Το ότι θα ανάψουν λαμπάκια και θα βγάλει μήνυμα στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων είναι σίγουρο, το αν θα σβήσει η μηχανή δεν το πιστεύω γιατί αν σβήσει τότε τα πράγματα είναι πολύ επικίνδυνα για ατύχημα, καθώς δεν μπορεί το αυτοκίνητο να κρίνει αν βρίσκεσαι σε κάτασταση που μπορεί να σβήσει η μηχανή ή βρίσκεσαι κάπου που αν σβήσει χάνεις τον έλεγχο.
Έχω την αίσθηση ότι έχει 2 λαμπάκια για λάδι, το ένα που ανάβει όταν πας να βάλεις μπροστά είναι για την πίεση λαδιού και έχει και ένα άλλο που θα νάψει μόνο αν όταν έχει χαμηλή στάθμη, τουλάχιστον κάτι τέτοιο θυμάμαι να γράφει στο βιβλίο του αυτοκινήτου, μπορεί και να κάνω και λάθος.
Είναι λογικό αφού δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας το αυτοκίνητο να έχουν φροντίσει και να έχουν βάλει αρκετούς αισθητήρες που θα εντοπίσουν πιθανή δυσλειτουργία του συστήματος ψύξης. Αν κοιτάξετε πάνω στο δοχείο των υγρών του ψυγείου γράφει ότι έχει αισθητήρα στάθμης( στα αγγλικά φυσικά).
Σήμερα άλλαξα λάμπες και πραγματικά αν δεν ανάβει η λάμπα βγάζει μήνυμα στην οθόνη κια προσδιορίζει μέχρι και την λαμπα που έχει καεί.
-
Αυτά τα μηνυματα τα βγαζει μονο αν εχεις BC ή οταν ερθει η κακια στιγμή ( μακρια απο μας...) θα τα βγαλει και σε μας που δεν εχουμε BC?
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Λογικά θα βγαίνει σχετική ειδοποίηση. Εδώ έχω δει στο Astra H μηνύματα για- εξωτερική θερμοκρασία κάτω των 3 βαθμών C-->κίνδυνος για πάγο στο δρόμο
- χαμηλή στάθμη βενζίνης
- χαμηλή στάθμη υγρού υαλοκαθαριστήρων
Άχρηστα ή μη, εμένα μ'αρέσουν αυτά τα κολπάκια. Είναι σαν να σου δίνουν δώρο gadget για να παίζεις.
Ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί τρελαμένα ηλεκτρονικά. Κι ο εγκέφαλος που τα κάνει όλα αυτά καλύπτεται από την 6ετή εγγύηση (οι διάφοροι αισθητήρες δυστυχώς όχι).Η οθονη βγάζει ενδείξεις για πολλα διαφορετικά πιθανά προβλήματα (περισσότερο από αυτά που αναφέρονται στο ομολογουμένως πολύ κατατοπιστικό βιβλιο του αυτοκινήτου).
-
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Φυσικά και το δοκίμασα και εγώ (το δικό μου έχει Board Computer)
Πρώτα απ' όλα για να βγώ από αυτές τις οθόνες πατάω το κουμπί BC διαδοχικά μέχρι να φτάσει στην τελευταία οθόνη και στη συνέχεια πατώντας ξανά το κουμπί BC επανέρχεται στην κανονική κατάσταση.
Εκείνο που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής:
Άφησα την οθόνη στην οποία εμφανίζεται η ένδειξη Coolant ενώ το αυτοκίνητο δούλευε. Η ένδειξή του έφτασε και μέχρι 103 βαθμούς C.
Αναρωτιέμαι αν αυτό είναι ανησυχητικό.Και σε μένα κάποια στιγμή έδειξε 98 βαθμούς C, δούλευε πρώτη- δευτέρα, και μετά αμέσως έπεσε στους 92 με 93 όταν πήγα πιο γρήγορα και φύσηξε αέρας μπροστά, εκεί μέσα έπαιζε. Είναι στιγμιαίες αυξομειώσεις που ένας αναλογικός δείκτης δεν θα τις έδειχνε. Μάλλον θα έλεγα να μην ανησυχείς.
Φίλε turbo rabitt καλώς ήρθες. Όσο για τις λαλακιες που σου λένε για το αυτοκίνητο σου, μη μασάς. Για στείλε κανένα email στα κεντρικά και τρίξτους λίγο τα δόντια, να δεις πως θα στο φτιάξουν και δεν θα ακούς τίποτα μετά.Ρώτησα και μου είπαν ότι η μηχανή πρέπει να δουλεύει στους 90 βαθμούς περίπου, στους 100 ανοίγει η πρώτη σκάλα από το βεντιλατέρ, στους 110 ανοίγει η δεύτερη σκάλα και αν συνεχίσει να ανεβαίνει η θερμοκρασία πάνω από τους 120 τότε ετοιμάζεστε να παρετε την φλάντζα και όχι μόνο στο χέρι. Σωστά λέτε ότι ένας αναλογικός δείκτης δεν θα τα έδειχνε, απλά σκεφτήτε ότι όταν ανοίγει το βεντιλατερ στα περισσότερα αυτοκίνητα ο δείκτης θερμοκρασίας δεν έχει κουνηθεί από την θέση του.
Χτές πήγα και εγώ στην εδώ αντιπροσωπεία (Θεσσαλονίκη) και ο μηνχανικός μοου είπε ακριβώς τα ίδια.
-
Αυτά για την οθόνη και για τον κινητήρα μου τα είπε μηχανικός που ασχολείται χρόνια με τα Opel. Λέει πως θα σου δείξει κάτι στην οθόνη που έχει σχέση με την θερμοκρασία. Εφόσον υπήρχε και στα G, μάλλον θα τα έχουν και σε μας.
Εμένα την προηγουμένη εβδομάδα μου κάηκε η λάμπα, βεβαία ήταν παλιά πάνω από 2 χρονιά και ήταν Osram. Αποδίδω στο γεγονός στην παλαιότητα της λάμπας και όχι του αυτοκινήτου.
Ένδειξη περί καμένης λάμπας δεν είχα πουθενά. Επίσης ένδειξη δεν έχω ούτε για το υγρό των υαλοκαθαριστήρων.
Μάλλον επειδή δεν έχω Board Computer και είναι η φτηνή έκδοση. Αλήθεια, γίνετε να τα κάνω αυτά μέσω TECH II, ή θέλει και αισθητήρες που μάλλον δεν είναι τοποθετημένοι στο δοχείο του υγρού των υαλοκαθαριστήρων π.χ., και δε μου δείχνει;
Καλά, όχι ότι με χαλάει και πολύ, αλλά καλά θα ήταν να υπάρχει. -
Ο χρήστης betoven έγραψε:
Φυσικά και το δοκίμασα και εγώ (το δικό μου έχει Board Computer)
Πρώτα απ' όλα για να βγώ από αυτές τις οθόνες πατάω το κουμπί BC διαδοχικά μέχρι να φτάσει στην τελευταία οθόνη και στη συνέχεια πατώντας ξανά το κουμπί BC επανέρχεται στην κανονική κατάσταση.
Εκείνο που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής:
Άφησα την οθόνη στην οποία εμφανίζεται η ένδειξη Coolant ενώ το αυτοκίνητο δούλευε. Η ένδειξή του έφτασε και μέχρι 103 βαθμούς C.
Αναρωτιέμαι αν αυτό είναι ανησυχητικό.Και σε μένα κάποια στιγμή έδειξε 98 βαθμούς C, δούλευε πρώτη- δευτέρα, και μετά αμέσως έπεσε στους 92 με 93 όταν πήγα πιο γρήγορα και φύσηξε αέρας μπροστά, εκεί μέσα έπαιζε. Είναι στιγμιαίες αυξομειώσεις που ένας αναλογικός δείκτης δεν θα τις έδειχνε. Μάλλον θα έλεγα να μην ανησυχείς.
Φίλε turbo rabitt καλώς ήρθες. Όσο για τις λαλακιες που σου λένε για το αυτοκίνητο σου, μη μασάς. Για στείλε κανένα email στα κεντρικά και τρίξτους λίγο τα δόντια, να δεις πως θα στο φτιάξουν και δεν θα ακούς τίποτα μετά.Ρώτησα και μου είπαν ότι η μηχανή πρέπει να δουλεύει στους 90 βαθμούς περίπου, στους 100 ανοίγει η πρώτη σκάλα από το βεντιλατέρ, στους 110 ανοίγει η δεύτερη σκάλα και αν συνεχίσει να ανεβαίνει η θερμοκρασία πάνω από τους 120 τότε ετοιμάζεστε να παρετε την φλάντζα και όχι μόνο στο χέρι. Σωστά λέτε ότι ένας αναλογικός δείκτης δεν θα τα έδειχνε, απλά σκεφτήτε ότι όταν ανοίγει το βεντιλατερ στα περισσότερα αυτοκίνητα ο δείκτης θερμοκρασίας δεν έχει κουνηθεί από την θέση του.
Χτές πήγα και εγώ στην εδώ αντιπροσωπεία (Θεσσαλονίκη) και ο μηνχανικός μοου είπε ακριβώς τα ίδια.
Σε ποιά αντιπροσωπεία στην θεσσαλονίκη πηγαίνεις?
-
Ο χρήστης TreckeR έγραψε:
Αυτά τα μηνυματα τα βγαζει μονο αν εχεις BC ή οταν ερθει η κακια στιγμή ( μακρια απο μας...) θα τα βγαλει και σε μας που δεν εχουμε BC?Πιστεύω ότι τα πιο σημαντικά θα τα βγάζει, για μια δυσλειτουργία ας πούμε, αλλά τα άλλα που είναι πιο ασήμαντα όπως η στάθμη των υαλοκαθαριστήρων δεν πιστέυω να τα δείχνει. Δεν είναι και τόσο κακό αυτό όμως κατά την γνώμη μου, μικρό το κακό.
-
Χθες εκανα το 2ο service των 15000 χλμ. στο Astra G.Τι service δηλ. αλλαγη λαδιων-φιλτρου.Service λεει στα 30000 χλμ. ή σε 1 χρονο.Να το τηρησω αυτο ή να παω στα 30000 χλμ?(υπολογιζω σε 1,5 χρονο αντι για 1 που προβλεπεται).
Επισης ο υπαλληλος τσεκαρε την πιεση στα ελαστικα,την οποια ειχα βαλει συμφωνα με τις προδιαγραφες που αναφερει στο καπακι του ρεζερβουαρ.Μου ειπε οτι αυτα ισχυουν για Γερμανια και εβαλε και τα μπρος και τα πισω στο 30.Τελικα ποιο ειναι το πιο σωστο? -
Το βιβλίο που είναι μεταφρασμένο στα ελληνικά (για ποιους άραγε ισχύει; ) γράφει ~28 (μετατρεπόμενο από bar). Με 30 νομίζω ότι θα χτυπάει λίγο παραπάνω.
-
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Φυσικά και το δοκίμασα και εγώ (το δικό μου έχει Board Computer)
Πρώτα απ' όλα για να βγώ από αυτές τις οθόνες πατάω το κουμπί BC διαδοχικά μέχρι να φτάσει στην τελευταία οθόνη και στη συνέχεια πατώντας ξανά το κουμπί BC επανέρχεται στην κανονική κατάσταση.
Εκείνο που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής:
Άφησα την οθόνη στην οποία εμφανίζεται η ένδειξη Coolant ενώ το αυτοκίνητο δούλευε. Η ένδειξή του έφτασε και μέχρι 103 βαθμούς C.
Αναρωτιέμαι αν αυτό είναι ανησυχητικό.Και σε μένα κάποια στιγμή έδειξε 98 βαθμούς C, δούλευε πρώτη- δευτέρα, και μετά αμέσως έπεσε στους 92 με 93 όταν πήγα πιο γρήγορα και φύσηξε αέρας μπροστά, εκεί μέσα έπαιζε. Είναι στιγμιαίες αυξομειώσεις που ένας αναλογικός δείκτης δεν θα τις έδειχνε. Μάλλον θα έλεγα να μην ανησυχείς.
Φίλε turbo rabitt καλώς ήρθες. Όσο για τις λαλακιες που σου λένε για το αυτοκίνητο σου, μη μασάς. Για στείλε κανένα email στα κεντρικά και τρίξτους λίγο τα δόντια, να δεις πως θα στο φτιάξουν και δεν θα ακούς τίποτα μετά.Ρώτησα και μου είπαν ότι η μηχανή πρέπει να δουλεύει στους 90 βαθμούς περίπου, στους 100 ανοίγει η πρώτη σκάλα από το βεντιλατέρ, στους 110 ανοίγει η δεύτερη σκάλα και αν συνεχίσει να ανεβαίνει η θερμοκρασία πάνω από τους 120 τότε ετοιμάζεστε να παρετε την φλάντζα και όχι μόνο στο χέρι. Σωστά λέτε ότι ένας αναλογικός δείκτης δεν θα τα έδειχνε, απλά σκεφτήτε ότι όταν ανοίγει το βεντιλατερ στα περισσότερα αυτοκίνητα ο δείκτης θερμοκρασίας δεν έχει κουνηθεί από την θέση του.
Χτές πήγα και εγώ στην εδώ αντιπροσωπεία (Θεσσαλονίκη) και ο μηνχανικός μοου είπε ακριβώς τα ίδια.
Σε ποιά αντιπροσωπεία στην θεσσαλονίκη πηγαίνεις?
MOTORSTAR
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το βιβλίο που είναι μεταφρασμένο στα ελληνικά (για ποιους άραγε ισχύει; ) γράφει ~28 (μετατρεπόμενο από bar). Με 30 νομίζω ότι θα χτυπάει λίγο παραπάνω.Στο καπακι γραφει 2.1 μπροστα και 1.9 πισω.Ποσο αντιστοιχουν αυτοι οι αριθμοι?Ειναι πολυ λιγο,οπως ειπε ο τεχνικος?
-
Πρόβλημα;;;
Χθες ξαφνικά και στα καλά καθούμενα οι ταχύτητες στο Astra άρχισαν να μπαίνουν λίγο περίεργα. Δηλαδή εκεί που έβαζα ταχύτητα και ένοιωθα ένα απαλό'κρακ', τώρα νιώθω ένα 'κρακ-κρακ-κρακ' και οι ταχύτητες (όλες) μπαίνουν λίγο πιο δύσκολα ειδικά αν οι στροφές είναι κάπως χαμηλές. Με κάπως αυξημένες στροφές (τουλάχιστον 3000) το φαινόμενο δεν παρατηρείται. Τι μπορεί να φταίει; Δεν αποκλείεται να είναι η ιδέα μου πάντως, ίσως και λόγω της επί 20ήμερο ακινησίας να έγινε κάτι με τις βαλβολίνες (πάντως αυτό που περιγράφω έγινε μετά από καμιά 40ριά χιλιόμετρα). Λέω να το αφήσω λίγο μήπως διορθωθεί μόνο του, μήπως όμως χειροτερέψει και πάθει καμιά χοντρή ζημιά το κιβώτιο;
OPEL FORUM