-
290-300 ευρώ Hankook.
-
Ο χρήστης PROFESSOR1972 έγραψε:
έχω toyota avensis 1600 έτους 2008 .φοράω 205/55/r16 .Μου είπαν για τα barum brauvaris 2 στα 320 ευρώ .ξέρει κανείς αν είναι καλά ελαστικά ? Να σημειώσω πως γενικά είμαι συνετός στην οδήγηση και κατά κύριο λόγο κινούμαι σε άσφαλτο ,μικρές αποστάσεις περίπου 30 km καθημερινά μια φορά τη βδομάδα μπαίνω σε πόλη Θεσσαλονίκη .Έχετε να προτείνετε και κάποιο άλλο ελαστικό σε αυτή την κατηγορία ?(τιμή από 300 -400 η τετράδα )για αυτα τα barum εγραψα μια σελιδα πριν...
-
Ο χρήστης GUZGUN έγραψε:
Hankook K425, K115, YOKOHAMA CDRIVE 2, CONTI PREMIUM CONTACT 5, Pirelli P7 CinturatoΠοιο από αυτά προτείνεται για Focus 2004?
Focus Mk1? Ευχαριστημένος από τα c.Drive2 στο ίδιο αυτοκίνητο, ειδικά όταν ζεσταίνονται. Σε αντιδιαστολή τα PC2 σαπούνιαζαν ευκολότερα σε ψυχωμένη οδήγηση.
-
Παιδιά τα νέα bridgestone adrenalin RE002 τι λένε τα δοκίμασε κανένας??
-
να προσθεσω τα RE-002 σε 195/50 15 επειδη ειναι W εχουν θεμα σε καθημερινη οδηγηση σε ενα 1400 ή οπως και δηποτε παμε σε H ;;;;
-
Ο χρήστης B.M-SPORT έγραψε:
να προσθεσω τα RE-002 σε 195/50 15 επειδη ειναι W εχουν θεμα σε καθημερινη οδηγηση σε ενα 1400 ή οπως και δηποτε παμε σε H ;;;;Για 1400 δε νομίζω να κάνει το w φίλε μου κ γενικά αυτά τα ελαστικά... πάντως τα βρήκα σε καλη τιμή 270 η τετράδα σε 195/50/15
-
Ο χρήστης B.M-SPORT έγραψε:
να προσθεσω τα RE-002 σε 195/50 15 επειδη ειναι W εχουν θεμα σε καθημερινη οδηγηση σε ενα 1400 ή οπως και δηποτε παμε σε H ;;;;Απλά θα έχει πολύ πιο ενισχυμένο σκελετό από αυτόν που χρειάζεσαι το W και άρα μεγαλύτερο μη αναρτώμενο βάρος και τιμή. Το Η δεν σε καλύπτει; Έχεις πάνω από 210 τελική; Αν όχι, πας καρφί σε Η εκτός αν βρεις το W φθηνότερο! (Καμιά φορά γίνονται τέτοια τρελά λόγω ποσοτήτων που παραγγέλνουν οι αντιπρόσωποι)...
-
Σε 225/45R17 τί παίζει σε τιμές; Εχετε να προτείνετε κάτι σε μάρκα (άνετο αλλά και με κρατήματα όπως π.χ. Conti Sport Contact);
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
να προσθεσω τα RE-002 σε 195/50 15 επειδη ειναι W εχουν θεμα σε καθημερινη οδηγηση σε ενα 1400 ή οπως και δηποτε παμε σε H ;;;;
Απλά θα έχει πολύ πιο ενισχυμένο σκελετό από αυτόν που χρειάζεσαι το W και άρα μεγαλύτερο μη αναρτώμενο βάρος και τιμή. Το Η δεν σε καλύπτει; Έχεις πάνω από 210 τελική; Αν όχι, πας καρφί σε Η εκτός αν βρεις το W φθηνότερο! (Καμιά φορά γίνονται τέτοια τρελά λόγω ποσοτήτων που παραγγέλνουν οι αντιπρόσωποι)...
Σε H βγαίνει μόνο σε 195/60/15 κ όλες οι άλλες διαστάσεις είναι W σύμφωνα με αυτό http://www.bridgestone.gr/bfe/lineup-pr ... cale=gr_GR
-
Τα 002 τα εχω 10 μερες περιπου. Κλασσικα σπορ λαστιχα ειναι.
Κρατανε σε επιπεδα συγχρονου οικολογικου κρυα, με μετρια προοδευτικοτητα στο οριο. Ζεσταινονται σε 2 περιπου λεπτα σβελτης οδηγησης και μεταμορφωνονται, με μεγαλα περιθωρια προσφυσης και αριστη προοδευτικοτητα και αισθηση. Το αρχικο στριψιμο ειδικα ειναι τελειο σαν αισθηση, με το αυτοκινητο μου να πλασαρεται ελαφρα με τα 4, στιγμιαια. Στριγκλιζουν ωραια οταν φτανεις το οριο, και ξεκολλουν προοδευτικα και ρυθμισιμα. Στιβαρα μεσα στη στροφη λογω του σκληρου σκελετου. Φαινονται να μην υπερθερμαινονται ευκολα, ακομα δεν τα εχω βγαλει off.
Απο θορυβο ειναι ενταξει και απο ανεση λιγο χειροτερα απο τα dunlop fast response που ειχα, που ειναι τουριστικα προς σπορ λαστιχα. Καταναλωση λιγο (3-4%) μεγαλυτερη, και απαιτουν αντιστοιχα περισσοτερο γκαζι για να διατηρησεις μια μεγαλη ταχυτητα. -
Ο χρήστης adrivas έγραψε:
Τα 002 τα εχω 10 μερες περιπου. Κλασσικα σπορ λαστιχα ειναι.
Κρατανε σε επιπεδα συγχρονου οικολογικου κρυα, με μετρια προοδευτικοτητα στο οριο. Ζεσταινονται σε 2 περιπου λεπτα σβελτης οδηγησης και μεταμορφωνονται, με μεγαλα περιθωρια προσφυσης και αριστη προοδευτικοτητα και αισθηση. Το αρχικο στριψιμο ειδικα ειναι τελειο σαν αισθηση, με το αυτοκινητο μου να πλασαρεται ελαφρα με τα 4, στιγμιαια. Στριγκλιζουν ωραια οταν φτανεις το οριο, και ξεκολλουν προοδευτικα και ρυθμισιμα. Στιβαρα μεσα στη στροφη λογω του σκληρου σκελετου. Φαινονται να μην υπερθερμαινονται ευκολα, ακομα δεν τα εχω βγαλει off.
Απο θορυβο ειναι ενταξει και απο ανεση λιγο χειροτερα απο τα dunlop fast response που ειχα, που ειναι τουριστικα προς σπορ λαστιχα. Καταναλωση λιγο (3-4%) μεγαλυτερη, και απαιτουν αντιστοιχα περισσοτερο γκαζι για να διατηρησεις μια μεγαλη ταχυτητα.Τι διάσταση τα έχεις κ σε τι αμάξι??
-
205 55 16 w σε 147.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Φιλος πηγε απο διασταση 175/70/13 σε 195/50/15. Ποσο χειροτερεψε το αμαξι του? Βεβαια τον ενοιαζε καθαρα μονο η εμφανιση. Περα απο ολα τα αρνητικα, υπαρχει κατι θετικο σε μια τετοια αλλαγη διαστασης?Έχει χάσει σε επιδόσεις, κατανάλωση, άνεση.
Η διάμετρος είναι πρακτικά ίδια οπότε από εκεί δεν υπάρχει θέμα.
Υπό προϋποθέσεις έχει χάσει και σε οδηκή συμπεριφορά λόγω αύξησης με αναρτώμενου βάρους και μεγαλύτερου πέλματος.Αν έκανε καλή δουλειά ή ήταν τυχερός (πχ βαριά σιδερένια πριν και καλή αλουμινένια ζάντα μετά) μπορεί να μην του κόστισε πολύ σε βάρος. Σίγουρα όμως πιο δύσκολο σπινάρισμα και όσα λέει ο προηγούμενος.
Πιο απόλυτη συμπεριφορά χάνεις φιλικότητα. Αν δεν προσέχεις την πίεση συχνά (δεν φαίνεται στα χαμηλού προφίλ η πτώση πίεσης) κινδυνεύεις πιο πολύ να κάνεις ζημιά σε ελαστικό και ζάντα σε τρύπες και πεζοδρόμια...
Κερδίζεις σε τιμόνι, σε φρενάρισμα, σε μέγιστη πρόσφυση στο στεγνό.
Καλύτερος αερισμός των φρένων, χωράνε μεγαλύτερα φρένα. Μείον ότι φαίνονται πολύ μικρά τα υπάρχοντα φρένα...
Το αυτοκίνητο δεν θα έλεγα απαραίτητα ότι χειροτέρεψε αλλά ότι άλλαξε. Βέβαια ανάλογα και με το για ποιο αυτοκίνητο μιλάμε μπορεί η αλλαγή αυτή να είναι από βελτίωση σπορτίφ προσανατολισμού μέχρι βιασμός με αλλαγή φύλου... -
έβαλα τελικά τα Pirelli P7 Cinturato σήμερα αφού τα Premium Contact 5 μου φάνηκαν πάρα πολύ μαλακά. Εντυπώσεις προσεχώς.
Tradewear : 260
Traction AA
Temperature Aλεπτομέρειες για το τι σημαίνουν τα Traction και temperature εδώ http://www.glavopoulos.gr/arthra/tires/tire_size_gr.shtm.
-
Τα φοράω κοντά 10000χλμ........Θα μείνεις υπέρευχαριστημένος.....έκανες τη καλύτερη επιλογή!!!!!
-
Ο χρήστης GUZGUN έγραψε:
έβαλα τελικά τα Pirelli P7 Cinturato σήμερα αφού τα Premium Contact 5 μου φάνηκαν πάρα πολύ μαλακά. Εντυπώσεις προσεχώς.Ποσα χλμ. εκανες με τα Premium Contact 5;
-
μα δεν έβαλα τα premium αλλά τα pirelli.
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Τα φοράω κοντά 10000χλμ........Θα μείνεις υπέρευχαριστημένος.....έκανες τη καλύτερη επιλογή!!!!!Εξαιρετικα ειναι τα ιδια φοραμε
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Τί να προτιμήσω για το Picanto σε 165/65/13 απο τα παρακάτω ;
Η χρήση του είναι 95-5 σε πόλη και το οδηγάει κυρίως η γυναίκα μου οπότε θέλω να είναι άνετο. Αν κάποιος έχει προσωπική άποψη καλοδεχούμενηCONTINENTAL ECOCONTACT 3
FULDA ECOCONTROL
BRIDGESTONE Β250
Pirelli P4 CINTURATO
YOKOHAMA ADRIVE- Το B250 το ξέρω απο παλιά και μάλλον θα είναι η τελευταία επιλογή
Το Pirelli Μπάμπη......
Προκρίθηκαν τα Pirelli P4 τα οποία θα βάλω μόλις έρθουν, κόστος 220 ευρώ
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Τί να προτιμήσω για το Picanto σε 165/65/13 απο τα παρακάτω ;
Η χρήση του είναι 95-5 σε πόλη και το οδηγάει κυρίως η γυναίκα μου οπότε θέλω να είναι άνετο. Αν κάποιος έχει προσωπική άποψη καλοδεχούμενηCONTINENTAL ECOCONTACT 3
FULDA ECOCONTROL
BRIDGESTONE Β250
Pirelli P4 CINTURATO
YOKOHAMA ADRIVE- Το B250 το ξέρω απο παλιά και μάλλον θα είναι η τελευταία επιλογή
Το Pirelli Μπάμπη......
Προκρίθηκαν τα Pirelli P4 τα οποία θα βάλω μόλις έρθουν, κόστος 220 ευρώ
Δεν θα το μετανοιωσεις καλοφορετα
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]