-
το θέμα σου είναι πόσο υπόσχεται ο κατασκευαστής και η απόκλιση από την υποσχεση του ή η πραγματική κατανάλωση?
-
Η απόκλιση από την υπόσχεση που στα μικρά τουρμπάκια βενζίνης είναι μεγαλύτερη από ότι στα ντίζελ και στα παλιότερα ατμοσφαιρικά.
-
Kαίνε λιγότερο κατά μ/ο ή όχι;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Kαίνε λιγότερο κατά μ/ο ή όχι;Σίγουρα ναι, αλλά εσύ θ' άλλαζες αυτοκίνητο για να καις 1, άντε 2 (με τίποτε ) λίτρα κατά Μ.Ο. σε σχέση με το αντίστοιχο παλιό σου ;
-
Αν μέσα σε αυτή τη λιγότερη κατανάλωση έχεις καλύτερους χώρους, περισσότερη ασφάλεια, καλύτερη ηχομόνωση, καλύτερη άνεση, καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο και όταν χρειαστεί ασύγκριτα καλύτερες επιδόσεις γιατί να μην το κάνεις;
-
Γιατί το κίνητρο της 'μειωμένης' κατανάλωσης είναι αστείο. Αν έχεις χρήμα και ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ όσα ορθά αναφέρεις, τότε θ' αλλάξεις αυτοκίνητο ούτως ή άλλως ...
(ξεφεύγουμε από το θέμα πάλι...)
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Kαίνε λιγότερο κατά μ/ο ή όχι;
Σίγουρα ναι, αλλά εσύ θ' άλλαζες αυτοκίνητο για να καις 1, άντε 2 (με τίποτε ) λίτρα κατά Μ.Ο. σε σχέση με το αντίστοιχο παλιό σου ;
Για αυτόν τον λόγο και μόνο όχι, όπως δεν θα άλλαζα αμάξι (μόνο) επειδή το καινούριο έχει 8 αντί για 4 αερόσακους ή xenon αντί για αλογόνου κλπ κλπ. Ένα κομμάτι του αυτοκινήτου είναι αυτό, εγώ διαφωνώ με την απόρριψη του downsizing.
-
Απάντηση, ως άνω .
-
Κι εγώ ήμουν διστακτικός με την ιδέα του downsizing, μέχρι που οδήγησα το Megane 1.4 TCe. μπορεί μεν η κατανάλωση να μην είναι αυτή που ανακοινώνεται σε καμία περίπτωση (αν και 8,3 μέση για test drive αυτοκίνητο δεν είναι άσχημα), αλλά το αυτοκίνητο τραβούσε σα δίλιτρο. Όση απόκλιση κι αν υπάρχει στην κατανάλωση, σαν δίλιτρο μια φορά δε θα κάψει...και μιλάμε για αυτοκίνητο σχεδόν 1500 κιλών
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Κι εγώ ήμουν διστακτικός με την ιδέα του downsizing, μέχρι που οδήγησα το Megane 1.4 TCe. μπορεί μεν η κατανάλωση να μην είναι αυτή που ανακοινώνεται σε καμία περίπτωση (αν και 8,3 μέση για test drive αυτοκίνητο δεν είναι άσχημα), αλλά το αυτοκίνητο τραβούσε σα δίλιτρο. Όση απόκλιση κι αν υπάρχει στην κατανάλωση, σαν δίλιτρο μια φορά δε θα κάψει...και μιλάμε για αυτοκίνητο σχεδόν 1500 κιλώνΥπερβάλεις αν λες ότι ένα TCe 1400 τραβάει σαν δίλιτρο. Από την άλλη παρόμοια κατανάλωση πετυχαίνει ένα Civic 1800 που έχει και καλύτερες επιδόσεις...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κι εγώ ήμουν διστακτικός με την ιδέα του downsizing, μέχρι που οδήγησα το Megane 1.4 TCe. μπορεί μεν η κατανάλωση να μην είναι αυτή που ανακοινώνεται σε καμία περίπτωση (αν και 8,3 μέση για test drive αυτοκίνητο δεν είναι άσχημα), αλλά το αυτοκίνητο τραβούσε σα δίλιτρο. Όση απόκλιση κι αν υπάρχει στην κατανάλωση, σαν δίλιτρο μια φορά δε θα κάψει...και μιλάμε για αυτοκίνητο σχεδόν 1500 κιλών
Υπερβάλεις αν λες ότι ένα TCe 1400 τραβάει σαν δίλιτρο. Από την άλλη παρόμοια κατανάλωση πετυχαίνει ένα Civic 1800 που έχει και καλύτερες επιδόσεις...
Το χεις οδηγήσει; τραβάει πολύ καλά, γεμάτα και απόλυτα ικανοποιητικά.
Διά νομίζω οτι θα συμφωνήσεις οτι από το τυπικό 0-100, μεγαλύτερη σημασία έχουν οι ρεπρίζ:
http://www.zeperfs.com/en/duel3127-1453.htm
εκεί τα τούρμπο δεν έχουν αντίπαλο, φυσικά ούτε καν το Σιβικ 1800...Συν τοις άλλοις ένα Μεγκαν 1.4Τ στοιχίζει όσο το ατμοσφαιρικό Σιβικ 1,4. Το 1800 είναι μακράν ακριβότερο, οπότε τι να την κάνει τη χαμηλότερη κατανάλωση...
Μάλλον άκυρο το σχόλιο λοιπόν.
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Κι εγώ ήμουν διστακτικός με την ιδέα του downsizing, μέχρι που οδήγησα το Megane 1.4 TCe. μπορεί μεν η κατανάλωση να μην είναι αυτή που ανακοινώνεται σε καμία περίπτωση (αν και 8,3 μέση για test drive αυτοκίνητο δεν είναι άσχημα), αλλά το αυτοκίνητο τραβούσε σα δίλιτρο. Όση απόκλιση κι αν υπάρχει στην κατανάλωση, σαν δίλιτρο μια φορά δε θα κάψει...και μιλάμε για αυτοκίνητο σχεδόν 1500 κιλών
Υπερβάλεις αν λες ότι ένα TCe 1400 τραβάει σαν δίλιτρο. Από την άλλη παρόμοια κατανάλωση πετυχαίνει ένα Civic 1800 που έχει και καλύτερες επιδόσεις...
Το χεις οδηγήσει; τραβάει πολύ καλά, γεμάτα και απόλυτα ικανοποιητικά.
Διά νομίζω οτι θα συμφωνήσεις οτι από το τυπικό 0-100, μεγαλύτερη σημασία έχουν οι ρεπρίζ:
http://www.zeperfs.com/en/duel3127-1453.htm
εκεί τα τούρμπο δεν έχουν αντίπαλο, φυσικά ούτε καν το Σιβικ 1800...Συν τοις άλλοις ένα Μεγκαν 1.4Τ στοιχίζει όσο το ατμοσφαιρικό Σιβικ 1,4. Το 1800 είναι μακράν ακριβότερο, οπότε τι να την κάνει τη χαμηλότερη κατανάλωση...
Μάλλον άκυρο το σχόλιο λοιπόν.
Όχι δεν θα συμφωνήσω. Ειδικά κάτι 80-120 με 5η και 6η είναι για τα πανηγύρια! Όσο για την τιμή τα είπα κι εγώ ότι το ΤΤ πάει με τα κυβικά. Όμως τα Honda είναι έτσι κι αλλιώς ακριβά.
-
Δηλαδή χρησιμοποιείς ως παράδειγμα ένα αυτοκίνητο που σε καθημερινή χρήση δεν είναι ταχύτερο (εκτός αν το χόμπυ σου είναι τα 0-100 και τα 0-160), καίει το περίπου το ίδιο (δεν το έχω ελέγξει), έχει μισή φορά πάνω τέλη και 6-7 χιλιάρικα υψηλότερη τιμή εκκίνησης...Και δεν χρησιμοποιείς ως παράδειγμα το ίδιο αυτοκίνητο στα 1400 κυβικά, που έχει παραπλήσια τιμή, σέρνεται του κερατά και για να ακολουθήσει τους ρυθμούς του Μεγκαν θα πρέπει να καίει αρκετά παραπάνω...
Κι αυτό για να αποδείξεις ( ;;; ) οτι τα ατμοσφαιρικά έχουν μέλλον... ΟΚ...Αν αυτό νομίζεις, ειδικά για οικογενειακά που κοντεύουν να ξεπεράσουν τον ενάμιση τόνο...
-
To σημερινό Autobild έχει δοκιμή του από την πανευρωπαική του παρουσίαση.
Μιλάει για βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης με πολύ καλό πάτημα.
Γίνεται το 1ο renault που δεν 'κοπανάει' με βάση τον ελληνικό ειδικό τύπο λόγω χρήσης πολυουρεθάνης στους ελαστικούς συνδέσμους.Τα ευχάριστα νέα είναι ότι αρχές του 13 θα εισαχθεί και το Estate.
Από τους TCE 90 υπάρχουν δύο εκδόσεις αυτή με την πιο κοντή κλιμάκωση κιβωτίου και μια με πιο μακρυά. Θα εισαχθεί η 2η γιατί εκπέμπει 99g ενώ η 1η λίγο πάνω από 100, οπότε θα εισαχθεί αυτή που δεν πληρώνει τέλη.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Τα ευχάριστα νέα είναι ότι αρχές του 13 θα εισαχθεί και το Estate.
Από τους TCE 90 υπάρχουν δύο εκδόσεις αυτή με την πιο κοντή κλιμάκωση κιβωτίου και μια με πιο μακρυά. Θα εισαχθεί η 2η γιατί εκπέμπει 99g ενώ η 1η λίγο πάνω από 100, οπότε θα εισαχθεί αυτή που δεν πληρώνει τέλη.Επικράτησε (αναφέρομαι και στις δύο περιπτώσεις...) η λογική .
Υπάρχει άλλο βενζινοκίνητο ΜΗ υβριδικό με -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
.
Υπάρχει άλλο βενζινοκίνητο ΜΗ υβριδικό με -
ΟΚ .
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Γίνεται το 1ο renault που δεν 'κοπανάει' με βάση τον ελληνικό ειδικό τύπο λόγω χρήσης πολυουρεθάνης στους ελαστικούς συνδέσμους.
.
ποιο ρενό κοπανάει ?
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Γίνεται το 1ο renault που δεν 'κοπανάει' με βάση τον ελληνικό ειδικό τύπο λόγω χρήσης πολυουρεθάνης στους ελαστικούς συνδέσμους.Σινεμπλοκ πολυουρεθάνης και δεν κοπανάει, ε; Α ρε Ελλαδάρα... Ενώ παλιά που δεν είχε, ο ημιάκαμπτος κοπανούσε κατά το δοκούν.
Από τους TCE 90 υπάρχουν δύο εκδόσεις αυτή με την πιο κοντή κλιμάκωση κιβωτίου και μια με πιο μακρυά. Θα εισαχθεί η 2η γιατί εκπέμπει 99g ενώ η 1η λίγο πάνω από 100, οπότε θα εισαχθεί αυτή που δεν πληρώνει τέλη.
Να και κάτι έξυπνο!
-
Έξυπνο και αργο πατερ
Δεν κοπαναει ο ημιάκαμπτος σε Renault
Renault Clio IV