-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Στην Ελλάδα το ίδιο κάφροι είναι όλοι!
Δεν βλέπω κανέναν να κρατάει τις αποστάσεις που κρατάω εγώ (και μου χώνονται και μπροστά), κάθομαι σαν τον μ@λ@κα και περιμένω το φανάρι και χώνεται μπροστά μου το accent, κάνω δεξιά για να περάσουν ακόμα και τα μηχανάκια κι ο μπροστινός με το nissan δε καταλαβαίνει Χριστό...και άλλες πολλές ιστορίες καθημερινής τρέλας.
Η έρευνα είναι για Αγγλία.
Στην Ελλάδα το ίδιο χάλι έχουν όλοι.
έτσι ακριβώς!
στην Ελλάδα χειρότεροι είναι όσοι έχουν σάπια που κ να τα χτυπήσουν δεν τους ενδιαφέρει... αυτοί σφάζουν κόκκινα κτλ...Eνω αυτοι που εχουν τα τερατωδη SUV, πανω απ' ολα σεβονται τον κ.ο.κ, τους αλλους οδηγους, τους πεζους, κτλ...
Οπως το λεει ο Νικος ειναι, και ειδικα η κατηγορια των εκαστοτε λαμογιων-δοσυλογων κτλ, συνηθως με τα φανταχτερα SUV, limo, και sports/super car, ειναι ακομα χειροτεροι...Αλλα και γενικοτερα πλεον κουβαλαει ο καθενας τα προβληματα του απο σπιτι, δουλεια, προσωπικες σχεσεις κτλ, και τα μεταφερει στο τιμονι, λες και μονο αυτος κυκλοφορει, λες και μονο αυτος εχει προβληματα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Bitch, please550i Ε60 με χειροκίνητο σασμάν:
ειμαι απο τους λιγους μαλλον ακομη βιτσιοζους που προτιμουν χειροκινητο ε;;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Bitch, please
550i Ε60 με χειροκίνητο σασμάν:
ειμαι απο τους λιγους μαλλον ακομη βιτσιοζους που προτιμουν χειροκινητο ε;;
Ναι
-
Ναι.
-
Ναι.
-
Όχι
-
Ίσως.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
ΌχιΕσύ δεν κοίταζες M3 με SMG;
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Όχι
Εσύ δεν κοίταζες M3 με SMG;
Ναι.
Αλλά όταν κατάλαβα τι έπρεπε να είχα απαντήσει ήταν ήδη αργά και δεν είχα πιεί καφέ
Αυτόματο για μένα
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ειμαι απο τους λιγους μαλλον ακομη βιτσιοζους που προτιμουν χειροκινητο ε;;...Οχι...Εαν πχ ψηνομουν τρελα πχ για Μ5 Ε60, και ειχα το budget, θα εψαχνα ΜΟΝΟ για manual (Αμερικανικων προδιαγραφων)...
-
Αδύνατον να βρεθεί κάτι τέτοιο στην Ελλάδα.
Μόνο με εισαγωγή από Αμερική, αλλά το βλέπω λίγο μάταιο να έμπαινε κάποιος σε τέτοια διαδικασία για να πάρει τέτοιο αυτοκίνητο με χειροκίνητο σασμάν.
Προσωπικά ΑΓΑΠΑΩ το κλώτσημα που τρως στις αλλαγές στην Μ5
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αδύνατον να βρεθεί κάτι τέτοιο στην Ελλάδα.Μόνο με εισαγωγή από Αμερική, αλλά το βλέπω λίγο μάταιο να έμπαινε κάποιος σε τέτοια διαδικασία για να πάρει τέτοιο αυτοκίνητο με χειροκίνητο σασμάν.
Προσωπικά ΑΓΑΠΑΩ το κλώτσημα που τρως στις αλλαγές στην Μ5
Βασικά ακόμα και στην ταπεινή Ζ4, το κλώτσημα του SMG έχει την πλάκα του.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αδύνατον να βρεθεί κάτι τέτοιο στην Ελλάδα.Μόνο με εισαγωγή από Αμερική, αλλά το βλέπω λίγο μάταιο να έμπαινε κάποιος σε τέτοια διαδικασία για να πάρει τέτοιο αυτοκίνητο με χειροκίνητο σασμάν.
Προσωπικά ΑΓΑΠΑΩ το κλώτσημα που τρως στις αλλαγές στην Μ5
Αμα το 'φυσσας' το μαρουλακι, το φερνεις απ' εξω...
...οσο για το κλωτσημα, που να δεις ποσο το 'αγαπανε' τα ημιαξονια και το διαφορικο... -
Ποιός ο λόγος να πληρώσεις 50Κ ένα αμάξι που με 25Κ το παίρνεις στην Ελλάδα?
Δε παθαίνουν τίποτα ημιαξόνια και διαφορικά.
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Αδύνατον να βρεθεί κάτι τέτοιο στην Ελλάδα.
Μόνο με εισαγωγή από Αμερική, αλλά το βλέπω λίγο μάταιο να έμπαινε κάποιος σε τέτοια διαδικασία για να πάρει τέτοιο αυτοκίνητο με χειροκίνητο σασμάν.
Προσωπικά ΑΓΑΠΑΩ το κλώτσημα που τρως στις αλλαγές στην Μ5
Βασικά ακόμα και στην ταπεινή Ζ4, το κλώτσημα του SMG έχει την πλάκα του.
Ναι, το έχει αυτό το SMG.
Και στην Μ3
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ποιός ο λόγος να πληρώσεις 50Κ ένα αμάξι που με 25Κ το παίρνεις στην Ελλάδα?Δε παθαίνουν τίποτα ημιαξόνια και διαφορικά.
Που ξερεις οτι θα κανει 50κ?
Για τα ημιαξονια και διαφορικα, (αλλα σε καποιες περιπτωσεις και για τα SMGII) εγω παντως αλλα εχω ακουσει/διαβασει τουλαχιστον...Oπως και να εχει, την Μ5 Ε60 την ανεφερα με αφορμη την φωτο της χειροκινητης 550i...
Γενικως στην 'ανησυχη' ηλικια (ή ενδεχομενως και λογω χαρακτηρα γενικοτερα...) που βρισκομαι, την μεγαλυτερη δυνατη χαρα απο μια Bmw θα την εισπραξω επιλεγοντας manual κιβωτιο. Πιστευω γενικοτερα δε οτι, εξαιροντας αποκλειστικα, καταστασεις αναγκης για ενα αυτοματο, (πχ το να μενει καποιος, ή να αναγκαζεται να κυκλοφορει καθημερινα στο κεντρο με αυτην, με πηξιμο, και πολλα σταματα-ξεκινα...), το να αγοραζει καποιος σε 'μαχιμη' ηλικια (ή εστω εχοντας 'μαχιμη' προσωπικοτητα...) μια σπορ Bmw για την οδηγοκεντρικη της και πιο ευχαριστη οδηγηση, με αυτοματο/robotised manual/διπλοσυμπλεκτο ομως κιβωτιο, ειναι αρκετα αντιφατικο...Ή παρε τα περισσοτερα κυβικα/εκδοση σε αυτοματο, ή παρε το Μ μοντελο σε χειροκινητο (εκτος των νεων Μ5, Μ6, για τα οποια υπαρχει λογος που ειναι με DCT... ). Tα υπολοιπα ειναι μεσοβεζικες και συμβιβαστικες λυσεις ΙΜΗΟ...
-
Σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι αντιμετώπισαν επιθετική, αγενή και απερίσκεπτη οδήγηση στους γερμανικούς δρόμους.
Eιμαι σιγουρος οι Mercedakides και απο VW group μερια κανανε παραπονα
Οι οδηγοί των ακριβών και ταυτόχρονα μεγάλων δυνατοτήτων αυτοκινήτων εμφανίζονται μέσα από την έρευνα ως οι πιο απειλητικοί στο δρόμο και πρώτοι στη λίστα είναι οι ιδιοκτήτες BMW
Τρομοκρατια Μας αρεσει ο ορος ''απειλητικος''
....ότι οι κάτοχοι BMW είναι οι χειρότεροι οδηγοί στους βρετανικούς αυτοκινητοδρόμους.
Σύμφωνα με τη βρετανική ιστοσελίδα, τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι οδηγοί αυτοκινήτων BMW είναι ότι δεν προσέχουν τους άλλους οδηγούς και δεν είναι συγκεντρωμένοι όταν οδηγούν.Χειροτεροι εννοει καλυτεροι ή αν θελετε καλυτερα ανησυχοι . Γενικα εδω περα υπαρχει ευγενικη παιδεια στην οδηγηση και δε βλεπεις σε συχνο φαινομενο επιθετικα πραγματα (λεμε τωρα). Στα b-roads που αλωνιζω παντως ( ) συνεχεια κατι Πορσακιδες μου κολλανε συνηθως Θεωρω παντως απο τα οσα εχω δει αρκετα χρονια τωρα, οτι οσοι εχουν σοβαρες bimmers ειναι ενα κλικ παραπανω απο κατι Μercedes, Audi, ακομα και Porsche ...Κατα μια προσωπικη και γενικη διαπιστωση θα ελεγα οτι ειναι και πιο petrolheads. Το οτι δε προσεχουμε τη καθε γιαγια με το ταπεινο πλην τιμιο Focus ειναι αλλο θεμα
Για οδηγους Alfa Romeo δε ξερω να πω ειναι μετρημενοι οσοι βλεπω. Ο τελευταιος παντως που μιλησα εδωσε τη Giulietta του trade in για GT86 .
Ελλαδα ολους ιδιους τους βλεπωps1: Δεν αλλαζω το χειροκινητο κιβωτιο με κανενα SMG ή παρομοιου τυπου κιβωτιο και παντα θα ειναι η πρωτη μου επιλογη.
ps2: ΚWSN_Men, thanks για το λινκ πιο πισω. For the record, δε το εχω κανει ακομα διοτι δεν εχει χρειαστει, αλλα καλο ειναι να υπαρχει στο αρχειο. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ποιός ο λόγος να πληρώσεις 50Κ ένα αμάξι που με 25Κ το παίρνεις στην Ελλάδα?
Δε παθαίνουν τίποτα ημιαξόνια και διαφορικά.
Που ξερεις οτι θα κανει 50κ?
Για τα ημιαξονια και διαφορικα, (αλλα σε καποιες περιπτωσεις και για τα SMGII) εγω παντως αλλα εχω ακουσει/διαβασει τουλαχιστον...Oπως και να εχει, την Μ5 Ε60 την ανεφερα με αφορμη την φωτο της χειροκινητης 550i...
Γενικως στην 'ανησυχη' ηλικια (ή ενδεχομενως και λογω χαρακτηρα γενικοτερα...) που βρισκομαι, την μεγαλυτερη δυνατη χαρα απο μια Bmw θα την εισπραξω επιλεγοντας manual κιβωτιο. Πιστευω γενικοτερα δε οτι, εξαιροντας αποκλειστικα, καταστασεις αναγκης για ενα αυτοματο, (πχ το να μενει καποιος, ή να αναγκαζεται να κυκλοφορει καθημερινα στο κεντρο με αυτην, με πηξιμο, και πολλα σταματα-ξεκινα...), το να αγοραζει καποιος σε 'μαχιμη' ηλικια (ή εστω εχοντας 'μαχιμη' προσωπικοτητα...) μια σπορ Bmw για την οδηγοκεντρικη της και πιο ευχαριστη οδηγηση, με αυτοματο/robotised manual/διπλοσυμπλεκτο ομως κιβωτιο, ειναι αρκετα αντιφατικο...Ή παρε τα περισσοτερα κυβικα/εκδοση σε αυτοματο, ή παρε το Μ μοντελο σε χειροκινητο (εκτος των νεων Μ5, Μ6, για τα οποια υπαρχει λογος που ειναι με DCT... ). Tα υπολοιπα ειναι μεσοβεζικες και συμβιβαστικες λυσεις ΙΜΗΟ...
-
Γρηγόρη πάντως αν είσαι καλό παιδί, τότε θα σε πάω μπουρδελότσαρκα στη Φυλής
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Γρηγόρη πάντως αν είσαι καλό παιδί, τότε θα σε πάω μπουρδελότσαρκα στη ΦυλήςΣιγα βρε ανοιχτοχερη, μην ξοδευεσαι και τοσο... Aυτα μικρε τα εμαθα οταν εσυ τελειωνες Δημοτικο... Αμα εσυ εισαι καλο παιδι, θα σε παω σε κανενα studio της προκοπης...(κανει και ομοιοκαταληξια... )
-
Γρηγόρη Κ., πόσα ξοδεύεις το μήνα για στούδια?
BMW FORUM