-
Γεια χαρά.
Με αφορμή, μια κουβέντα που κάναμε μ’ένα παλικάρι,
που δουλεύει Μηχανικός, σε Συνεργείο Αντιπροσωπείας γνωστής μάρκας (...)Μου έλεγε λοιπόν, ότι, για ζημιές οι οποίες περάστηκαν στην Εγγύηση,
είτε, λόγω μη απόδοσης της βλάβης σε χρήση και φθορά -στην περίπτωση σχετικά καινούργιων οχημάτων,
είτε, λόγω 'καλού πελάτη',
με συνακόλουθο 'μακιγιάρισμα' της βλάβης, στην Έκθεση που συντάσσει το Συνεργείο,
τελικά,
ο πελάτης μεν εξυπηρετείται δωρεάν,
το Συνεργείο δε, ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ NΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΑ ΦΕΣΙΑ από την Κεντρική Αντιπροσωπεία...!Γι αυτό λέει, νέα Πολιτική των Αρχιμηχανικών, είναι πια :
το 'ζεστό χρήμα'...Ούτε 'καλοί πελάτες' υπάρχουν, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων,
ούτε έχουν κανένα λόγο, να 'ιδρώσουν' ιδιαιτερα για να σου τεκμηριώσουν τη ζημιά κατάλληλα, ώστε να περαστεί στην Εγγύηση...!Έχετε ακούσει κάτι σχετικό...?
-
Γεια χαρά.
Με αφορμή, μια κουβέντα που κάναμε μ’ένα παλικάρι,
που δουλεύει Μηχανικός, σε Συνεργείο Αντιπροσωπείας γνωστής μάρκας (...)Μου έλεγε λοιπόν, ότι, για ζημιές οι οποίες περάστηκαν στην Εγγύηση,
είτε, λόγω μη απόδοσης της βλάβης σε χρήση και φθορά -στην περίπτωση σχετικά καινούργιων οχημάτων,
είτε, λόγω 'καλού πελάτη',
με συνακόλουθο 'μακιγιάρισμα' της βλάβης, στην Έκθεση που συντάσσει το Συνεργείο,
τελικά,
ο πελάτης μεν εξυπηρετείται δωρεάν,
το Συνεργείο δε, ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ NΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΑ ΦΕΣΙΑ από την Κεντρική Αντιπροσωπεία...!Γι αυτό λέει, νέα Πολιτική των Αρχιμηχανικών, είναι πια :
το 'ζεστό χρήμα'...Ούτε 'καλοί πελάτες' υπάρχουν, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων,
ούτε έχουν κανένα λόγο, να 'ιδρώσουν' ιδιαιτερα για να σου τεκμηριώσουν τη ζημιά κατάλληλα, ώστε να περαστεί στην Εγγύηση...!Έχετε ακούσει κάτι σχετικό...?
-
Γεια χαρά.
Με αφορμή, μια κουβέντα που κάναμε μ’ένα παλικάρι,
που δουλεύει Μηχανικός, σε Συνεργείο Αντιπροσωπείας γνωστής μάρκας (...)Μου έλεγε λοιπόν, ότι, για ζημιές οι οποίες περάστηκαν στην Εγγύηση,
είτε, λόγω μη απόδοσης της βλάβης σε χρήση και φθορά -στην περίπτωση σχετικά καινούργιων οχημάτων,
είτε, λόγω 'καλού πελάτη',
με συνακόλουθο 'μακιγιάρισμα' της βλάβης, στην Έκθεση που συντάσσει το Συνεργείο,
τελικά,
ο πελάτης μεν εξυπηρετείται δωρεάν,
το Συνεργείο δε, ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ NΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΑ ΦΕΣΙΑ από την Κεντρική Αντιπροσωπεία...!Γι αυτό λέει, νέα Πολιτική των Αρχιμηχανικών, είναι πια :
το 'ζεστό χρήμα'...Ούτε 'καλοί πελάτες' υπάρχουν, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων,
ούτε έχουν κανένα λόγο, να 'ιδρώσουν' ιδιαιτερα για να σου τεκμηριώσουν τη ζημιά κατάλληλα, ώστε να περαστεί στην Εγγύηση...!Έχετε ακούσει κάτι σχετικό...?
-
Για αυτο δεν παταμε στην αντιπροσωπεια. Και για αυτο δεν καναμε επεκταση εγγυησης απο τα βασικα 2. Οι εγγυησεις ειναι για τις πολιτισμενες χωρες. Οχι τις τεταρτοκοσμικες.
Στάλθηκε από το Nexus S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Για αυτο δεν παταμε στην αντιπροσωπεια. Και για αυτο δεν καναμε επεκταση εγγυησης απο τα βασικα 2. Οι εγγυησεις ειναι για τις πολιτισμενες χωρες. Οχι τις τεταρτοκοσμικες.Στάλθηκε από το Nexus S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Τί να πώ...?
Εξαρτάται και τη μάρκα...
Και δεν αναφέρομαι, μόνο, στις ακριβές -χλιδάτες μάρκες.Για παράδειγμα, αν τηρείς τα ετήσια Service, και όλους τους τυπικούς Ελέγχους που προβλέπει ο Κατασκευαστής,
γιατί, μια Toyota, μια Ford, ή μια WV,
να μην τηρήσει τις 'υποχρεώσεις' της για μια 5ετία...? -
Εμένα πάντως σε seat leon cupra μου περάσανε στην επέκταση της εγγύησης χωρίς κανένα πρόβλημα και μα μου, μονάδα abs κόστους περίπου 3500 ευρώ πέντε μήνες και 5000 χλμ πριν λήξει η επέκταση (είχα 115.000 και η εγγύηση έπαυε στις 120.000) έχοντας βάλει μάλιστα after market δίσκους και τακάκια εκτός αντιπροσωπείας.
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Εμένα πάντως σε seat leon cupra μου περάσανε στην επέκταση της εγγύησης χωρίς κανένα πρόβλημα και μα μου, μονάδα abs κόστους περίπου 3500 ευρώ πέντε μήνες και 5000 χλμ πριν λήξει η επέκταση (είχα 115.000 και η εγγύηση έπαυε στις 120.000) έχοντας βάλει μάλιστα after market δίσκους και τακάκια εκτός αντιπροσωπείας.Φίλε, πολύ σημαντικό αυτό!!
Και μιλάμε, για μια απλή -μέση μάρκα, προσιτή σε ένα μέσο βαλάντιο,
που θα περίμενε κανείς, οτι θα σου έλεγαν 'βράσε ρύζια'...!Αυτό που λές, για τις διάφορες 'επεμβασούλες' εκτός Αντιπροσωπείας, που σίγουρα τις εντόπισαν (...),
Δεν σου είπαν τίποτα...?!!Btw, ένας σοβαρός Επαγγελματίας, και όχι 'στήνω παράγκα, τα κονομάω και όσο κάτσει...',
αξιολογεί, αν οι σχετικές παρεμβάσεις,
μπορούν να τεκμηριώσουν 'αιτιώδη σχέση' με την αναφερόμενη ζημιά,
και ΑΝ ΔΕΝ σχετίζονται, δεν το κάνει καν 'θέμα'... -
Το αξιολογεί είναι σχετικό.
Διότι στη σχετική σύμβαση που υπογράφεις για την πρόσθετη εγγύηση γράφει ότι ΌΛΈΣ οι εργασίες πρέπει να γίνονται στην αντιπροσωπεία και ότι ΟΛΑ τα ανταλλακτικά πρέπει να είναι γνήσια. Και αυτό είναι και ένα κέρδος της αντιπροσωπείας όταν προσφέρει την πρόσθετη εγγύηση είτε δωρεάν, είτε με ένα μικρό τίμημα. Βέβαια σίγουρα το ίδιο το συνεργείο παίζει μεγάλο ρόλο αν και επειδή το ποσό ήταν μεγάλο ήρθανε να δούνε το αμάξι και από την τεχνοκάρ.
Εν πάσει περιπτώσει θες γιατί τα after market φρένα που είχα βάλει είναι επώνυμα (brembo) και κατά γενική ομολογία καλύτερα από τα μαμά (αν και θα μπορούσαν να πατήσουν στο ότι δεν τα έβαλα σε αυτούς), θες γιατί το συγκεκριμένο εξουσιοδοτημένο συνεργείο έχει αυτην την πολιτική, θες γιατί το πήρα από αυτούς και το πάω για σέρβις μόνο σε αυτούς 120.000 χιλιόμετρα τώρα, θες γιατί είναι εταιρικό και στις εταιρείες έχουν καλύτερη αντιμετώπιση, δεν είχα κανένα πρόβλημα με την εγγύηση . -
Απο την ωρα που κανεις μια αγορα και υπογραφεις μαζι με την εταιρια συμβολαιο εγγυησης ειναι υποχρεωμενοι να σε καλυψουν για καθε λογο αν φταινε αυτοι για μια δυσλειτουργια του οχηματος που αγοραζει ο καθενας.Εδω περα εταιριες καλυπτουν κινητα και λαπτοπ εντος εγγυησης αυτοκινητα δε θα καλυψουν θα τρελαθουμε?
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Το αξιολογεί είναι σχετικό.
Διότι στη σχετική σύμβαση που υπογράφεις για την πρόσθετη εγγύηση γράφει ότι ΌΛΈΣ οι εργασίες πρέπει να γίνονται στην αντιπροσωπεία και ότι ΟΛΑ τα ανταλλακτικά πρέπει να είναι γνήσια. Και αυτό είναι και ένα κέρδος της αντιπροσωπείας όταν προσφέρει την πρόσθετη εγγύηση είτε δωρεάν, είτε με ένα μικρό τίμημα. Βέβαια σίγουρα το ίδιο το συνεργείο παίζει μεγάλο ρόλο αν και επειδή το ποσό ήταν μεγάλο ήρθανε να δούνε το αμάξι και από την τεχνοκάρ.
Εν πάσει περιπτώσει θες γιατί τα after market φρένα που είχα βάλει είναι επώνυμα (brembo) και κατά γενική ομολογία καλύτερα από τα μαμά (αν και θα μπορούσαν να πατήσουν στο ότι δεν τα έβαλα σε αυτούς), θες γιατί το συγκεκριμένο εξουσιοδοτημένο συνεργείο έχει αυτην την πολιτική, θες γιατί το πήρα από αυτούς και το πάω για σέρβις μόνο σε αυτούς 120.000 χιλιόμετρα τώρα, θες γιατί είναι εταιρικό και στις εταιρείες έχουν καλύτερη αντιμετώπιση, δεν είχα κανένα πρόβλημα με την εγγύηση .Να 'σαι καλά ρε φιλαράκι!
Σ'ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που αφιερώνεις, εξηγώντας αυτές τις λεπτομέρειες,
οι οποίες, πιστεύω, έχουν πολύ 'ζουμί' για όλους τους συμΦορουμίτες...!Προσωπικά, αν και, ούτε σχετική εμπειρία έχω, ούτε μου αρέσουν τα 'μεγάλα λόγια',
νομίζω οτι,
οι άνθρωποι ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΑΝ ΣΟΒΑΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
Και, ουσιαστικά, **δικαίωσαν την επιλογή σου **, τόσο ως προς την αγορά,
όσο κυρίως, ως προς τη σταθερή προτίμησή σου, στο να κάνεις όλες τις απαραίτητες -προβλεπόμενες Επισκευές, σε αυτούς...!Αυτή είναι μια έμπρακτη απάντηση, στο πολύ λογικό σχόλιο του φίλου elteo :
Για αυτο δεν παταμε στην αντιπροσωπεια. Και για αυτο δεν καναμε επεκταση εγγυησης απο τα βασικα 2. Οι εγγυησεις ειναι για τις πολιτισμενες χωρες. Οχι τις τεταρτοκοσμικες.
Στάλθηκε από το Nexus S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Αυτό που περιγράφεις, από το προσωπικό σου περιστατικό,
αποδεικνύει οτι 'Ελλαδιστάν', και εν γένει 'τεταρτοκοσμική' χώρα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η Ελλαδίτσα μας,
αλλά εμείς οι ίδιοι,
συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, ενίοτε,
που πέφτουμε στο βάλτο, του : 'Δε βαριέσαι, τί ψάχνεις νά βρεις...',
και δεν κυνηγάμε, αποφαστιστικά, τα όποια δικαιώματά μας -όπου αυτό είναι εφικτό...Μια μικρή διευκρίνιση :
**Όταν λές 'εταιρικό' (Συνεργείο), τί εννοείς??
Όλα τα Εξουσιοδοτημένα,
είτε βρίσκονται υπό την ομπρέλα μιας Α.Ε.Β.Ε., είτε εμφανίζονται σαν Ο.Ε. -'Οικογενειακές Επιχειρήσεις' κλπ,
τους ίδιους Κανόνες Λειτουργίας και Εξυπηρέτησης, δεν ακολουθούν...? **
Καινούργιο αμάξι, βλάβη =>την περνάω στην Εγγύηση, αμ δε...!