-
ΠΟΣΟ ΤΟ ΑΑΓΟΡΑΣΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΤΕΛΙΚΑ)??ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ACTIVE ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΜΕΧΡΙ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΖΑΡΙΑ...
-
Παιδιά μακάρι να είχα δει το post σας νωρίτερα ή να είχα γράψει κι εγώ...
Πριν ένα χρόνο, Αύγουστο του 12, πήραμε με την γυναίκα μου την έκδοση style του Yaris από την toyota Κορίνθου (Πανούσης) με υγραέριο. Είχε προσφορά 500 ευρώ το kit, ενώ το πετρέλαιο είχε περίπου 1500 ευρώ πάνω. Από τότε άρχισε ένας Γολγοθάς επισκευών και service...
Την δεύτερη μέρα μύρισε γκάζι μέσα στην καμπίνα, είπαν ότι έσπασε το σωλινάκι στο βενζινάδικο.
Στο δίμηνο περίπου το πάμε πάλι γιατί γύριζε σε βενζίνη μόνο του μετά τα 100 χλμ/ώρα. Μετά από 1 βδομάδα στο συνεργείο μας είπαν ότι δεν ψέκαζε το ένα μπεκ με αποτέλεσμα να διάβαζε βλάβη ο εγκέφαλος.
Περίπου στο εξάμηνο άρχισε να κάνει αραιά μικροδιακοπές από τα 120 χλμ και πάνω. Οι διακοπές έγιναν πιο συχνές, σε μικρότερες ταχύτητες και ανηφόρες, συν το ότι το αμάξι δεν έπαιρνε με την πρώτη μπροστά.
Το αποκορύφωμα ήταν πριν ένα μήνα που πήγαινα Αθήνα ξαφνικά το αυτοκίνητο κλώτσησε και από τα 140 χλμ που ήμουν βρέθηκα στα 90, σαν να πάτησα φρένο, και άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. Έπρεπε να σβήσω μηχανή και να το γυρίσω σε βενζίνη για να γυρίσω πίσω.
Αυτή τη φορά έφταιγε η τρόμπα γκαζιού που τα είχε φτύσει, σε λιγότερο από χρόνο.
Το ξαναπήγα και αφού το κράτησαν για πολλοστή φορά βδομάδα περίπου, το πήρα πίσω και τη δεύτερη μέρα πάλι άρχισαν διακοπές, από Ναύπλιο για Λουτράκι καμιά 20αριά φανταστείτε.Αυτή τη στιγμή διαπραγματευόμαστε με Toyota να μας δώσει ένα άλλο αμάξι με πετρέλαιο και φυσικά μας ζητάνε να πληρώσουμε χρήση του αυτοκινήτου για τους 10 μήνες που το είχαμε.
Να συμπληρώσω ότι με βενζίνη το αμάξι λειτουργούσε άψογα και είχε σαφώς πολύ καλύτερη απόδοση.
Δεν ξέρω αν ήμουν η εξαίρεση αλλά τουλάχιστον έδειξαν ότι δεν μπορούν ακόμα να επισκευάσουν αυτοκίνητα με υγραεριοκίνηση.
Οπότε μακρειά από toyota και προσφορές με υγραέριο....
-
Μια χαρα ειναι η Τουοτα και το Γιαρις. Ειναι εξαιρετικη μαρκα και αμάξι. Απλα δεν καταλβαινω την λογικη γιατι καποιος να ΑΓΟΡΑΣΕΙ καινουργιο βενζινοκινητο και να του ΒΑΛΕΙ aftermarket kit για LPG.......πραγματικα με ξεπερνα αυτη η αποφαση με ολο τον σεβασμό! Το πετρελαιο θα σου εκανε ηδη αποσβεση τωρα τα 1000 ευρω παραπανω, η αναποσβεστη αξια του αυτοκινητου (σαν μεταχειρισμένο δηλαδή) θα ηταν ασυγκριτα ψηλότερη...
Εδω στραβοκοιταζω τα εργοστασιακα CNG και εσεις βαλατε LPG Aftermarket ? Αμα σας το παρουν πισω για diesel αυζητητη, θα ειστε εξαιρετικα τυχεροί ..... -
Το υγραεριο συμφέρει ακόμα. Αν σου κάτσει στραβά απο την αρχη όμως δε βγάζεις εύκολα άκρη γιατι μπλέκονται 2 μηχανικοί : ο 1ος της εργοστασιακης λειτουργίας του αυτ-του με βενζίνη κ ο 2ος της πατεντας με υγραεριο.
Όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι....
Ίσως το αμάξι είχε θέμα εργοστασιακο κ με το υγραεριο επιδεινώνεται.
Ποια διαδικασια ακολουθήσες;
Ακινητοποιηση οχήματος, συλλογή αναγελλιων βλάβης, δικηγόρο, τεχνική έκθεση ή κάτι άλλο;
Μακάρι να καταφέρεις να κανεις αυτο που διαπραγματεύεσαι έστω κ αν χάσεις χρήμα.
Τίποτα δε συγκρίνεται με την οδήγησης χωρίς το άγχος της οδικής βοήθειας.
Είμαι περίεργος για το αποτελεσμα.
παρακληση, ενημέρωσε μας. -
Οι άνθρωποι δεν παίζονται...
Πριν από κάμποσο καιρό, 2-3 χρόνια περίπου, κάποιος έστειλε e-mail στην toyota Ελλάς με το οποίο ζητούσε πληροφορίες για το αν μπορεί να βάλει στο αμάξι του LPG. Και η επίσημη απάντηση ήταν πως δε γίνεται, γιατί οι κινητήρες της Toyota δεν είναι συμβατοί με αυτό το καύσιμο και ενδεχομένως να προκαλέσει πολλά προβλήματα. Και αν προχωρήσει στη μετατροπή δεν θα έχει πλέον εγγύηση. Λίγους μήνες μετά, επειδή είδαν πως είχε ψωμί η υπόθεση, αρχίσανε και βάζανε μόνοι τους, διατηρώντας πλέον την εγγύηση. Να το βράσω όμως αν μου αλλάζουν ότι χρειαστεί στην εγγύηση και μετά που θα συνεχίσει να χαλάει να πρέπει να το πληρώνω εγώ... Δεν έχω τίποτα με το συγκεκριμένο καύσιμο, αρκεί μόνο το αυτοκίνητο να είναι εργοστασιακά κατασκευασμένο για να το καίει και όχι μετατροπή. -
Ο χρήστης panosanton έγραψε:
Παιδιά μακάρι να είχα δει το post σας νωρίτερα ή να είχα γράψει κι εγώ...Πριν ένα χρόνο, Αύγουστο του 12, πήραμε με την γυναίκα μου την έκδοση style του Yaris από την toyota Κορίνθου (Πανούσης) με υγραέριο. Είχε προσφορά 500 ευρώ το kit, ενώ το πετρέλαιο είχε περίπου 1500 ευρώ πάνω. Από τότε άρχισε ένας Γολγοθάς επισκευών και service...
Την δεύτερη μέρα μύρισε γκάζι μέσα στην καμπίνα, είπαν ότι έσπασε το σωλινάκι στο βενζινάδικο.
Στο δίμηνο περίπου το πάμε πάλι γιατί γύριζε σε βενζίνη μόνο του μετά τα 100 χλμ/ώρα. Μετά από 1 βδομάδα στο συνεργείο μας είπαν ότι δεν ψέκαζε το ένα μπεκ με αποτέλεσμα να διάβαζε βλάβη ο εγκέφαλος.
Περίπου στο εξάμηνο άρχισε να κάνει αραιά μικροδιακοπές από τα 120 χλμ και πάνω. Οι διακοπές έγιναν πιο συχνές, σε μικρότερες ταχύτητες και ανηφόρες, συν το ότι το αμάξι δεν έπαιρνε με την πρώτη μπροστά.
Το αποκορύφωμα ήταν πριν ένα μήνα που πήγαινα Αθήνα ξαφνικά το αυτοκίνητο κλώτσησε και από τα 140 χλμ που ήμουν βρέθηκα στα 90, σαν να πάτησα φρένο, και άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. Έπρεπε να σβήσω μηχανή και να το γυρίσω σε βενζίνη για να γυρίσω πίσω.
Αυτή τη φορά έφταιγε η τρόμπα γκαζιού που τα είχε φτύσει, σε λιγότερο από χρόνο.
Το ξαναπήγα και αφού το κράτησαν για πολλοστή φορά βδομάδα περίπου, το πήρα πίσω και τη δεύτερη μέρα πάλι άρχισαν διακοπές, από Ναύπλιο για Λουτράκι καμιά 20αριά φανταστείτε.Αυτή τη στιγμή διαπραγματευόμαστε με Toyota να μας δώσει ένα άλλο αμάξι με πετρέλαιο και φυσικά μας ζητάνε να πληρώσουμε χρήση του αυτοκινήτου για τους 10 μήνες που το είχαμε.
Να συμπληρώσω ότι με βενζίνη το αμάξι λειτουργούσε άψογα και είχε σαφώς πολύ καλύτερη απόδοση.
Δεν ξέρω αν ήμουν η εξαίρεση αλλά τουλάχιστον έδειξαν ότι δεν μπορούν ακόμα να επισκευάσουν αυτοκίνητα με υγραεριοκίνηση.
Οπότε μακρειά από toyota και προσφορές με υγραέριο....
Στον Πανούση το έβαλαν το υγραέριο? Ή το φόραγε από τα κεντρικά?
-
Ο χρήστης panosanton έγραψε:
Παιδιά μακάρι να είχα δει το post σας νωρίτερα ή να είχα γράψει κι εγώ...Πριν ένα χρόνο, Αύγουστο του 12, πήραμε με την γυναίκα μου την έκδοση style του Yaris από την toyota Κορίνθου (Πανούσης) με υγραέριο. Είχε προσφορά 500 ευρώ το kit, ενώ το πετρέλαιο είχε περίπου 1500 ευρώ πάνω. Από τότε άρχισε ένας Γολγοθάς επισκευών και service...
Την δεύτερη μέρα μύρισε γκάζι μέσα στην καμπίνα, είπαν ότι έσπασε το σωλινάκι στο βενζινάδικο.
Στο δίμηνο περίπου το πάμε πάλι γιατί γύριζε σε βενζίνη μόνο του μετά τα 100 χλμ/ώρα. Μετά από 1 βδομάδα στο συνεργείο μας είπαν ότι δεν ψέκαζε το ένα μπεκ με αποτέλεσμα να διάβαζε βλάβη ο εγκέφαλος.
Περίπου στο εξάμηνο άρχισε να κάνει αραιά μικροδιακοπές από τα 120 χλμ και πάνω. Οι διακοπές έγιναν πιο συχνές, σε μικρότερες ταχύτητες και ανηφόρες, συν το ότι το αμάξι δεν έπαιρνε με την πρώτη μπροστά.
Το αποκορύφωμα ήταν πριν ένα μήνα που πήγαινα Αθήνα ξαφνικά το αυτοκίνητο κλώτσησε και από τα 140 χλμ που ήμουν βρέθηκα στα 90, σαν να πάτησα φρένο, και άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. Έπρεπε να σβήσω μηχανή και να το γυρίσω σε βενζίνη για να γυρίσω πίσω.
Αυτή τη φορά έφταιγε η τρόμπα γκαζιού που τα είχε φτύσει, σε λιγότερο από χρόνο.
Το ξαναπήγα και αφού το κράτησαν για πολλοστή φορά βδομάδα περίπου, το πήρα πίσω και τη δεύτερη μέρα πάλι άρχισαν διακοπές, από Ναύπλιο για Λουτράκι καμιά 20αριά φανταστείτε.Αυτή τη στιγμή διαπραγματευόμαστε με Toyota να μας δώσει ένα άλλο αμάξι με πετρέλαιο και φυσικά μας ζητάνε να πληρώσουμε χρήση του αυτοκινήτου για τους 10 μήνες που το είχαμε.
Να συμπληρώσω ότι με βενζίνη το αμάξι λειτουργούσε άψογα και είχε σαφώς πολύ καλύτερη απόδοση.
Δεν ξέρω αν ήμουν η εξαίρεση αλλά τουλάχιστον έδειξαν ότι δεν μπορούν ακόμα να επισκευάσουν αυτοκίνητα με υγραεριοκίνηση.
Οπότε μακρειά από toyota και προσφορές με υγραέριο....
Στον Πανούση το έβαλαν το υγραέριο? Ή το φόραγε από τα κεντρικά?
-
Επίσης πες μας ποιο κιτ υγραερίου σου βάλανε? το ακριβό υγρού ψεκασμού vialle ή κάποιο άλλο αερίου ψεκασμού με πνεύμονα?
-
500 ευρώ προσφορά?
Λογικά κάτι της πλάκας, έχουν υποχρέωση στα πλαίσια της εγγύησης να σου αλλάξουν και να επιδιορθώσουν ότι σχετίζεται.Της Vialle το σύστημα είναι σημαντικά ακριβότερο.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
[...] Πριν από κάμποσο καιρό, 2-3 χρόνια περίπου, κάποιος έστειλε e-mail στην toyota Ελλάς με το οποίο ζητούσε πληροφορίες για το αν μπορεί να βάλει στο αμάξι του LPG. Και η επίσημη απάντηση ήταν πως δε γίνεται, γιατί οι κινητήρες της Toyota δεν είναι συμβατοί με αυτό το καύσιμο και ενδεχομένως να προκαλέσει πολλά προβλήματα. Και αν προχωρήσει στη μετατροπή δεν θα έχει πλέον εγγύηση. [...]Αυτός ο κάποιος ήταν η αφεντομουτσουνάρα μου, διότι ήθελα να βάλω LPG στο RAV μου.
Ιδού λοιπόν τα link με post μου όπου παραθέτω την αλληλογραφία που είχα (τα οποία, σε συνδυασμό με το ότι δεν κάνω πολλά km/έτος, με οδήγησαν στην απόφαση να μην κάνω τη μετατροπή):
--> Με την 'Toyota Ελλάς'
--> Με την 'Toyota Europe''panosanton', εύχομαι να σε βοηθήσουν να πετύχεις το στόχο σου για ανταλλαγή (ή για οριστική επιδιόρθωση του προβλήματος ).
Υ/Γ:
Σημειώνω πως αν κάποιος έχει το κουράγιο να διαβάσει το μεγάλο θέμα 'Υγραεριοκίνηση' στο R4C , θα βρει κι άλλα πολλά ενδιαφέροντα post. Για παράδειγμα, τους ζητούσα να κάνει τη μετατροπή για καύση LPG η 'Toyota Ελλάς' με διατήρηση ισχύος της '3+3' εγγύησης (& στο R4C η ελπίδα ήταν να επιλέξουν το Vialle που το θεωρούσαμε το πλέον κατάλληλο), αλλά -τότε- το αρνούνταν... & μετά ήρθε το 'Vialle by Toyota Hellas'...
Σημειώνω ωστόσο πως κάποιοι στο R4C που έκαναν τη μετατροπή έχουν ήδη κάνει απόσβεση του κόστους (εδώ 'μελέτη απόσβεσης' που σκάρωσα κάποια στιγμή), ακόμη κι αν πλέον χρειαστεί επισκευή του κινητήρα λόγω προβλήματος σε βαλβίδες. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και γιατι εχετε σαν δεδομενο οτι χαλανε ετσι ευκολα οι τρομπες των ντιζελ ;Αν ηταν ετσι τα μισα επαγγελματικα θα ηταν συνεργειο.Συμφωνω απολυτα.
[εδώ[/url] 'μελέτη απόσβεσης' που σκάρωσα κάποια στιγμή)[/size], ακόμη κι αν πλέον χρειαστεί επισκευή του κινητήρα λόγω προβλήματος σε βαλβίδες.
Εξαιτιας αυτης της μελετης δεν εβαλα lpg στο yaris 1.33 και ευχαριστω Βαγγελη.
Παντως η καλυτερη προσφορα που ειχα ακουσει για το vialle απ την toyota,ηταν 1500ε με τη δικη τους καρτα.
-
Η καλύτερη λύση είναι yaris hybrid με υγραέριο.
Αν υποθέσουμε τιμή υγραερίου 0,85 και κίνηση στην πόλη, το κόστος είναι 3,3 ευρώ τα εκατό χιλιόμετρα!!!
Αθήνα - Θεσσαλονίκη με 17 ευρώ!Γενικώς προτιμώ το υγραέριο, μια που το μοδάτο ντίζελ και πιο ακριβά βγαίνει (κόστος αγοράς και κόστος κίνησης), είναι πιο βρώμικο, δεν ξέρουμε αν είναι πιο γερό (στο υγραέριο αλλάζεις και ένα κινητήρα με τρεις δραχμές) και ούτε ξέρουμε αν θα διατηρήσει τη διαφορά τιμής με τη βενζίνη. Είναι πάρα πολλά τα κράτη στα οποία η βενζίνη και το πετρέλαιο έχουν την ίδια τιμή.
Α, να μην ξεχνάμε και το turbo lag.
Είναι της μόδας πάντως το ντίζελ
ΥΓ: τώρα είμαι έτοιμος, μπορείτε να με δείρετε
-
Τουότα υβριδικά με υγραέριο κάνουν μερικοί στην Ούσα, τα Πρίους. Συνήθως τα έχουν ρέντνεκς θερμόαιμοι ρεπουμπλικάνοι οι οποίοι δεν θέλουν να δίνουν λεφτά σε κελεμπίες γιατί 'είναι τρομοκράτες', ούτε σε Βενεζουελάνους γιατί 'είναι κουμουνισταί', ούτε σε Νιγηριανούς γιατί 'είναι αράπηδες'.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τουότα υβριδικά με υγραέριο κάνουν μερικοί στην Ούσα, τα Πρίους. Συνήθως τα έχουν ρέντνεκς θερμόαιμοι ρεπουμπλικάνοι οι οποίοι δεν θέλουν να δίνουν λεφτά σε κελεμπίες γιατί 'είναι τρομοκράτες', ούτε σε Βενεζουελάνους γιατί 'είναι κουμουνισταί', ούτε σε Νιγηριανούς γιατί 'είναι αράπηδες'.Άπαιχτο!!!!
Είμαι ένας από αυτούς. Σιχάθηκα τόσα χρόνια να μου ανεβάζει ο κελεμπίας την τιμή με το γρύλο κι εγώ να τρέχω και να μη φτάνω!!!
-
Ο χρήστης gatsoulos έγραψε:
[...] Εξαιτιας αυτης της μελετης δεν εβαλα lpg στο yaris 1.33 και ευχαριστω Βαγγελη. [...]Παρακαλώ Παναγιώτη! Κατά την ταπεινή μου άποψη πολύ καλά έκανες & πήρες τον 'dieselοκουτσουλιά'!
500 ευρώ προσφορά?
Λογικά κάτι της πλάκας, [...]Της Vialle το σύστημα είναι σημαντικά ακριβότερο.
Περιμένοντας απάντηση για ποιο σύστημα LPG έβαλε ο 'panosanton', σημειώνω πως η προσφορά στα 500 € δεν αποκλείει να ήταν το 'Vialle by Toyota Hellas'. Ας μην ξεχνάμε ότι για κάποια περίοδο η Toyota το έδινε δωρεάν (αντί κάποιας άλλης έκπτωσης χωρίς αυτό) σε διάφορα μοντέλα (δεν ξέρω αν συνεχίζουν).
[...] (στο υγραέριο αλλάζεις και ένα κινητήρα με τρεις δραχμές) [...]
Ποιος; Πού;
Έχω κάτι δραχμές που μου είχαν ξεμείνει... απάντησε μου λοιπόν σε παρακαλώ, για να δώσω ένα δεκάρικο να πάρω 3 κινητήρες για καβάτζα για το RAV μου (τα ρέστα 'pour boire' ) & να πάω να βάλω LPG!To 'υβριδικό με LPG' είναι από τα καλύτερα σύντομα ανέκδοτα που έχω ακούσει!
-
Δεν το είπα; Αρχίσαμε
Ο χρήστης evankouros έγραψε:
[...] (στο υγραέριο αλλάζεις και ένα κινητήρα με τρεις δραχμές) [...]
Ποιος; Πού;
Έχω κάτι δραχμές που μου είχαν ξεμείνει... απάντησε μου λοιπόν σε παρακαλώ, για να δώσω ένα δεκάρικο να πάρω 3 κινητήρες για καβάτζα για το RAV μου (τα ρέστα 'pour boire' ) & να πάω να βάλω LPG!Τρόπος του λέγειν, πάντως με λιγότερα από αντλία ντίζελ, ειδικά να μιλάμε για γιάρις.
To 'υβριδικό με LPG' είναι από τα καλύτερα σύντομα ανέκδοτα που έχω ακούσει!
Είναι μια πολύ απτή πραγματικότητα φίλε μου. Το μόνο ανέκδοτο είναι ότι εσύ δεν το ξέρεις.
-
Και να το έχουν κάνει μερικοί, δεν πάει να πει πως είναι εξ'ορισμού αξιόπιστο...
Πρώτα από όλα, ακόμα και αν κάποιος κάνει τραγικά πολλά χιλιόμετρα μου φαίνεται κουφό να πάρει ένα αυτοκίνητο που 17500€ στην φθηνότερή του έκδοση, να πάει να δώσει και άλλο ένα χιλιάρικο, για να το κάνει λίγο οικονομικότερο, και ρισκάροντας να δημιουργήσει μελλοντικά θέματα. Ακόμη αν στο συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο(HSD) δεν βάζει καν η αντιπροσωπεία LPG, δεν ξέρω μήπως και ακυρώνει την εγγύηση. Πράγμα που θα το απέφευγα ειδικά αν έπαιρνα υβριδικό(μια στραβή να κάτσει και χρειαστεί μπαταρία....)
Ούτε είμαι και τόσο σίγουρος για το αν μπορείς να πας από Αθήνα Θεσσαλονίκη με 17€. Αυτές οι τιμές αναφέρονται σε οικονομική οδήγηση, πράγμα που σημαίνει μικρές ταχύτητες. Αν δεν θέλει κανείς να το κάνει σε 8-9 ώρες, δεν βλέπω πως θα μπορέσει να κρατήσει μια τέτοια κατανάλωση, και ειδικά αν σωθεί και η μπαταρία. Γενικά δηλαδή, δεν βλέπω πραγματικά το λόγο για τον οποίον κάποιος να προτιμήσει το υβριδικό από το diesel, αν δεν κάνει 20-25χιλ. χλμ ετησίως αποκλειστικά στην πόλη. -
Ο χρήστης evankouros έγραψε:
500 ευρώ προσφορά?
Λογικά κάτι της πλάκας, [...]Της Vialle το σύστημα είναι σημαντικά ακριβότερο.
Περιμένοντας απάντηση για ποιο σύστημα LPG έβαλε ο 'panosanton', σημειώνω πως η προσφορά στα 500 € δεν αποκλείει να ήταν το 'Vialle by Toyota Hellas'. Ας μην ξεχνάμε ότι για κάποια περίοδο η Toyota το έδινε δωρεάν (αντί κάποιας άλλης έκπτωσης χωρίς αυτό) σε διάφορα μοντέλα (δεν ξέρω αν συνεχίζουν).
Άλλο αν έχει προσφορά.
Έτσι όπως παρουσιάστηκε, μιλάμε για ένα σύστημα υγραερίου στα 500 ευρώ.
Το σύστημα της εταιρίας που αναφέρουμε (θα μας πούνε οτι τη διαφημίζουμε σε λίγο! ) , έβγαινε καθαρή τιμή
στα 1500-2000Ε. -
Στο site της Toyota λένε πως τοποθετούν σύστημα vialle και αυτό μου είπαν και στην αντιπροσωπία. Δεν ήθελα να το πάω σε άλλο συνεργείο γιατί δεν ήθελα να χάσω την εγγύηση.
http://www.toyota.gr/forms/lpg.tmexΕπίσης μου είπαν ότι το υγραέριο τοποθετήθηκε στην Γαλλία αν και την τελευταία φορά το έστειλαν στην ελευσίνα για να δουν τη βλάβη και με υποψιάζει αυτό...
Προς το παρών δεν έχω κινηθεί νομικά. Περιμένω απάντηση από τα κεντρικά της Αθήνας. Στην Κόρινθο μου είπαν ενδεικτικά ότι είναι 2000 ευρώ η διαφορά αξίας του πετρελαίου με βενζίνη συν 1500 ευρώ περίπου η 'χρήση'.
Ούτε η ίδια η Toyota δεν μπορεί να εγγυηθεί λοιπόν ντόμπρα για τη σωστή λειτουργία του υγραερίου. Το κακό είναι ότι το διαφημίζουν ακόμα.
-
Έχω δει φωτογραφία σε περιοδικό (Drive) που δείχνει συνεργείο της Toyota να τοποθετεί υγραέριο σε ολοκαίνουρια Auris και Avensis... Άρα μάλλον παπαριές λένε...
Εδώ έβγαλαν αμάξι στραβό από το εργοστάσιο (Hilux ''10 4WD μονοκάμπινο-Πανούσης), ο ιδιοκτήτης είχε αλλάξει 7 (!) τετράδες λάστιχα μέσα σε έναν χρόνο, και όταν το αμάξι ήταν με άδεια καρότσα στο δρόμο το ''έχανε''. Ήρθε ο πελάτης στο συνεργείο του πατέρα μου στην Κόρινθο, συστημένος από τον αρμόδιο του Υπ. Συγκοινωνιών στην περιοχή και όταν το βάλαμε στην καλίμπρα (πρόσεξε: όχι τραβηχτικό μηχάνημα, ούτε ''καραγκιόζης''... ΚΑΛΙΜΠΡΑ!), το σασί πίσω ήταν 3 πόντους ''πέρα''. Μετά...το έλα να δεις! Κατέβηκαν από τα κεντρικά της Toyota στην Αθήνα αρμόδιοι, παρέα με Πανούση και τους ''μαστόρους'' του, και του πρότειναν αλλαγή αυτοκινήτου με ίδιο Hilux, την οποία όμως ο ιδιοκτήτης αρνήθηκε κάθετα, με τη λογική ότι αφού θα προερχόταν από την ίδια γραμμή παραγωγής θα μπορούσε να είναι στραβό και το καινούριο...
Για την ιστορία, τελικά το φτιάξαμε και πλέον δεν έχει κανένα πρόβλημα, ενώ η Toyota έδωσε 6 χρόνια εγγύηση στην δουλειά του ιδιώτη, που η ίδια δεν μπορούσε να επισκευάσει...
TOYOTA YARIS ACTIVE ME DIESEL H LPG?????