Η απαντηση απο τα κεντρικα ηρθε. Με 3000 ευρω εχω καινουριο yaris ιδιας εκδοσης diesel.
Μαλλον θα ενδωσω στη προσφορα γιατι με υγραεριο μπορει τα προβληματα να συνεχισουν...
Latest posts made by panosanton
-
RE: TOYOTA YARIS ACTIVE ME DIESEL H LPG?????
-
RE: TOYOTA YARIS ACTIVE ME DIESEL H LPG?????
Στο site της Toyota λένε πως τοποθετούν σύστημα vialle και αυτό μου είπαν και στην αντιπροσωπία. Δεν ήθελα να το πάω σε άλλο συνεργείο γιατί δεν ήθελα να χάσω την εγγύηση.
http://www.toyota.gr/forms/lpg.tmexΕπίσης μου είπαν ότι το υγραέριο τοποθετήθηκε στην Γαλλία αν και την τελευταία φορά το έστειλαν στην ελευσίνα για να δουν τη βλάβη και με υποψιάζει αυτό...
Προς το παρών δεν έχω κινηθεί νομικά. Περιμένω απάντηση από τα κεντρικά της Αθήνας. Στην Κόρινθο μου είπαν ενδεικτικά ότι είναι 2000 ευρώ η διαφορά αξίας του πετρελαίου με βενζίνη συν 1500 ευρώ περίπου η 'χρήση'.
Ούτε η ίδια η Toyota δεν μπορεί να εγγυηθεί λοιπόν ντόμπρα για τη σωστή λειτουργία του υγραερίου. Το κακό είναι ότι το διαφημίζουν ακόμα.
-
RE: TOYOTA YARIS ACTIVE ME DIESEL H LPG?????
Παιδιά μακάρι να είχα δει το post σας νωρίτερα ή να είχα γράψει κι εγώ...
Πριν ένα χρόνο, Αύγουστο του 12, πήραμε με την γυναίκα μου την έκδοση style του Yaris από την toyota Κορίνθου (Πανούσης) με υγραέριο. Είχε προσφορά 500 ευρώ το kit, ενώ το πετρέλαιο είχε περίπου 1500 ευρώ πάνω. Από τότε άρχισε ένας Γολγοθάς επισκευών και service...
Την δεύτερη μέρα μύρισε γκάζι μέσα στην καμπίνα, είπαν ότι έσπασε το σωλινάκι στο βενζινάδικο.
Στο δίμηνο περίπου το πάμε πάλι γιατί γύριζε σε βενζίνη μόνο του μετά τα 100 χλμ/ώρα. Μετά από 1 βδομάδα στο συνεργείο μας είπαν ότι δεν ψέκαζε το ένα μπεκ με αποτέλεσμα να διάβαζε βλάβη ο εγκέφαλος.
Περίπου στο εξάμηνο άρχισε να κάνει αραιά μικροδιακοπές από τα 120 χλμ και πάνω. Οι διακοπές έγιναν πιο συχνές, σε μικρότερες ταχύτητες και ανηφόρες, συν το ότι το αμάξι δεν έπαιρνε με την πρώτη μπροστά.
Το αποκορύφωμα ήταν πριν ένα μήνα που πήγαινα Αθήνα ξαφνικά το αυτοκίνητο κλώτσησε και από τα 140 χλμ που ήμουν βρέθηκα στα 90, σαν να πάτησα φρένο, και άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. Έπρεπε να σβήσω μηχανή και να το γυρίσω σε βενζίνη για να γυρίσω πίσω.
Αυτή τη φορά έφταιγε η τρόμπα γκαζιού που τα είχε φτύσει, σε λιγότερο από χρόνο.
Το ξαναπήγα και αφού το κράτησαν για πολλοστή φορά βδομάδα περίπου, το πήρα πίσω και τη δεύτερη μέρα πάλι άρχισαν διακοπές, από Ναύπλιο για Λουτράκι καμιά 20αριά φανταστείτε.Αυτή τη στιγμή διαπραγματευόμαστε με Toyota να μας δώσει ένα άλλο αμάξι με πετρέλαιο και φυσικά μας ζητάνε να πληρώσουμε χρήση του αυτοκινήτου για τους 10 μήνες που το είχαμε.
Να συμπληρώσω ότι με βενζίνη το αμάξι λειτουργούσε άψογα και είχε σαφώς πολύ καλύτερη απόδοση.
Δεν ξέρω αν ήμουν η εξαίρεση αλλά τουλάχιστον έδειξαν ότι δεν μπορούν ακόμα να επισκευάσουν αυτοκίνητα με υγραεριοκίνηση.
Οπότε μακρειά από toyota και προσφορές με υγραέριο....