-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
βλεπω χτυπας περιπου 60χαω. Με τι ποδηλατο;
Το ποδήλατο είναι της πλάκας αλλά αν βρείς καλή κατηφόρα....
Βασικά η συγκεκριμένη μύτη στο διάγραμμα πρέπει να είναι ανωμαλία του gps. Θα δώ αύριο στο BC906 που θεωρώ πιό αξιόπιστο τη μέγιστη ταχύτητα που έχει καταγράψει.
To BC906 λέει 52km/h παρα κάτι ψιλά. Αυτό έγινε κάπου στην Κηφισίας, στην κατηφόρα στο ύψος του ΚΑΤ.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Αποψη μου: βρε σκατοφλωροι εχετε συναισθηση του ποσο σοβαρη ζημια μπορειτε να προκαλεσετε σε ποδηλατη η μοτοσυκλετιστη αν αυτος πεσει στο πισω μερος του αυτοκινητου πανω στις μπαρες - αξονες? ανετα θα τον κανετε σουβλακι
oι σωστές σχάρες ακόμα και άδειες δεν μπορούν να κάνουν αυτό που λες.
http://www.thuledakdragers.nl/thule2/pa ... x?pid=2662
ουσιαστικά είναι σαν να είναι μεγαλύτερος ο προφυλακτήρας
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τις τελευταίες 3 εβδομάδες χρησιμοποιώ καθημερινά το ποδήλατο για να πάω και να επιστρέψω στη δουλειά. Η απόσταση προς την κάθε κατεύθυνση είναι περίπου 6 χιλιόμετρα και έχει αρκετή υψομετρική διαφορά.Πχ ένα τυπικό προφίλ απο το sports-tracker:
Σήμερα έκανα τη μεγαλύτερη συνεχόμενη διαδρομή, 18,5 χιλιόμετρα και 21 km/h μέση ταχύτητα
Το θετικό είναι οτι όταν γύρισα σπίτι δέν ήμουν πτώμα, μπορούσα κι άλλο (αλλά μετά θα ήμουν πτώμα)
Εάν επιτρέπεται, με τι τηλέφωνο καταγράφεις τις διαδρομές σου? Ρωτάω γιατί μου κάνει εντύπωση πόσο ομαλή είναι η καμπύλη που δείχνει το υψόμετρο. Σε εμένα, σε ένα Galaxy Nexus, μου βγάζει ότι του κατέβει. Σε καταγραφή που κάνω τρέχοντας σε στίβο μου βγάζει υψομετρικές διαφορές 20+ μέτρα! Δεν ξέρω εάν έχει σχέση το ότι καταγράφω τρέξιμο και όχι ποδηλασία ...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Αποψη μου: βρε σκατοφλωροι εχετε συναισθηση του ποσο σοβαρη ζημια μπορειτε να προκαλεσετε σε ποδηλατη η μοτοσυκλετιστη αν αυτος πεσει στο πισω μερος του αυτοκινητου πανω στις μπαρες - αξονες? ανετα θα τον κανετε σουβλακι
oι σωστές σχάρες ακόμα και άδειες δεν μπορούν να κάνουν αυτό που λες.
http://www.thuledakdragers.nl/thule2/pa ... x?pid=2662
ουσιαστικά είναι σαν να είναι μεγαλύτερος ο προφυλακτήρας
αναφερομουνα στις σχαρες πισω τζαμιου που προεξεχουν οι μπαρες - αξονες οπως ξεκαθαρα ανεφερα...αυτες στις οποιες αναφερεσαι εσυ δεν εχουν ουτε μπαρα ουτε αξονα αλλα βασεις...παρολαυτα ομως ακομα και αυτες σπανε πολυ ευκολα κοκαλα και ειδικα εκεινα της κνημης...και το γονατο...να στο πω πιο ξεκαθαρα...αν η οποιαδηποτε σχαρα δεν χρησιμοποιειται θα πρεπει να αφαιρειται...εκτος απο επικινδυνη για πεζους ποδηλατες και μοτοσυκλετιστες προσδιδει μεγαλυτερο βαρος χειροτερευει την αεροδυναμικη και αυξανει την καταναλωση...ενω παραλληλα μπορει να προκαλεσει φθορες σε αλλα οχηματα...
αν και παλι δεν καταλαβαινεις την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ της αφαιρεσης τετοιων προσθετων μερων απο τα αυτοκινητα οταν δεν χρησιμοποιουντε για το σκοπο που αγοραστηκαν -κατασκευαστηκαν τοτε μια δοκιμη με εσενα ως dummy σιγουρα θα σε πεισει
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Αποψη μου: βρε σκατοφλωροι εχετε συναισθηση του ποσο σοβαρη ζημια μπορειτε να προκαλεσετε σε ποδηλατη η μοτοσυκλετιστη αν αυτος πεσει στο πισω μερος του αυτοκινητου πανω στις μπαρες - αξονες? ανετα θα τον κανετε σουβλακι
oι σωστές σχάρες ακόμα και άδειες δεν μπορούν να κάνουν αυτό που λες.
http://www.thuledakdragers.nl/thule2/pa ... x?pid=2662
ουσιαστικά είναι σαν να είναι μεγαλύτερος ο προφυλακτήρας
Για αυτες λεμε . -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Αποψη μου: βρε σκατοφλωροι εχετε συναισθηση του ποσο σοβαρη ζημια μπορειτε να προκαλεσετε σε ποδηλατη η μοτοσυκλετιστη αν αυτος πεσει στο πισω μερος του αυτοκινητου πανω στις μπαρες - αξονες? ανετα θα τον κανετε σουβλακι
oι σωστές σχάρες ακόμα και άδειες δεν μπορούν να κάνουν αυτό που λες.
http://www.thuledakdragers.nl/thule2/pa ... x?pid=2662
ουσιαστικά είναι σαν να είναι μεγαλύτερος ο προφυλακτήρας
αναφερομουνα στις σχαρες πισω τζαμιου που προεξεχουν οι μπαρες - αξονες οπως ξεκαθαρα ανεφερα...αυτες στις οποιες αναφερεσαι εσυ δεν εχουν ουτε μπαρα ουτε αξονα αλλα βασεις...παρολαυτα ομως ακομα και αυτες σπανε πολυ ευκολα κοκαλα και ειδικα εκεινα της κνημης...και το γονατο...να στο πω πιο ξεκαθαρα...αν η οποιαδηποτε σχαρα δεν χρησιμοποιειται θα πρεπει να αφαιρειται...εκτος απο επικινδυνη για πεζους ποδηλατες και μοτοσυκλετιστες προσδιδει μεγαλυτερο βαρος χειροτερευει την αεροδυναμικη και αυξανει την καταναλωση...ενω παραλληλα μπορει να προκαλεσει φθορες σε αλλα οχηματα...
αν και παλι δεν καταλαβαινεις την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ της αφαιρεσης τετοιων προσθετων μερων απο τα αυτοκινητα οταν δεν χρησιμοποιουντε για το σκοπο που αγοραστηκαν -κατασκευαστηκαν τοτε μια δοκιμη με εσενα ως dummy σιγουρα θα σε πεισει
Μα δεν διαφωνώ μαζί σου ότι αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού και προφανώς είναι χαζομάρα να κυκλοφορείς με τη σχάρα γυρω γύρω, απλά είπα ότι οι σωστές σχάρες είναι μελετημένες και έχουν έγκριση λαμβάνοντας υπόψιν τους και αυτό
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Εάν επιτρέπεται, με τι τηλέφωνο καταγράφεις τις διαδρομές σου? Ρωτάω γιατί μου κάνει εντύπωση πόσο ομαλή είναι η καμπύλη που δείχνει το υψόμετρο. Σε εμένα, σε ένα Galaxy Nexus, μου βγάζει ότι του κατέβει. Σε καταγραφή που κάνω τρέχοντας σε στίβο μου βγάζει υψομετρικές διαφορές 20+ μέτρα! Δεν ξέρω εάν έχει σχέση το ότι καταγράφω τρέξιμο και όχι ποδηλασία ...Galaxy Nexus έχω και εγώ. Δοκίμασε να έχεις ανοιχτό εκτός απο το GPS και το Wifi και το 3G γιατι βελτιώνουν το σήμα.
Επίσης εδώ έχε και τα τρία κουτάκια τικαρισμένα:
-
Δε βλέπω τι κερδίζεις με το να στέλνεις στοιχεία στη Google. Επίσης η σύνδεση με 3G μπορεί να πρέπει να χρεωθεί.
Λοιπόν οι προεξοχές της βάσης ποδηλάτων είναι ό,τι πρέπει για να κρατιέσαι και να σε τραβάει το αυτοκίνητο!
Ή αν είσαι πεζός τις περνάς παραμάσχαλα....Μα καλά, έστω δεν τους νοιάζει μην ενοχλούν. δε φοβούνται μην τους τα κλέψουν;;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δε βλέπω τι κερδίζεις με το να στέλνεις στοιχεία στη Google. Επίσης η σύνδεση με 3G μπορεί να πρέπει να χρεωθεί.Ναί, μπορείς να κλείσεις το τελευταίο κουτάκι αλλά αν το έχεις ανοιχτό βοηθάς το σύστημα να γίνεται καλύτερο. Επίσης τα δεδομένα 3g που έχουν σχέση με τη γεωγραφική θέση απ όσο γνωρίζω δέν χρεώνονται.
-
Δεν υπάρχει πράγμα σαν 'δεδομένα 3g που έχουν σχέση με τη γεωγραφική θέση'. Απλά δεν υφίσταται.
Τις 3 επιλογές τις έχω και εγώ τσεκαρισμένες. Το wifi είσαι σίγουρος ότι βοηθάει σε χώρους που δεν υπάρχει κάποιο wifi δίκτυο?
Έχεις κάποιο λινκ από κάποια διαδρομή που να έχεις καταγράψει για να δω πως στο βγάζει στο χάρτη? Εμένα πχ με δείχνει να περνάω μέσα απο κτήρια πχ
-
δοκιμασε καποια αλλη εφαρμογη, πχ το endomondo δειχνει με πολυ μεγαλη ακριβεια και δεν τρωει πολυ μπαταρια.
-
+1 στο ενδομονδο. Οποίος θέλει το Pro ας στείλει πμ.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Γενικως μιλωντας για ποδηλατο, μια τεραστια επιτυχια:
http://www.cyclingnews.com/races/uci-ma ... on/results
-
Το Σάββατο ανέβηκα από Βουλιαγμένης, Κρεμασμένο Λαγό και χρησιμοποίησα για πρώτη φορά την εφαρμογή της runstatic, roadbike.
http://www.runtastic.com/en/apps έχει και την mountainbike εφαρμογή αλλά το είδα μετά.
Πολύ ωραία στατιστικά στοιχεία, και live tracking. Στα γραφήματα μετά κάνει παραλληλισμό με τον χάρτη και στο σημείο του γραφήματος που ακουμπήσεις τον κέρσορα σου δείχνει και το σημείο στο χάρτη που αντιστοιχεί. Στους χάρτες εκτός από τους κλασικούς hybrid, satelite κλπ, έχει και cycle χάρτες με μονοπάτια, χωματόδρομους, υψομετρικά...
Για πρώτο μεγάλο ανέβασμα μια χαρά τα πήγαμε ποδηλατάκι και αναβάτης, με περίμενα πολύ χειρότερο. Όλα τα λεφτά βέβαια ήταν το κατέβασμα από το χωματόδρομο
Επόμενος στόχος από Αργυρούπολη να περάσω Κορωπί από Προφήτη Ηλία/Υμηττό ...
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
θελω να επισημανω κατι προς ολους του φιλους του ποδηλατου.Θεωρω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΜΥΑΛΟ και ΑΝΕΥΘΥΝΟ αυτο που εχω παρατηρησει εδω και τουλαχιστον ενα μηνα.
Βλεπω σημαντικο αριθμο αυτοκινητων ο οποιος αυξανει διαρκως να κινουνται με τις βασει μεταφορας των ποδηλατων τοποθετημενες στο πισω μερος σε καθημερινη βαση χωρις να μεταφερουν ποδηλατα...
+++Συμφωνώ! Αλλά μπροστά στα χίλια μύρια που βλέπω πάνω στη σέλα από χρήστες ΙΧ η πιθανότητα του να γίνω σουβλάκι από σχάρα ποδηλάτου στην οποία θα πέσω από πίσω ειναι άμεσα συγκρίσιμη με το να ανοίξω το ψυγείο μου και να βγεί η Σκάρλετ Γιόχανσον γυμνή κρατώντας παγωμένες άμστελ. Αντιθέτως τα ψηλά τζιποειδή με τα πεομεγεθυντικά μπουλ μπαρ στοιχειώνουν τον ύπνο μου όπου τα φαντάζομαι να εισβάλουν σε γκρουπ ποδηλατών και να γεμίζουν το ΚΑΤ...
Αυτό που φοβάμαι πραγματικά όντας οδηγός ΙΧ είναι να βλέπω κακοφορτωμένα ποδήλατα σε σχάρες στις ΕΟ
-
άμα είναι να οριστικοποιήσω το σκηνικό με τη Σκάρλετ πάω και πέφτω ετσιθελικά σε μια σχάρα.
πείτε μου άμα είναι. -
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Γενικως μιλωντας για ποδηλατο, μια τεραστια επιτυχια:http://www.cyclingnews.com/races/uci-ma ... on/results
Περίεργο, φίλε Billopoule, ένα Ελληνόπουλο κέρδισε παγκόσμιο πρωτάθλημα ορεινής ποδηλασίας και δεν ακούστηκε καθόλου. Διπλή χαρά για την πόλη μου, μιας και ο Περικλής είναι Ελευσίνιος και γείτονας.
http://www.newsnow.gr/article/232983/pa ... ilias.html
Ο Περικλής Ηλίας είναι από την περασμένη Κυριακή παγκόσμιος πρωταθλητής στο Marathon του Mountain Bike! Ο Έλληνας αθλητής κέρδισε την πρώτη φανέλα με τα χρώματα της ίριδας σε επίπεδο Ανδρών, πετυχαίνοντας μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της ελληνικής ποδηλασίας.
Ο Περικλής Ηλίας πέτυχε μια ιστορική νίκη στο Ornans της Γαλλίας, όπου στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής στο Marathon της ορεινής ποδηλασίας.
Μια από τις μεγαλύτερες στιγμές της ιστορίας της έζησε την Κυριακή η ελληνική ποδηλασία. Ο Περικλής Ηλίας πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού στο αγώνισμα του Marathon στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της UCI και έγινε έτσι ο πρώτος Έλληνας ποδηλάτης στην κατηγορία των Ανδρών που φοράει τη φανέλα με τα χρώματα της ίριδας.
Σε μια δύσκολη διαδρομή 84 χιλιομέτρων στο Ornans της Ανατολικής Γαλλίας, ο Ηλίας πήρε από νωρίς διαφορά από τους αντιπάλους του και κατάφερε να τη διατηρήσει παρά τα δυο σκασμένα ελαστικά, κατακτώντας έτσι την πρώτη θέση, μπροστά από τους Moritz Milatz (Γερμανία) και Kristian Hynek (Τσεχία) που τον πλαισίωσαν στο βάθρο. Ο αγώνας διεξήχθη κάτω από συνεχή βροχόπτωση και ομίχλη, με αποτέλεσμα το λασπωμένο τερέν και η κακή ορατότητα να δυσκολέψουν ακόμα περισσότερο τις προσπάθειες των αθλητών.
Η νίκη και η μεγάλη εμφάνιση του Έλληνα πρωταθλητή προκάλεσαν τα θετικά σχόλια του παγκόσμιου ποδηλατικού Τύπου, αφού κανείς δεν τον υπολόγιζε μέσα στα φαβορί. Ο 26χρονος ποδηλάτης από την Ελευσίνα ειδικεύεται κυρίως στο αγώνισμα του Cross Country στο mountain bike, έχοντας κερδίσει επτά φορές το πανελλήνιο πρωτάθλημα. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου κατετάγη στην 33η θέση στο Cross Country της ορεινής ποδηλασίας. Εδώ να σημειώσουμε ότι στο παρελθόν (το 2005 στη Βιέννη) ο Χρήστος Βολικάκης είχε φορέσει τη φανέλα του παγκόσμιου Πρωταθλητή στο κέιριν, αλλά στην κατηγορία των εφήβων.
UCI Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ανδρών Marathon (κατηγορία elite)
7 Οκτωβρίου 2012 – Απόσταση διαδρομής: 84 km
-
Περικλής Ηλίας (Ελλάδα) 4:18:17
-
Moritz Milatz (Γερμανία) +2:28
-
Kristian Hynek (Τσεχία) +2:37
-
Christoph Sauser (Ελβετία) +2:58
-
Jiri Novak (Τσεχία) +4:59
-
Martin Gujan (Ελβετία) +5:25
-
Thomas Dietsch (Γαλλία) +6:13
-
Alexey Medvedev (Ρωσία) +6:53
-
Tim Bohme (Γερμανία) +7:05
-
Alexandre Moos (Ελβετία) +9:01
-
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Δεν υπάρχει πράγμα σαν 'δεδομένα 3g που έχουν σχέση με τη γεωγραφική θέση'. Απλά δεν υφίσταται.και όμως, σε κινητά χωρίς gps το google maps προσδιόριζε την θέση σου με ακρίβεια 50 μέτρων!
Τις 3 επιλογές τις έχω και εγώ τσεκαρισμένες. Το wifi είσαι σίγουρος ότι βοηθάει σε χώρους που δεν υπάρχει κάποιο wifi δίκτυο?
Λογικό αυτό που λές αλλα όλο και κάτι υπάρχει σε κατοικημένες περιοχές.
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
...
http://www.newsnow.gr/article/232983/pa ... ilias.html
Ο Περικλής Ηλίας είναι από την περασμένη Κυριακή παγκόσμιος πρωταθλητής στο Marathon του Mountain Bike! Ο Έλληνας αθλητής κέρδισε την πρώτη φανέλα με τα χρώματα της ίριδας σε επίπεδο Ανδρών, πετυχαίνοντας μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της ελληνικής ποδηλασίας.
Η ζωή...ποδήλατο!