Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2012 - Formula 1 Japanese Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2012 - Formula 1 Japanese Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 12 / 17
    Formula 1
    46
    340
    358
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kantoniou last edited by

      Ο χρήστης sigman1998 έγραψε:

      Και εγώ τον λυπήθηκα. Τον συμπαθώ, έχει ταχύτητα αλλά στις εκκινήσεις στουκάρει.

      Fixed

      Κι εγω τον λυπηθηκα. ΑΥΤΟΣ δεν λυπαται τους αλλους...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Κι εγω τον λυπήθηκα, αλλά πρέπει κάτι να διορθώσει.

        Είναι χοντρά αυτά που ακούγονται περί απόλυσης ή κι άλλο ban πάντως.

        Sent from my iPad 2 using Tapatalk

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kantoniou last edited by

          Ο χρήστης ripper έγραψε:

          Μία εβδομάδα εντατικά φροντηστήριο με τον teammate του. Στις επόμενη στούκα θα πει δεν με νοιάζει για τους άλλους και καθάρισε.

          -Ρομεν, τι εγινε;
          RG: Στουκαρα παλι...
          -Τι εχεις να πεις για τον Γουεμπερ και τον Αλονσο;
          RG: Στα @@ μου οι αλλοι. Ο Κιμι και η Λοτους να κερδανε και οι αλλοι να πανε να γαμηθουν.
          -Ρε φιλε μας δουλευεις;
          RG: Γιατι γαμω την τρελα μου, οταν τα λεει αυτα ο Κιμι ολοι τον περνανε για SuperDuperWoahUltraCool και εμενα με παιρνουν στο ψιλο;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cabala10 last edited by

            Ο χρήστης ripper έγραψε:
            Από δω το φέρνουν, από κει το φέρνουν πάλι η Red Bull θα τα πάρει όλα.
            Οι τρεις πρώτοι εξαιρετικοί. Η McLaren τραγική.
            Ο Raikkonen στις φάσεις με Alonso και Hamilton αντέδρασε εξαιρετικά και εννοείται στην εκκίνηση μόνος του το έφαγε το κεφάλι του ο Ιθπανός.

            Από δω και πέρα, με ίδια DNF το πήρε ο Vettel. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις που παραμονεύει ο Grosjean.
            Τον οποίο Grosjean τον λυπήθηκα. Έτοιμος να κλάψει ήταν στις συνεντεύξεις.
            Μία εβδομάδα εντατικά φροντηστήριο με τον teammate του. Στις επόμενη στούκα θα πει δεν με νοιάζει για τους άλλους και καθάρισε.

            μαλλον θα πει

            'crashing and racing is my hobby'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Πάντως βλέποντας ξανά το onboard του GRO κάνει κάτι εντελώς αψυχολόγητο. Βουτάει στην εσωτερική και παει και πέφτει στον webber:

              Youtube Video

              Sent from my iPad 2 using Tapatalk

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kantoniou last edited by

                Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                Ο Γκροζαν εχει θεματακι τελικα στις εκκινησεις. Προβλεπω ποινη.

                Τα παραπανω στις 27/5, οταν οι περισσοτεροι τον θαυμαζανε απεριοριστα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mel23 last edited by

                  Ο χρήστης le man έγραψε:
                  Tον Ιceman τον πάω με χίλια σαν πιλότο,δεν έχω κανένα λόγο να το κρύψω αλλα στην κρίση μου είμαι απολύτως αντικειμενικός,σεβόμενος τους υπόλοιπους πιλότους και τους υποστηρικτές αυτών.Τα σχόλια σου αποσκοπούν μάλλον στο να προσελκύσουν την προσοχή κάποιων και σου κάνω και μεγάλο χατίρι που σου απαντάω.Για το 2009 να σου θυμίσω οτι μ'ενα μονοθέσιο που εξ αρχής παρέπαιε και με μηδενική εξέλιξη απο το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος,μ'έναν Μάσα εκτός αγώνων και μ'ένα Fishichela ανύπαρκτο,κατάφερε και πήρε μια νίκη και κάποια βάθρα,τραβώντας μόνος του κουπί και τερματίζοντας στην έκτη θέση στην τελική κατάταξη των οδηγών.Αντε και καλά μυαλά

                  Και εγώ φαν του κίμι, αλλά δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια (2006, αρχή 2007, μέση έως τέλος 2008 κτλ) του λείπει το dedication που έχει ένας πρωταθλητής. Σίγουρα είναι ταλέντο, όμως δεν θα ματώσει και τη φανέλα προσπαθώντας.. Δεν δίνω λοιπόν άδικο σε κάποιους που παραπονιούνται για τις επιδόσεις του
                  Αν προσπαθούσε πραγματικά, θα χε πάρει και το πρωτάθλημα του 2008 και δεν θα το διεκδικούσε μέχρι τέλος ο μασάκος ..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cabala10 last edited by

                    ποτε δεν ειχε dedication οπως το βλεπουμε εμεις
                    φιλανδος ειναι οπως και ο χακινεν και οι δυο στα @@ τους ηταν και παλι εφτιαξαν ονομα επειδη οδηγουσαν γρηγορα και εντυπωσιακα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      karagounis last edited by

                      Ο χρήστης le man έγραψε:
                      Tον Ιceman τον πάω με χίλια σαν πιλότο,δεν έχω κανένα λόγο να το κρύψω αλλα στην κρίση μου είμαι απολύτως αντικειμενικός,σεβόμενος τους υπόλοιπους πιλότους και τους υποστηρικτές αυτών.Τα σχόλια σου αποσκοπούν μάλλον στο να προσελκύσουν την προσοχή κάποιων και σου κάνω και μεγάλο χατίρι που σου απαντάω.Για το 2009 να σου θυμίσω οτι μ'ενα μονοθέσιο που εξ αρχής παρέπαιε και με μηδενική εξέλιξη απο το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος,μ'έναν Μάσα εκτός αγώνων και μ'ένα Fishichela ανύπαρκτο,κατάφερε και πήρε μια νίκη και κάποια βάθρα,τραβώντας μόνος του κουπί και τερματίζοντας στην έκτη θέση στην τελική κατάταξη των οδηγών.Αντε και καλά μυαλά

                      μπλα μπλα

                      Την σουμα δεν μας την λες: ο Ραικκονεν ηταν ενα ματσο πεταμενα λεφτα. Πολλα λεφτα σε μια περιοδο που η Φερραρι παλευε και χρειαζοταν στηριγμα απο τον οδηγο, ο οποιος αδιαφορουσε επιδεικτικα, ουτε βοηθησε το μονοθεσιο να προοδευσει, αμφιβαλλω αν ασχολιοταν με τηλεμετριες και τετοια οσο πχ. ο Μασσα.

                      Απο την ωρα που πηρε την χαρισμενη κουπα, ο Μασσα ουσιαστικα ηταν ο 1ος οδηγος και εκανε τρομερους αγωνες, εφτασε να διεκδικησει το πρωταθλημα παλικαρισια, ολα αυτα μεχρι την ωρα που τραυματιστηκε. Μετα η Φερραρι εμεινε ακεφαλη και σε μια ομαδα που βασιζεται στο στυλ 1ος-2ος οδηγος, ηταν μοιραιο να βγουμε χαμηλα βαθμολογικα. Το ολο στυλακι του idontgiveafuck απλα επιβεβαιωνει πως αντι ο καιρος να βελτιωσει τον ραικκονεν, τον εκανε χειροτερο
                      Αντε και του χρονου στα τοπικα νασκαρ της αμερικης παρεα με τους βιλνεβ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kantoniou last edited by

                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                        Πάντως βλέποντας ξανά το onboard του GRO κάνει κάτι εντελώς αψυχολόγητο. Βουτάει στην εσωτερική και παει και πέφτει στον webber:

                        Βασικα επαθε αυτο:

                        Είδε ότι πίσω γινόταν χαμός και σκέφτηκε 'ουφ ευτυχώς δε την έκανα εγώ τη μαλακία'.
                        Και πάνω που το σκεφτόταν... την έκανε τη μαλακία...

                        Αρα, δεν φταιει αυτος, αλλα οι απο πισω που του απεσπασαν την προσοχη!
                        Μετα, σαν ευγενης Γαλλος που ειναι, σπρωχνει, αν προσεξεις, απαλα τον Γουεμπερ, ωστε να τον ξαναγυρισει με τη μουρη μπροστα για να συνεχισει. Γιαυτο δεν αφηνει το γκαζι, το παιδι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kantoniou last edited by

                          Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
                          Την σουμα δεν μας την λες: ο Ραικκονεν ηταν ενα ματσο πεταμενα λεφτα. Πολλα λεφτα σε μια περιοδο που η Φερραρι παλευε και χρειαζοταν στηριγμα απο τον οδηγο, ο οποιος αδιαφορουσε επιδεικτικα, ουτε βοηθησε το μονοθεσιο να προοδευσει, αμφιβαλλω αν ασχολιοταν με τηλεμετριες και τετοια οσο πχ. ο Μασσα.

                          Απο την ωρα που πηρε την χαρισμενη κουπα, ο Μασσα ουσιαστικα ηταν ο 1ος οδηγος και εκανε τρομερους αγωνες, εφτασε να διεκδικησει το πρωταθλημα παλικαρισια, ολα αυτα μεχρι την ωρα που τραυματιστηκε. Μετα η Φερραρι εμεινε ακεφαλη και σε μια ομαδα που βασιζεται στο στυλ 1ος-2ος οδηγος, ηταν μοιραιο να βγουμε χαμηλα βαθμολογικα. Το ολο στυλακι του idontgiveafuck απλα επιβεβαιωνει πως αντι ο καιρος να βελτιωσει τον ραικκονεν, τον εκανε χειροτερο
                          Αντε και του χρονου στα τοπικα νασκαρ της αμερικης παρεα με τους βιλνεβ

                          Rating Kimi Raikkonen's technical ability

                          http://www.totalf1.com/full_story/view/ ... l_ability/

                          Because of his monosyllabic nature towards the media, many outsiders tend to believe that Kimi Raikkonen is incapable of communicating effectively with his engineers in developing a car and therefore is lacking in technical ability.

                          Button is quoted by Autosport as saying, “From what I’ve heard from the engineers at McLaren, he knows what he’s doing in terms of engineering and setting up the car.”

                          Adrian Newey, designer of the championship-winning Red Bull RB6 and RB7, had this to say about Raikkonen while they were both at McLaren: “Kimi and Mika [Hakkinen] have a similar way of reporting on a car’s behaviour. It’s economical in terms of vocabulary — they don’t waste words, let’s put it that way! — but the words they do use are very accurate. If Kimi makes a comment about the car, it’s worth taking notice of that comment, just as it was with Mika.”

                          After Raikkonen clinched the 2007 world championship in the final round, former Ferrari technical director Ross Brawn, currently the team principal of Mercedes GP, said, “I was particularly pleased for Kimi because he struggled a little at the beginning to adapt to the new team, car and particularly the Bridgestone tyre characteristics. What impressed me was that he worked with his engineers, understood the issues, got on top of the situation and, importantly and in the style of Michael, he did it in a quiet way within the privacy of the team.”

                          Chris Dyer, Raikkonen’s championship winning race engineer at Ferrari, has said in the past, “He gives a very clear feeling of what the car is doing and he seems very sensitive to changes we make to the car so really you can’t ask for more than that.”

                          Raikkonen displayed some stunning performances in the latter half of the 2009 season after Ferrari halted development on the F60 to focus on the 2010 car. According to F1 journalist James Allen, “His performances from July onwards in a car which Ferrari had stopped developing, were astonishing. Even the Ferrari engineers don’t fully understand how he managed to get some of the podiums he did based on the performance of his car, compared to the opposition.”

                          Whitmarsh tried to sign Raikkonen after he left Ferrari in 2009, saying, “He is not political, he is absolutely straightforward – what you see is what you get with Kimi – and on top of that everyone knows that he is a winning driver. I think he has been underestimated technically.”

                          In an interview earlier this year with German website Motorsport-total.com, Whitmarsh also said, “I am a Kimi fan and I have never made a secret of it. I think he is an underrated driver – not underrated in that sense because everyone knows how fast he is, but I think people don’t realize how smart he is and how good the technical feedback he can give to a team.”

                          Παρε να τους πεις, ποσο ασχετοι ειναι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            geo-f1 last edited by

                            Δεν εχω διαβασει κανενα σχολιο ακομα αλλα Κιμι μας γ@μησες σημερα και χθες!!!! Δλδ οκ χθες εκανε τετ α κε και χαλασε τον γυρο του Αλονσο.Ατυχια οκ.
                            Αλλα σημερα τι προσπαθησε να κανει??Σε αποστολη ηταν και τα 2 ρενω να τα κανουν κωλο ολα στην 1η στροφη!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              greo last edited by

                              Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                              ποτε δεν ειχε dedication οπως το βλεπουμε εμεις
                              φιλανδος ειναι οπως και ο χακινεν και οι δυο στα @@ τους ηταν και παλι εφτιαξαν ονομα επειδη οδηγουσαν γρηγορα και εντυπωσιακα

                              Εχεις γνωρίσει κανεναν Φινλανδό; Γιατί η εντύπωση που μου έδωσαν όταν πήγα τουρίστας δεν είναι αυτή. Και ο Χακινεν είχε το αγελαστο ουμπερσουπεργουαουκουλ στυλ, με την ice queen συζυγο, αλλά μετα τα ζουμιά έγινε άνθρωπος και πολύ καλύτερος απελευθερωμένος από αυτό το λουκ. Και με τον Κίμι το πρόβλημα εκεί είναι. Όχι ότι είναι κουλ, αλλά ότι είναι εξωφθαλμα fake το όλο πράμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                arji78 last edited by

                                Ρε παιδιά, επειδή ή θα χαζέψουμε ή απλά δεν βλέπουμε καλά..
                                Ο ΚΡ έχει στριμωχτεί και είναι στο όριο να πατήσει έξω, ο ΦΑ κάνει λίγο ακόμα αριστερά και προφανώς εκεί σκάει και το λάστιχο του, παρόλο που ο ΚΡ τραβιέται και πατάει έξω για να γλιτώσουν τα χειρότερα,αφού με το λίγο ακόμα αριστερά ακουμπάει και σπάει την αεροτομή του ΚΡ..

                                Youtube Video

                                Αν άφηνε το γκάζι όπως απαίτησε ο ΦΑ για να αποφύγει επαφή, θα έχανε μάλλον και μερικές θέσεις ακόμα..
                                Τότε θα λέγατε πως δεν είναι dedicated κτλ κτλ και απλά μπαίνει για να κάνει το καρουζέλ του..
                                Έχω άδικο??

                                Αν δεν ήταν fake δλδ, θα άφηνε τον ΦΑ να κάνει βόλτες με την ησυχία του και θα ήταν ο καλύτερος πιλότος..
                                Γιατί νομίζω πως το αγωνιστικό πρόσωπο τους κρίνουμε εδώ πέρα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  greo last edited by

                                  Fake ειπα το εξωαγωνιστικό στυλ που βγαζει.

                                  Στο αγωνιστικό αν ήταν 20 ποντους πιο μπροστά θα είχε πάρει την αεροτομή στο χέρι και θα πάλευε για ενα πονταλακι. Το ξέρω ότι είναι υπερκουλ αλλά τόση ακρίβεια στον υπολογισμο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης ripper έγραψε:
                                    εννοείται στην εκκίνηση μόνος του το έφαγε το κεφάλι του ο Ιθπανός.

                                    Δες που φτάσαμε... να συμφωνώ με τους ΜακΛαρενικούς και όχι με τους δικούς μου...

                                    Είναι χοντρά αυτά που ακούγονται περί απόλυσης ή κι άλλο ban πάντως.

                                    Εγώ αν ήμουν mod πάντως, ένα μπανάκι ακόμα του το έριχνα στο πολύ χαλαρό!

                                    RG: Γιατι γαμω την τρελα μου, οταν τα λεει αυτα ο Κιμι ολοι τον περνανε για SuperDuperWoahUltraCool και εμενα με παιρνουν στο ψιλο;;;

                                    Επειδή ο Φινλανδός τα λέει φυσικά και εσύ υποκρίνεσαι.

                                    αμφιβαλλω αν ασχολιοταν με τηλεμετριες και τετοια οσο πχ. ο Μασσα.

                                    Όσοι δούλεψαν μαζί του λένε ακριβώς τα αντίθετα. Εσύ βέβαια μάλλον θα ξέρεις καλύτερα από τους ανθρώπους της McLaren και της Ferrari.

                                    Αντε και του χρονου στα τοπικα νασκαρ της αμερικης παρεα με τους βιλνεβ

                                    Ξυδάκι που είναι πάνω από Χάμιλτον και ΣΙΑ φέτος...

                                    Δεν εχω διαβασει κανενα σχολιο ακομα αλλα Κιμι μας γ@μησες σημερα και χθες!!!! Δλδ οκ χθες εκανε τετ α κε και χαλασε τον γυρο του Αλονσο.Ατυχια οκ.
                                    Αλλα σημερα τι προσπαθησε να κανει??Σε αποστολη ηταν και τα 2 ρενω να τα κανουν κωλο ολα στην 1η στροφη!!!

                                    Ούτε ο Αλόνσο τέτοια τύφλωση...

                                    Ο ΚΡ έχει στριμωχτεί και είναι στο όριο να πατήσει έξω, ο ΦΑ κάνει λίγο ακόμα αριστερά και προφανώς εκεί σκάει και το λάστιχο του, παρόλο που ο ΚΡ τραβιέται και πατάει έξω για να γλιτώσουν τα χειρότερα,αφού με το λίγο ακόμα αριστερά ακουμπάει και σπάει την αεροτομή του ΚΡ..
                                    Youtube Video

                                    Τζάμπα ο κόπος. Τους δείχνεις τα άστρα και κοιτάνε το δάχτυλο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      p_george last edited by

                                      Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
                                      Την σουμα δεν μας την λες: ο Ραικκονεν ηταν ενα ματσο πεταμενα λεφτα. Πολλα λεφτα σε μια περιοδο που η Φερραρι παλευε και χρειαζοταν στηριγμα απο τον οδηγο, ο οποιος αδιαφορουσε επιδεικτικα, ουτε βοηθησε το μονοθεσιο να προοδευσει, αμφιβαλλω αν ασχολιοταν με τηλεμετριες και τετοια οσο πχ. ο Μασσα.

                                      Οταν εχεις λατερνα αντι αυτοκινητο δεν σου φταιει ο οδηγος, η συνεργασια με την ferrari ζημια για το Ραικκονεν ηταν παρα το αντιθετο, επισης ολοι ξερουν οτι ο Κιμι δεν ηταν και δεν θα γινει ποτε οδηγος-εξελιγκτης, αυτο η ferrari δεν το ηξερε?
                                      Η ποιοτητα του Ραικκονεν σαν οδηγος ειναι ισαξια με τον Σουμαχερ τον Αλονσο τον Χαμιλτον και απο ολους αυτους ειναι ο μονος που εχει αποδειξει οτι δεν ειναι κωλοπαιδο και στηριζεται μονο στις δικες του δυναμεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης p_george έγραψε:

                                        Την σουμα δεν μας την λες: ο Ραικκονεν ηταν ενα ματσο πεταμενα λεφτα. Πολλα λεφτα σε μια περιοδο που η Φερραρι παλευε και χρειαζοταν στηριγμα απο τον οδηγο, ο οποιος αδιαφορουσε επιδεικτικα, ουτε βοηθησε το μονοθεσιο να προοδευσει, αμφιβαλλω αν ασχολιοταν με τηλεμετριες και τετοια οσο πχ. ο Μασσα.

                                        Οταν εχεις λατερνα αντι αυτοκινητο δεν σου φταιει ο οδηγος, η συνεργασια με την ferrari ζημια για το Ραικκονεν ηταν παρα το αντιθετο, επισης ολοι ξερουν οτι ο Κιμι δεν ηταν και δεν θα γινει ποτε οδηγος-εξελιγκτης, αυτο η ferrari δεν το ηξερε?
                                        Η ποιοτητα του Ραικκονεν σαν οδηγος ειναι ισαξια με τον Σουμαχερ τον Αλονσο τον Χαμιλτον και απο ολους αυτους ειναι ο μονος που εχει αποδειξει οτι δεν ειναι κωλοπαιδο και στηριζεται μονο στις δικες του δυναμεις.

                                        Στο μόνο που διαφωνώ είναι στα περί του μονοθεσίου. Το 2009 ήταν όντως λατέρνα. 2007 και 2008 ήταν όμως το καλύτερο! Για αυτό άλλωστε πήρε και των Κατασκευαστών και τις δύο χρονιές.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          karagounis last edited by

                                          Ο χρήστης p_george έγραψε:

                                          Η ποιοτητα του Ραικκονεν σαν οδηγος ειναι ισαξια με τον Σουμαχερ τον Αλονσο τον Χαμιλτον

                                          Με την καμμια ομως.-

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            arji78 last edited by

                                            Κι εγώ εκτιμάω πολύ τον ΦΑ σαν πιλότο, αλλά δε μπορείς να περιμένεις, να παρακαλάς, να κάνεις βου-ντου και ότι άλλο μπορεί να πιάσει για να έχουν προβλήματα οι άλλοι για να πάρεις πρωτάθλημα..
                                            Το γκαστόνε δεν βγήκε τυχαία το 2005-2006..
                                            Βέβαια, η τύχη βοηθάει τους ικανούς ενίοτε..

                                            Καλά τώρα, δεν περιμέναμε και κάτι άλλο..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 12 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr