-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε διάφορες δυναμομετρησεις, η 100αρα της Σελλ εχει βγει η καλυτερη βενζινη της αγορας.Sent from my Neo V using Tapatalk.
αφού ο κικιζάς λέει πως δεν ισχύει ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
νομιζώ οτι ο 105αρης είναι πολύ αποδοτικός και ολοκληρωμένος κινητήρας... τι θες να αλλάξεις πέρα από τη απόδοση και θες προγραμμα ??
Nα αλλαξω λιγακι τις καμπυλες, και να παρω 2-3 κιλα ροπη ακομα και καμια 10αρια αλογα... Περισσοτερο customizing παρα βελτιωση... Αν αλλαξω φιλτρο και μεσαιο-τελικο, θα ναι καλυτερα ενα προγραμμα να βασιστει πανω σ αυτα για να τα εκμεταλευεται καλυτερα.
Τιποτα τρελο δηλαδη, απλα επειδη το αμαξι θα το κρατησω για χρονια θελω να το φερω στα μετρα μου. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Σε διάφορες δυναμομετρησεις, η 100αρα της Σελλ εχει βγει η καλυτερη βενζινη της αγορας.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
αφού ο κικιζάς λέει πως δεν ισχύει ...
Καπου ειχα διαβασει για εργαστηριακες μετρησεις σε βενζινες, στην Ελλαδα (οχι πχ αποτελεσματα απο ξενα περιοδικα, εκει
χαιρω πολυ, παιζουν βενζινες απο αλλα διυλιστηρια, υπαρχουν σοβαροι ελεγχοι, και τα φαινομενα νοθειας ειναι πολυ πιο περιορισμενα σε σχεση με τα δικα μας...) και η Shell με την v-power ειχε βγει αρκετα μετρια σε αποδοση για το υψηλο
συγκριτικα κοστος της, σε αντιθεση με καποιες 100αρες Ελληνικης προελευσης, οι οποιες ειχαν και παρομοια, ή ελαχιστα
αυξημενη τιμη, με πολυ καλυτερη αποδοση, λογω φυσικα των υψηλοτερων οκτανιων...
Αν την βρω την συγκεκριμενη, θα την παραθεσω...Με ενα καλο πανελ, συνηθως σε κινητηρες με Turbo, κερδιζεις λιγο σε ελαστικοτητα χαμηλα, και πιθανοτατα βελτιωνεται ελαφρως και η αποκριση-αμεσοτητα στο πενταλ γκαζιου...
Σχετικα με το adaptation, το εχω ακουσει και απο μηχανικους, που κανουν αναφορα για εργοστασιακες αναβαθμισεις (updates) σε ηλεκτρονικη μοναδα, αλλα και απο αρκετους βελτιωτες, που κανουν λογο για επαναπρρογραμματισμο, ή και τοποθετηση παραλληλης μοναδας, για αυξηση ιπποδυναμης... -
Η Racing έρχεται από το εξωτερικό. Σε μετρήσεις και στην Ελλάδα είχε βγει κορυφαία.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Racing έρχεται από το εξωτερικό.Δεν ειμαι σιγουρος οτι ισχυει ακομα αυτο.
-
γρηγόρη έχεις κάποια πηγή για τον εγκέφαλο ?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Racing έρχεται από το εξωτερικό. Σε μετρήσεις και στην Ελλάδα είχε βγει κορυφαία.Aλεξανδρε, ακομα και εαν ισχυει αυτο (και εγω συμφωνω με bill εδω, δεν ειμαι και πολυ σιγουρος εαν ειναι στανταρ αυτο...)
παιζει τετοιο 'μαγειρεμα' με τα Ελληνικα πρατηρια, -ακομα και απο τα 'σφραγισμενα' βυτιοφορα - , που δεν εχει ουσιαστικα σημασια, απο που ερχεται...Επιπλεον κορυφαια εχει βγει και η 100αρα της ΕΚΟ, και μαλιστα σε χαμηλοτερη συγκριτικα τιμη...
Αυτο που εχει μεγαλυτερη σημασια για τον εκαστοτε καταναλωτη, ειναι να βρει ενα πρατηριο, με μη νοθευμενα καυσιμα, και με μη πειραγμενες αντλιες (που λεει ο λογος... ) ή εστω με τις λιγοτερο πειραγμενες αντλιες, και ταυτοχρονα οχι σε
υπερβολικες τιμες, κατι που -για το τελευταιο ειδικα- ισχυει κυριως για τα πρατηρια shell... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
γρηγόρη έχεις κάποια πηγή για τον εγκέφαλο ?Το ψαχνω, οταν βρω κατι θα σου στειλω π.μ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Racing έρχεται από το εξωτερικό. Σε μετρήσεις και στην Ελλάδα είχε βγει κορυφαία.κορυφαια σε τι;
σε αποδοση, σε καταναλωση, σε προστασια κινητηρα; -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Η Racing έρχεται από το εξωτερικό. Σε μετρήσεις και στην Ελλάδα είχε βγει κορυφαία.
κορυφαια σε τι;
σε αποδοση, σε καταναλωση, σε προστασια κινητηρα;Για απόδοση μιλάμε.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Η Racing έρχεται από το εξωτερικό. Σε μετρήσεις και στην Ελλάδα είχε βγει κορυφαία.
κορυφαια σε τι;
σε αποδοση, σε καταναλωση, σε προστασια κινητηρα;αυτή που αποδίδει καλύτερα έχει και την καλύτερη κατανάλωση ανα μονάδα αέρα , είναι και σύμφωνα με τις ανάγκες του κινητήρα
-
Για τους ρομαντικούς γκολφάκιδες
http://www.youtube.com/watch?v=iQq8lyB2FnU
μεγάλος οδηγός ο έρικσον κρίμα που δεν έκανε την καρριέρα που του άξιζε . -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Racing έρχεται από το εξωτερικό. Σε μετρήσεις και στην Ελλάδα είχε βγει κορυφαία.Το παραπανω ισχυει κανονικοτατα!!
Αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο η Racing 100 της Shell δεν αλλαζει τιμες τοσο συχνα οσο και οι υπολοιπες 100αρες. Ερχεται σε παρτιδες και μεχρι να ερθει η νεα παρτιδα η τιμη της παραμενει σταθερη ασχετως των τιμων διυλιστηριων που ανακοινωνονται καθημερινα...
Αρκετα τεστ εχουν γινει απο ελληνικα περιοδικα αλλα προσωπικα δεν θεωρω κανενα αντικειμενικο μιας και το καθε περιοδικο εχει χορηγιες απο τις εκαστοτε εταιριες καυσιμων και τα αποτελεσματα μαγειρευονται αναλογως! Το μοναδικο αξιοπιστο τεστ που ειδα προσφατα το ειδα στο Fifth Gear S24E04 αλλα αφορα στα καυσιμα της Αγγλιας που ειναι διαφορετικα σε σχεση με τα δικα μας ( η BP Ultimate ας πουμε ειναι 97 οκτανιων ενω η Vpower ειναι 98 οκτανιων ).
Το καλυτερο που εχω να πω εγω ειναι δοκιμαστε τις στο αμαξι σας και προτιμηστε οποια σας βολευει...
Αν και νομιζω οτι βασικοτερο ειναι να καταφερετε να βρειτε 95αρα στις προδιαγραφες που πρεπει και στην ποσοτητα που πρεπει! -
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Η Racing έρχεται από το εξωτερικό. Σε μετρήσεις και στην Ελλάδα είχε βγει κορυφαία.
Το παραπανω ισχυει κανονικοτατα!!
Αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο η Racing 100 της Shell δεν αλλαζει τιμες τοσο συχνα οσο και οι υπολοιπες 100αρες. Ερχεται σε παρτιδες και μεχρι να ερθει η νεα παρτιδα η τιμη της παραμενει σταθερη ασχετως των τιμων διυλιστηριων που ανακοινωνονται καθημερινα...
Αρκετα τεστ εχουν γινει απο ελληνικα περιοδικα αλλα προσωπικα δεν θεωρω κανενα αντικειμενικο μιας και το καθε περιοδικο εχει χορηγιες απο τις εκαστοτε εταιριες καυσιμων και τα αποτελεσματα μαγειρευονται αναλογως! Το μοναδικο αξιοπιστο τεστ που ειδα προσφατα το ειδα στο Fifth Gear S24E04 αλλα αφορα στα καυσιμα της Αγγλιας που ειναι διαφορετικα σε σχεση με τα δικα μας ( η BP Ultimate ας πουμε ειναι 97 οκτανιων ενω η Vpower ειναι 98 οκτανιων ).
Το καλυτερο που εχω να πω εγω ειναι δοκιμαστε τις στο αμαξι σας και προτιμηστε οποια σας βολευει...
Αν και νομιζω οτι βασικοτερο ειναι να καταφερετε να βρειτε 95αρα στις προδιαγραφες που πρεπει και στην ποσοτητα που πρεπει! -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Η Racing έρχεται από το εξωτερικό.
Δεν ειμαι σιγουρος οτι ισχυει ακομα αυτο.
προσφατα μιλησα με ατoμο που εργαζεται σε πλοια που μεταφερουν καυσιμα στην Ελλαδα και μου ειπε οτι ακομα καποιες 100αρες εισαγονται,.... μαλλον εννοουσε την shell και την bp
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η Racing έρχεται από το εξωτερικό. Σε μετρήσεις και στην Ελλάδα είχε βγει κορυφαία.
Aλεξανδρε, ακομα και εαν ισχυει αυτο (και εγω συμφωνω με bill εδω, δεν ειμαι και πολυ σιγουρος εαν ειναι στανταρ αυτο...)
παιζει τετοιο 'μαγειρεμα' με τα Ελληνικα πρατηρια, -ακομα και απο τα 'σφραγισμενα' βυτιοφορα - , που δεν εχει ουσιαστικα σημασια, απο που ερχεται...Σορρυ για την διαφημιση αλλα τα πρατηρια στα βορεια προαστεια, στην οδο Αναπαυσεως της Shell ειναι τα μονα στην Αττικη που ειναι της ιδιας της εταιριας και οχι ιδιοκτητα... Εγω τα εμπιστευομαι με κλειστα ματια, μιας και μενω 1 τετραγωνο μακρια και εχω χρονια επι χρονων εμπειρια απο τα συγκεκριμενα πρατηρια. (και πολλοι γνωστοι μου επισης)
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Η Racing έρχεται από το εξωτερικό. Σε μετρήσεις και στην Ελλάδα είχε βγει κορυφαία.
κορυφαια σε τι;
σε αποδοση, σε καταναλωση, σε προστασια κινητηρα;αυτή που αποδίδει καλύτερα έχει και την καλύτερη κατανάλωση ανα μονάδα αέρα , είναι και σύμφωνα με τις ανάγκες του κινητήρα
η racing ερχεται ακομα απ'εξω και στον tfsi μου φαινεται οτι εχει 'τη καλυτερη λειτουργια' ( ) σε σχεση με αλλες
φυσικα αυτο δε μπορω να το αποδειξω με μετρησιμα στοιχεια , καθως ειναι κυριως θεμα αισθησης , αλλα η αισθηση μου αυτο μου λεει
με τις αλλες δεν εχω νιωσει να υστερω σε δυναμη , απλα μου φαινεται οτι λειτουργει πιο 'ωραια' το μοτερ ειδικα οταν στροφαρω ψηλα
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Η Racing έρχεται από το εξωτερικό. Σε μετρήσεις και στην Ελλάδα είχε βγει κορυφαία.
Το παραπανω ισχυει κανονικοτατα!!
Αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο η Racing 100 της Shell δεν αλλαζει τιμες τοσο συχνα οσο και οι υπολοιπες 100αρες. Ερχεται σε παρτιδες και μεχρι να ερθει η νεα παρτιδα η τιμη της παραμενει σταθερη ασχετως των τιμων διυλιστηριων που ανακοινωνονται καθημερινα...
Αρκετα τεστ εχουν γινει απο ελληνικα περιοδικα αλλα προσωπικα δεν θεωρω κανενα αντικειμενικο μιας και το καθε περιοδικο εχει χορηγιες απο τις εκαστοτε εταιριες καυσιμων και τα αποτελεσματα μαγειρευονται αναλογως! Το μοναδικο αξιοπιστο τεστ που ειδα προσφατα το ειδα στο Fifth Gear S24E04 αλλα αφορα στα καυσιμα της Αγγλιας που ειναι διαφορετικα σε σχεση με τα δικα μας ( η BP Ultimate ας πουμε ειναι 97 οκτανιων ενω η Vpower ειναι 98 οκτανιων ).
Το καλυτερο που εχω να πω εγω ειναι δοκιμαστε τις στο αμαξι σας και προτιμηστε οποια σας βολευει...
Αν και νομιζω οτι βασικοτερο ειναι να καταφερετε να βρειτε 95αρα στις προδιαγραφες που πρεπει και στην ποσοτητα που πρεπει!H Shell και η BP εχουν φυγει απο την Ελλαδα καμια διετια, η Shell πουληθηκε στην AVIN (Βαρδινογιαννης) και η BP στα ΕΛΠΕ, αρα πλεον καμια δεν εισαγεται. Ολες τα πρατηρια τις ιδιες βενζινες εχουν, το θεμα ειναι να βρεις πρατηριο που να μη νοθευει και να μην κλεβει στις αντλιες.
-
Ο χρήστης arris έγραψε:
Η Racing έρχεται από το εξωτερικό. Σε μετρήσεις και στην Ελλάδα είχε βγει κορυφαία.
Το παραπανω ισχυει κανονικοτατα!!
Αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο η Racing 100 της Shell δεν αλλαζει τιμες τοσο συχνα οσο και οι υπολοιπες 100αρες. Ερχεται σε παρτιδες και μεχρι να ερθει η νεα παρτιδα η τιμη της παραμενει σταθερη ασχετως των τιμων διυλιστηριων που ανακοινωνονται καθημερινα...
Αρκετα τεστ εχουν γινει απο ελληνικα περιοδικα αλλα προσωπικα δεν θεωρω κανενα αντικειμενικο μιας και το καθε περιοδικο εχει χορηγιες απο τις εκαστοτε εταιριες καυσιμων και τα αποτελεσματα μαγειρευονται αναλογως! Το μοναδικο αξιοπιστο τεστ που ειδα προσφατα το ειδα στο Fifth Gear S24E04 αλλα αφορα στα καυσιμα της Αγγλιας που ειναι διαφορετικα σε σχεση με τα δικα μας ( η BP Ultimate ας πουμε ειναι 97 οκτανιων ενω η Vpower ειναι 98 οκτανιων ).
Το καλυτερο που εχω να πω εγω ειναι δοκιμαστε τις στο αμαξι σας και προτιμηστε οποια σας βολευει...
Αν και νομιζω οτι βασικοτερο ειναι να καταφερετε να βρειτε 95αρα στις προδιαγραφες που πρεπει και στην ποσοτητα που πρεπει!H Shell και η BP εχουν φυγει απο την Ελλαδα καμια διετια, η Shell πουληθηκε στην AVIN (Βαρδινογιαννης) και η BP στα ΕΛΠΕ, αρα πλεον καμια δεν εισαγεται. Ολες τα πρατηρια τις ιδιες βενζινες εχουν, το θεμα ειναι να βρεις πρατηριο που να μη νοθευει και να μην κλεβει στις αντλιες.
Σωστος...τα ελεγα και εγω λιγο πριν...
Eπισης το θεμα ειναι ΠΟΣΟ κοστιζει αυτη η...φανταστικη 100αρα που βαζει πχ και ο qsis? Σε σχεση με την τιμη που εχουν αλλες καλες 100αρες, λειτουργει συνολικα, ΤΟΣΟ...'πιο ωραια'?
-
ασχετο-σχετικο...ΝΑ ΜΕ ΦΟΒΟΥΝΤΕ ΟΙ ΝΤΙΖΕΛΟΚΙΝΙΤΟΙ επίσης δεχομαι και προτάσεις για ρεκορ γκινες ....850χλμ με το γκολφ και ακομη εχω μιση μπαρα πριν αναψει ρεζερβα!............
υ.γ. ΜΕ 95αρα aigean.....
VW FORUM