-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Κατα την ταπεινη μου γνωμη η καλυτερη overall λυση ειναι το κλιο στα 1,4..
Συνδυαζει την καλη οδικη συμπεριφορα,καλο κινητηρα,ανεση,εχει πολλες ηλεκτρικες ευκολιες και πανω απο ολα ειναι ασφαλες...
Το καλυτερο θα ηταν να τα κανεις ενα test drive ολα και να δεις ποιο σου ταιριαζει καλυτερα....Συμφωνω και εγω.Ειναι η καλυτερη επιλογη με διαφορα
-
Καταρχήν να υπερασπιστώ το τιμόνι του punto!Ρε παιδιά δεν είναι τόσο κακό! Μπορεί να είναι ελαφρύ (σε μεγάλες ταχύτητες μάλλον υπερβολικά),αλλά καταλαβαίνεις που πάντα βρίσκονται οι τροχοί σου.Έπίσης βρίσκω πολύ βολικές τις 2,8 στροφές από άκρη σε άκρη,ειδικά για μέσα στην πόλη.Είναι θέμα συνήθειας βέβαια,αλλά το καλό να λέγεται...
Εφόσον συζητάς αποκλειστικά για 5θυρο,τα πράγματα ίσως να είναι υπέρ του clio,εφόσον το απλό 5θυρο punto μου φαίνεται άσχημο και επίσης δεν ξέρω κατά πόσο ενοχλητικό είναι το δίχρωμο εσωτερικό του.Αν δεν είχε και αυτήν την τελείως άβολη θέση οδήγησης....
-
Kαλημέρα φίλε Χάρη,
για τα clio II phase II 1.2 & 1.4 που ρωτάς ναι από όσο γνωρίζω στο θέμα ανάρτησης τα πράγματα είναι κοινά (δεν μιλάω βέβαια για τα αμορτισέρ γιατί δεν γνωρίζα...)
Αυτό στο οποίο αναφερόμουν είναι στο θέμα κινητήρα, καλωδιώσεων (κοινώς πλεξούδα κινητήρα) κ μία σειρά άλλα πράγματα όπου εκεί δεν υπάρχουν κοινάσημείαΑν κλείνεις προς το clio ή απλά θέλεις να συλλέξεις πληροφορίες κάνε έναν κόπο και μπες στο:
http://www.greekrenaultclub.gr
όπου αν γραφτείς στο forum θα μπορέσεις να ρωτήσεις ότι θες και να σε βοηθήσουν τα υπόλοιπα μέλη αφού υπάρχουν πολλοί κάτοχοι clio Ι & ΙΙ από εκδόσεις 1.2 έως 1.8 (ακόμα κ τουρμπισμένο ) και 2λιτρο οπότε μπορούν να σε κατατοπίσουν για το τι πρόκειτε να αγοράσεις (κ από πιθανές ζημιές... αν κ αυτό είναι τύχη... μιας κ εγώ με 285.000χλμ σκισμένα NP ) k για τις προοπτικές βελτίωσης που έχει!
Φιλικά
Νικόλας -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αγαπητέ funkyreverend όσον αφορά για μένα έχεις δίκιο, μπορώ να σου πω με σιγουριά οτι σε ΚΑΜΙΑ κατηγορία δεν χωράει κανείς πίσω μου εκτός απο το skoda superb που χωράει άλλος ένας σαν και εμένα πίσω μου!Το Υ που οδήγησα εγώ το έχει μια κοπέλα που είναι 1.85 και απ' οτι είδα όταν το οδηγούσε χώραγε άνετα κάποιος πίσω. Σίγουρα αν πάει και κάτσει κάποιος σαν και εμένα απο πίσω δεν θα είναι άνετα.
Με σειρά προτεραιότητας, έρχομαι και τονίζω:
α) Δεν μου έδωσες τηλέφωνο της εν λόγω κοπέλας! (Πού πας, ρε λιγούρη!!!)
β) Για να λές εσύ 'άνετα', το δέχομαι...πάντως, θα το ξανακοιτάξω στο Ύψιλον που έτυχε να οδηγήσω εγώ. Όπως και στην έκθεση, έτσι και όταν το οδήγησα, πίσω μου φάνηκε ότι υστερεί.
γ) Και τα πολυμορφικά, φαντάζομαι σε χωράν...Άσχετο: Το Chevrolet Rezzo (formerly known as Daewoo Tacuma) είναι το αυτοκίνητο που δεν περίμενα ποτέ ότι μπορεί να έχει τόσους χώρους!
δ) Superb rules όσον αφορά το πίσω κάθισμα...Από τα λίγα αυτοκίνητα που προτιμώ να είμαι επιβάτης παρά οδηγός!!!Φίλε Χάρη, οτιδήποτε θελήσεις, μη διστάσεις να με ενοχλήσεις!
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Προς onyx: Απάντησα παραπάνω γιατί απέρριψα τα 206
Εδώ θα προσβληθώ!!!
Το 206 'γερμανίζει' και το Clio όχι;;; Δε νομίζω... Απλά το 206 μπορεί να πετάξει την ουρά του πιο απότομα απ' όσο θά 'πρεπε...Στο θέμα μας: Κι εγώ μία ψήφο για το Clio 1,4 (εννοείται, αν υπάρχει η δυνατότητα), αλλά:
Έχει ακριβά σέρβις - ανταλλακτικά (σε τρακάρισμα τι γίνεται;;; )
Περιορισμένοι χώροι...Αν σ΄ενδιαφέρουν οι χώροι ξανακοίτα το Punto ή και το Corsa (που το απέριψες βέβαια... )
-
Kαι το Μίκρα θα προσέθετα εγώ (αν σου αρέσει το σχήμα) ή μπορείς να κάνεις λίγη υπομονή για να δεις τί λέει το νέο Swift...
-
Σε τρακάρισμα κάποιο περιοδικό ανέφερε λίστα με ανταλλακτικά, δυστυχώς δεν την έχω πρόχειρη...Πάντως, δεν νομίζω να ξέφευγε από το σύνολο του ανταγωνισμού.
Το 206 'γερμανίζον' και μένα μου άφησε κάποιες ερωτήσεις... Τα Πούντο και Κόρσα όμως είναι τα αυτοκίνητα που θα ξεκινήσεις για να πας στις αγαπημένες σου διαδρομές; Είναι αυτοκίνητα που θα σου ξεχειλώσουν τα χαμόγελα, επειδή θα σου μάθουν να στρίβεις;
Και άντε, για το Πούντο το δέχομαι...ιταλικό γαρ, με καλά λόγια από όλους (πάντως, λιγότερο σε σχέση με το Ρενώ, όπως αναφέρεται συχνά) αλλά για το Κόρσα; Εξαιρετικό σαν σούπερμίνι-κάνω τη δουλειά μου-χωράνε οι πίσω κάπως καλύτερα-είμαι Όπελ και έχω καλή φήμη στην Ελλάδα-έχω και το γκάζι μου-έχω και απλό, δυναμικό,σοβαρό design, αλλά από αίσθηση, λίγα πράγματα...Τουλάχιστον αυτό μου άφησε εμένα σε μια μικρή διαδρομή. Κάποιος με μεγαλύτερη πείρα από περισσότερα μικρά, ας μιλήσει...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τα Πούντο και Κόρσα όμως είναι τα αυτοκίνητα που θα ξεκινήσεις για να πας στις αγαπημένες σου διαδρομές; Είναι αυτοκίνητα που θα σου ξεχειλώσουν τα χαμόγελα, επειδή θα σου μάθουν να στρίβεις;Και άντε, για το Πούντο το δέχομαι...ιταλικό γαρ, με καλά λόγια από όλους (πάντως, λιγότερο σε σχέση με το Ρενώ, όπως αναφέρεται συχνά) αλλά για το Κόρσα;
Το απλό (όχι sporting) punto δε νομίζω να είναι για πολλά-πολλά,αλλά σίγουρα πιο ευχάριστο από το corsa.Σίγουρα επίσης πιο 'στριφτερό' απ' όλα είναι το clio.
Καλύτερα θα τα πει ο onyx!,αν μπορέσει να απαντήσει,ο οποίος είχε απογοητευτεί σφόδρα από την αίσθηση του corsa,που του θύμιζε ψυγείο,πλυντήριο ή παρόμοια ηλεκτρική συσκευή.
Συμπέρασμα:Αν δεν έχεις πρόβλημα με τους μικρούς χώρους του clio (και με τη θέση οδήγησης),προχώρα!
Ένα test-drive πάντως ίσως να σου έλυνε κάποιες απορίες...
-
Ανάμεσα στα δύο η άποψή μου και εμένα είναι το Clio, αλλά καλό θα ήταν να κάνεις test drive στο Colt που έχει καλή τιμή και αξιοπιστία, 7 χρόνια εγγύηση!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Προς onyx: Απάντησα παραπάνω γιατί απέρριψα τα 206
Εδώ θα προσβληθώ!!!
Το 206 'γερμανίζει' και το Clio όχι;;; Δε νομίζω... Απλά το 206 μπορεί να πετάξει την ουρά του πιο απότομα απ' όσο θά 'πρεπε...Στο θέμα μας: Κι εγώ μία ψήφο για το Clio 1,4 (εννοείται, αν υπάρχει η δυνατότητα), αλλά:
Έχει ακριβά σέρβις - ανταλλακτικά (σε τρακάρισμα τι γίνεται;;; )
Περιορισμένοι χώροι...Αν σ΄ενδιαφέρουν οι χώροι ξανακοίτα το Punto ή και το Corsa (που το απέριψες βέβαια... )
Ακριβα σερβις???Οχι δα...
Δεν νομιζω οτι τα σερβις της αντιπροσωπειας υπερβαινουν τον μεσο ορο....
Οι τιμες παντως σε καμμια περιπτωση δεν ειναι σαν VW... -
Aνάμεσα στα 2 και εγώ σου προτείνω το Clio 1,4 (100hp) αλλά εάν το διευρύνεις λιγάκι το πράγμα τότε για μένα το 206 είναι σαφώς πιο όμορφο.
Στον κινητήρα υπολείπεται 10hp αλλά μπρος στα κάλη και τις αγωνιστικές καταβολές τι είναι ο «πόνος»...Αν και με τα λεφτά που κοστίζει η ακριβότερη 3θυρη έκδοση του 1,4 λίτρων του Clio, μόλις 11,5 χιλιάρικα, δύσκολα αντιστέκεσαι.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και άντε, για το Πούντο το δέχομαι........αλλά για το Κόρσα;Το απλό (όχι sporting) punto δε νομίζω να είναι για πολλά-πολλά,αλλά σίγουρα πιο ευχάριστο από το corsa.Σίγουρα επίσης πιο 'στριφτερό' απ' όλα είναι το clio.
Καλύτερα θα τα πει ο onyx!,αν μπορέσει να απαντήσει,ο οποίος είχε απογοητευτεί σφόδρα από την αίσθηση του corsa,που του θύμιζε ψυγείο,πλυντήριο ή παρόμοια ηλεκτρική συσκευή.Μάλλον βγαίνουμε εκτός θέματος...
Το Corsa χωρίς να το δω ή να το οδηγήσω, από τα τεστ των 4Τ και αλλού το είχα προτείνει στην αδελφή μου αντί του 206. Όταν όμως το είδαμε μαζί εκτός του ότι μύριζε άσκημα (όλες οι αισθήσεις παίζουν ρόλο!), μια κακή πλαστικίλα, είχε 1-2 μικρά εργονομικά λαθάκια που με εκνευρίσανε (πχ όταν ρίξεις τα καθίσματα εξέχει στη μέση του χώρου αποσκευών ο μεντεσές ανάμεσα στα καθίσματα...). Είχα οδηγήσει και το προηγούμενο μια φορά, περιστασιακά σαν ο ξεμέθυστος της παρέας (ήμαστε 5 ή 6 ενήλικες μέσα) και μου είχε κάνει μέτρια εντύπωση σε αίσθηση αν και είχε γκάζι έστω και με άβολο πεντάλ. Οι απόψεις μου που είχα επεκταμένα αναφέρει παλιότερα προέκυψαν με το νέο μοντέλο, νοικιάρικο με μόνο 2500χλμ (μύριζε καινουργίλα αλλά καλή!) που είχα για μια εβδομάδα. Καλή κατασκευή, σοβαρό εσωτερικό (μου άρεσε, μουντό για πολλούς φαντάζομαι) ικανή ροπή και ισχύς, αποτελεσματικά ως τρομακτικά (on-off) φρένα αλλά καμία αίσθηση από κανένα χειριστήριο, θα μπορούσα να το οδηγούσα με τηλεχειρισμό το ίδιο θα ήταν. Και δεν χωράει μεγάλη βαλίτσα στο πορτ μπαγκάζ (αλλά μπορεί να ισχύει για όλα της κατηγορίας, δεν το ξέρω).
Αντίθετα το Punto του charmak66 είχε πολύ καλύτερη αίσθηση και στήσιμο, πολύ ευχάριστα γρήγορο τιμόνι, γρηγορότερη απόκριση στο γκάζι και γκάζια ψηλά αν και υστερούσε σε ροπή χαμηλά (αυτό με τα 95 άλογα)... Βέβαια οι συγκρίσεις σε αίσθηση γίνονται σε σχέση με αυτοκίνητα παλιότερα ως πολύ παλιά 8βάλβιδα με ροπές χαμηλά, χωρίς υποβοηθούμενα τιμόνια, με καρμπυρατέρ και μηχανικό γκάζι.... Δεν λέω ότι τα παλιά ήταν πιο καλά αλλά μήπως πολλοί από αυτούς που οδηγάνε ή αγοράζουν (ή απλά δοκιμάζουν και εννοώ και δοκιμαστές δημοσιογράφους) τα νέα αυτοκίνητα πρέπει να θυμηθούν την αίσθηση που δεχόσουνα από τα χειριστήρια των παλιότερων αυτοκινήτων? -
Για να καταθέσω κι εγώ την ταπεινή μου γνώμη….η οποία ίσως προκύψει κάπως μακροσκελής για να καλυφθώ:
Σε ότι αφορά το Punto, κοιτάζω το 80 Active ή Dynamique. Το 95άρι μου φαίνεται υπερβολικό για καθημερινό αυτοκίνητο που δεν φτιάχτηκε με κύριο γνώμονα την οδηγική ευχαρίστηση, κυρίως δε αφού προορίζεται βασικά για αστική χρήση. Για το Sporting είναι μια χαρά. Βέβαια δεν φεύγει ψηλά από τιμή. Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι το Punto είναι μακράν δεύτερη λύση με βασικά ατού του την χαμηλή τιμή του και την καλή χρηματοδότηση (σε άτοκο που ενδιαφέρομαι).
Σε ότι αφορά το Clio. Η φθηνή έκδοση (Authentique) του 1,4 είναι στα 11.700 και η ακριβή (Dynamique) στα 13.410 – μιλάμε πάντα για 5θ. Το 1.2 16V στα 10.950 μόνο σε φθηνή. Οι διαφορές Auth - Dynam: Πλευρικοί αερόσακοι, ημιμπάκετ (δεν τρελαίνομαι για τέτοια καλούδια αλλά του φθηνού παραείναι επίπεδα), διαιρούμενο 1-2/3, οθόνη ενδείξεων στην κονσόλα. Αναφέρω τα πιο σημαντικά γιατί τα άλλα (Βλ προβολάκια) μπαίνουν εκ των υστέρων. Η χρηματική διαφορά μεταξύ 1.2 16V και 1.4 σε Auth είναι μικρή οπότε μάλλον είναι μονόδρομος το 1.4 . Για το Dynam όμως δεν είναι μεγάλη….;
Άσχετο 1 : Τα Clio συνεχίζουν να έχουν πλαστικά εμπρός φτερά
Άσχετο 2 : Νομίζω ότι τα Clio κρατούν καλή τιμή μεταπώλησης για γαλλικά. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.Σχετικά με άλλα αυτοκίνητα που προτάθηκαν:
206: Με «μπριζόσατε» και περνώντας από μια Peugeot μπήκα να το δω – να το ξαναδώ δηλ για ν-οστή φορά. Αχ…ξαναθυμήθηκα τα νιάτα μου… (το πρώτο μου «πραγματικό» αμάξι ήταν ένα 106 XR 1,4… ). Εντυπώσεις: Μέτρια πλαστικά και μέτρια ποιότητα κατασκευής – έτσι φαίνεται τουλάχιστον. Ίσως να είμαι συνηθισμένος και από το Golf και μου φάνηκαν πολύ κατώτερα των προσδοκιών μου. Επιπρόσθετα παράλογα ακριβό για τα χρονάκια του (μιλάω για το 90Hp). Ωστόσο παραμένει κουκλάκι το άτιμο και σε αυτό ποντάρουν. Πολύ όμορφο το 3θυρο XS (και με κοντό κιβώτιο…!!!ειδικά σε 1.6!!!!) αλλά σε 5θύρες μόνο σε Color Line και XT.
Άσχετο 1: Ο πωλητής μου είπε για τον 1360cc 8V, μεγάλο service κάθε 20.000 χλμ Εγώ γιατί στο 106άκι είχα κάθε 10.000χλμ; Άλλαξαν μέταλλά στον κινητήρα ή εξελίχθηκαν τοοοοσο πολύ τα λάδια σε 5 χρόνια. Ξύλο που θέλουν…..Jazz και Colt: Επιφυλάσσομαι για περαιτέρω αλλά…..Sarakakis Group + Atos Design =
Corsa: Έχω οδηγήσει το προηγούμενο 1000άρι και το νυν (προ face lift πλην…) 1.2. Ποιοτικό αλλά «αναίσθητο» με πολύ μέτριο κιβώτιο. Τιμόνι δεν με ενθουσίασε, ούτε με χάλασε. Γενικά μετά το Golf δεν πολυθέλω να πάω ξανά σε γερμανικό.
Προς markvag: “Απλά το 206 μπορεί να πετάξει την ουρά του πιο απότομα απ' όσο θά 'πρεπε...”
Συνάδει κάτι τέτοιο με οδική συμπεριφορά Peugeot; Οι 4Τ στην πρώτη επαφή θυμάμαι μιλούσαν για συμβιβασμό της γαλλικής σχολής. Νομίζω το Clio πιο πιστό στις πατροπαράδοτες γαλλικές αξίες.
Όσο για τα ακριβά service, μετά τα service της VW, όλα φαίνονται φθηνότερα. Άλλωστε πιάνει κάτι ψιλά και το χέρι μου – μηχανολόγος γαρ.Προς elteo: «Στον κινητήρα υπολείπεται 10hp αλλά μπρος στα κάλλη και τις αγωνιστικές καταβολές τι είναι ο «πόνος»…
Σε αυτό τον τομέα το marketing του Peugeot δουλεύει πολύ καλά. Αλλά και το Clio έχει πολύ σημαντική αγωνιστική παρουσία σε χώμα και άσφαλτο, και σε πιο προσγειωμένες από την WRC εκδόσεις.Σορρυ για το πολυυυυ μεγάλο post.
Φιλικά Χάρης
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
...Πλευρικοί αερόσακοι, ημιμπάκετ (δεν τρελαίνομαι για τέτοια καλούδια αλλά του φθηνού παραείναι επίπεδα)...Τα ημιμπάκετ του Κλιώ είναι μακράν το καλύτερο κάθισμα που έχω κάτσει...Εμπειρία από πραγματικό μπάκετ δεν έχω. Βέβαια, μπορείς να κατηγορείς το κάθισμα που ακόμα και η βόλτα στο σουπερμάρκετ γίνεται με παιχνίδι υποστροφής - υπερστροφής... (Νίκο, τα αυγά ήταν συσκευασμένα για ομελέτα;;; ) Όσο για τους πλευρικούς αερόσακους...δεν ξέρω ρε παιδιά, μια φορά να χρειαστούν, έχουν κάνει απόσβεση επί ένα εκατομμύριο...
Το 206 1.6 έχει κοντό κιβώτιο; Έχω την εντύπωση ότι η διαφοροποίηση μακρύ-κοντό βρίσκεται μόνο στα 1.4 16V.
Και κάτι τελευταίο: Τα μεγάλα ποστ αν είναι γενικώς ευκολοδιάβαστα (π.χ. παράγραφοι, σωστά κενά, κλπ.) είναι πολύ ευχάριστα. Getting the point in one shot! Οπότε από μένα τουλάχιστον μη ζητάς συγγνώμη, γράφεις πολύ καλά, όπως και μερικοί ακόμα!
-
Προς το φίλτατο που αναζητά αυτοκίνητο:
Φίλε μου το αυτοκίνητο θα το πάρεις μόνος σου ή με ευγενική χορηγία του πατέρα;
Τα έξοδα ενός αυτοκινήτου ξέρεις περίπου πόσο είναι; Θα τα δίνεις εσύ τα χρήματα για τη συντήρηση ή άλλος οπότε κλάιν...
Αν είναι να το συντηρείς εσύ ξανασκέψου το καλά.
Υπολόγισε πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις περίπου και βγάλτα.
Α, και η σειρά ακρίβειας αν θυμάμαι καλά ήταν κόρσα,πόλο,κλιό.....με το πούντο να είναι λίγο πριν το τέλος πακέτο με το 206 ή κάτι τέτιο. Στο αυτοτρίτη ήτανε... -
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
Προς το φίλτατο που αναζητά αυτοκίνητο:
Φίλε μου το αυτοκίνητο θα το πάρεις μόνος σου ή με ευγενική χορηγία του πατέρα;
Τα έξοδα ενός αυτοκινήτου ξέρεις περίπου πόσο είναι; Θα τα δίνεις εσύ τα χρήματα για τη συντήρηση ή άλλος οπότε κλάιν...
Αν είναι να το συντηρείς εσύ ξανασκέψου το καλά.
Υπολόγισε πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις περίπου και βγάλτα.
Α, και η σειρά ακρίβειας αν θυμάμαι καλά ήταν κόρσα,πόλο,κλιό.....με το πούντο να είναι λίγο πριν το τέλος πακέτο με το 206 ή κάτι τέτιο. Στο αυτοτρίτη ήτανε...Το αυτοκίνητο θα είναι της οικογένειας, όσο θα μένω στο πατρικό θα το χρησιμοποιώ. Χρηματοδότης ο πατέρας αλλά σαν πιο γνώστης θα του προτείνω κάποια(όπως έγινε και με τα άλλα της οικογένειας). κάποια στιγμή μελλοντικά ίσως να περιέλθει και σε μένα - με την απόλυτη έννοια του όρου.
Την ταξινόμηση του Auto-Τρίτη δεν την λαμβάνω σοβαρά υπ'όψιν. Πιστεύω ότι αβαντάρει τα made in germany προιόντα. -
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Προς markvag: “Απλά το 206 μπορεί να πετάξει την ουρά του πιο απότομα απ' όσο θά 'πρεπε...”
Συνάδει κάτι τέτοιο με οδική συμπεριφορά Peugeot; Οι 4Τ στην πρώτη επαφή θυμάμαι μιλούσαν για συμβιβασμό της γαλλικής σχολής. Νομίζω το Clio πιο πιστό στις πατροπαράδοτες γαλλικές αξίες.
Όσο για τα ακριβά service, μετά τα service της VW, όλα φαίνονται φθηνότερα. Άλλωστε πιάνει κάτι ψιλά και το χέρι μου – μηχανολόγος γαρ.Δεν ξέρω αν συνάδει με την οδική συμπεριφορά της Peugeot, αλλά συμβαίνει... Εντάξει, δεν είναι και κάτι τραγικό, αλλά αν το αυτοκίνητο οδηγείται από κάποιον που δεν το περιμένει, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι και δυσάρεστα...
Να θυμίσω ότι το 206, μαζί με το Picasso είναι τα τελευταία αυτοκίνητα με την κλασσική Γαλλική πίσω ανάρτηση (υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης), με ότι (καλό ή κακό) αυτό μπορεί να σημαίνει, ενώ το Clio έχει τον 'Γερμανικό' ημιάκαμπτο (αλλά πολύ καλά ρυθμισμένο... ) επίσης με ότι καλό ή κακό μπορεί να σημαίνει αυτό...
Το 206 1.6 έχει κοντό κιβώτιο; Έχω την εντύπωση ότι η διαφοροποίηση μακρύ-κοντό βρίσκεται μόνο στα 1.4 16V.
Αν το άλλαξαν μετά το face-lift δεν το γνωρίζω, αλλά το δικό μου 1,6 έχει σχετικά μακρύ κιβώτιο...
@ClioV6:
Για τα ακριβά σέρβις μεταφέρω άποψη φίλου με Clio 1,4 (όχι, δεν είναι ο funkyreverend ) -
εχω το κορσα το 1000αρι εδω και 2 μηνες, το οποιο αγοραστηκε μεταχειρισμενο με 30.000κμ(2003 μοντελο)
το αυτοκινητο μπορει να ψιλοσερνεται (αν πας σε 1200αρι η καλυτερα και σε 1400 θα εισαι οκ) αλλα δεν κανει ουτε τσικ μεσα (κανενας τριγμος). Με ξενιζει το κιβωτιο του, που οταν ειναι κρυο μου θυμιζει λιγο το λαντα μας, αλλα μολις ζεσταθει ολα εινια μια χαρα..
εχει σχετικα φθηνα σερβις, ειναι οικονομικοτατο-δεν νομιζω οτι το 1200αρι δεν θα ειναι- και μου αρεσει και το απλο design...
επισης νομιζω πτι το κορσα ειναι μια πολυ εντιμη επιλογη για τα λεφτα και τον εξοπλισμο του
αυτα σαν προσωπικη αποψη για το κορσακι... παντως μεταξυ κλιο και πουντο, προτιμω το κλιο... οδηγησα το πουντο και μου φανηκε πολυ ασχημο το τιμονι του και γενικα περιεργη η θεση οδηγησης (προσωπικη αποψη)..
το κλιο δεν το εχω οδηγησει αλλα μου αρεσει περισσοτερο απο το πουντο τουλαχιστον εμφανησιακα.
ελπιζω να βοήθησα... (αλήθεια το C2 το εχεις σκεφθει;)
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Jazz και Colt: Επιφυλάσσομαι για περαιτέρω αλλά…..Sarakakis Group + Atos Design =
¨Ολα καλά στο post σου αλλά εδώ μας τα χάλασες!
Ε δε μοιάζει και με Atos...ούτε σε σχεδίαση ούτε φυσικά και σε διαστάσεις
Όταν με το καλό στο πάρω (το Colt) θα σε πάω βόλτα να μου πεις εντυπώσειςΦιλικά ,
Γιώργος -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ðñïò markvag: “ÁðëÜ ôï 206 ìðïñåß íá ðåôÜîåé ôçí ïõñÜ ôïõ ðéï áðüôïìá áð' üóï èÜ 'ðñåðå...”
ÓõíÜäåé êÜôé ôÝôïéï ìå ïäéêÞ óõìðåñéöïñÜ Peugeot; Ïé 4Ô óôçí ðñþôç åðáöÞ èõìÜìáé ìéëïýóáí ãéá óõìâéâáóìü ôçò ãáëëéêÞò ó÷ïëÞò. Íïìßæù ôï Clio ðéï ðéóôü óôéò ðáôñïðáñÜäïôåò ãáëëéêÝò áîßåò.
¼óï ãéá ôá áêñéâÜ service, ìåôÜ ôá service ôçò VW, üëá öáßíïíôáé öèçíüôåñá. ¶ëëùóôå ðéÜíåé êÜôé øéëÜ êáé ôï ÷Ýñé ìïõ – ìç÷áíïëüãïò ãáñ.Äåí îÝñù áí óõíÜäåé ìå ôçí ïäéêÞ óõìðåñéöïñÜ ôçò Peugeot, áëëÜ óõìâáßíåé... ÅíôÜîåé, äåí åßíáé êáé êÜôé ôñáãéêü, áëëÜ áí ôï áõôïêßíçôï ïäçãåßôáé áðü êÜðïéïí ðïõ äåí ôï ðåñéìÝíåé, ôá áðïôåëÝóìáôá ìðïñåß íá åßíáé êáé äõóÜñåóôá...
Ôï 206 1.6 Ý÷åé êïíôü êéâþôéï; ¸÷ù ôçí åíôýðùóç üôé ç äéáöïñïðïßçóç ìáêñý-êïíôü âñßóêåôáé ìüíï óôá 1.4 16V.
Áí ôï Üëëáîáí ìåôÜ ôï face-lift äåí ôï ãíùñßæù, áëëÜ ôï äéêü ìïõ 1,6 Ý÷åé ó÷åôéêÜ ìáêñý êéâþôéï...
@ClioV6:
Ãéá ôá áêñéâÜ óÝñâéò ìåôáöÝñù Üðïøç ößëïõ ìå Clio 1,4 (ü÷é, äåí åßíáé ï funkyreverend )Máêñõ åßíáé áêüìá ÌÜñêï ôï 1,4 16V xsåßíáé êïíôü..
@Clio V6 ôá ßäéá Ý÷ù áêïýóåé êáé åãþ áðï éäéïêôÞôç Clio 1,2 (ìÜëéóôá Ýíáò ðñïöõëáêôÞñáò ôïõ êüóôéóå ðïëýõõõ)
-
..........................................
ìáæåìÝíåò 3ç-4ç êáé ìáêñõÜ 5ç.Ïýôå ðáñáããåëßá íá ôï åß÷á
êÜíåé ,âïëéêü óôçí ðüëç ìå ëßãåò áëëáãÝò êëåßíåé ôñýðåò
êáé ï êéíçôÞñáò ,**åðáñ÷éáêü ìÝíåéò óå 3ç-4ç êáé óïõ
ðáßñíïõí ôï äßðëùìá Þäç áðï ôçí åßóïäï ôçò óôñïöÞò
óôçí Ýîïäï âëÝðåéò áõôüöùñï.**ÔáîéäÜêé ìå 5ç ìå õóç÷ßá
êáé ìéêñÞ êáôáíÜëùóç .
ÁíÜñôçóç óöéêôÞ üôé ðñÝðåé ãéá ôáîéäÜêéá óôçí ðåñéï÷Þ
ôùí 120 êáé âÜëå ,êáèþò êáé ãéá áèëïðáéäßåò óå åðáñ÷éáêü
÷ùñßò íá êïõñÜæåé.
ÓõìðåñéöïñÜ óôïí äñüìï ...Ç ôçí åñùôÝõåóáé ìå ðÜèïò Þ
ôçí ìéóåßò Åãþ Ýðáèá ôï ðñþôï.
Ïôáí ðëçóéÜæåéò ôï üñéï ãßíåôáé áðüôïìï êáé èÝëåé íá
ìåßíåéò óôï ãêÜæé êáé áíÜðïäï ãéá íá áðïöýãåéò ôá
÷åéñüôåñá..áëëÜ üôáí øÞíåóáé ôï ðñïêáëåßò íá ôá êÜíåé.
Åôóé áíÜëïãá ìå ôï êüøéìï ôïõ ôéìïíéïý êáé ôï ãêÜæé
Ý÷ïõìå îåêïëëÞìáôá ïõñÜò óå üðïéï óçìåßï ôçò óôñïöÞò
èÝëïõìå áëëÜ ü÷é óå üëç ôçí óôñïöÞ -äåí åßíáé êáé
ðéóùêïýíá - êáé ôåëåéþíåéò ìéá äéáäñïìÞ ìå ôï ÷áìüãåëï
áõôü ôï ÷áæü .Ãåíéêüôåñá èõìßæåé ëßãï êáñô üôáí ôï ðéÝæåéò .
Áõôü ðïõ êÜíåé ôï ´206 íá áíÝâåé ðéï øçëÜ óôçí åêôßìçóç
ìïõ åßíáé üôé ôá êÜíåé üëá áõôÜ ÷ùñßò íá áðáéôÞóåé Ýíá
êÜñï ëåöôÜ.
............................................................................
Ãéá ôï: ÓõíÜäåé êÜôé ôÝôïéï ìå ïäéêÞ óõìðåñéöïñÜ Peugeot; Ïé 4Ô óôçí ðñþôç åðáöÞ èõìÜìáé ìéëïýóáí ãéá óõìâéâáóìü ôçò ãáëëéêÞò ó÷ïëÞò. Íïìßæù ôï Clio ðéï ðéóôü óôéò ðáôñïðáñÜäïôåò ãáëëéêÝò áîßåòÔá õðüëïéðá åäþ >>>>
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... sc&start=0http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 297#151297
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 944#188944Óõãíþìç ãéá ôï of topic ìðïñåß íá åßíáé ðéï ìáëèáêï áðï Ýíá ñáëëõ Þ áðï ôï 205 áëëÜ Ýôóé äåí Þôáí üëá ôá ãáëëéêÜ !!??????
τι προτείνετε μεταξύ των 2;