-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
αστεία επίσης είναι η συμπεριφορά των περισσοτέρων εδώ που με το που αναφέρει κανείς βελτίωση μετρημένη! στο αμάξι του, με αποδεικτικά στοιχεία παρακαλώ, καταβάλλονται να τον κατασπαράξουν...
Λυπάμαι... Καλή τύχη για τρίτη και τελευταία φορά...
Αυτο το χω προσεξει και γω και δε μ' αρεσει καθολου...
Η βελτιωση ειναι μερος της αυτοκινησης απο τοτε που ανακαλυφθηκε ο τροχος... -
Διαβάζω κάπως σποραδικά το forum τελευταία λόγω ελάχιστου ελεύθερου χρόνου (πλέον), οπότε παρακαλώ πολύ επιτρέψτε μου να γράψω τη δική μου άποψη για το θέμα των φίλτρων από την πλευρά ενός 'απλού' χρήστη ο οποίος κρίνει από το αποτέλεσμα.
Καταρχάς η αύξηση από τα 272ps στα 279ps είναι ~3%, ποσοστό που δεν μπορεί να πει κάποιος ότι είναι ανάξιο λόγου (αλλά ούτε και κάτι τρομερό από την άλλη). Σα να παίρνει κάποιος 3 άλογα σε ένα μοτέρ με 100 άλογα. Δεν τα λες και λίγα... (τόσο σου 'τρώει' στην καλύτερη περίπτωση το A/C και το βγάζεις για να κάνεις προσπεράσεις πιο γρήγορα!)
Και φυσικά όλα αυτά σε ένα αμάξι με εργοστασιακές ρυθμίσεις στον εγκέφαλο της μηχανής.Αν ο vell φορούσε πρόγραμμα για αύξηση της ιπποδύναμης, το ποσοστό θα αυξανόταν κι άλλο (τουλάχιστον αυτό εγώ υποθέτω) αφού η ανάγκη για περισσότερο αέρα έχει μεγαλώσει και το εργοστασιακό φιλτροκούτι δεν είναι αρκετό για να 'μαζέψει' την ποσότητα που χρειάζεται.
Έχω κάνει logs από το δικό μου αμάξι για την απόδειξη των παραπάνω σε όλες τις φάσεις (χωρίς πρόγραμμα και χωρίς ελεύθερο φίλτρο, χωρίς πρόγραμμα+φίλτρο, πρόγραμμα+φίλτρο, πρόγραμμα+εισαγωγή), οπότε κατά την άποψή μου το αποτέλεσμα διαψεύδει την θεωρία.
Δεν τα έχω μπροστά μου αυτή τη στιγμή αλλά θυμάμαι τα εξής (μέτρηση στον ΜΑΦ):- όλα εργοστασιακά => 145gr/sec
- τοποθέτηση ελεύθερου φίλτρου => 155gr/sec
- εγκατάσταση προγράμματος με ελεύθερο φίλτρο => 165gr/sec
- πρόγραμμα+εισαγωγή=> 187gr/sec
Δυστυχώς όμως δεν έχω κάνει δυναμομετρήσεις για να ξέρω πόσα άλογα είναι η διαφορά στις μετρήσεις του MAF ούτε ότι ΣΙΓΟΥΡΑ το αμάξι μου έγινε δυνατότερο αναλογικά με την αύξηση των γραμμαρίων (κανείς δεν μπορεί να πει όμως ότι δεν αυξήθηκε η τελική παραγόμενη ισχύς του κινητήρα)
Άρα το ελεύθερο φίλτρο φέρνει κάποιο αποτέλεσμα.
Χρηματο-οικονομικά τώρα, λαμβάνοντας υπόψη το κόστος αγοράς του (περίπου 80€), μιλάμε ότι πχ ο vell πήρε 7 άλογα, δηλαδή κόστος 11,4€/άλογο.
Τώρα...είναι αυτή η τιμή μεγάλη η μικρή?
Συγκριτικά: βάζοντας 'πρόγραμμα' αξίας 600 με 800€ σου δίνει 60 άλογα*, τότε μιλαμε για κόστος (τουλάχιστον) 10€/ίππο ή 13,3€/ίππο.
Αν λάβουμε υπόψη ότι κερδίζεις και το κόστος αντικατάστασης του φίλτρου γιατί το πλένεις και το επανατοποθετείς, σίγουρα αξίζει η αγορά+τοποθέτησή του.- στην πράξη όμως οι εργοστασιακοί κινητήρες αποδίδουν περισσότερο από τις ανακοινωμένες τιμές, με αποτέλεσμα στην πράξη να μην κερδίζει κάποιος τη διαφορά που ανακοινώνει η Χ βελτιωτική εταιρία αλλά λίγο μικρότερη.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Διαβάζω κάπως σποραδικά το forum τελευταία λόγω ελάχιστου ελεύθερου χρόνου (πλέον), οπότε παρακαλώ πολύ επιτρέψτε μου να γράψω τη δική μου άποψη για το θέμα των φίλτρων από την πλευρά ενός 'απλού' χρήστη ο οποίος κρίνει από το αποτέλεσμα.Καταρχάς η αύξηση από τα 272ps στα 279ps είναι ~3%, ποσοστό που δεν μπορεί να πει κάποιος ότι είναι ανάξιο λόγου (αλλά ούτε και κάτι τρομερό από την άλλη). Σα να παίρνει κάποιος 3 άλογα σε ένα μοτέρ με 100 άλογα. Δεν τα λες και λίγα... (τόσο σου 'τρώει' στην καλύτερη περίπτωση το A/C και το βγάζεις για να κάνεις προσπεράσεις πιο γρήγορα!)
Και φυσικά όλα αυτά σε ένα αμάξι με εργοστασιακές ρυθμίσεις στον εγκέφαλο της μηχανής.Αν ο vell φορούσε πρόγραμμα για αύξηση της ιπποδύναμης, το ποσοστό θα αυξανόταν κι άλλο (τουλάχιστον αυτό εγώ υποθέτω) αφού η ανάγκη για περισσότερο αέρα έχει μεγαλώσει και το εργοστασιακό φιλτροκούτι δεν είναι αρκετό για να 'μαζέψει' την ποσότητα που χρειάζεται.
Έχω κάνει logs από το δικό μου αμάξι για την απόδειξη των παραπάνω σε όλες τις φάσεις (χωρίς πρόγραμμα και χωρίς ελεύθερο φίλτρο, χωρίς πρόγραμμα+φίλτρο, πρόγραμμα+φίλτρο, πρόγραμμα+εισαγωγή), οπότε κατά την άποψή μου το αποτέλεσμα διαψεύδει την θεωρία.
Δεν τα έχω μπροστά μου αυτή τη στιγμή αλλά θυμάμαι τα εξής (μέτρηση στον ΜΑΦ):- όλα εργοστασιακά => 145gr/sec
- τοποθέτηση ελεύθερου φίλτρου => 155gr/sec
- εγκατάσταση προγράμματος με ελεύθερο φίλτρο => 165gr/sec
- πρόγραμμα+εισαγωγή=> 187gr/sec
Δυστυχώς όμως δεν έχω κάνει δυναμομετρήσεις για να ξέρω πόσα άλογα είναι η διαφορά στις μετρήσεις του MAF ούτε ότι ΣΙΓΟΥΡΑ το αμάξι μου έγινε δυνατότερο αναλογικά με την αύξηση των γραμμαρίων (κανείς δεν μπορεί να πει όμως ότι δεν αυξήθηκε η τελική παραγόμενη ισχύς του κινητήρα)
Άρα το ελεύθερο φίλτρο φέρνει κάποιο αποτέλεσμα.
Χρηματο-οικονομικά τώρα, λαμβάνοντας υπόψη το κόστος αγοράς του (περίπου 80€), μιλάμε ότι πχ ο vell πήρε 7 άλογα, δηλαδή κόστος 11,4€/άλογο.
Τώρα...είναι αυτή η τιμή μεγάλη η μικρή?
Συγκριτικά: βάζοντας 'πρόγραμμα' αξίας 600 με 800€ σου δίνει 60 άλογα*, τότε μιλαμε για κόστος (τουλάχιστον) 10€/ίππο ή 13,3€/ίππο.
Αν λάβουμε υπόψη ότι κερδίζεις και το κόστος αντικατάστασης του φίλτρου γιατί το πλένεις και το επανατοποθετείς, σίγουρα αξίζει η αγορά+τοποθέτησή του.- στην πράξη όμως οι εργοστασιακοί κινητήρες αποδίδουν περισσότερο από τις ανακοινωμένες τιμές, με αποτέλεσμα στην πράξη να μην κερδίζει κάποιος τη διαφορά που ανακοινώνει η Χ βελτιωτική εταιρία αλλά λίγο μικρότερη.
...όπως έχω πει στο παρελθόν, οι μετρήσεις μου έγιναν με σταθερό αυτοκίνητο, με ανεμιστήρα... άρα στον δρόμο τα πράγματα από 3% έυκολα φτάνουν στο 5% που με πληροφόρησαν από τας Γερμανίας... Επίσης, όσον αφορά στο θέμα κόστους τα καλά προγράματα είναι σαφώς ακριβότερα από 800ευρώ, κοντύτερα στα 1250% ευρώ θα έλεγα...
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Το αρχικό σχέδιο του Scirocco πήγαινε για Audi TT Shooting Break (ναι, η VAG κάνει τράμπες ΚΑΙ στα σχέδια ). Θα πρέπει λοιπόν να αποκατασταθεί η ιστορική αναγκαιότητα: Χώστε τον 2,5 Turbo και ένα Haldex - και πού'σαι. παιδί: βάλε και ένα εσωτερικό πιο περιποιημένο, όχι αυτα που σερβίρεις στους τυχάρπαστους...ξέρεις εσύτι μου θύμισες τώρα φίλε! ...έχω ακόμη στο συρτάρι μου το περιοδικό που πρωτό-παρουσιάζει το shooting brake της Audi και μάλιστα με πολύ καλό φωοτγραφικό υλικό! ήταν να γίνει άλλο ένα Audi αλλά, όπως και στο παρελθόν της ίδιας εταιρίας, αρπάχτηκε μέσα από τον όμιλο αφού ταίριαζε περισσότερο λόγο marketing στην VW... Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι ακόμη και τώρα, οι standard ζάντες του είναι κατασκευασμένες από την ATS η οποία εδώ και χρόνια έχει συνάψει εμπορική συμφωνία με την Quattro Gmbh, και εκ μέρους την οποίας κατασκευάζει όλες τις exclusive εξοπλισμού ζάντες για τα Audi S και RS... Επίσης όλη η πίσω ανάρτηση προέρχεται από το προηγούμενης γενιάς Α6 και πέρασε στο τωρινό Passat...
-
Μαλλον μπερδεύετε το Audi Shooting Brake με το iRoc.
Το πρώτο (2005) ήταν και παρέμεινε προπομπός του 2ου ΤΤ (2006). -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Μαλλον μπερδεύετε το Audi Shooting Brake με το iRoc.
Το πρώτο (2005) ήταν και παρέμεινε προπομπός του 2ου ΤΤ (2006).+1
-
Γι'αυτό άλλωστε και μοιάζουν τόσο πολύ ενώ δεν έχει καμία σχέση με το Scirocco.
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Μαλλον μπερδεύετε το Audi Shooting Brake με το iRoc.
Το πρώτο (2005) ήταν και παρέμεινε προπομπός του 2ου ΤΤ (2006).όχι, είναι στο ίδιο case study, απλά πέρασαν αυτό που ήθελαν τελικά, δηλαδή δεν έκανα shooting brake Audi αλλά Volkswagen... Βέβαια το εσωτερικό του Audi είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το δεύτερο TT...
από μέσα το γνωρίζω... συμμαθητής αγαπητός εξ Γερμανίας. Νομίζω το έχω αναφέρει ξανά κάπου πιο πριν... μέχρι και φωτογραφίες του είχα πριν την παρουσίασή του iRoc το οποίο έγραφε όλο το όνομα κανονικά, δηλαδή scirocco αλλά με bold to iroc....
-
Όλα αυτά για το πάτωμα της Scoda Octavia?
Πρέπει να απομυθοποιήσεις λίγο τα πράγματα. Δεν είναι τόσο ρομαντικά όπως τα βλέπεις. Φιλικά. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Όλα αυτά για το πάτωμα της Scoda Octavia?
Πρέπει να απομυθοποιήσεις λίγο τα πράγματα. Δεν είναι τόσο ρομαντικά όπως τα βλέπεις. Φιλικά.κι εσύ να ρίξεις λίγο τους τόνους σου... πολύ... επιθετικός μας βγήκες τελευταία... Το πάτωμα δεν ανήκει σε κάποιο μοντέλο για να αναφέρεται κάποιος κομπλεξικά, μοιράζεται ως χρηστικό από πολλά μοντέλα, πράγμα το οποίο κάνουν όλοι οι κατασκευαστές πια, και μάλλιστα το κάνουν με επιτυχημένα αποτελέσματα αρκετές φορές...
καθόλου φιλικά... Απλά και ειλικρινά...
-
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _26_08.jpg
και για να θυμόμαστε πως γεννήθηκε η ιδέα, όσο και εμπορική αν κατέληξε... μάλλιστα, τώρα που το βλέπω, μου αρέσει το καπό με τις ελεύθερες εκροές αέρα του κινητήρα... αν μπορούσα θα το έβαζα αλλά που τα λεφτά και που να το βρω?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9d/Volkswagen_Scirocco_GT24_racecar_fr_2008_26_08.jpgκαι για να θυμόμαστε πως γεννήθηκε η ιδέα, όσο και εμπορική αν κατέληξε... μάλλιστα, τώρα που το βλέπω, μου αρέσει το καπό με τις ελεύθερες εκροές αέρα του κινητήρα... αν μπορούσα θα το έβαζα αλλά που τα λεφτά και που να το βρω?
To εχεις ακομα;Δεν το εδωσες;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
και για να θυμόμαστε πως γεννήθηκε η ιδέα, όσο και εμπορική αν κατέληξε... μάλλιστα, τώρα που το βλέπω, μου αρέσει το καπό με τις ελεύθερες εκροές αέρα του κινητήρα... αν μπορούσα θα το έβαζα αλλά που τα λεφτά και που να το βρω?
To εχεις ακομα;Δεν το εδωσες;
ναι, bill, λες και ζούμε σε άλλη χώρα, που και σε ποιόν να το δώσω? δύο άνθρωποι προσφέρθηκαν και ο ένας καν δεν είχε τα λεφτά ενώ ο άλλος το ζητούσε σε τιμή που δεν θεώρησα ότι έχω αποσβέσει ακόμη... υπάρχουν και άλλα στην αγορά εξάλλου και οι περισσότεροι υπόλοιποι έχουν ανάγκη την πώληση οπότε και είναι πιο πρόθυμοι να το δώσουν...
Επίσης υπάρχουν και προσωπικοί / οικογενειακοί λόγοι που ακόμη με κρατάνε σε αγωνία με το άμεσο μέλλον μου αλλά προετοιμάζομαι όσο καλύτερα μπορώ...
Εξάλλου, ως moderator, θα έβλεπες ότι έκλεισε το θέμα πώλησής του...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
κι εσύ να ρίξεις λίγο τους τόνους σου... πολύ... επιθετικός μας βγήκες τελευταία... Το πάτωμα δεν ανήκει σε κάποιο μοντέλο για να αναφέρεται κάποιος κομπλεξικά, μοιράζεται ως χρηστικό από πολλά μοντέλα, πράγμα το οποίο κάνουν όλοι οι κατασκευαστές πια, και μάλλιστα το κάνουν με επιτυχημένα αποτελέσματα αρκετές φορές...καθόλου φιλικά... Απλά και ειλικρινά...
Έχεις δίκιο για τον τόνο, αλλά μαρτυρώ ότι θέλω να σε τσιγκλίσω και να σε πειράξω λίγο
Το πάτωμα PQ35 μπορεί να μην ανήκει σε κάποιο μοντέλο αλλά ανήκει στην mother VW, τι μάρκα είναι το Scirocco είπαμε?
Από την άλλη, άλλο πράγμα να το ευχαριστιέσαι προσωπικώς και πολύ καλά κάνεις, και άλλο πράγμα να εκθειάζεις τους τρόπους που πιστεύεις ότι το έχει κατασκευάσει η mother. Θέλω να πω πως, αυτά τα τόσο ξεχωριστά και ψαγμένα πράγματα που έχεις γράψει πως έχει κάνει στο Scirocco R η mother, απλά δεν ισχύουν, τουλάχιστον όχι στον βαθμό που αφήνεις να εννοηθεί. Αυτό δεν μειώνει το αυτοκίνητο, το οποίο είναι ένα πάρα πολύ καλό και γρήγορο αυτοκίνητο.Μπορεί να είμαστε φίλοι( εγώ σε θεωρώ φίλο) και να τα λέμε που και που αλλά σου έχω ξαναπεί ότι διαφωνώ μαζί σου αυτοκινητιστικά σε πολλά. Ενίοτε αποφεύγω τη συζήτηση περί 4τροχων γιατί ίσως νευριάσεις ή ίσως το πάθω εγώ. Πες απλά ότι ξέκλεψα λίγο χρόνο από τη δουλειά για να πω 5 δικά μου πράγματα.
Φυσικά αν συμφωνούσαμε όλοι σε όλα οι σχέσεις μας θα ήταν βαρετές, όπως η συμβίωση με ένα Golf για Xι χρόνια!!!Ευχαριστήσου το λοιπόν και άσε το ήταν για Audi και προέκυψε φάουβε ή το Scirocco R όπως λέμε McLaren MP4-12C....
Πάντα φιλικά -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
και για να θυμόμαστε πως γεννήθηκε η ιδέα, όσο και εμπορική αν κατέληξε... μάλλιστα, τώρα που το βλέπω, μου αρέσει το καπό με τις ελεύθερες εκροές αέρα του κινητήρα... αν μπορούσα θα το έβαζα αλλά που τα λεφτά και που να το βρω?
To εχεις ακομα;Δεν το εδωσες;
ναι, bill, λες και ζούμε σε άλλη χώρα, που και σε ποιόν να το δώσω? δύο άνθρωποι προσφέρθηκαν και ο ένας καν δεν είχε τα λεφτά ενώ ο άλλος το ζητούσε σε τιμή που δεν θεώρησα ότι έχω αποσβέσει ακόμη... υπάρχουν και άλλα στην αγορά εξάλλου και οι περισσότεροι υπόλοιποι έχουν ανάγκη την πώληση οπότε και είναι πιο πρόθυμοι να το δώσουν...
Επίσης υπάρχουν και προσωπικοί / οικογενειακοί λόγοι που ακόμη με κρατάνε σε αγωνία με το άμεσο μέλλον μου αλλά προετοιμάζομαι όσο καλύτερα μπορώ...
Εξάλλου, ως moderator, θα έβλεπες ότι έκλεισε το θέμα πώλησής του...
Η αγγελια σου ειναι ακομα ανοιχτη viewtopic.php?f=9&t=51185
Το μοντερειτορ που κολλαει; -
δεν την κλειδωσες ακομη;;;
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Μαλλον μπερδεύετε το Audi Shooting Brake με το iRoc.
Το πρώτο (2005) ήταν και παρέμεινε προπομπός του 2ου ΤΤ (2006).όχι, είναι στο ίδιο case study, απλά πέρασαν αυτό που ήθελαν τελικά, δηλαδή δεν έκανα shooting brake Audi αλλά Volkswagen... Βέβαια το εσωτερικό του Audi είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το δεύτερο TT...
από μέσα το γνωρίζω... συμμαθητής αγαπητός εξ Γερμανίας. Νομίζω το έχω αναφέρει ξανά κάπου πιο πριν... μέχρι και φωτογραφίες του είχα πριν την παρουσίασή του iRoc το οποίο έγραφε όλο το όνομα κανονικά, δηλαδή scirocco αλλά με bold to iroc....
Βρε vellerefontis δεν χρειάζεται να έχει κανείς φίλο μέσα για να καταλάβει τι προμήνυε το κάθε πρωτότυπο...
Το Audi Shooting Brake ήταν απο τη μέση και μπροστά ίδιο με το ΤΤmkII... τα πίσω φωτιστικά σώματα ήταν στο γνωστό μοτίβο που έχουν απο την 1η γενιά ΤΤ... το εσωτερικό πέρασε σχεδόν αυτούσιο στο ΤΤ και είχε εξάρχής υιοθετήσει το τυπικό interior design της Audi (και όχι κάποιο universal σχέδιο που θα μπορούσε αργότερα να μπεί με τα σηματάκια της VW)...
Πόσο πιο έκδηλο θα μπορούσε να είναι πως ήταν προπομπός του ΤΤ 2ης γενίας...?
Άλλωστε η Audi έχει ξαναπαίξει με χατσμπακ έκδοση στο αμάξωμα του ΤΤ (mkI αυτη τη φορά) με το Audi Steppenwolf concept πριν καμια 10ριά χρόνια...Και φυσικά το οτι το iRoc ήταν case study του SciRocco και μόνο, δεν ξέρω πόσο πιο προφανές θα μπορούσε να είναι...
-
http://www.themotorreport.com.au/53401/ ... ive-review
-
έχει μάθει κανείς τι θα απογίνει το Scirocco R στο τελευταίο έτος παραγωγής του? εφόσον ο κινητήρας του καταργείτει παίζει να βγεί ένα τελευταίας έκδοσης με άλλο, ισχυρότερο ή απλά θα σταματίσει και αυτό να παράγεται από του χρόνου?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
έχει μάθει κανείς τι θα απογίνει το Scirocco R στο τελευταίο έτος παραγωγής του? εφόσον ο κινητήρας του καταργείτει παίζει να βγεί ένα τελευταίας έκδοσης με άλλο, ισχυρότερο ή απλά θα σταματίσει και αυτό να παράγεται από του χρόνου?Παίζει να βγει κανένα μοντέλο με +10 με 15ps παραπάνω (τίποτα fine tuning σε εισαγωγή ή/και εξάτμιση) και κατάργηση.... (αυτό τουλάχιστον υποθέτω εγώ)
GOLF R - SCIROCCO R