-
Εντάξει δεν θα απευθυνόταν σε οικογένειες. Και να έβγαινε στην αγορά ποιος θα έδινε 10000€ να το πάρει και τι να το κάνει;
Άλλα αν εξαγόταν θα ήταν καλά... -
Ο χρήστης Elaspre έγραψε:
Ρε ´σεις μην τρελενεστε με το συγκεκριμένο όχημα!
Αυτο είναι απλα μια προσπάθεια στο να δείξουν ότι ένα μικρο πανεπιστήμιο,απο την μεση του πουθενά,μπόρεσε και το κατασκεύασε αλλα αν κάποιος επενδυτής θα ήθελε να επενδύσει επάνω σε αυτο και να δημιουργήσει ένα πραγματικό αυτοκίνητο τότε θα μπορούσε να το εμπορεύεται μόνο στο εξωτερικό και όχι εντός της χώρας(καμία σχέση με την Ελλαδα η λεξη αναπτυξη,κατασκευη εργοστασιου για γραμμη παραγωγησ και προσληψη προσωπικου)μας αφού δεν θα του δίναμε έγκριση τύπου για να κυκλοφορεί εδώ!
Είναι μια ανάλογη περίπτωση με τον ελληνα στην Κατερινη και τις ρεπλικες της πορσε που φτιάχνει,όπου τις πουλάει κανονικά στην π.χ.:Γερμανία αλλα δεν μπορει εδώ!Τι ακριβώς να επενδύσει πάνω σε αυτό. Δεν υπάρχει αυτοκίνητο.
TEDxAcademy και πίτσες μπλέ Τσίρκο. Μ'αυτή τη μαλακία έχουν την αίσθηση οτι θα 'βγεί η ελλάδα απο την κρίση'.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Ρε ´σεις μην τρελενεστε με το συγκεκριμένο όχημα!
Αυτο είναι απλα μια προσπάθεια στο να δείξουν ότι ένα μικρο πανεπιστήμιο,απο την μεση του πουθενά,μπόρεσε και το κατασκεύασε αλλα αν κάποιος επενδυτής θα ήθελε να επενδύσει επάνω σε αυτο και να δημιουργήσει ένα πραγματικό αυτοκίνητο τότε θα μπορούσε να το εμπορεύεται μόνο στο εξωτερικό και όχι εντός της χώρας(καμία σχέση με την Ελλαδα η λεξη αναπτυξη,κατασκευη εργοστασιου για γραμμη παραγωγησ και προσληψη προσωπικου)μας αφού δεν θα του δίναμε έγκριση τύπου για να κυκλοφορεί εδώ!
Είναι μια ανάλογη περίπτωση με τον ελληνα στην Κατερινη και τις ρεπλικες της πορσε που φτιάχνει,όπου τις πουλάει κανονικά στην π.χ.:Γερμανία αλλα δεν μπορει εδώ!Τι ακριβώς να επενδύσει πάνω σε αυτό. Δεν υπάρχει αυτοκίνητο.
TEDxAcademy και πίτσες μπλέ Τσίρκο. Μ'αυτή τη μαλακία έχουν την αίσθηση οτι θα 'βγεί η ελλάδα απο την κρίση'.
Εννοείται ότι δεν θα φτιάξει αυτο ως αυτοκίνητο,αλλα θα έπαιρνε τον τροπο και την ιδέα κατασκευής(εφόσον έχει κάτι το πρωτοποριακό) για να την εξελίξει και να την μεταφέρει σε ένα πραγματικό όχημα!
-
Μα δεν έχει τίποτα το πρωτοποριακό -εκτός και αν μου ξεφέυγει κάτι-. Ολα οσα έχει πάνω έχουν ξαναγίνει -ανθρακονήματα, αλουμινένιο πλαίσιο, κυψέλες υδρογόνου- και σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν περάσει και στην 'μαζική' παραγωγή.
Ενα 'σωστό' αυτοκίνητο σήμερα δεν χρειάζεται να είναι πρωτοποριακό. Χρειάζεται να εφαρμόζει απλά ολες τις καλές ιδέες που εμφανίστηκαν κατα καιρούς και είτε ξεχάστηκαν είτε εγκαταλειφθήκαν. Και είναι πάρα πολλές.
-
Πες τα βρε j.marr και ακούω και εγώ για το 'έτοιμο' αυτοκίνητο που ειναι 'έτοιμο'για παραγωγή αλλά η κακουργα ελληνικη κενωνία δε θα το αγκαλιάσει και άλη μια προσπάθεια θα πάει στι βρόντο.
Και ακους τα ΜΜΕ να λένε ότι τους έρθει στο κεφάλι.
Ολοι περιμένουμε τον επενδυτή-πατερούλη να μας μπουκώσει χρήματα και να αγκαλιάσει την πρωτοποριακή μας ιδέα.Δε ξέρω, δε θα ήταν πιο φτηνο να φτιάξουν μια μοτοσυκλέτα (δε ξερω απο τη τεχνολογία-μέγεθος εαν χωραει) και να αφήσουν το αυτοκίνητο-κουβά για την επόμενη φάση όταν θα έχουν τα φράγκα ή όταν ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ οτι η φοβερή ιδεά 'λειτουργεί';
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Πες τα βρε j.marr και ακούω και εγώ για το 'έτοιμο' αυτοκίνητο που ειναι 'έτοιμο'για παραγωγή αλλά η κακουργα ελληνικη κενωνία δε θα το αγκαλιάσει και άλη μια προσπάθεια θα πάει στι βρόντο.
Και ακους τα ΜΜΕ να λένε ότι τους έρθει στο κεφάλι.
Ολοι περιμένουμε τον επενδυτή-πατερούλη να μας μπουκώσει χρήματα και να αγκαλιάσει την πρωτοποριακή μας ιδέα.Δε ξέρω, δε θα ήταν πιο φτηνο να φτιάξουν μια μοτοσυκλέτα (δε ξερω απο τη τεχνολογία-μέγεθος εαν χωραει) και να αφήσουν το αυτοκίνητο-κουβά για την επόμενη φάση όταν θα έχουν τα φράγκα ή όταν ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ οτι η φοβερή ιδεά 'λειτουργεί';
Ότι και να προσπαθήσεις να φτιάξεις, για το οποίο δεν υπάρχει 'υποδομή', και πρέπει να φτιάξεις πρωτότυπα θες λεφτά και μάλιστα αρκετά. Δεν είναι software να μαζέψεις 5 μαλάκες σε ένα γραφείο και να το γράψετε.
Ακόμα και μοτοσυκλέτα να θες να φτιάξεις θές κάμποσα για να φτάσεις σε pre-production σημείο.
Και δεν τα βάζει κανείς.
-
Συμφωνώ και πάλι.. απλά μια μοτοσυκλέτα φαντάζομαι έχει αρκετά μικρότερο κόστος εξέλιξης/καυασκευής (βεβαια μετα πρέπει να πάμε σε χρηματοοικονομικές αναλύσεις για τις πωλήσεις και περιθώρια κέρδους κλπ κλπ αλλα αυτα ειναι μια άαααλλη ιστορία..) - δεν υπάρχει αητη η εταιρία Νιπόνια λέγεται(;) που σχεδιασε ο Κωβός κάποιες μοτοσυκλετες γι'αυτή...
Βασικά, δε ξέρω.. εδω μιλάμε για υβριδικά ποδήλατα, θα μπρούσε να μπει η τεχνολογία σε ποδήλατα που ακόμα και ίσως η Ιντεαλ να ενδιαφερόταν να μπει στο χώρο μεταξύ ποδηλάτου-μοτοσυκλέτας... και βασικά η Ιντεαλ όλα τα φτιάχνει Ταιβαν/Κίνα, ίσως να μπρούσε να βρει εκει κατασκευαστες για σασί/μηχανικά/πλαστικά και Ελλάδα να γίνονται κινητηρες και τελική συναρμολόγηση...
Ισως να λέω και παπαρίες... αλλά δε ξέρω.. αυτα μου φαίνονται πιο προσγειωμένα σε σχέση με 'καινοτόμα' αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής απο ανθρακονήματα (!!!!!!!) και με κόστος κατω απο 10.000...(!!!!!). (έλεος -
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Συμφωνώ και πάλι.. απλά μια μοτοσυκλέτα φαντάζομαι έχει αρκετά μικρότερο κόστος εξέλιξης/καυασκευής (βεβαια μετα πρέπει να πάμε σε χρηματοοικονομικές αναλύσεις για τις πωλήσεις και περιθώρια κέρδους κλπ κλπ αλλα αυτα ειναι μια άαααλλη ιστορία..) - δεν υπάρχει αητη η εταιρία Νιπόνια λέγεται(;) που σχεδιασε ο Κωβός κάποιες μοτοσυκλετες γι'αυτή...
Βασικά, δε ξέρω.. εδω μιλάμε για υβριδικά ποδήλατα, θα μπρούσε να μπει η τεχνολογία σε ποδήλατα που ακόμα και ίσως η Ιντεαλ να ενδιαφερόταν να μπει στο χώρο μεταξύ ποδηλάτου-μοτοσυκλέτας... και βασικά η Ιντεαλ όλα τα φτιάχνει Ταιβαν/Κίνα, ίσως να μπρούσε να βρει εκει κατασκευαστες για σασί/μηχανικά/πλαστικά και Ελλάδα να γίνονται κινητηρες και τελική συναρμολόγηση...
Ισως να λέω και παπαρίες... αλλά δε ξέρω.. αυτα μου φαίνονται πιο προσγειωμένα σε σχέση με 'καινοτόμα' αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής απο ανθρακονήματα (!!!!!!!) και με κόστος κατω απο 10.000...(!!!!!). (έλεοςΑμα μπορούσαμε να βγάλουμε μαζικά αμάξια απο carbon με κόστος τελικό 10000 και κέρδος θα είμασταν το κέντρο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και οχι μόνο.
Καμιά εταιρία -ελληνική- πάντως δεν φαίνεται να θέλει να επενδύσει σε κάτι εστω και ελαφρώς εξω απο τα συνηθισμένα. Και γι αυτό και κλείνουν μια και δεν έχουν να παρουσιάσουν κάτι που ο αλλος να θέλει/διατίθεται να πληρώσει premium ή να ανταγωνιστούν σε τιμή (asia uber alles).
Δεν νομίζω πάντως να αξίζει πάντως κατασκευή εδώ, εκτός ίσως αν μιλάμε για συγχρονες τεχνικές additive manufacturing και παραγωγή τεχνογνωσίας παράλληλα. Αλλα μάλλον και εκεί το χάσαμε το παιχνίδι.
Ισως αν κάτι σχεδιαστεί απο το μηδέν για να παραχθεί με τεχνικές που δεν είναι 'παραδοσιακές' . Άλλα επανερχόμαστε στο πρόβλημα ποιος θα βάλει τα φράγκα.
Κατα τ'αλλα φωτοβολταϊκά, κρέπα τόστ και frozen yogurt
-
Το όχημα αυτό -αν δεν κάνω μεγάλο λάθος- είναι αυτό που συμμετείχε στο shell eco marathon... Για να καταλάβω λοιπόν...
Ένας δημοσιογράφος αποφασίζει να 'κατασκευάσει' μία είδηση, για να δείξει ότι 'η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της'. Παρουσιάζει λοιπόν μία (πρωτοποριακή, γαμάτη, που λύνει το ενεργειακό πρόβλημα του πλανήτη και θεραπεύει και τον καρκίνο) δημιουργία ενός πολυτεχνείου, η οποία όμως καταποντίζεται απ' το γ@μ^%&νο το ελληνικό κράτος. Αραδιάζει και κανα δυό απολύτως ανεδαφικές αρλούμπες και έτοιμη η ειδησάρα μας!!!
ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ: Πιστεύει ο δημοσιογραφάρας αυτός ότι αυτή η είδηση δεν είναι ένα σκουπίδι; Αν το πιστεύει, οκ, κανένα πρόβλημα, είναι ηλίθιος και θα πρέπει να τον αντιμετωπίζουμε με συμπόνοια. Επίσης το αφεντικό του πρέπει να τον απολύσει γιατί είναι ανεπαρκής για τη δουλειά του... Εάν δεν το πιστεύει, τότε συνειδητά γράφει παπαριές, παραβαίνοντας το 'ιερό του καθήκον' και άρα θε πρέπει και πάλι να απολυθεί...
Ωραία λοιπόν, τον απολύσαμε αυτόν τον βλάκα... Ας έρθουμε σε εμάς...
Πώς είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς ότι το κράτος φταίει που αυτό το όχημα (με κάποιες μικρές τελειοποιητικές επεμβάσεις) δεν μπορεί να μπει σε μαζική παραγωγή; Πώς γίνεται να μην βλέπει κάποιος τη διαφορά αυτό του οχήματος με ένα γιάρις, ένα μίκρα, ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο τέλος πάντων; Γιατί η ανάγκη μας να κράξουμε το 'σύστημα' μας κάνει να σκεφτόμαστε σαν ηλίθιοι; Αν πάντως δεν ήμουν Έλληνας και διάβαζα αυτή την είδηση, ένα πράγμα θα σκεφτόμουν: 'Ας πτωχεύσουν να ησυχάσουμε'.Υ.Γ.: Προς θεού, δεν έχω κανένα πρόβλημα με το δημιούργημα του Πολυτεχνείου Κρήτης... Ίσα ίσα, τα παιδιά κατασκεύασαν με πενιχρά μέσα ένα ανταγωνιστικότατο όχημα για τους σκοπούς του shell eco marathon, το οποίο μάλιστα πήρε και κανα-δυο βραβεία τα χρόνια που συμμετέχει στο διαγωνισμό.
Με αυτούς τους -λίγους- Έλληνες δεν έχω πρόβλημα. Με τους πολλούς τραβάω ζόρια...
-
@ jzap , πολύ σωστή η τοποθέτησή σου όπως και η αναφορά του j.marr σχετικά με τη αδυναμία χρηματοδότησης της όποιας προσπάθειας από ιδιώτη.
Οταν δεν υπάρχει η στοιχειώδη λογική του να αντιπαραθέσει κανείς πριν ξεκινήσει τη δημιουργία αυτού http://superk.info/ , με αυτό http://www.commanderforums.org/forums/other-side-side-vehicles/5269-have-you-guys-seen.html , γιατί οι δημοσιογράφοι να είναι καλύτερου επιπέδου?
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Οταν δεν υπάρχει η στοιχειώδη λογική του να αντιπαραθέσει κανείς πριν ξεκινήσει τη δημιουργία αυτού http://superk.info/ , με αυτό http://www.commanderforums.org/forums/other-side-side-vehicles/5269-have-you-guys-seen.html , γιατί οι δημοσιογράφοι να είναι καλύτερου επιπέδου? -
Korres Project
-
-
Επιτέλους, νόμιζα μας ξέχασες
Τεχνικά στοιχεία έχουμε; (καλά, σίγουρα έχουμε, ήθελα να πω, μπορούμε να έχουμε; )
-
Δεν έχει αλλάξει κάτι στα τεχνικά χαρακτηριστικά (κινητήρας-ιπποδύναμη κλπ).
Ολες οι βελτιώσεις έχουν γίνει σε ανάρτηση-πλαίσιο-αμάξωμα-εσωτερικό. -
Επιτέλους νεότερα! Είχα αρχίσει να ανησυχώ μήπως και δε βγει στην κυκλοφορία.
-
Μην ανυσηχείτε, είναι θηρίο και οι βελτιώσεις το έχουν κάνει καλύτερο από ποτέ. Ακόμα και χωρίς τα εξωτερικά πλαστικά, το αμάξι είναι πανέμορφο! Πολύ πιο εντυπωσιακό από κοντά. Αυτό που περιμένουμε όλοι είναι να το δούμε σε κίνηση! Μακάρι να βγει σύντομα εκτός του εργαστηρίου και να πάει στο φυσικό του περιβάλλον...
-
Ο χρήστης Thanas_4 έγραψε:
Μακάρι να βγει σύντομα εκτός του εργαστηρίου και να πάει στο φυσικό του περιβάλλον...;
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Επιτέλους νεότερα! Είχα αρχίσει να ανησυχώ μήπως και δε βγει στην κυκλοφορία.Μακάρι να βγει σύντομα εκτός του εργαστηρίου και να πάει στο φυσικό του περιβάλλον...
;
Αν και δεν συμφωνω,οφειλω να ομολογησω οτι εχεις χιουμορ.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Τι κινητήρα έχουν φορέσει επάνω;Ο κινητήρας είναι της corvette Z06 αλλά τον έχουν φιμώσει λιγάκι για να καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων
Ορίστε μια παλιότερη φωτογραφία του:
Και το αλουμινένιο κιβώτιο ταχυτήτων σχεδιασμένο από τον Δημήτρη Κορρέ
Ελληνικη Αυτοκινητοβιομηχανια!