Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Ναι, αλλα δεν απαντας/κανεις καποια αναφορα σχετικα με το εαν ειχες/εχεις την εκδοση με XDS ή EDS, και το προσπερνας, ενω σου αναφερω ξεκαθαρα οτι η μια με την αλλη εκδοση, τουλαχιστον υπο πιεση -και με τα διαφορετικα ελαστικα- ειχαν αισθητες διαφορες στην οδικη τους συμπεριφορα...
Σόρρυ δεν το έκανα επιτηδες... είναι ΜΥ09 με το EDS (17άρες + μαγνητοροϊκή ανάρτηση)...
Αν έχει τόσο μεγάλη διαφορά στην οδική συμπεριφορά το ΜΥ10 με το XDS έναντι του EDS πάω πάσο (στην οποία θα πρέπει να έχουν αλλάξει ένα κάρο πράγματα για να έχει ουσιαστική διαφορά γιατί μόνο το XDS καθεαυτό ελάχιστα παίζει ρόλο σε αυτά που επισήμανα)...
Eγω παντως στην πραξη, με δυο χειροκινητα 160αρια γνωριζοντας οτι οι μοναδικες διαφορες ηταν, το XDS εναντι του EDS, και διαφορετικα ελαστικα (δεν θυμαμαι αν ηταν continental ή καποια αλλα, παντως δεν ηταν τα Bridgestone) απο τα ιδιαιτερα Bridgestone 050, διαπιστωσα σημαντικη διαφορα. Τωρα εαν εσυ ειχες πχ 'φορτωμενο' Rocco με ηλιοροφες, δερματα, navi, ενεργη αναρτηση, και DSG, πιθανον ολα αυτα να προσθετουν περα απο καμμια 30αρια κιλα παραπανω, (οκ οχι κατι σημαντικο σε διαφοροποιηση συμπεριφορας, αυτο το εξτρα βαρος) ισως ενα διαφορετικο feeling, (πιο χαλαρο?) με την συγκεκριμενη αναρτηση -ανεξαρτητως ισως σεταρισματος, comfort ,Normal,sport πχ- και ενδεχομενως το DSG7 εαν ειχες...
Οσο για τις ικανοτητες του XDS, εαν δεν πιστευεις εμενα, υπαρχουν και καποιοι κατοχοι στο sciroccoclub, που εχουν αναφερθει για την συνολικη βελτιωση που ειδαν χαρις την δυνατοτητα ενεργοποιησης, (εαν δεν ειχε παραγγελθει) στα μοντελα με τα καινουργια χειριστηρια κλιματισμου...
Αμεσο σε εντολες/αλλαγες κατευθυνσης μπροστινο, 'βιδωμενο' ομως υπο πιεση, και ουρα ανα πασα στιγμη διαθεσιμη για ελαφρωμα
Συγνώμη, αλλα δεν είναι το Scirocco το αυτοκίνητο που μου έρχεται στο μυαλό διαβάζοντας τα παραπάνω... not even close...
Γράφεις με 2 μέτρα και 2 σταθμά...
Οκ, σεβαστο το πρωτο που λες, παντως αυτα που σου αναφερω ειναι ακριβως αυτα που αποκομμισα απο το μεταγενεστερο μοντελο, σε αντιθεση με MY2008-MY2009, με τα οποια ειχα μια μικρη επαφη, οπου εκει οντως η συμπεριφορα δεν παρειχε επιθυμητη αμεσοτητα-ακριβεια μπροστινου συστηματος, αλλα μια αρχικη και σχετικα απροσμενη υποστροφη, (και λογω των bridge που εκαναν σχεδον μια ωρα να ζεσταθουν!) ή στην καλυτερη περιπτωση, υπο πιεση, μονο ενα ελαφρυ ανοιγμα τροχιας με τα 4 λιγο πριν επεμβει το ESP.
Το νεοτερο δεν ειχε καμμια σχεση με τις παραπανω αντιδρασεις. 'Point 'n' shoot' καταστασεις θυμιζε, ειδικα στην γνωστη διαδρομη προς Σουνιο, οπου νομιζα οτι ειμαι μεσα σε παιχνιδομηχανη, με καποιο 'πολιτικο' μικρο kit-car. Ακουγεται υπερβολικο, και το εχω ξαναπει, αλλα αυτο διαπιστωσα, αυτο λεω...