-
...Το Κλιο 1.4 ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του!!!!
Καλη ποιοτητα,ιδανικο στησιμο,καλος κινητηρας...Τα παντα!...Αν ηθελες κατι αλλο θα σου προτειναι και το Κορσα 1.4 sport...
-
Και τα δύο είναι πολύ καλά αλλά μην απορρίπτεις και τα άλλα.
Προσωπικά θα προτιμούσα το πιο όμορφο και παιχνιδιάρικο 206. Τα Renault κάπως δεν μου πάνε και τo Punto (του charmak66 που οδήγησα με τα 95 άλογα μου έκανε καλή εντύπωση από χώρους, πρακτικότητα και στήσιμο αλλά το τιμόνι είναι ή τεχνητά βαρύ ή γελοιωδώς ελαφρύ.... πάντα όμως καλύτερο από του Corsa).
Προσπάθησε να οδηγήσεις όσα περισσότερα μπορείς ακόμα και αυτά που αποκλείεται να πάρεις, Μερικές φορές οδηγώντας κάτι απορριπτέο καταλαβαίνεις γιατί και πόσο καλά είναι τα άλλα.
Εγώ οπωσδήποτε θα δοκίμαζα και τα Colt και Jazz και βέβαια Fiesta και Fusion. Kαι σε αυτό το μέγεθος είναι και το Ibiza....
Η δικαιολογία δε θέλω κι άλλο Τoyota δεν είναι σοβαρή, αντίθετα αποκτάς περισσότερο εξουσία σαν πελάτης στο μαγαζί κι έχεις απαιτήσεις για προνομιακή συμπεριφορά κλπ. Θα το σκεφτούν περισσότερο να χάσουν 3 αυτοκίνητα αντί για ένα....
Αν η θέση οδήγησης ή το τιμόνι, η στάση και η ορατότητα δεν σου πάνε θεωρώ λάθος να τα δέχεσαι με τη δικαιολογία ότι θα τα συνηθίσεις.
Γενικά έχω προσέξει ότι σε πολύ λίγα αυτοκίνητα μπαίνω και αισθάνομαι πολύ καλά! Όσο περίεργο κι αν μου φαίνεται κι εμένα ένα από αυτά ήταν το πολύ χαμηλό Lotus Esprit (κάποια έκδοση αλλά όχι όλες.....). Συνήθως παιδεύομαι αρκετή ώρα με κάθισμα και τιμόνι μέχρι να πετύχω κάτι βολικό, σε άλλα όμως είμαι εντάξει σε πολύ μεγάλο εύρος ρυθμίσεων (πχ πάντα βολευόμουν αμέσως σε Audi A4, BMW 3..., δεν μπορεί κάτι έχουν κάνει καλά!) -
Αγοράσαμε το Punto (αυτό με τα 95 ) πριν 3 μήνες για τη σύζυγο. Το Clio το κοιτάξαμε και το απορίψαμε λόγω χώρων. Κατά τ' άλλα μας άρεσε πάρα πολύ.
Για το Punto τώρα. Μετά από 9.000Km σε επαρχιακούς και κακούς δρόμους δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα. Οι χώροι του είναι πολύ καλοί, ταξιδεύει καλά και ήσυχα και στις στροφές είναι σταθερό και σίγουρο. Το τιμόνι του όντως είναι απελπιστικά αναίσθητο.
Ο κινητήρας είναι άψογος από τις 2500 και άνω. Προσπερνάς με ασφάλεια σε κάθε περίπτωση.
Τργμός δεν έχει ακουστεί ακόμα αν και στους δρόμους που κινείται σίγουρα θα ακουστεί.
Στη διάθεσή σου για ότι άλλο θέλεις. -
Πιστευω clio αλλα απο χωρους κλαυτα. Δες καλυτερα και κατι αλλο στην κατηγορια. Τι θα ελεγες για Corsa και C3; Τη Fabia Sport 1.4 116 αλογα;
-
Εγώ σ' αυτή την κατηγορία θα έπερνα το Lancia Ypsilon.
Δεν έχω μπει σε άλλο αμάξι με μεγαλύτερους χώρους, φαντάσου οτι δεν χρειάστηκα να πάω τέρμα πίσω το κάθισμα!!! Και απο σχέδιο είναι σίγουρα κάτι που δεν θα 'παλιώσει' εύκολα. -
Lancia Y = πανέμορφο Fiat Punto
-
Kαλημέρα,
η δική μου απάντηση θα είναι σαφώς επηρεασμένη λόγο της κατοχής τόσο clio I (το οποίο έχει 285.000 απροβλιμάτιστα αν κ σκισμένα χλμ) αλλά clio II 1.6 16v, αλλά κ ως μέλος και moderator του Greek Renault Club !
Κοινώς όπως καταλαβαίνεις η απάντηση μου είναι σαφως CLIO και μάλιστα 1.4 16v.
Το 1.2 είναι πολύ καλό αλλά μέχρι εκεί! Το 1.4 προσφέρει σαφώς περισσότερα, έχει δυνατότητες βελτίωσεις αν θελήσεις αργότερα κ πολύ εύκολα μπορεί να αποδώσει όπως και το 1.6 χώρια που μοιράζεται μαζί του πάρα πολλά, ενώ στο 1.2 τα μηχανικά μέρη είναι εντελλώς διαφορετικά!
και φυσικά το 1.2 α;ν προσπαθίσει να κινηθείς όπως το 1.4 θα κάψει...Για ότι άλλη πληροφορία για τα clio χρειαστείς βρίσκομε πάντοτε στην διάθεση σου!
Φιλικά
Νικόλας -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Lancia Y = πανέμορφο Fiat PuntoTo έχεις οδηγήσει;
-
Clio 1.4 αναμεσα στα δυο κι απο μενα... Εναλλακτικα θα κοιταζα Corsa, Fiesta (1.6). Το καινουριο 3θυρο Colt το σκεφτηκες;
-
ΑΥΣΤΗΡΑ μεταξύ αυτών των δύο, θα επέλεγα το clio φυσικά με τον 1.4
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Lancia Y = πανέμορφο Fiat Punto
To έχεις οδηγήσει;
Καμία σχέση ypsilon-punto εκτός του κινητήρα.......
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Lancia Y = πανέμορφο Fiat Punto
To έχεις οδηγήσει;
Εγώ ναι. Το Punto όμως όχι.
Χλιδάτο το Y αλλά βάρκα.
-
Φίλε μου, για το Κλιώ, ρίξε μια ματιά και εδώ:
Εμπειρίες και εντυπώσεις από Renault Clio 1.4 16V!
Το Ypsilon και εμένα με ξετρέλανε, αλλά ρε συ Sado, ο οδηγός μπορεί να έχει χώρο, οι πίσω πάντως δεινοπαθούν...ίσως και χειρότερα από το Ρενώ. Αν έχει ο φίλος μας ορέξεις για βουνά, πάντως, το Κλιάκι πετάει...Αν έχει ορέξεις για βόλτες, το Λάντσια τσιμπάει τη δική μου ψήφο...
-
Κατα την ταπεινη μου γνωμη η καλυτερη overall λυση ειναι το κλιο στα 1,4..
Συνδυαζει την καλη οδικη συμπεριφορα,καλο κινητηρα,ανεση,εχει πολλες ηλεκτρικες ευκολιες και πανω απο ολα ειναι ασφαλες...
Το καλυτερο θα ηταν να τα κανεις ενα test drive ολα και να δεις ποιο σου ταιριαζει καλυτερα.... -
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Lancia Y = πανέμορφο Fiat Punto
To έχεις οδηγήσει;
Εγώ ναι. Το Punto όμως όχι.
Χλιδάτο το Y αλλά βάρκα.
Σίγουρα δεν είναι κούτσουρο και σπορ αμάξι αλλά για αυτό που ζητάει ο φίλος μας (για την πόλη, να είναι σβέλτο και μεγάλους χώρους) είναι ότι πρέπει.
Εγώ εχω οδηγήσει το 1,4 απο Π.Φάληρο - Εκάλη και με είχε εντυπωσιάσει με τους χώρους και την άνεση. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Ypsilon και εμένα με ξετρέλανε, αλλά ρε συ Sado, ο οδηγός μπορεί να έχει χώρο, οι πίσω πάντως δεινοπαθούν...ίσως και χειρότερα από το Ρενώ. Αν έχει ο φίλος μας ορέξεις για βουνά, πάντως, το Κλιάκι πετάει...Αν έχει ορέξεις για βόλτες, το Λάντσια τσιμπάει τη δική μου ψήφο...Κοίταξε αν κάτσω εγώ στην θέση του οδηγού λογικό είναι οι πίσω να τα 'δουν όλα'.
Οσο για τα βουνά σίγουρα αυτό το αμάξι δεν φτιάχτηκε για αυτόν τον λόγο. -
Με αυτα που θες Τζαζ και μονο Τζαζ...
-
Sado, σε οποιοδήποτε και να κάτσεις οδηγός, οι πίσω θα τρομάξουν...σε αυτήν την κατηγορία και ίσως και στην επόμενη! Αλλά, νομίζω ότι στο Υ ούτε και εγώ αν κάθομαι οδηγός (με 1.83 και αδύνατος - επίσης έχω μακριά χέρια και λεπτά δάχτυλα!) θα χωρούσαν άνθρωποι ευχάριστα από πίσω μου!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Sado, σε οποιοδήποτε και να κάτσεις οδηγός, οι πίσω θα τρομάξουν...σε αυτήν την κατηγορία και ίσως και στην επόμενη! Αλλά, νομίζω ότι στο Υ ούτε και εγώ αν κάθομαι οδηγός (με 1.83 και αδύνατος - επίσης έχω μακριά χέρια και λεπτά δάχτυλα!) θα χωρούσαν άνθρωποι ευχάριστα από πίσω μου!Αγαπητέ funkyreverend όσον αφορά για μένα έχεις δίκιο, μπορώ να σου πω με σιγουριά οτι σε ΚΑΜΙΑ κατηγορία δεν χωράει κανείς πίσω μου εκτός απο το skoda superb που χωράει άλλος ένας σαν και εμένα πίσω μου!
Το Υ που οδήγησα εγώ το έχει μια κοπέλα που είναι 1.85 και απ' οτι είδα όταν το οδηγούσε χώραγε άνετα κάποιος πίσω. Σίγουρα αν πάει και κάτσει κάποιος σαν και εμένα απο πίσω δεν θα είναι άνετα.
-
Πωπω μηνύματα…!!!Σας ευχαριστώ φίλοι μου για την συμμετοχή! Στο προκείμενο τώρα για να απαντήσω σε αυτά που ειπώθηκαν
Προς onyx: Απάντησα παραπάνω γιατί απέρριψα τα 206, fiesta (και το ομοαίματο fusion) καθώς και τα τέκνα του group VAG (έχω Golf IV…αρκεί η ποιότητα και τα φαρμακεία-service του δεν θέλω άλλο… ). Σε ότι αφορά τα Toyota, να σου πω ότι το ένα είναι 28 ( )και το άλλο 13 χρονών. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι ειδικά το πρώτο (και το δεύτερο κοντά είναι…), τα έχει κόψει από καιρό τα πολλά-πολλά με τις επίσημες Toyota – σερβις πια μόνο ο «Μαστρο-Χάρης» - ο υποφαινόμενος, το έχω το μικρόβιο…Οπότε η αγοραστική δύναμή μου σε ότι αφορά την Toyota δεν είναι ακριβώς όπως την υπέθεσες.
Προς sado, TGD σχετικά με Υ: Το θεωρώ πολύ όμορφο και χλιδάτο, αλλά κ «γυναικείο», κ λίγο fashion-victim ή μάλλον design-victim. Οπότε αφού δεν νιώθω να μου ταιριάζει, απορρίπτεται όσο καλό και να είναι. Περί ορέξεως….
Προς mad_n: Νομίζω ότι στο facelift του clio II, τα μηχανικά μέρη μεταξύ 1.2 και 1.4 σε ότι αφορά ανάρτηση είναι κοινά. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος
Προς funkyreverend: Πολύ ενδιαφέρον το review σου. Ίσως κάποια στιγμή χρειαστώ περαιτέρω πληροφορίες μέσω ενός pm . Προηγουμένως δήλωσα γαλλόφιλος οπότε καταλαβαίνετε αν γουστάρω στροφιλίκια ή cool βόλτες…..
Σε ότι αφορά τα Jazz και Colt που έχουν ακουστεί κατά κόρον, θα τα ψάξω λίγο καλύτερα. Αλλά από σχήμα και μόνο χάνουν κάπως: δεν πολυσυμπαθώ τα πολυμορφικίζοντα αυτοκίνητα (μου θυμίζουν λίγο το Atos ), προτιμώ πιο κλασσικές γραμμές.
Πάντως σας ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις σας. Απλά προσπαθώ να εξηγώ για ποιον λόγο έχω απορρίψει αυτοκίνητα που προτείνετε. Οι προτάσεις όλων είναι αξιοσέβαστες….Φιλικά
Χάρης
τι προτείνετε μεταξύ των 2;