-
Γειά σας.
Έχω μια απορία. Στο Daihatsu Terios δεύτερης γενιάς η μόνιμη τετρακίνηση λειτουργεί συνέχεια ή απενεργοποιήται μετά απο κάποια ταχύτητα?
Ευχαριστώ -
Γειά σας.
Έχω μια απορία. Στο Daihatsu Terios δεύτερης γενιάς η μόνιμη τετρακίνηση λειτουργεί συνέχεια ή απενεργοποιήται μετά απο κάποια ταχύτητα?
Ευχαριστώ -
Γειά σας.
Έχω μια απορία. Στο Daihatsu Terios δεύτερης γενιάς η μόνιμη τετρακίνηση λειτουργεί συνέχεια ή απενεργοποιήται μετά απο κάποια ταχύτητα?
Ευχαριστώ -
Καλησπέρα το συστημα τετρακίνησης το terios2 είναι παρόμοιο με του προηγούμενου μοντελου δηλαδή μονιμη τετρακίνηση σε ποσοστό 45% εμπρος -55% πισω περίπου.Δεν απενεργοποιειται
-
Δηλαδή όταν ταξιδεύεις σε αυτοκινητόδρομο η τετρακίνηση υφίσταται και επιβαρύνει την κατανάλωση, σωστά?
-
Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:
Δηλαδή όταν ταξιδεύεις σε αυτοκινητόδρομο η τετρακίνηση υφίσταται και επιβαρύνει την κατανάλωση, σωστά?Για δύο, περίπου, χρόνια, είχα αυτό:
με συνεχή, φυσικά, τετρακίνηση, γιατί αλλιώς δεν θα το αγόραζα.
Αφ' ενός μεν είχε μία πολύ λογική κατανάλωση, από την άλλη συνέβη το εξής:
κατεβαίνοντας μια μέρα από ένα παράδρομο της Κηφισίας, ύψος Γηροκομείου, βλέπω να μου κάνουν νοήματα
ότι δεν περνάει, και ταυτόχρονα δύο αυτοκίνητα μισοανεβασμένα στο πεζοδρόμιο και κάτω χυμένα λάδια.Απτόητος συνέχισα, πολύ αργά, βασιζόμενος στην τετρακίνηση, που κατά πολλούς 'δεν χρειάζεται εντός δρόμου'
και ιδιαίτερα 'εντός πόλης'.Πέρασα με το TERIOS αλώβητος, ενώ οι δύο προηγούμενοι με 2wd αυτοκίνητα, είχαν κτυπήσει στο ρείθρο του
πεζοδρομίου και είχαν στραβώσει τα ψαλίδια των δύο δεξιών τροχών!Στα λέω όλα αυτά γιατί, κρίνοντας και από άλλες σχετικές εμπειρίες και αυτοκίνητα με συνεχές, (η περίπου), 4wd,
σου προτείνω να θεωρείς ότι πρώτα είναι το, (συνεχές), 4wd και ύστερα η οικονομία!Ιδιαίτερα αφού είσαι από τους τυχερούς που διαθέτουν τέτοιο αυτοκίνητο, έστω και αν ξεκινώντας δεν ξέρεις το
πόσο σημαντικό είναι!Θα στο δείξει η ίδια η ζωή!
-
Έχεις Τεριος ή θέλεις να αγοράσεις??Στο καινούργιο υπάρχει και πίσω μπλοκέ που ενεργοποιείται με κουμπί.
-
Το πισω διαφορικο στο terios ειναι περιορισμενης ολισθησης και δουλευει μονο του.Αυτο που μπλοκαρεις ειναι το κεντρικο,να στελνει 50-50.
-
Ένας φίλος μου έχε Terios και είχαμε αυτήν την απορία
-
Στο Terios 2 (2006-σημερα) το μπροστινο διαφορικο ειναι ελευθερο, το κεντρικο ειναι επικυκλικο με αρχικη κατανομη ροπής 33%εμπρος - 66% πισω και τελος το πισω διαφορικο ειναι περιορισμενης ολισθησης .Στο ταμπλο υπαρχει διακοπτης ενεργοποιησης του αναστολέα διαφορισμου του κεντρικου διαφορικου.
-
Επίσης πολύ καλό είναι να έχεις μόνιμη τετρακίνηση σε άσφαλτο με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης όπως όταν βρέχει ή όταν έχει χιονάκι ή απλά χαλικάκι στην άκρη του δρόμου.
Φυσικά τίποτα δεν προσφέρεται δωρεάν, θα καις κάτι παραπάνω... Σημασία έχει να ξέρεις τι πληρώνεις και γιατί. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Επίσης πολύ καλό είναι να έχεις μόνιμη τετρακίνηση σε άσφαλτο με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης όπως όταν βρέχει ή όταν έχει χιονάκι ή απλά χαλικάκι στην άκρη του δρόμου.
Φυσικά τίποτα δεν προσφέρεται δωρεάν, θα καις κάτι παραπάνω... Σημασία έχει να ξέρεις τι πληρώνεις και γιατί.H όταν κατεβαίνοντας νύχτα την Κατεχάκη προς Μεσογείων, ας πούμε με 80 χλμ., πάνω στην μεγάλη στροφή της κατηφόρας, κάποιοι ανεγκέφαλοι ποτίζουν με αυτόματο ποτιστικό την κεντρική νησίδα, και τα νερά έχουν τρέξει στο οδόστρωμα από την πλευρά της κατάβασης.
Εκεί η τετρακίνηση σώζει, φυσικά μόνο η συνεχής και, ακόμα καλύτερα, η αυτόματης κατανομής της ροπής ανάλογα
με τις συνθήκες.
Τετρακίνηση σε Daihatsu Terios