Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τετρακίνηση σε Daihatsu Terios
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Τετρακίνηση σε Daihatsu Terios
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    7
    11
    3973
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilisg6 last edited by

      Γειά σας.
      Έχω μια απορία. Στο Daihatsu Terios δεύτερης γενιάς η μόνιμη τετρακίνηση λειτουργεί συνέχεια ή απενεργοποιήται μετά απο κάποια ταχύτητα?
      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • V
        vasilisg6 last edited by

        Γειά σας.
        Έχω μια απορία. Στο Daihatsu Terios δεύτερης γενιάς η μόνιμη τετρακίνηση λειτουργεί συνέχεια ή απενεργοποιήται μετά απο κάποια ταχύτητα?
        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilisg6 last edited by

          Γειά σας.
          Έχω μια απορία. Στο Daihatsu Terios δεύτερης γενιάς η μόνιμη τετρακίνηση λειτουργεί συνέχεια ή απενεργοποιήται μετά απο κάποια ταχύτητα?
          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • T
            trail-rated last edited by

            Καλησπέρα το συστημα τετρακίνησης το terios2 είναι παρόμοιο με του προηγούμενου μοντελου δηλαδή μονιμη τετρακίνηση σε ποσοστό 45% εμπρος -55% πισω περίπου.Δεν απενεργοποιειται

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • V
              vasilisg6 last edited by

              Δηλαδή όταν ταξιδεύεις σε αυτοκινητόδρομο η τετρακίνηση υφίσταται και επιβαρύνει την κατανάλωση, σωστά?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • H
                hellenic-vanagon last edited by

                Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:
                Δηλαδή όταν ταξιδεύεις σε αυτοκινητόδρομο η τετρακίνηση υφίσταται και επιβαρύνει την κατανάλωση, σωστά?

                Για δύο, περίπου, χρόνια, είχα αυτό:

                με συνεχή, φυσικά, τετρακίνηση, γιατί αλλιώς δεν θα το αγόραζα.

                Αφ' ενός μεν είχε μία πολύ λογική κατανάλωση, από την άλλη συνέβη το εξής:

                κατεβαίνοντας μια μέρα από ένα παράδρομο της Κηφισίας, ύψος Γηροκομείου, βλέπω να μου κάνουν νοήματα
                ότι δεν περνάει, και ταυτόχρονα δύο αυτοκίνητα μισοανεβασμένα στο πεζοδρόμιο και κάτω χυμένα λάδια.

                Απτόητος συνέχισα, πολύ αργά, βασιζόμενος στην τετρακίνηση, που κατά πολλούς 'δεν χρειάζεται εντός δρόμου'
                και ιδιαίτερα 'εντός πόλης'.

                Πέρασα με το TERIOS αλώβητος, ενώ οι δύο προηγούμενοι με 2wd αυτοκίνητα, είχαν κτυπήσει στο ρείθρο του
                πεζοδρομίου και είχαν στραβώσει τα ψαλίδια των δύο δεξιών τροχών!

                Στα λέω όλα αυτά γιατί, κρίνοντας και από άλλες σχετικές εμπειρίες και αυτοκίνητα με συνεχές, (η περίπου), 4wd,
                σου προτείνω να θεωρείς ότι πρώτα είναι το, (συνεχές), 4wd και ύστερα η οικονομία!

                Ιδιαίτερα αφού είσαι από τους τυχερούς που διαθέτουν τέτοιο αυτοκίνητο, έστω και αν ξεκινώντας δεν ξέρεις το
                πόσο σημαντικό είναι!

                Θα στο δείξει η ίδια η ζωή!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  pointer last edited by

                  Έχεις Τεριος ή θέλεις να αγοράσεις??Στο καινούργιο υπάρχει και πίσω μπλοκέ που ενεργοποιείται με κουμπί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    sxinthecity last edited by

                    Το πισω διαφορικο στο terios ειναι περιορισμενης ολισθησης και δουλευει μονο του.Αυτο που μπλοκαρεις ειναι το κεντρικο,να στελνει 50-50.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vasilisg6 last edited by

                      Ένας φίλος μου έχε Terios και είχαμε αυτήν την απορία

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • S
                        stathis106 last edited by

                        Στο Terios 2 (2006-σημερα) το μπροστινο διαφορικο ειναι ελευθερο, το κεντρικο ειναι επικυκλικο με αρχικη κατανομη ροπής 33%εμπρος - 66% πισω και τελος το πισω διαφορικο ειναι περιορισμενης ολισθησης .Στο ταμπλο υπαρχει διακοπτης ενεργοποιησης του αναστολέα διαφορισμου του κεντρικου διαφορικου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Επίσης πολύ καλό είναι να έχεις μόνιμη τετρακίνηση σε άσφαλτο με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης όπως όταν βρέχει ή όταν έχει χιονάκι ή απλά χαλικάκι στην άκρη του δρόμου.
                          Φυσικά τίποτα δεν προσφέρεται δωρεάν, θα καις κάτι παραπάνω... Σημασία έχει να ξέρεις τι πληρώνεις και γιατί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hellenic-vanagon last edited by

                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                            Επίσης πολύ καλό είναι να έχεις μόνιμη τετρακίνηση σε άσφαλτο με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης όπως όταν βρέχει ή όταν έχει χιονάκι ή απλά χαλικάκι στην άκρη του δρόμου.
                            Φυσικά τίποτα δεν προσφέρεται δωρεάν, θα καις κάτι παραπάνω... Σημασία έχει να ξέρεις τι πληρώνεις και γιατί.

                            H όταν κατεβαίνοντας νύχτα την Κατεχάκη προς Μεσογείων, ας πούμε με 80 χλμ., πάνω στην μεγάλη στροφή της κατηφόρας, κάποιοι ανεγκέφαλοι ποτίζουν με αυτόματο ποτιστικό την κεντρική νησίδα, και τα νερά έχουν τρέξει στο οδόστρωμα από την πλευρά της κατάβασης.

                            Εκεί η τετρακίνηση σώζει, φυσικά μόνο η συνεχής και, ακόμα καλύτερα, η αυτόματης κατανομής της ροπής ανάλογα
                            με τις συνθήκες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr