-
ναι 5-30
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όσον αφορά τα λάδια, εγώ έχω πει την άποψή μου... Στο psclub έχουνε γίνει συζητήσεις επί συζητήσεων για τα λάδια του thp και τα λιγότερα προβλήματα (έως μηδενικά) τα έχουν όσοι μετά την πρώτη αλλαγή συνεχίζουν να βάζουν 0-30, που είναι και το first fill άλλωστε.Βάζω (μου βάζουν δηλαδή) Mobil-1 ESP 5W30.
Εμένα πάντως με βαζουν 5-30.Παίζει ρόλο;
Εν τέλει αφου τα πρωτα ήταν 0-30 γιατί μετά επισήμως η peugeot βάζει 5-30;ναι 5-30
Πρώτα απ΄ όλα να προσθέσω ότι και σε εμένα η αντιπροσωπεία βάζει TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30. Μάλιστα σε σχετική κουβέντα που είχα μαζί τους μου τόνισαν ότι αυτό και μόνο είναι το λάδι που συνιστά η Peugeot και ότι η εγγύηση του κινητήρα και των εργασιών θα έπαυε να ισχύει αν αντί γι’ αυτό, έβαζα άλλο λάδι. Αυτό το έγραψα σε ανάρτησή μου τον περασμένο Νοέμβριο.
Μετά από αυτό που είπε ο Κωνσταντίνος, προβληματίσθηκα. Κάθισα και διάβασα εκατοντάδες σχετικές αναρτήσεις στο psclub οι οποίες επιγραμματικά τείνουν στα παρακάτω:
-Η Peugeot (Lion Hellas) κακώς χρησιμοποιεί το TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 στον ΤΗΡ και συνεπώς κακώς αναγράφεται στο βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου.
- Το παραπάνω λάδι είναι ενδεχομένως συμβατό, όχι όμως το ενδεδειγμένο ή πλέον κατάλληλο για τον κινητήρα μας. Η χρήση του σε συνδυασμό με το διάστημα αλλαγής που δίνει η Peugeot (20.000km) μπορεί να αποβεί μοιραία για τον THP. Ενδεχομένως να μη δημιουργηθούν προβλήματα στον κινητήρα και στην τουρμπίνα αν οι αλλαγές με το λάδι αυτό γίνονται συχνότερα (
-
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
....Αυτές είναι οι σκέψεις μου και εμένα σε γενικές γραμμές.
Δεν θυμάμαι αν το είχα σχολιάσει όταν το είχες αναφέρει, πάντως είναι μπούρδα αυτό που σου είχαν πει για τα λάδια και την εγγύηση. Αν το λάδι που βάλεις καλύπτει τις προδιαγραφές που ζητάει η Peugeot, τότε αυτοί δεν μπορούν να πουν απολύτως τίποτα.
Όσον αφορά τα λάδια τώρα... Ο Γκαγκαστάθης δίνει το 5-30 στα 7 ευρώ το λίτρο και το 0-30 στα 14. Ανάγεται την διαφορά αυτή σε τιμές συνεργείου της Lion και καταλαβαίνετε γιατί προτιμούν να δώσουν το 5-30.
Από κει και πέρα, μπορούμε να θεωρήσουμε πως αυτοί που γράφουν στο psforum είναι πιο σβέλτοι οδηγοί από τον μέσο όρο, άρα ταλαιπωρούν το λάδι περισσότερο. Αυτά που λέει ο mechanic βέβαια (περί συμμετοχής στην εξέλιξη/όριο αντοχών του μοτέρ) δεν νομίζω να έχει κάποιον ύποπτο λόγο να τα πει. Και εγώ την ίδια απορία με εσάς έχω όσον αφορά το γιατί η PSA τα αναφέρει αν είναι τόσο επίφοβα, αλλά μετά από όλα αυτά (+ το ότι όσοι προσέχουν και βάζουν 0-30 φαίνεται να μην έχουν θέματα προς το παρόν) μάλλον θα έβαζα και εγώ 0-30 αν είχα το τούρμπο.
Άσχετο σχετικό, αλλά σκέφτομαι και εγώ να το γυρίσω σε 0-30 από 5-30 που βάζω τώρα, κυρίως γιατί το 0-30 φαίνεται καλύτερο λάδι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν θυμάμαι αν το είχα σχολιάσει όταν το είχες αναφέρει, πάντως είναι μπούρδα αυτό που σου είχαν πει για τα λάδια και την εγγύηση. Αν το λάδι που βάλεις καλύπτει τις προδιαγραφές που ζητάει η Peugeot, τότε αυτοί δεν μπορούν να πουν απολύτως τίποτα.Έτσι όπως το λές είναι, αυτοί όμως το χαβά τους.
Για να μη τα ξαναγράφω, παραθέτω απόσπασμα από την ανάρτηση της 4/11/11:Τον ρώτησα αν στο μέλλον μπορώ να πάω το αυτοκίνητο για εργασίες service φέρνοντας τα δικά μου ανταλλακτικά και μου είπε ότι δεν γίνεται. Όταν αναφέρθηκα στην οδηγία της ΕΕ, μου είπε ότι «γίνεται μεν, αλλά δεν θα ισχύει η εγγύηση».
«Μα τι λέτε! Αν σας φέρω 5 μονόλιτρα Total Quartz 5W30, θα χαλάσει ο κινητήρας; Το ίδιο λάδι δεν βάζετε και εσείς;» ρώτησα.
«Προσέξτε, εμείς βάζουμε το ΙΝΕΟ, όχι το απλό» μου απαντάει.
«Μα αγαπητέ μου, για το ίδιο λάδι μιλάμε, αυτό που εσείς τιμολογείτε προς 17€ το λίτρο ενώ στην λιανική πωλείται με κέρδος στην μισή τιμή»
«Ναι, αλλά θα πρέπει να έχετε και αποδεικτικά στοιχεία ότι είναι το ίδιο λάδι καθώς και πρόσφατες αποδείξεις αγοράς, όχι παλαιότερες ή μεταγενέστερες.» μου απάντησε και με αποτελείωσε.Επειδή δεν έβγαζα άκρη (προφανώς όχι λόγω του συνομιλητή μου, αλλά λόγω της πολιτικής που είχε εντολή να ακολουθήσει) έδωσα τέλος στην συζήτηση.
Τι να πεί κανείς;...
Όσον αφορά τα λάδια τώρα... Ο Γκαγκαστάθης δίνει το 5-30 στα 7 ευρώ το λίτρο και το 0-30 στα 14. Ανάγεται την διαφορά αυτή σε τιμές συνεργείου της Lion και καταλαβαίνετε γιατί προτιμούν να δώσουν το 5-30.
Αυτό που λές μάλλον θα έπρεπε να είναι λόγος για το αντίθετο! Επειδή μιλάμε για την Peugeot και όχι για κάποιο συνοικιακό συνεργείο, αυτός θα ήταν σοβαρός λόγος να προωθήσουν τα ακριβότερα 0W30. Με το ίδιο Μικτό Περιθώριο Κέρδους θα είχαν διπλάσιο κύκλο εργασιών στα λιπαντικά και κατά συνέπεια διπλάσια κέρδη. Μη μου πείς ότι το κάνουν για να κρατήσουν χαμηλά τις τιμές...
Από την άλλη βέβαια αν ισχύουν αυτά που λένε τα παλικάρια από το psclub, θα είχαν λιγότερα έσοδα από το συνεργείο
Αυτό μου θυμίζει ολίγον το σχετικό ανέκδοτο με τις πιπίλες και τα προφυλακτικά.Από κει και πέρα, μπορούμε να θεωρήσουμε πως αυτοί που γράφουν στο psforum είναι πιο σβέλτοι οδηγοί από τον μέσο όρο, άρα ταλαιπωρούν το λάδι περισσότερο.
Το ίδιο σκέφθηκα όταν διάβασα για τα ξεσκίσματα και τους κόφτες του mechanic και έκανα την σύγκριση με το πως γενικώς οδηγούμε εμείς το 3008.
μάλλον θα έβαζα και εγώ 0-30 αν είχα το τούρμπο. Άσχετο σχετικό, αλλά σκέφτομαι και εγώ να το γυρίσω σε 0-30 από 5-30 που βάζω τώρα, κυρίως γιατί το 0-30 φαίνεται καλύτερο λάδι.
Προσφάτως αγόρασα μια κούτα 5W30 και ως εκ τούτου δεν σκέφτομαι ακόμη την αλλαγή. Στο μέλλον θα δούμε...
-
Κοίταξε, έχεις δίκιο αν το δεις οικονομοτεχνικά από την μεριά της μονάδας (κύκλος εργασιών) έχεις δίκιο. Αν ο πελάτης όμως άκουγε στο τηλέφωνο ρωτώντας πόσο κάνει η αλλαγή λαδιών την υπερδιπλάσια τιμή, το πιο πιθανό είναι να λάκιζε, να άρχιζε την γκρίνια κλπ.
Δημήτρη, άλλαζέ τα πιο νωρίς και βλέπεις πώς θα συμπεριφερθεί.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δημήτρη, άλλαζέ τα πιο νωρίς και βλέπεις πώς θα συμπεριφερθεί.Αυτό θα κάνω ούτως ή άλλως αφού σε λίγες μέρες συμπληρώνω χρόνο από την τελευταία αλλαγή που έκανα περίπου πριν από 10.000χλμ.
Καλό Σαββατοκύριακο
-
Λοιπον ηθελα να σας εξηγησω και τελευταιο μερος για το υγραεριο
Τα γαλλικα αυτοκινητα , τα honda (και μια αλλη μαρκα..δε θυμαμε τωρα) οπως μου ειπε ο εγκαταστατης ..διαβαζουν την ενδειξη βενζινης με ηλεκτρονικο τροπο. Αυτο δημιουργει ενα προβλημα...αφου το αυτοκινητο πιστευει οτι καις βενζινη (ενω κατα βαση καις υγραεριο) πιστευει οτι αδειαζει το ντεποζιτο...και πραγματι..(αν κανεις και πολλα χιλιομετρα) βλεπεις η δεικτης να πεφτει συνεχως ... Αυτο φυσικα ειναι ψευδες . Εχει εγκατασταθει στο ολο συστημα ενας resetter που καθε φορα που ξεκιναει το αυτοκινητο (ισως καθε 2η φορα οπως εχω παρατηρησει εγω) επαναφερει την ενδειξη στο σωστο σημειο . Αν κανει λοιπον κανεις πολλα km με τη μια να ξερει πως οτι βλεπει στο δεικτη βενζινης ειναι ακυρο.
Επισης μετα απο μερικες επανεκινησεις (7-8 ή και παραπανω) μπορει να σας πετυχει η ενδειξη οτι το ντεποζιτο ειναι εντελως αδειο (ο δεικτης , το λαμπακι , η οθονη μηνυματων..ολα λενε δεν εχεις βενζινη..) σε 20' πραγματοποιεται το reset και ολα ερχονται απο εκει που ειναι. Ξανατονιζω πως αυτο δεν ειναι θεμα του συστηματος υγραεριου..αλλα το πως διαβαζουν (και) τα peugeot τη βενζινη στο ντεποζιτο.Εντομεταξυ απο καιρο εψαχνα να βρω που ειναι η OBD-2 στο 3008...
Να την λοιπον
Οποτε τσιμπησα και αυτοhttp://www.dealextreme.com/p/super-mini-elm327-bluetooth-odb2-v1-5-car-diagnostic-interface-tool-blue-142679 -
O δείκτης βενζίνης κουνιέται ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει κάνεις και την αντίστοιχη κατανάλωση. Δεν δείχνει κατευθείαν στάθμη φλοτέρ δηλαδή. Αυτό δεν ξέρω γιατί το κάναν έτσι, ίσως γιατί απλά μπορούσαν ή γιατί έτσι δεν μεταβάλλεται η στάθμη του δείκτη στις κλίσεις κλπ. Μέσω του επίσημου διαγνωστικού πάντως βλέπει κάνεις ακριβώς τα λίτρα στο τεποζιτο οπότε η πληροφορία υπάρχει.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης JohnnyX έγραψε:
Εντομεταξυ απο καιρο εψαχνα να βρω που ειναι η OBD-2 στο 3008...
Να την λοιπον ...
Οποτε τσιμπησα και αυτοhttp://www.dealextreme.com/p/super-mini-elm327-bluetooth-odb2-v1-5-car-diagnostic-interface-tool-blue-14267913,00€ η 'συσκευή' όταν μόνο το ολοκληρωμένο της ELM κοστίζει 23,50€...
Το δοκίμασες; Δουλεύει;
-
το παρηγγειλα..δε το ελαβα ακομη..
η συσκευη κοστιζει τοσο γιατι ειναι bluetooth..η usb εκδοση ειναι πιο φτηνη -
Μια χαρά δουλεύουν τα κινέζικα, έχω πολλά τέτοια χωρίς κανένα πρόβλημα.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης JohnnyX έγραψε:
η συσκευη κοστιζει τοσο γιατι ειναι bluetooth..η usb εκδοση ειναι πιο φτηνηΑπορώ, τι να έχει μέσα...
Ελπίζω να δουλεύει και στο 3008 όπως συνηγορεί και ο μοντεράτοράς μας...
-
Εμφανιστικε ενα προβλημα.
Πιστευω πως η συμμετοχη του υγραεριου ηταν μηδενικη εως μικρη.
1η φορα μπουζι ειχα αλλαξει στα 27000km αφου εμφανιστικε προβλημα οπως ειχαν δει απο τη Lion (παροτι τα μπουζι αλλαζουν στα 40000 ή στα 2 χρονια). Τοτε μου ειχαν αλλαξει και τον τεντωτηρα καδενας χρονισμου , εντος εγγυησης (ναι οπως θυμασαστε τον ειχα ξαναλαξει εκτος εγγυησης οταν ειχα αρχισει να εχω τα κλοτσηματα). Μου ειχε κανει εντυπωση πως εβγαλαν προβλημα στα 2/3 της ζωης τους !
Εν πασει περιπτωση επρεπε να τα ξαναλλαξω στα 67000 (ή το δεκεμβριο φετος) τα οποια περιπου το νεομβριο θα ερχοταν, για αυτο και δε τα αλλαξα αρχες ιουλιου . Καθως πηγαινα σημερα Δυτικη Θεσσαλονικη (στη δ/νση συγκοινωνιων) να αλλαξω την αδεια κυκλοφοριας (τυπος καυσιμου βενζινη-υγραεριο) ..λιγο πριν φτασω αναψε το κιτρινο τριγωνακι ..engine system management faulty. Μιλαω με τον εγκατασταση του υγραεριου πρωτα και μου λεει φερτο εδω (απο εκει μεχρι τουμπα ειναι 20 km περιφερειακου) . Το αυτοκινητο ειχε μπει σε safe mode..αρα δε με αφηνε να ανεβαζω πανω απο 3000 στροφες..αλλα και για να τις φτασει..επρεπε να ειχα πολλα πολλα μετρα..αγανακτιση ..εκανα 30 λεπτα να φτασω...στις ανηφορες 1η με το ζορι.
Βαζει το διαγνωστικο και βλεπει προβληματα στα 2 απο τα 4 μπουζι. Οποτε το πηγα Lion τωρα και περιμενω να μου πουν και αυτοι τι βλεπουν.
Μακαρι να ειναι τα μπουζι ..ετσι και αλλιως εφτανε η ωρα τους. Ο εγκαταστατης μου ειπε οτι το υγραεριο δυσκολευει τα μπουζι περισσοτερο απο τη βενζινη, απο τη Lion μου ειπαν δε , πλεον οτι αφου εβαλα υγραεριο θα τα αλλαζω πιο μπροστα (λες και δε τα ειχα αλλαξει ηδη πιο μπροστα τη 1η φορα). Anyway..μολις εχω επισημα νεα θα ενημερωσω . Παντως προς γνωση αν βαλετε υγραεριο ..αλλαζετε πιο μπροστα τα μπουζι...ετσι και αλλιως σχετικα φτηνο αναλωσιμο ειναι. -
Ο εγκαταστατης εκτος απο το 'μεγαλο' διαγνωστικο (καλωδιο,notebook και ενα χεριου συστημα!) ειχε και εκεινος bluetooth obd και μου ειπε οτι αν εχεις καλο προγραμμα..θα τα βλεπεις ολα (αρκει βεβαια να μπορεις να αναγωρισεις τι σου λεει)
-
Ο αδερφος ενος φιλου και γειτονα,εχει το 3008 με τους 156 ιππους και θέλει να το αντικαταστησει με ενα 3008 turbodiesel (112 ιπποι).
Ποια ειναι η γνωμη σας ? -
Έχει παρατηρηθεί ότι ο THP ταλαιπωρεί αρκετά τα μπουζί του σε μαμά καταστάσεις και τα εργοστασιακά διαστήματα είναι αρκετά αραιά. Do the math, που λένε... Κάθε περίπου 20k χλμ είναι καλά από ότι φαίνεται, από κει και πάνω ανοίγει αρκετά το διάκενο.
-
Ο χρήστης billis100 έγραψε:
Ο αδερφος ενος φιλου και γειτονα,εχει το 3008 με τους 156 ιππους και θέλει να το αντικαταστησει με ενα 3008 turbodiesel (112 ιπποι).
Ποια ειναι η γνωμη σας ?Εγώ θα το έκανα ασυζητητί και θα έπαιρνα την έκδοση Pilotee με το start-stop. Oικονομία πολύ καλύτερη κι επιδόσεις πολύ καλές όσον αφορά τις ρεπρίζ (η ροπή του είναι καλύτερη απο τον THP).
Δεν μπορώ όμως γιατί το δικό μου τριών χρονών το παίρνουν 13000 και το diesel ήδη κοστίζει τουλάχιστον 10000 περισσότερο. Αν η διαφορα είναι μικρότερη από 5000 να το πάρει.
-
Χθες εμαθα οτι το διαγνωστικο της Lion ΔΕΝ εδειξε μπουζι αλλα το σωμα της πεταλουδας του γκαζιου !!!
Δεν ειχαν ανταλλακτικο να το επιβεβαιωσουν..οποτε απο βδομαδα ! -
Έλα ρε συ, έπαθες το ίδιο ακριβώς με αυτό που έπαθα εγώ 2 βδομάδες πριν! Σε εμένα βέβαια μου το έφτιαξαν την ίδια μέρα, καθώς το πήγα νωρίς το πρωί και το ανταλλακτικό ήρθε το μεσημέρι.
-
ποσο σου βγηκε το μαλλι ? και ποσα km εχεις ?
Peugeot 3008 '08