-
Για εξατμίσεις μιλάει, δεν θα βγουν πιο έξω όταν έχει κρύο για να κόβει τζάμια
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ποιά αυτοκίνητα έχουν τέτοιο σύστημα;
Πρώτη φορά το ακούω αυτό και πολύ αμφιβάλω αν ισχύει.
Στάνταρ στο Α3 μου (1.8TFSI του 2008), στο Golf V Gti ξαδέρφου (του 2006 ή του 2007 αν θυμάμαι σωστά), σε bmw Χ5 (του 2008) και X6 (του 2009).
Είναι πραγματικά κάτι παραπάνω από αισθητή η διαφορά του πώς πάει το αμάξι με το που 'χτυπήσει' η ένδειξη για ότι χρειάζεται να κάνεις ανεφοδιασμό. Δεν ξέρω πώς αλλιώς να το περιγράψω, αλλά είναι σα να σου κόβει '10-15ps'. Νομίζεις ότι κάτι έπαθε το αμάξι και δεν 'πάει'.
(στο Α3 που το 'ανακάλυψα' αρχικά, το είδα από το μπαρόμετρο που έχω στο αμάξι -> κάγκουρας και μετά το παρατήρησα και στην στιγμιαία κατανάλωση)Από το καλοκαίρι που το 'ανακάλυψα', ψάχνω να βρω και σε ποιά άλλα αμάξια ισχύει αυτό αν και να πω την αλήθεια, γραπτή αναφορά δεν βρήκα κάπου μέχρι τώρα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Για εξατμίσεις μιλάει, δεν θα βγουν πιο έξω όταν έχει κρύο για να κόβει τζάμιασας φαίνεται παράλογο ότι οι απολήξεις της εξάτμισης με τη διαστολή της εξάτμισης (όταν η τελευταία πυρώσει), θα βγουν λίγο πιο έξω από τη θέση που έχουν όταν είναι σε ψυχρή κατάσταση η εξάτμιση?
(ή απλά εγώ δεν έπιασα το αστείο? ) -
Πιο πιθανό είναι να τραβάει στιγμιαία αέρα η αντλία λόγω χαμηλής στάθμης παρά να συμβαίνει αυτό που λες. Εγώ πρώτη φορά ακούω τέτοια λειτουργία, μειωμένη απόδοση λόγω λίγης βενζίνης ναι, έχω ξανακούσει. Επιπλέον, κάτι τέτοιο θα μου φαινόταν περίεργο από άποψη liability. 'Eγώ θέλω πλήρη απόδοση, ασχέτως στάθμης, και αυτή η** μη διατυπωμένη λειτουργία** δεν με άφησε να ολοκληρωσω εγκαίρως την προσπέραση.'
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Για εξατμίσεις μιλάει, δεν θα βγουν πιο έξω όταν έχει κρύο για να κόβει τζάμια
σας φαίνεται παράλογο ότι οι απολήξεις της εξάτμισης με τη διαστολή της εξάτμισης (όταν η τελευταία πυρώσει), θα βγουν λίγο πιο έξω από τη θέση που έχουν όταν είναι σε ψυχρή κατάσταση η εξάτμιση?
(ή απλά εγώ δεν έπιασα το αστείο? )Aν φτασει στο σημειο να πυρωσουν οι αποληξεις τοτε η υπολοιπη εξατμιση θα εχει λιωσει;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πιο πιθανό είναι να τραβάει στιγμιαία αέρα η αντλία λόγω χαμηλής στάθμης παρά να συμβαίνει αυτό που λες. Εγώ πρώτη φορά ακούω τέτοια λειτουργία, μειωμένη απόδοση λόγω λίγης βενζίνης ναι, έχω ξανακούσει. Επιπλέον, κάτι τέτοιο θα μου φαινόταν περίεργο από άποψη liability. 'Eγώ θέλω πλήρη απόδοση, ασχέτως στάθμης, και αυτή η** μη διατυπωμένη λειτουργία** δεν με άφησε να ολοκληρωσω εγκαίρως την προσπέραση.'δε μιλάω ότι το αμάξι κάνει διακοπές. (γιατί αυτό περιγράφεις στην φράση με τα εισαγωγικά)
Είμαστε τελείως οfftopic, αλλά ας στο περιγράψω όσο πιο σύντομα μπορώ με νούμερα για το Α3 (για να μην ξεφεύγουμε):
με 3η και τέρμα γκάζι η στιγμιαία κατανάλωση φτάνει στα 29,5lt/100km. Με το που 'χτυπήσει λαμπάκι', δεν ανεβαίνει πάνω από τα 14,5tlt/100km ακόμα και σε ανηφόρα με full γκάζι.
Επιπλέον πριν το 'λαμπάκι' έχω over 1.35bar και με το που 'Χτυπήσει' λαμπάκι βλέπω over 'μόλις' 1-1,1bar. (έτσι το πρωτο-κατάλαβα κιόλας)
Το παραπάνω το επιβεβαίωσα κάνοντας αρκετές δοκιμές λίγο πριν ανάψει το λαμπάκι και λίγο μετά και με διάφορες βενζίνες (όλες 100 οκτανίων).
Επίσης επειδή υποψιάστηκα κάποια στιγμή ότι ίσως έχει 'μούργα' το ρεζερβουάρ (αν και 4 ετών αμάξι), το έβγαλα, το καθάρισα (όχι ότι είχε κάτι ιδιαίτερο τελικά) και άλλαξα και φίλτρο βενζίνης. Η παραπάνω διαπίστωση έγινε και πριν και μετά τον καθαρισμό και ξανά με διάφορες βενζίνης (100 οκτανίων όλες μιας και βάζω μόνο 100στάρα -ακόμα-).Τέλος (τουλάχιστον στο Α3 που το είδα με τα μάτια μου), η βενζίνη' ρουφιέται' από ένα κομμάτι του ρεζερβουάρ που είναι σαν παραπήγαδο, οπότε το να τραβήξει αέρα είναι κάπως δύσκολο ως απίθανο, αφού στα αυτοκίνητα με board computer το λαμπάκι ανάβει όταν γίνει αληθής ένας από τις δύο προϋποθέσεις:
- η αυτονομία φτάσει στα 50km
- η βενζίνη φτάσει σε ένα Χ επίπεδο στάθμης.
Σε κάθε περίπτωση, με το που ανάψει το λαμπάκι ανεφοδιασμού, έχεις στην χειρότερη περίπτωση 5lt στο ρεζερβουάρ.
Τονίζω ότι αναφέρομαι σε σύγχρονα οχήματα.
Επιπλέον αν ρουφήξει αέρα, έχεις κομπιάσματα και κοψίματα και δεν πέφτει απλώς η απόδοση. Είναι λες και 'στιγμαία' έσβησε το μοτέρ. Μου έχει τύχει προσωπικά με ford escord του 1983 (στις στροφές δεν τραβούσε καλά καύσιμο λόγω πολύ χαμηλής στάθμης) όπως και με suzuki vitara 1.6lt που ήταν 10ετίας και βάλε (στις κατηφόρες, δεν τραβούσε καύσιμο).
Και σε αυτές όμως τις περιπτώσεις, (όπου δεν τραβούσε καύσιμο σωστά η αντλία) μιλάμε ότι είχε ανάψει το λαμπάκι ανεφοδιασμού (και είχε τερματίσει η βελόνα που δείχνει τη στάθμη βενζίνης στο καντράν) και είχαμε κάνει 80km σχεδόν.
Εγώ αναφέρομαι σε περίπτώσεις που ΜΟΛΙΣ που έχει ανάψει το λαμπάκι ανεφοδιασμού. Οπότε λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, δεν υπάρχει περίπτωση να τράβηξε αέρα (τουλάχιστον στο Α3 όπου αναλύω) -
Δεν χρειάζεται να κάνει αντιληπτές διακοπές για να πει κανείς ότι τραβάει αέρα στιγμιαία. Οι διακοπές μπορεί να είναι τόσο μικρές που να φαίνονται σαν μειωμένη απόδοση (missfires, δεν είναι πάντα αντιληπτά ως κάτι το μεμονωμένο).
Μήπως εξαιτίας της χαμηλής στάθμης ανεβαίνει η θερμοκρασία της αντλίας; Ή μήπως λόγω διαφοράς πίεσης αλλάζει η παροχή;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για εξατμίσεις μιλάει, δεν θα βγουν πιο έξω όταν έχει κρύο για να κόβει τζάμια
σας φαίνεται παράλογο ότι οι απολήξεις της εξάτμισης** με τη διαστολή της εξάτμισης (όταν η τελευταία πυρώσει)**, θα βγουν λίγο πιο έξω από τη θέση που έχουν όταν είναι σε ψυχρή κατάσταση η εξάτμιση?
(ή απλά εγώ δεν έπιασα το αστείο? )Aν φτασει στο σημειο να πυρωσουν οι αποληξεις τοτε η υπολοιπη εξατμιση θα εχει λιωσει;
Δεν είπα ότι θα πυρώσουν οι απολήξεις αγαπητέ mod.
Για να το κάνω λίγο πιο απλό γιατί μάλλον θα παίξουμε με τις λέξεις και για να μην το κουράζουμε κιόλας:
Ο 'απλός' σωλήνας της εξάτμισης διαστάλλεται μετά από θέρμανσή τους από τους (ας πούμε 25 βαθμούς) στους 800 βαθμούς (θερμοκρασία καυσαερίων μετά από 'πάτημα') ή στους 300 βαθμούς (θερμοκρασία καυσαερίων σε ηρεμία).
Διαστολή αύξηση όλων των διαστάσεων του σωλήνα και άρα και το μήκος αυτού. Προφανές είναι λοιπόν να 'βγουν' οι απολήξεις πιο έξω. Δε λέω ότι θα βγουν πιο έξω 30cm.
Σίγουρα όμως μιλάμε για ~1 πόντο. -
Ευχαριστώ Γιώργο!
Άλλαξε όλο το πίσω μέρος!
Σχετικά με την απόσταση, τη μέτρησα βάσει της εργοστασιακής να βγαίνει (ζεστή) το ίδιο προς τα έξω. Έχουν την ίδια απόσταση στην ουσία από το καζανάκι.
Οπότε όλα καλά!
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Για εξατμίσεις μιλάει, δεν θα βγουν πιο έξω όταν έχει κρύο για να κόβει τζάμια
σας φαίνεται παράλογο ότι οι απολήξεις της εξάτμισης** με τη διαστολή της εξάτμισης (όταν η τελευταία πυρώσει)**, θα βγουν λίγο πιο έξω από τη θέση που έχουν όταν είναι σε ψυχρή κατάσταση η εξάτμιση?
(ή απλά εγώ δεν έπιασα το αστείο? )Aν φτασει στο σημειο να πυρωσουν οι αποληξεις τοτε η υπολοιπη εξατμιση θα εχει λιωσει;
Δεν είπα ότι θα πυρώσουν οι απολήξεις αγαπητέ mod.
Για να το κάνω λίγο πιο απλό γιατί μάλλον θα παίξουμε με τις λέξεις και για να μην το κουράζουμε κιόλας:
Ο 'απλός' σωλήνας της εξάτμισης διαστάλλεται μετά από θέρμανσή τους από τους (ας πούμε 25 βαθμούς) στους 800 βαθμούς (θερμοκρασία καυσαερίων μετά από 'πάτημα') ή στους 300 βαθμούς (θερμοκρασία καυσαερίων σε ηρεμία).
Διαστολή αύξηση όλων των διαστάσεων του σωλήνα και άρα και το μήκος αυτού. Προφανές είναι λοιπόν να 'βγουν' οι απολήξεις πιο έξω. Δε λέω ότι θα βγουν πιο έξω 30cm.
Σίγουρα όμως μιλάμε για ~1 πόντο.Δεν ξερω .Μου ακουγεται υπερβολικο .
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν χρειάζεται να κάνει αντιληπτές διακοπές για να πει κανείς ότι τραβάει αέρα στιγμιαία. Οι διακοπές μπορεί να είναι τόσο μικρές που να φαίνονται σαν μειωμένη απόδοση (missfires, δεν είναι πάντα αντιληπτά ως κάτι το μεμονωμένο).Μήπως εξαιτίας της χαμηλής στάθμης ανεβαίνει η θερμοκρασία της αντλίας;
Αν κάνεις λογκάρισμα με vag-com ή κάποιο άλλο διαγνωστικό, μπορείς να τα δεις αυτά.
Τώρα μη μου πεις ότι θες να σου ανεβάσω και log-άρισμα....Επίσης μάλλον δε διάβασες το κομμάτι του post μου σχετικά με το που είναι τη στάθμη της βενζίνης όταν χτυπάει λαμπάκι και από που τραβάει η αντλία βενζίνη.
Δε θες να το δεχτείς. Δεν πειράζει. no hard feelings.
Απλά δεν καταλαβαίνω τι επιπλέον περιμένεις να σου περιγράψω για να δεχτείς αυτό που περιέγραψα παραπάνω.
Μήπως να έβρισκα και τον κώδικα της ECU και να σου τον πόσταρα εδώ μέσα? (που δεν ξέρω αν θα μπορούσες και να τον διαβάσεις)@Bill33
Αυτό σίγουρα ισχύει για την δική μου εργοστασιακή εξάτμιση όπως και όσες άλλες aftermarket έχω δει πριν και μετά τη χρήση. Μάλλον απλά δεν το έχεις παρατηρήσει είτε γιατί δεν έχεις βάλει aftermerket εξάτμιση ώστε να 'προβληματιστείς' για το που θα μπει η απόληξη (κι άρα να παρατηρήσεις τη διαφορά μετά) είτε γιατί εντέχνως οι εργοστασιακές απολήξεις και προφυλακτήρες δεν έρχονται στην ίδια ευθεία ('φάτσα' που λέμε). -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μια μικρή ανανέωση. Ήρθε η απόληξη:εμένα μου φαίνεται για καγκουριά. Δηλαδή τώρα ομόρφυνε?
-
Καλά, χαλλλλλάρωσε Αν βρεις τον κώδικα (χλωμό) ανέβασέ τον και κάτι θα κάνουμε. Σε λογκάρισμα ποιών παραμέτρων αναφέρεσαι;
Γενικότερα αυτό που περιγράφεις δεν υπάρχει πουθενά διατυπωμένο ως λειτουργία. Αν σου κόβει τόσα άλογα, ο κατασκευαστής ανοίγει πόρτα για ωραία πράγματα, ειδικά στο US of A
Λύση: ρώτα σε αυτούς που έβαλες το πρόγραμμα (λογικά θα έχουν σπάσει την κρυπτογράφηση και θα ξέρουν, εκτός αν είναι κονσέρβα απ'έξω) αν υπάρχουν χάρτες για τέτοια λειτουργία ή τουλάχιστον αν υπάρχει κάποια τέτοια δικλείδα ασφαλείας. Θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη πληροφορία
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ευχαριστώ Γιώργο!Άλλαξε όλο το πίσω μέρος!
Σχετικά με την απόσταση, τη μέτρησα βάσει της εργοστασιακής να βγαίνει (ζεστή) το ίδιο προς τα έξω. Έχουν την ίδια απόσταση στην ουσία από το καζανάκι.
Οπότε όλα καλά!
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
ωραίος!!!
Έχεις φωτογραφία του 'πριν'??
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ευχαριστώ Γιώργο!
Άλλαξε όλο το πίσω μέρος!
Σχετικά με την απόσταση, τη μέτρησα βάσει της εργοστασιακής να βγαίνει (ζεστή) το ίδιο προς τα έξω. Έχουν την ίδια απόσταση στην ουσία από το καζανάκι.
Οπότε όλα καλά!
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
ωραίος!!!
Έχεις φωτογραφία του 'πριν'??
Ναι:
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μήπως να έβρισκα και τον κώδικα της ECU και να σου τον πόσταρα εδώ μέσα? (που δεν ξέρω αν θα μπορούσες και να τον διαβάσεις)
Αν τον βρεις ποσταρε τον απο περιεργεια και με το διαβασμα κατι θα κανουμε...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Καλά, χαλλλλλάρωσε Αν βρεις τον κώδικα (χλωμό) ανέβασέ τον και κάτι θα κάνουμε. Σε λογκάρισμα ποιών παραμέτρων αναφέρεσαι;Γενικότερα αυτό που περιγράφεις δεν υπάρχει πουθενά διατυπωμένο ως λειτουργία. Αν σου κόβει τόσα άλογα, ο κατασκευαστής ανοίγει πόρτα για ωραία πράγματα, ειδικά στο US of A
Λύση: ρώτα σε αυτούς που έβαλες το πρόγραμμα (λογικά θα έχουν σπάσει την κρυπτογράφηση και θα ξέρουν, εκτός αν είναι κονσέρβα απ'έξω) αν υπάρχουν χάρτες για τέτοια λειτουργία ή τουλάχιστον αν υπάρχει κάποια τέτοια δικλείδα ασφαλείας. Θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη πληροφορία
Τώρα που το λες... μπορεί να είναι πατέντα των 'βελτιωτών' αυτό. Σε εργοαστασιακό δεν το έχω ακούσει ποτέ και πουθενά.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Καλά, χαλλλλλάρωσε Αν βρεις τον κώδικα (χλωμό) ανέβασέ τον και κάτι θα κάνουμε. Σε λογκάρισμα ποιών παραμέτρων αναφέρεσαι;Γενικότερα αυτό που περιγράφεις δεν υπάρχει πουθενά διατυπωμένο ως λειτουργία. Αν σου κόβει τόσα άλογα, ο κατασκευαστής ανοίγει πόρτα για ωραία πράγματα, ειδικά στο **US of A :**lol:
Που το θυμήθηκες?
**Λύση: ρώτα σε αυτούς που έβαλες το πρόγραμμα (λογικά θα έχουν σπάσει την κρυπτογράφηση και θα ξέρουν, εκτός αν είναι κονσέρβα απ'έξω) αν υπάρχουν χάρτες για τέτοια λειτουργία ή τουλάχιστον αν υπάρχει κάποια τέτοια δικλείδα ασφαλείας. Θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη πληροφορία **
Έχω φίλο προγραμματιστή (το πρόγραμμα δεν το έβαλα σ' αυτόν γιατί δεν τον γνώριζα τότε).
Έχω δει αρκετά πράγματα μέσα από κώδικες, χάρτες κτλ, αλλά το πρόβλημα είναι αν μπορεί να μου δώσει πράγματα που να μπορώ να ανεβάσω δημόσια. Αν ναι, θα τα 'ανεβάσω' πολύ ευχαρίστως και σε κάποιο ξεχωριστό topic.
Κρατάω μία επιφύλαξη μόνο και τονίζω το 'δημόσια', γιατί όλοι οι προγραμματιστές (όπως μου εξήγησε κάποια μέρα που συζητούσαμε χαλαρά) πληρώνουν αρκετά χρήματα για δικαιώματα κτλ ώστε να είναι updated ως προς τους (νέους) εγκεφάλους και τις κωδικοποιήσεις αυτών. Οπότε μπορεί αυτό που ζητάμε/ζητάτε, να μην γίνεται γιατί απλά είναι copyright (όπως πχ με το manual του αυτοκινήτου που απαγορεύεται ακόμα και η δημοσίευση ή ανατύπωση ολόκληρου ή τμήματος αυτού χωρίς την έγκριση του εκάστοτε επίσημου εισαγωγέα).
Από κοντά, σε κανα καφέ πχ, κάτι θα κάνουμε.Μήπως να έβρισκα και τον κώδικα της ECU και να σου τον πόσταρα εδώ μέσα? (που δεν ξέρω αν θα μπορούσες και να τον διαβάσεις)
Αν τον βρεις ποσταρε τον απο περιεργεια και με το διαβασμα κατι θα κανουμε...
σε πρόλαβε ο mod.
Επίσης εξήγησα το πρακτικό θέμα του ερωτήματος-προβλήματος. -
+1 στον Κάβουρα.
Το χω παρατηρήσει κι εγώ στο Q5 και μάλλον ισχύει. Μιλάμε για ανεπαίσθητη διαφορά αλλά ο οδηγός την καταλαβαίνει. Βέβαια πουθενά στο manual δεν γίνεται λόγος για κάτι τέτοιο.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
άρα αφού είσαι γρήγορος θα χεις κανα τέταρτο
Ούτε γρήγορος, ούτε πραγματικός οδηγός, ούτε χεράς ούτε ντριφτεράς δηλώνω.
Αναθεμα και καταλαβες τι σου γραψα, καλη ψυχη
BMW FORUM