-
Μα για τις επιδόσεις μιλάω. Όταν λέω αίσθηση, εννοώ το άπλωμα της δύναμης. Ροπή στις μεσαίες και ψοφολόγημα ψηλά δεν είναι η ιδέα που έχω για ένα σβέλτο αυτοκίνητο. Μοιραία αυτό επηρεάζει τις απόλυτες επιταχύνσεις.
-
Οδήγησε το πρώτα φίλε μου και μετά το θάβεις μετα μανίας.
Οι ενδείξεις και οι αναφορές δεν δείχνουν να συμφωνούν μαζί σου.
just saying...
-
Τελικα η ροπη του 125 ποση ειναι? Εγω ειχα διαβασει για το focus 200 Nm.
-
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
Τελικα η ροπη του 125 ποση ειναι? Εγω ειχα διαβασει για το focus 200 Nm.Τα 200 που λες είναι με overboost.
Η σταθερή του είναι περίπου 17.3 απο τις 1500+. -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Οδήγησε το πρώτα φίλε μου και μετά το θάβεις μετα μανίας.Οι ενδείξεις και οι αναφορές δεν δείχνουν να συμφωνούν μαζί σου.
just saying...
+1
Μα για τις επιδόσεις μιλάω. Όταν λέω αίσθηση, εννοώ το άπλωμα της δύναμης. Ροπή στις μεσαίες και ψοφολόγημα ψηλά δεν είναι η ιδέα που έχω για ένα σβέλτο αυτοκίνητο. Μοιραία αυτό επηρεάζει τις απόλυτες επιταχύνσεις.
οι πλειοψηφία των τουρμπο, μεταξύ τους κ ο 1000αρης εκομπουστ ΔΕΝ ψοφάνε ψηλά. απλά έχουν τόσο γεμάτες καμπύλες αποδοσεις από χαμηλά που ένας 'απειρος' οδηγός εντυπωσιαζεται στις χαμηλες-μεσαιες κ μετά νομίζει πως το αμαξι δεν παει
-
το πίσω μέρος είναι τελικό ????????????/
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
οι πλειοψηφία των τουρμπο, μεταξύ τους κ ο 1000αρης εκομπουστ ΔΕΝ ψοφάνε ψηλά. απλά έχουν τόσο γεμάτες καμπύλες αποδοσεις από χαμηλά που ένας 'απειρος' οδηγός εντυπωσιαζεται στις χαμηλες-μεσαιες κ μετά νομίζει πως το αμαξι δεν παειΈμπειρε οδηγέ μια χαρά ψοφάνε τα περισσότερα καθημερινά ψηλά. Το μόνο που διατηρεί ισχύ ψηλά από όσα έχω οδηγήσει είναι η Giulietta. Δεν χρειάζεται δα κανείς και την δική σου πείρα, που μάλλον έχεις περισσότερες από 5 ζωές, για να καταλάβει ότι όταν η 3η από τις 3000-5500 ΣΑΛ τραβάει σαν τραίνο, και μετά τις 5500 μένει με την τσουστού στο χέρι, δύναμη δεν υπάρχει πια.
-
ψιλά γράμματα...
ακομα ειμαστε στο μάθημα 'μαθαίνω να κατεβάζω τα παράθυρα στα ιταλικα αμαξια'
πόσες φορες σου έχω πει ΡΖ να μην πειράζεις τα μελη του φορουμ;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
οι πλειοψηφία των τουρμπο, μεταξύ τους κ ο 1000αρης εκομπουστ ΔΕΝ ψοφάνε ψηλά. απλά έχουν τόσο γεμάτες καμπύλες αποδοσεις από χαμηλά που ένας 'απειρος' οδηγός εντυπωσιαζεται στις χαμηλες-μεσαιες κ μετά νομίζει πως το αμαξι δεν παει
Έμπειρε οδηγέ μια χαρά ψοφάνε τα περισσότερα καθημερινά ψηλά. Το μόνο που διατηρεί ισχύ ψηλά από όσα έχω οδηγήσει είναι η Giulietta. Δεν χρειάζεται δα κανείς και την δική σου πείρα, που μάλλον έχεις περισσότερες από 5 ζωές, για να καταλάβει ότι όταν η 3η από τις 3000-5500 ΣΑΛ τραβάει σαν τραίνο, και μετά τις 5500 μένει με την τσουστού στο χέρι, δύναμη δεν υπάρχει πια.
Μπαγασάκο Διάκο, πρέπει να είσαι τρελός insider, όχι παίξε γέλασε.
Πότε πρόλαβες και οδήγησες το Mondeo 1.0 Ecoboost ?
Θα σε μαλώσω, δεν έγραψες και στο οδήγησα.
-
Ξαναδιάβασε, αυτή τη φορά με προσοχή.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
οι πλειοψηφία των τουρμπο, μεταξύ τους κ ο 1000αρης εκομπουστ ΔΕΝ ψοφάνε ψηλά. απλά έχουν τόσο γεμάτες καμπύλες αποδοσεις από χαμηλά που ένας 'απειρος' οδηγός εντυπωσιαζεται στις χαμηλες-μεσαιες κ μετά νομίζει πως το αμαξι δεν παει
Έμπειρε οδηγέ μια χαρά ψοφάνε τα περισσότερα καθημερινά ψηλά. Το μόνο που διατηρεί ισχύ ψηλά από όσα έχω οδηγήσει είναι η Giulietta. Δεν χρειάζεται δα κανείς και την δική σου πείρα, που μάλλον έχεις περισσότερες από 5 ζωές, για να καταλάβει ότι όταν η 3η από τις 3000-5500 ΣΑΛ τραβάει σαν τραίνο, και μετά τις 5500 μένει με την τσουστού στο χέρι, δύναμη δεν υπάρχει πια.
το πραγματικά ανεξήγητο σου κομπλεξ με τα τουρμπο που μας τα έχει κάνει ΤΟΥΜΠΑΝΑ δεν λεει να ψοφήσει μονο
κ ειρωνίες για ζωες και λοιπές μαλακίες που πιθηκίζετε δυο τρεις εδώ μεσα στο κίκιζα που τα ανέχεται.
αν δεν μπορείς να καταλαβεις πως μετά τις 5500 δεν μένεις με τη τσουτσου στο χέρι απλά πιο κάτω το τουρμπο εχει κάνει παπαδες, πράγμα που σου λένε όλοι, αλλά φαίνεται κ από τις δυναμομετρήσεις τί να σου πω. σταμάτα να μας πρήζεις τουλαχιστον για το φάσμα απόδοσης κ το εύρος απόδοσης κτλ (διάβασε ξανα αυτά που σου έγραψε ο νάσος πχ κ προσπάθησε να τα εμπεδώσεις)
Είσαι ο μοναδικός που αναφέρει αυτό το 'πρόβλημα' των τουρμπο που απλά στη πλειοψηφία των μοντέλων δεν υπάρχει, κ δεν αναφέρει ούτε ένας κάτοχος εδώ μεσα, σε αντίθεση με εσένα που δεν έχεις τουρμπο
κ στη τελική τί σκας, πάρε φεράρι που είναι ατμόσφαιρα, να φρενάρεις κ 'με το κινητήρα όπως στους αγώνες' αν είναι -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
οι πλειοψηφία των τουρμπο, μεταξύ τους κ ο 1000αρης εκομπουστ ΔΕΝ ψοφάνε ψηλά. απλά έχουν τόσο γεμάτες καμπύλες αποδοσεις από χαμηλά που ένας 'απειρος' οδηγός εντυπωσιαζεται στις χαμηλες-μεσαιες κ μετά νομίζει πως το αμαξι δεν παει
Έμπειρε οδηγέ μια χαρά ψοφάνε τα περισσότερα καθημερινά ψηλά. Το μόνο που διατηρεί ισχύ ψηλά από όσα έχω οδηγήσει είναι η Giulietta. Δεν χρειάζεται δα κανείς και την δική σου πείρα, που μάλλον έχεις περισσότερες από 5 ζωές, για να καταλάβει ότι όταν η 3η από τις 3000-5500 ΣΑΛ τραβάει σαν τραίνο, και μετά τις 5500 μένει με την τσουστού στο χέρι, δύναμη δεν υπάρχει πια.
το πραγματικά ανεξήγητο σου κομπλεξ με τα τουρμπο που μας τα έχει κάνει ΤΟΥΜΠΑΝΑ δεν λεει να ψοφήσει μονο
κ ειρωνίες για ζωες και λοιπές μαλακίες που πιθηκίζετε δυο τρεις εδώ μεσα στο κίκιζα που τα ανέχεται.
αν δεν μπορείς να καταλαβεις πως μετά τις 5500 δεν μένεις με τη τσουτσου στο χέρι απλά πιο κάτω το τουρμπο εχει κάνει παπαδες, πράγμα που σου λένε όλοι, αλλά φαίνεται κ από τις δυναμομετρήσεις τί να σου πω. σταμάτα να μας πρήζεις τουλαχιστον για φάσμα απόδοσης (διάβασε ξανα αυτά που σου έγραψε ο νάσος πχ κ προσπάθησε να το εμπεδώσεις)Με το υφάκι που έχεις θα μπορούσα απλά να σου πω να πας να... Αλλά δεν θα το κάνω γιατί σέβομαι το φόρουμ.
Διαφορά στην καμπύλη απόδοσης υπάρχει και αν δεν το καταλαβαίνεις, ελπίζω να το καταλάβεις στην 6η σου ζωή!*
*Η ειρωνεία είναι προς εσένα και όχι προς τον Κίκιζα, τον οποίο γνωρίζω προσωπικά και συμπαθώ.
-
Ελπίζω τουλάχιστον να έχει γίνει προσπάθεια ανάλογη με της Μάζντα η οποία στο νέο 6 είχε προβεί σε μείωση βάρους γύρω στα 60-70 κιλά αν δεν κάνω λάθος.
Το καινούργιο Μοντέο θα είναι ακόμη μεγαλύτερο απο το υπάρχον έστω και ελαφρά: 4,870 αντί 4,850 μέτρα
-
υπάρχει κ απλά είσαι ο μοναδικός που το έχει ανακαλύψει μεγάλε φεραρίστα.
συνέχισε τις παπαρες για ζωες κ ειρωνίες μέχρι εκεί που ξέρεις να μετράς/ σου κόβει.
Τελικά είσαι όντως 16? γιατί τόσο κουραστικός είσαι όπως σου έχει πει κ ο Σπύρος -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
οι πλειοψηφία των τουρμπο, μεταξύ τους κ ο 1000αρης εκομπουστ ΔΕΝ ψοφάνε ψηλά. απλά έχουν τόσο γεμάτες καμπύλες αποδοσεις από χαμηλά που ένας 'απειρος' οδηγός εντυπωσιαζεται στις χαμηλες-μεσαιες κ μετά νομίζει πως το αμαξι δεν παει
Έμπειρε οδηγέ μια χαρά ψοφάνε τα περισσότερα καθημερινά ψηλά. Το μόνο που διατηρεί ισχύ ψηλά από όσα έχω οδηγήσει είναι η Giulietta. Δεν χρειάζεται δα κανείς και την δική σου πείρα, που μάλλον έχεις περισσότερες από 5 ζωές, για να καταλάβει ότι όταν η 3η από τις 3000-5500 ΣΑΛ τραβάει σαν τραίνο, και μετά τις 5500 μένει με την τσουστού στο χέρι, δύναμη δεν υπάρχει πια.
Μπαγασάκο Διάκο, πρέπει να είσαι τρελός insider, όχι παίξε γέλασε.
Πότε πρόλαβες και οδήγησες το Mondeo 1.0 Ecoboost ?
Θα σε μαλώσω, δεν έγραψες και στο οδήγησα.
είναι η μονομανία του να μπαινει όπου δει θέμα με τουρμπομοτερ να λεει για ψόφισμα ψηλά κ για ήχο ατμοσφαιρικών που τα σπάει
-
ειναι θεμα αισθησης, προτιμησεων και στυλ οδηγησης (sic)
αλλοι θελουν να αλλαζουν στις 6800 και αλλοι θελουν να ριχνουν καροτσες απο τις 2500-5500 και μετα δεν εχουν προβλημα να αλλαξουν ταχυτητα (για να συνεχισουν να ριχνουν καροτσες)
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ειναι θεμα αισθησης, προτιμησεων και στυλ οδηγησης (sic)αλλοι θελουν να αλλαζουν στις 6800 και αλλοι θελουν να ριχνουν καροτσες απο τις 2500-5500 και μετα δεν εχουν προβλημα να αλλαξουν ταχυτητα (για να συνεχισουν να ριχνουν καροτσες)
ε αμα δεν αλλάξεις στις 6800 αλλά στις 6000 τί να τις κάνεις τις καροτσες. το βρουμ βρουμ να ακουγεται να γουστάρεις
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ειναι θεμα αισθησης, προτιμησεων και στυλ οδηγησης (sic)
αλλοι θελουν να αλλαζουν στις 6800 και αλλοι θελουν να ριχνουν καροτσες απο τις 2500-5500 και μετα δεν εχουν προβλημα να αλλαξουν ταχυτητα (για να συνεχισουν να ριχνουν καροτσες)
ε αμα δεν αλλάξεις στις 6800 αλλά στις 6000 τί να τις κάνεις τις καροτσες. το βρουμ βρουμ να ακουγεται να γουστάρεις
- σαγονιαρα, τρυπια εξατμιση και marlboro
-
- τουφα η
-
στις 6800 αλλαξε χερι μην παρεις τα πιστονια στο χερι
Ford Mondeo Mk IV (2007-2014)