Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Mondeo Mk IV (2007-2014)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Mondeo Mk IV (2007-2014)
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 12 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    72
    308
    1531
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Μα για τις επιδόσεις μιλάω. Όταν λέω αίσθηση, εννοώ το άπλωμα της δύναμης. Ροπή στις μεσαίες και ψοφολόγημα ψηλά δεν είναι η ιδέα που έχω για ένα σβέλτο αυτοκίνητο. Μοιραία αυτό επηρεάζει τις απόλυτες επιταχύνσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetz last edited by

        Οδήγησε το πρώτα φίλε μου και μετά το θάβεις μετα μανίας.

        Οι ενδείξεις και οι αναφορές δεν δείχνουν να συμφωνούν μαζί σου.

        just saying...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          biskoto10 last edited by

          Τελικα η ροπη του 125 ποση ειναι? Εγω ειχα διαβασει για το focus 200 Nm.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetz last edited by

            Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
            Τελικα η ροπη του 125 ποση ειναι? Εγω ειχα διαβασει για το focus 200 Nm.

            Τα 200 που λες είναι με overboost.
            Η σταθερή του είναι περίπου 17.3 απο τις 1500+.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chemic last edited by

              Ο χρήστης georgetz έγραψε:
              Οδήγησε το πρώτα φίλε μου και μετά το θάβεις μετα μανίας.

              Οι ενδείξεις και οι αναφορές δεν δείχνουν να συμφωνούν μαζί σου.

              just saying...

              +1

              Μα για τις επιδόσεις μιλάω. Όταν λέω αίσθηση, εννοώ το άπλωμα της δύναμης. Ροπή στις μεσαίες και ψοφολόγημα ψηλά δεν είναι η ιδέα που έχω για ένα σβέλτο αυτοκίνητο. Μοιραία αυτό επηρεάζει τις απόλυτες επιταχύνσεις.

              οι πλειοψηφία των τουρμπο, μεταξύ τους κ ο 1000αρης εκομπουστ ΔΕΝ ψοφάνε ψηλά. απλά έχουν τόσο γεμάτες καμπύλες αποδοσεις από χαμηλά που ένας 'απειρος' οδηγός εντυπωσιαζεται στις χαμηλες-μεσαιες κ μετά νομίζει πως το αμαξι δεν παει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • sprsk
                sprsk last edited by

                το πίσω μέρος είναι τελικό ????????????/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης chemic έγραψε:
                  οι πλειοψηφία των τουρμπο, μεταξύ τους κ ο 1000αρης εκομπουστ ΔΕΝ ψοφάνε ψηλά. απλά έχουν τόσο γεμάτες καμπύλες αποδοσεις από χαμηλά που ένας 'απειρος' οδηγός εντυπωσιαζεται στις χαμηλες-μεσαιες κ μετά νομίζει πως το αμαξι δεν παει

                  Έμπειρε οδηγέ μια χαρά ψοφάνε τα περισσότερα καθημερινά ψηλά. Το μόνο που διατηρεί ισχύ ψηλά από όσα έχω οδηγήσει είναι η Giulietta. Δεν χρειάζεται δα κανείς και την δική σου πείρα, που μάλλον έχεις περισσότερες από 5 ζωές, για να καταλάβει ότι όταν η 3η από τις 3000-5500 ΣΑΛ τραβάει σαν τραίνο, και μετά τις 5500 μένει με την τσουστού στο χέρι, δύναμη δεν υπάρχει πια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    joe-bar-team last edited by

                    ψιλά γράμματα...

                    ακομα ειμαστε στο μάθημα 'μαθαίνω να κατεβάζω τα παράθυρα στα ιταλικα αμαξια'

                    πόσες φορες σου έχω πει ΡΖ να μην πειράζεις τα μελη του φορουμ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetz last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                      οι πλειοψηφία των τουρμπο, μεταξύ τους κ ο 1000αρης εκομπουστ ΔΕΝ ψοφάνε ψηλά. απλά έχουν τόσο γεμάτες καμπύλες αποδοσεις από χαμηλά που ένας 'απειρος' οδηγός εντυπωσιαζεται στις χαμηλες-μεσαιες κ μετά νομίζει πως το αμαξι δεν παει

                      Έμπειρε οδηγέ μια χαρά ψοφάνε τα περισσότερα καθημερινά ψηλά. Το μόνο που διατηρεί ισχύ ψηλά από όσα έχω οδηγήσει είναι η Giulietta. Δεν χρειάζεται δα κανείς και την δική σου πείρα, που μάλλον έχεις περισσότερες από 5 ζωές, για να καταλάβει ότι όταν η 3η από τις 3000-5500 ΣΑΛ τραβάει σαν τραίνο, και μετά τις 5500 μένει με την τσουστού στο χέρι, δύναμη δεν υπάρχει πια.

                      Μπαγασάκο Διάκο, πρέπει να είσαι τρελός insider, όχι παίξε γέλασε.

                      Πότε πρόλαβες και οδήγησες το Mondeo 1.0 Ecoboost ?

                      Θα σε μαλώσω, δεν έγραψες και στο οδήγησα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ξαναδιάβασε, αυτή τη φορά με προσοχή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chemic last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          οι πλειοψηφία των τουρμπο, μεταξύ τους κ ο 1000αρης εκομπουστ ΔΕΝ ψοφάνε ψηλά. απλά έχουν τόσο γεμάτες καμπύλες αποδοσεις από χαμηλά που ένας 'απειρος' οδηγός εντυπωσιαζεται στις χαμηλες-μεσαιες κ μετά νομίζει πως το αμαξι δεν παει

                          Έμπειρε οδηγέ μια χαρά ψοφάνε τα περισσότερα καθημερινά ψηλά. Το μόνο που διατηρεί ισχύ ψηλά από όσα έχω οδηγήσει είναι η Giulietta. Δεν χρειάζεται δα κανείς και την δική σου πείρα, που μάλλον έχεις περισσότερες από 5 ζωές, για να καταλάβει ότι όταν η 3η από τις 3000-5500 ΣΑΛ τραβάει σαν τραίνο, και μετά τις 5500 μένει με την τσουστού στο χέρι, δύναμη δεν υπάρχει πια.

                          το πραγματικά ανεξήγητο σου κομπλεξ με τα τουρμπο που μας τα έχει κάνει ΤΟΥΜΠΑΝΑ δεν λεει να ψοφήσει μονο
                          κ ειρωνίες για ζωες και λοιπές μαλακίες που πιθηκίζετε δυο τρεις εδώ μεσα στο κίκιζα που τα ανέχεται.
                          αν δεν μπορείς να καταλαβεις πως μετά τις 5500 δεν μένεις με τη τσουτσου στο χέρι απλά πιο κάτω το τουρμπο εχει κάνει παπαδες, πράγμα που σου λένε όλοι, αλλά φαίνεται κ από τις δυναμομετρήσεις τί να σου πω. σταμάτα να μας πρήζεις τουλαχιστον για το φάσμα απόδοσης κ το εύρος απόδοσης κτλ (διάβασε ξανα αυτά που σου έγραψε ο νάσος πχ κ προσπάθησε να τα εμπεδώσεις)
                          Είσαι ο μοναδικός που αναφέρει αυτό το 'πρόβλημα' των τουρμπο που απλά στη πλειοψηφία των μοντέλων δεν υπάρχει, κ δεν αναφέρει ούτε ένας κάτοχος εδώ μεσα, σε αντίθεση με εσένα που δεν έχεις τουρμπο
                          κ στη τελική τί σκας, πάρε φεράρι που είναι ατμόσφαιρα, να φρενάρεις κ 'με το κινητήρα όπως στους αγώνες' αν είναι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης chemic έγραψε:

                            οι πλειοψηφία των τουρμπο, μεταξύ τους κ ο 1000αρης εκομπουστ ΔΕΝ ψοφάνε ψηλά. απλά έχουν τόσο γεμάτες καμπύλες αποδοσεις από χαμηλά που ένας 'απειρος' οδηγός εντυπωσιαζεται στις χαμηλες-μεσαιες κ μετά νομίζει πως το αμαξι δεν παει

                            Έμπειρε οδηγέ μια χαρά ψοφάνε τα περισσότερα καθημερινά ψηλά. Το μόνο που διατηρεί ισχύ ψηλά από όσα έχω οδηγήσει είναι η Giulietta. Δεν χρειάζεται δα κανείς και την δική σου πείρα, που μάλλον έχεις περισσότερες από 5 ζωές, για να καταλάβει ότι όταν η 3η από τις 3000-5500 ΣΑΛ τραβάει σαν τραίνο, και μετά τις 5500 μένει με την τσουστού στο χέρι, δύναμη δεν υπάρχει πια.

                            το πραγματικά ανεξήγητο σου κομπλεξ με τα τουρμπο που μας τα έχει κάνει ΤΟΥΜΠΑΝΑ δεν λεει να ψοφήσει μονο
                            κ ειρωνίες για ζωες και λοιπές μαλακίες που πιθηκίζετε δυο τρεις εδώ μεσα στο κίκιζα που τα ανέχεται.
                            αν δεν μπορείς να καταλαβεις πως μετά τις 5500 δεν μένεις με τη τσουτσου στο χέρι απλά πιο κάτω το τουρμπο εχει κάνει παπαδες, πράγμα που σου λένε όλοι, αλλά φαίνεται κ από τις δυναμομετρήσεις τί να σου πω. σταμάτα να μας πρήζεις τουλαχιστον για φάσμα απόδοσης (διάβασε ξανα αυτά που σου έγραψε ο νάσος πχ κ προσπάθησε να το εμπεδώσεις)

                            Με το υφάκι που έχεις θα μπορούσα απλά να σου πω να πας να... Αλλά δεν θα το κάνω γιατί σέβομαι το φόρουμ.

                            Διαφορά στην καμπύλη απόδοσης υπάρχει και αν δεν το καταλαβαίνεις, ελπίζω να το καταλάβεις στην 6η σου ζωή!*

                            *Η ειρωνεία είναι προς εσένα και όχι προς τον Κίκιζα, τον οποίο γνωρίζω προσωπικά και συμπαθώ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jimdenin last edited by

                              Ελπίζω τουλάχιστον να έχει γίνει προσπάθεια ανάλογη με της Μάζντα η οποία στο νέο 6 είχε προβεί σε μείωση βάρους γύρω στα 60-70 κιλά αν δεν κάνω λάθος.

                              Το καινούργιο Μοντέο θα είναι ακόμη μεγαλύτερο απο το υπάρχον έστω και ελαφρά: 4,870 αντί 4,850 μέτρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chemic last edited by

                                υπάρχει κ απλά είσαι ο μοναδικός που το έχει ανακαλύψει μεγάλε φεραρίστα.

                                συνέχισε τις παπαρες για ζωες κ ειρωνίες μέχρι εκεί που ξέρεις να μετράς/ σου κόβει.
                                Τελικά είσαι όντως 16? γιατί τόσο κουραστικός είσαι όπως σου έχει πει κ ο Σπύρος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chemic last edited by

                                  Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                                  οι πλειοψηφία των τουρμπο, μεταξύ τους κ ο 1000αρης εκομπουστ ΔΕΝ ψοφάνε ψηλά. απλά έχουν τόσο γεμάτες καμπύλες αποδοσεις από χαμηλά που ένας 'απειρος' οδηγός εντυπωσιαζεται στις χαμηλες-μεσαιες κ μετά νομίζει πως το αμαξι δεν παει

                                  Έμπειρε οδηγέ μια χαρά ψοφάνε τα περισσότερα καθημερινά ψηλά. Το μόνο που διατηρεί ισχύ ψηλά από όσα έχω οδηγήσει είναι η Giulietta. Δεν χρειάζεται δα κανείς και την δική σου πείρα, που μάλλον έχεις περισσότερες από 5 ζωές, για να καταλάβει ότι όταν η 3η από τις 3000-5500 ΣΑΛ τραβάει σαν τραίνο, και μετά τις 5500 μένει με την τσουστού στο χέρι, δύναμη δεν υπάρχει πια.

                                  Μπαγασάκο Διάκο, πρέπει να είσαι τρελός insider, όχι παίξε γέλασε.

                                  Πότε πρόλαβες και οδήγησες το Mondeo 1.0 Ecoboost ?

                                  Θα σε μαλώσω, δεν έγραψες και στο οδήγησα.

                                  είναι η μονομανία του να μπαινει όπου δει θέμα με τουρμπομοτερ να λεει για ψόφισμα ψηλά κ για ήχο ατμοσφαιρικών που τα σπάει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    ειναι θεμα αισθησης, προτιμησεων και στυλ οδηγησης (sic)

                                    αλλοι θελουν να αλλαζουν στις 6800 και αλλοι θελουν να ριχνουν καροτσες απο τις 2500-5500 και μετα δεν εχουν προβλημα να αλλαξουν ταχυτητα (για να συνεχισουν να ριχνουν καροτσες)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chemic last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                      ειναι θεμα αισθησης, προτιμησεων και στυλ οδηγησης (sic)

                                      αλλοι θελουν να αλλαζουν στις 6800 και αλλοι θελουν να ριχνουν καροτσες απο τις 2500-5500 και μετα δεν εχουν προβλημα να αλλαξουν ταχυτητα (για να συνεχισουν να ριχνουν καροτσες)

                                      ε αμα δεν αλλάξεις στις 6800 αλλά στις 6000 τί να τις κάνεις τις καροτσες. το βρουμ βρουμ να ακουγεται να γουστάρεις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                        ειναι θεμα αισθησης, προτιμησεων και στυλ οδηγησης (sic)

                                        αλλοι θελουν να αλλαζουν στις 6800 και αλλοι θελουν να ριχνουν καροτσες απο τις 2500-5500 και μετα δεν εχουν προβλημα να αλλαξουν ταχυτητα (για να συνεχισουν να ριχνουν καροτσες)

                                        ε αμα δεν αλλάξεις στις 6800 αλλά στις 6000 τί να τις κάνεις τις καροτσες. το βρουμ βρουμ να ακουγεται να γουστάρεις

                                        • σαγονιαρα, τρυπια εξατμιση και marlboro
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          • τουφα η
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            στις 6800 αλλαξε χερι μην παρεις τα πιστονια στο χερι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 12 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr