-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Τι να μου αρέσει βρε Σάκη; Πήραν το έργο τέχνης του Giugiaro και του έβαλαν το πίσω φτερό του Α3! Για όνομα του Θεού!Σε καταλαβαινω φιλε γιατι τα ιδια ελεγα μολις ειδα την Gt σε αντιστοιχες photοs και οταν την ειδα απο κοντα την ερωτευτηκα.Το γεγονος οτι η gtv δεν χανει και τοσο πολυ σε αυτες τις photos ειμαι σιγουρος οτι live θα ειναι πολυ πιο ομορφη απο την GT και θα κανει μεγαλο μπαμ-διαφορετικοτητας στους δρομους!
Παρατηρησε τις απειρες λεπτομερειες που εχει σε μεγαλυτερη αναλυση!
http://www.automobilismo.it/edisport/au ... ile/02.jpg
http://www.automobilismo.it/edisport/au ... ile/01.jpgThe new Alfa Romeo Brera is to make its debut at the 2005 Geneva Motor Show, the venue chosen for the first public appearance in 2002 of the original Giorgetto-Giugiaro designed concept car, which has gone on to gain international acclaim.
Due to go on sale by year's end, the new Alfa Romeo Brera incapsulates those characteristics most synonymous with the brand - sportiness and elegance - in a unique and exclusive style. The harmony of Brera's shape and size, allied to the outstanding engineering and driveability of an Alfa Romeo, makes for a car which is beautiful, strong and sturdy, a car which sets the standards for all coupιs.
Brera is a 2+2 of generous dimensions: 1830mm wide, 4414mm in length and 1372mm high, although the deeply tapered front and rear styling creates the impression of a very compact car. The interior has an ambience that is both cosy and sophisticated. This comes from the use of high quality materials and the introduction of some novel ideas such as the wide glass fixed roof that creates more natural interior light for passengers adding to the sensation of spaciousness inside while also giving the car a streamlined appearance from the outside.
Available in three levels of trim, Brera also offers customers a choice of a 2.4 JTD 240 bhp turbo-diesel power-unit and two petrol engines (the 185 bhp 2.2 JTS or the 260 bhp 3.2) coupled to either an automatic transmission or a 6-speed manual gearbox depending on the version. Together with all the delights one expects in an Alfa Romeo, this new car delivers outstanding dynamic performance thanks to the use of quadrilateral front suspension and Multilink rear suspension. Along with the excellent driving experience, comfort is further enhanced by the integral 'Alfa Q4' traction control system fitted to some versions. Brera offers the most sophisticated electronic systems to monitor and control key dynamic parameters of braking and roadholding to deliver greater driving safety.
-
Μα πώς είναι δυνατόν να μου αρέσει βρε Σάκη από κοντά και να μην μου αρέσει στην φωτογραφία; Την GT μόλις την είδα ήθελα να την αγοράσω! Το εσωτερικό με χάλαγε γιατί είναι ίδιο της 147 αλλά το ξεπέρασα.
Αυτό δεν μου κάθεται με τίποτα!
Στο πλάι από την πίσω πόρτα και μετά είναι ΙΔΙΟ το audi A3!! Με χαλάει πολύ αυτό!
Τελικά το μόνο αμάξι που θα με κάνει να πουλήσω την GT είναι η 8C (Αν βγει όπως είναι στις φωτογραφίες και δεν την κάνουν και αυτή σαν audi ή skoda κτλ.) ή αν φυσικά βγάλει η Saab ή η Volvo κουπέ της προκοπής. -
Νομίζω πως η τροποποίηση του πίσω παραθύρου ήταν απαραίτητη λόγω αλλαγής αρχιτεκτονικής σε σχέση με το πρωτότυπο (πρωτότυπο πισωκίνητο, μοντέλο παραγωγής -δυστυχώς- προσθιοκίνητο) η οποία άλλαξε εντελώς τις αναλογίες του αμαξώματος. Αν δείτε τη διαφορά στη θέση του πίσω αρμού της πόρτας θα καταλάβετε τι εννοώ. Και το πίσω παράθυρο περισσότερο μου θυμίζει Lotus Esprit παρά A3 όπως λέτε.
Πάντως εμένα μου αρέσει περισσότερο το σχήμα του μοντέλου παραγωγής από εκείνο του πρωτότυπου, το οποίο θεωρούσα εντελώς 'out of proportion'.
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
φίλε αυτό το μοτέρ θα κατασκευάζεται στην Αυστραλία από τη Holden (την εκεί GM) και θα προορίζεται για ΟΛΕΣ τις φίρμες της GM και FIAT σε όλο τον κόσμο...Τουλάχιστον ακούγεται στην αλφα θα έχει διαφορετική χωρητικότητα και άλλο όριο περιστροφής, αλλά αρκούν?
Είχα διαβάσει πριν μήνες και για biturbo έκδοση αλλά αν θυμάστε πριν βγει η 156 τα ίδια έλεγαν.Για 2.5 biturbo 275 PS...
Πάντως το χειρότερο είναι όντως απ την κεντρική κολώνα και πίσω...Πες μας ακριβως που το ειχες διαβασει και τι ακριβως ειχες διαβασει να δουμε σε ποιο ασοβαρο περιοδικο αναφερεσαι!Του φιλου του ικαρου του τα εχω εξηγησει εδω και εξι μηνες αλλα μαλλον ποσταρει οτι σαβουρα βρει στο internet για να μας σπασει τα νευρα Ο sαdo θα το εχει ηδη ξεκαθαρησει!
Το οτι ο κινητηρας θα κατασκευαζεται στην αυστραλια ειναι πολυ λιγοτερο απο την μιση αληθεια.Ετσι οπως το θετεις ειναι ψευδες και θα επρεπε πριν το πεταξεις να διαβασεις κανενα ιταλικο σοβαρο site-περιοδικο ωστε να μαθεις την πραγματικοτητα..Στο εργοστασιο της holden στην αυστραλια(επιλεχτηκε το συγκεκριμενο εργοστασιο για την συναρμολογιση γιατι ειναι το πιο συγχρονο)θα κατασκευαζεται μονο η βαση(ο κορμος you know...) του κινητηρα και αυτο εγινε επειδη η νεα βαση θα ειναι απο αλουμινιο και οχι χυτοσιδηρο κατι που συνεπαγεται μειωμενο βαρος και καλυτερη θερμοδυναμικη!Τα ζωντα μερη του κινητηρα οπως στροφαλοφορος,εμβολα,βαλβιδες,εκκεντροφοροι,πολλαπλες,αμεσως ψεκασμος....κ.τ.λ ειναι κατασκευασμενα και ρυθμισμενα απο την αλφα.Επισης μην ξεχναμε οτι το 2007 η αλφα θα παρουσιασει την τεχνολογια UNIAIR(πληρως ηλεκτρονικος ελεγχος των βαλβιδων),που θα φερει επανασταση αυξανωντας 10% την ισχύ 15% την ροπή μειώνοντας 25% την κατανάλωση και 33% τους ρύπους(που έχει βραβευθεί το 2002 με το ειδικό βραβειο των ευρωπέων κατασκευαστών για ανακάλυψη στο χωρο του αυτοκινητου)και θα κανει τα υπολοιπα συστηματα μεταβλητου χρονισμου να φαινονται παρωχημενα.Οι μονες κεφαλες που θα ειναι συμβατες με αυτη την τεχνολογια θα ειναι οι καινουριες κεφαλες των JTS!
Και για να μην ανησυχεις συναλφιστα sado ο αρχιμηχανικος μας PAOLO MASAI παρομοιασε τη νεα κεφαλη με ΕΝΑ ΑΨΥΧΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΕΤΑΛΛΟΥ(στο συνολο του κινητηρα) και δηλωσε οτι αν οι νεοι V6 δεν ακουγονται οπως ο παροδοσιακος V6 ''ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ''.Ολη η κουβεντα για τον ηχο γινεται γιατι σε θεματα επιδοσεων-ελαστικοτητας-ροπης-καταναλωσης ειναι σαφως ανωτεροι!
-
Τι γραφει το AUTOCAR αγγλιας για την Brera.
http://www.alfaspirit.com/downloads/autocarbrera.zip -
To ακριβο κουπε της Alfa-Gtv συνεληφθη στην πιστα
Πότε επιτέλους θα το αφήσουν ελεύθερο να ησυχάσουμε;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
To ακριβο κουπε της Alfa-Gtv συνεληφθη στην πισταΠότε επιτέλους θα το αφήσουν ελεύθερο να ησυχάσουμε;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
To ακριβο κουπε της Alfa-Gtv συνεληφθη στην πισταΠότε επιτέλους θα το αφήσουν ελεύθερο να ησυχάσουμε;
Καλύτερα να μείνει στην πίστα, γιατί στο δρόμο δεν θα τα καταφέρνει καλά
btw, Δίπορτη 157 θα είναι. Διαφωνείς sakiss;
-
Εγώ το βρίσκω πανέμορφο και μάλλον θα είναι η επόμενη αγορά μου! Ξέρει κανείς ( στο πολύ περίπου ) που θα βρίσκεται η τιμή για το 2.2 ?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
To ακριβο κουπε της Alfa-Gtv συνεληφθη στην πιστα
Πότε επιτέλους θα το αφήσουν ελεύθερο να ησυχάσουμε;
Καλύτερα να μείνει στην πίστα, γιατί στο δρόμο δεν θα τα καταφέρνει καλά
btw, Δίπορτη 157 θα είναι. Διαφωνείς sakiss;
Oτι πεις φιλαρα!
-
Μπροστά, είναι λίγο υπερβολική, αλλά μου αρέσει.
Τώρα όσο για την ομοιότητά της με Α3...
....το Sportback ;
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Εγώ το βρίσκω πανέμορφο και μάλλον θα είναι η επόμενη αγορά μου! Ξέρει κανείς ( στο πολύ περίπου ) που θα βρίσκεται η τιμή για το 2.2 ?Εκανα μερικους μπακαλιστικους υπολογισμους και η progression 2.2 θα κοστιζει γυρω στα 36 με 37000ευρω!Απο τη στιγμη που μενεις εκτος θεσσαλονικης να παρεις το πετρελαιοκινητο τερας με τα 200hp!
-
Πραγματικά ο diesel είναι κορυφαίος. Αλλά αν θέλει κάποιος να κατέβει Αθήνα -Θεσσαλονίκη τι γίνεται? Πρέπει να το αφήνει στα προάστεια ? Η αν έχει άδεια από άλλη πόλη δεν υπάρχει πρόβλημα? Τότε προς τι η απαγόρευση, αφού ο καθένας θα μπορούσε να έχει πετρέλαιο , αν έβγαζε την άδεια του αυτοκινήτου σε επαρχιακή πόλη?
Το άλλο προβλημα με το πετρέλαιο είναι ότι τον χειμώνα παγώνει. Ολα αυτά που λένε για προσθήκη καθαρού πετρελαίου , άλλων πρόσθετων, προθέρμανση κλπ , είναι παπαριές ( σόρυ για την έκφραση ). Με -20 ή - 25 δεν γίνεται τίποτε απολύτως ,και τα προβλήματα, ιδιαίτερα το πρωί που ανάβεις την μηχανή ,είναι τεράστια. Εδώ στην Φλώρινα τέτοιες θερμοκρασίες είναι συνηθισμένες τον χειμώνα και μάλιστα διαρκούν αρκετές μέρες συνεχόμενες.
Πάντως το αυτοκίνητο δείχνει πολύ δυναμικό, μυώδες και σου δίνει την αίσθηση ότι πατάει πολύ καλά στον δρόμο. Ξέρουμε διαστάσεις και σχεδίαση του εσωτερικού? -
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Πραγματικά ο diesel είναι κορυφαίος. Αλλά αν θέλει κάποιος να κατέβει Αθήνα -Θεσσαλονίκη τι γίνεται? Πρέπει να το αφήνει στα προάστεια ? Η αν έχει άδεια από άλλη πόλη δεν υπάρχει πρόβλημα? Τότε προς τι η απαγόρευση, αφού ο καθένας θα μπορούσε να έχει πετρέλαιο , αν έβγαζε την άδεια του αυτοκινήτου σε επαρχιακή πόλη?
Το άλλο προβλημα με το πετρέλαιο είναι ότι τον χειμώνα παγώνει. Ολα αυτά που λένε για προσθήκη καθαρού πετρελαίου , άλλων πρόσθετων, προθέρμανση κλπ , είναι παπαριές ( σόρυ για την έκφραση ). Με -20 ή - 25 δεν γίνεται τίποτε απολύτως ,και τα προβλήματα, ιδιαίτερα το πρωί που ανάβεις την μηχανή ,είναι τεράστια. Εδώ στην Φλώρινα τέτοιες θερμοκρασίες είναι συνηθισμένες τον χειμώνα και μάλιστα διαρκούν αρκετές μέρες συνεχόμενες.
Πάντως το αυτοκίνητο δείχνει πολύ δυναμικό, μυώδες και σου δίνει την αίσθηση ότι πατάει πολύ καλά στον δρόμο. Ξέρουμε διαστάσεις και σχεδίαση του εσωτερικού?Φιλε λογικες οι αποριες σου αλλα επειδη ετυχε να οδηγησω την 1.9-150hp Gt νομιζα οτι οδηγουσα v6...τρομερη δυναμη!
Δες το κουκλι σε τεραστια αναλυση να δεις τις αφθονες λεπτομερειες-καμπυλες του αμαξωματος.Α ρε αλφα τι μας κανεις.Δεν προλαβα να χαρω τη Gt και με ξαναπορωνεις:lol:
http://www.italiaspeed.com/2005/cars/al ... ra_303.jpg
http://www.italiaspeed.com/2005/cars/al ... ra_301.jpg
http://www.italiaspeed.com/2005/cars/al ... ra_303.jpg
http://www.italiaspeed.com/2005/cars/al ... ra_304.jpgΚαλε βρε συ δεν ενημερωνεσαι? Οι διαστασεις ειναι γνωστες.
Τεραστιο πλατος!1.830..Η σειρα 5 εχει 1.850,Gt-1763!
Μηκος-4411.Η gt εχει 4430!
Μεταξονιο-2528-Gt-2596
Portmpagaz-Απο 110 που ειχε η Gtv στα 240.Η gt εχει 280. -
H αλήθεια είναι ότι εντυπωσιάστηκα πολύ από την εξωτερική εμφάνιση και δεν έψαξα ιδιαίτερα για τις διαστάσεις. Πάντως τώρα που έμαθα το πλάτος , καταλαβαίνω γιατί δείχνει τόσο γεμάτο το αυτοκίνητο και γιατί σε κάνει να πιστεύεις ότι πατά καλά στο δρόμο.
Δυστυχώς οι φωτό που έβαλες ,σε μένα δεν ανοίγουν (error). Ακόμα πάντως δεν έχω δει το εσωτερικό που ελπίζω να είναι αντάξιο της εξωτερικής σχεδίασης -
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
H αλήθεια είναι ότι εντυπωσιάστηκα πολύ από την εξωτερική εμφάνιση και δεν έψαξα ιδιαίτερα για τις διαστάσεις. Πάντως τώρα που έμαθα το πλάτος , καταλαβαίνω γιατί δείχνει τόσο γεμάτο το αυτοκίνητο και γιατί σε κάνει να πιστεύεις ότι πατά καλά στο δρόμο.
Δυστυχώς οι φωτό που έβαλες ,σε μένα δεν ανοίγουν (error). Ακόμα πάντως δεν έχω δει το εσωτερικό που ελπίζω να είναι αντάξιο της εξωτερικής σχεδίασηςTo εσωτερικο θα ειναι σχεδον οπως της 158(Φωτογραφιες μπορεις να δεις στο αντιστοιχο topic).Οσο για τις photos του εξωτερικου δες εδω http://www.fiatautopress.ch/
-
GTV Ti
http://img232.exs.cx/img232/7479/alfabr ... ont8nc.jpg
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
GTV Tihttp://img232.exs.cx/img232/7479/alfabr ... ont8nc.jpg
Νάτα... νάτα! Ακόμα που δεν βγήκε άρχισαν τα 'φτιαξίματα' μπας και ομορφύνει λίγο και την αγοράσει κανείς...
Τα καλά της BMW άρχισαν που μόλις βγάλει ένα μοντέλο του αμερικλάνου (καλά το έγραψα ) αμέσως άρχίζουν τις 'αλλάγες' μην τυχόν και πουλήσουν κανένα κομμάτι!...ΒΓΑΛΤΕ ΤΗΝ ORIGINAL BRERA ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
H αλήθεια είναι ότι εντυπωσιάστηκα πολύ από την εξωτερική εμφάνιση και δεν έψαξα ιδιαίτερα για τις διαστάσεις. Πάντως τώρα που έμαθα το πλάτος , καταλαβαίνω γιατί δείχνει τόσο γεμάτο το αυτοκίνητο και γιατί σε κάνει να πιστεύεις ότι πατά καλά στο δρόμο.
Δυστυχώς οι φωτό που έβαλες ,σε μένα δεν ανοίγουν (error). Ακόμα πάντως δεν έχω δει το εσωτερικό που ελπίζω να είναι αντάξιο της εξωτερικής σχεδίασηςAν αποκτησεις την Gtv σε ενημερωνω οτι θα χρησιμοποιει νεας τεχνολογιας(συνδεσμολογιας) διπλα ψαλιδια μπροστα και αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων(Oι αγγλοι που δοκιμασαν το πρωτοτυπο δηλωσαν οτι προκειται για το μελλον των πολλαπλων συνδεσμων-διπλων ψαλιδιων και ολοι θα τους αντιγραψουν) και τιμονι με 2.1 στροφες απο ακρη σε ακρη.Τετρακινηση με 2 διαφορετικα torsen 3ης γενιας(Το α8quattro χρησιμοποιει 1 torsen 2ης) με 40/60 αναλογια,που αναλογα την περισταση γινεται 20/80 δινοντας την αισθηση της πισω κινησης με την προσφυση της τετρακινησης και σε ολα αυτα συμπληρωσε και την ενεργητικη τετραδιευθυνση!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Aν αποκτησεις την Gtv σε ενημερωνω οτι θα χρησιμοποιει νεας τεχνολογιας(συνδεσμολογιας) διπλα ψαλιδια μπροστα και αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων(Oι αγγλοι που δοκιμασαν το πρωτοτυπο δηλωσαν οτι προκειται για το μελλον των πολλαπλων συνδεσμων-διπλων ψαλιδιων και ολοι θα τους αντιγραψουν) και τιμονι με 2.1 στροφες απο ακρη σε ακρη.Τετρακινηση με 2 διαφορετικα torsen 3ης γενιας(Το α8quattro χρησιμοποιει 1 torsen 2ης) με 40/60 αναλογια,που αναλογα την περισταση γινεται 20/80 δινοντας την αισθηση της πισω κινησης με την προσφυση της τετρακινησης και σε ολα αυτα συμπληρωσε και την ενεργητικη τετραδιευθυνση!Δηλαδή ένα σημερινό σπορ ιαπωνικό αυτοκίνητο
Αlfa Romeo Brera/Spider