-
http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/fo ... 08796.html
Τις πλέον παράλογες ιδέες εξετάζει το ΥΠΟΙΚ μέσα στην απόγνωσή του, προκειμένου να γεμίσει τα άδεια κρατικά ταμεία.
Πρόσφατα είδε το φως της δημοσιότητας, όπως άλλωστε αποκάλυψε η 'Κυριακάτικη Δημοκρατία', το σενάριο για την επιβολή φόρου ιδιοκατοίκησης στα ακίνητα, δηλαδή να καταβάλλει ενοίκιο ο ιδιοκτήτης του σπιτιού, στο οποίο διαμένει, φυσικά προς το κράτος.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ίδιας εφημερίδας, το υπουργείο Οικονομικών προχωρά ένα ακόμα βήμα παραπέρα και εξετάζει και το ενδεχόμενο να χρεώνει την προσωρινή ακινησία των Ι.Χ.
Πληρώνεις δηλαδή για το αυτοκίνητο όσο το κινείς, αλλά τώρα θα το πληρώνεις και όταν δεν το κινείς. Από το μέτρο εξαιρούνται οι ναυτικοί.
Το σχέδιο προβλέπει κατά πληροφορίες, την επιβολή φόρου στην προσωρινή ακινησία των Ι.Χ. με ένα σύστημα παρόμοιο με εκείνο που υπάρχει στην ακινησία σκαφών αναψυχής. Η εισήγηση που έχει κατατεθεί στο ΥΠΟΙΚ προβλέπει την επιβολή ειδικού φόρου σε κάθε ιδιοκτήτη Ι.Χ. που καταθέτει πινακίδες του αυτοκινήτου του στην Εφορία.
Στα αυτοκίνητα έως σήμερα η κατάθεση πινακίδων με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας ήταν δωρεάν και δεν στοίχιζε κάτι στους πολίτες. Η κατάθεση περίπου 745.000 πινακίδων κυκλοφορίας τα τελευταία χρόνια ήταν αρκετή για να προβληματίσει τα κυβερνητικά στελέχη, καθώς οι απώλειες που καταγράφονται στα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας είναι μεγάλες.
Το 2011 καταγράφτηκε αριθμός - ρεκόρ καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας, με 365.000 οχήματα, τη στιγμή που το 2010 ήταν μόλις 170.000 πινακίδες, ενώ το 2009 με τα περίφημα πράσινα τέλη ξεπέρασαν τις 210.000 οι καταθέσεις πινακίδων.
Το κόστος κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων μεταξύ φορέων και κυβερνητικών στελεχών και σύμφωνα με πληροφορίες, οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, ποσά που θα κυμαίνονται από 10 έως 100 ευρώ.DAFUK???
edit: τώρα ειδα οτι το ειχε ποστάρει και ο Νίκος.
-
Δεν ξέρω τί να σκεφτώ πλέον..
Απλά βλέπω την ώρα που θα ξαναβιδώσω πινακίδες στο αμαξάκι μου, να απομακρύνεται όλο και περισσότερο..
Αρχικά, βλέποντας όλα τα υπόλοιπα, θεωρώ λάθος αυτοκίνητα με χαμηλές εκπομπές ρύπων να έχουν μηδενικά τέλη, τη στιγμή που βγάζουν από τη μύγα ξίγκι και όσοι έτυχε για παράδειγμα να αγοράσουν 2λιτρα (που δεν ήταν και τίποτα φοβερό την τελευταία δεκαετία) να πληρώνουν χιλιάρικα, ή να πρέπει να τα χαρίσουν, θυσιάζοντάς τα στο όνομα της 'αλληλεγγύης'..
Ας τους ενθαρρύνουν με άλλο τρόπο.. μειωμένο τεκμήριο, για παράδειγμα (μιας και έτσι κι αλλιώς ξοδεύουν λιγότερα για καύσιμα)..
Από τη στιγμή που κυκλοφορούν στο δρόμο, φθείρουν την άσφαλτο με το βάρος τους, δεσμεύουν δημόσιο χώρο σταθμεύοντας και συμβάλλουν στο να κάνουμε σχεδόν όλοι μας 2 ώρες να φτάσουμε στη δουλειά μας και άλλες τόσες για να επιστρέψουμε, θεωρώ παράλογο το 'χωρίς τέλη'.. Ας ήταν κάποιο ποσό, έστω τυπικό..Αυτά...
-
Πολύ σύντομα και αυτοί θα βρεθούν να πληρώνουν. Μην κοιτάμε το τυράκι.
Η πληρωμή τελών κυκλοφορίας έχει λογική. Απλά στην Ελλάδα η λογική γενικότερα μας έχει αποχαιρετήσει. Σήμερα το να κατέχεις ένα ρολόι 1,000,000€ δεν αποτελεί τεκμήριο διαβίωσης αλλά το να έχεις ένα φουσκωτό 6 μέτρων αποτελεί ή ένα σαράβαλο 10ετίας με κινητήρα 3 λίτρων αποτελεί τεκμήριο το οποίο απαιτεί και κάποιο τίμημα αλληλεγγύης.
-
Ωχ, σε κάνα δίμηνο βλέπω να εξετάζεται το τέλος ωροβλεψίας που θα επιβάλλεται στα ρολόγια και θα αποφέρει 100εκ. €.
-
Όσοι έχουν την ευκαιρία να βγάλουν πινακίδες Βουλγαρίας στο αμάξι τους ας το κάνουν. Έχω γνωστούς που σε SUV 2.0 αγορασμένο το 2011 στην Ελλάδα το έκαναν αυτό και απαλλάχτηκαν από πολλά έξοδα. Δεν είναι παράνομο.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Όσοι έχουν την ευκαιρία να βγάλουν πινακίδες Βουλγαρίας στο αμάξι τους ας το κάνουν. Έχω γνωστούς που σε SUV 2.0 αγορασμένο το 2011 στην Ελλάδα το έκαναν αυτό και απαλλάχτηκαν από πολλά έξοδα. Δεν είναι παράνομο.ε...το έχει παρα-ξυλώσει το κράτος με το άρμεγμα των αυτοκινήτων. Δεν μου κάνει εντύπωση ότι πολλοί 'βόρειοι' έχουν καταφύγει σε μία τέτοια επιλογή.
Και ειλικρινά αν είχα κι εγώ τέτοια διέξοδο θα το έκανα χωρίς τύψεις. Νιώθω λίγο 'αγελάδα για άρμεγμα' κάθε φορά που σκέφτομαι φορολογικά το θέμα του αυτοκινήτου και όση 'κ@υλα' και να έχεις, μετά από κάποια στιγμή με όλα αυτά τα (ανεγκέφαλα κατ' εμέ) μέτρα, σου περνάει και ξενερώνεις λίγο. -
Ο χρήστης iliaS2000 έγραψε:
Δεν ξέρω τί να σκεφτώ πλέον..
Απλά βλέπω την ώρα που θα ξαναβιδώσω πινακίδες στο αμαξάκι μου, να απομακρύνεται όλο και περισσότερο..
Αρχικά, βλέποντας όλα τα υπόλοιπα, θεωρώ λάθος αυτοκίνητα με χαμηλές εκπομπές ρύπων να έχουν μηδενικά τέλη, τη στιγμή που βγάζουν από τη μύγα ξίγκι και όσοι έτυχε για παράδειγμα να αγοράσουν 2λιτρα (που δεν ήταν και τίποτα φοβερό την τελευταία δεκαετία) να πληρώνουν χιλιάρικα, ή να πρέπει να τα χαρίσουν, θυσιάζοντάς τα στο όνομα της 'αλληλεγγύης'..
Ας τους ενθαρρύνουν με άλλο τρόπο.. μειωμένο τεκμήριο, για παράδειγμα (μιας και έτσι κι αλλιώς ξοδεύουν λιγότερα για καύσιμα)..
Από τη στιγμή που κυκλοφορούν στο δρόμο, φθείρουν την άσφαλτο με το βάρος τους, δεσμεύουν δημόσιο χώρο σταθμεύοντας και συμβάλλουν στο να κάνουμε σχεδόν όλοι μας 2 ώρες να φτάσουμε στη δουλειά μας και άλλες τόσες για να επιστρέψουμε, θεωρώ παράλογο το 'χωρίς τέλη'.. Ας ήταν κάποιο ποσό, έστω τυπικό..Αυτά...
Καλα τα λες, αλλα απο την αλλη μεσα στη μιζερια μας καποιοι πρεπει δειξουν και την οικολογικη τους ευαισθησια.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Όσοι έχουν την ευκαιρία να βγάλουν πινακίδες Βουλγαρίας στο αμάξι τους ας το κάνουν. Έχω γνωστούς που σε SUV 2.0 αγορασμένο το 2011 στην Ελλάδα το έκαναν αυτό και απαλλάχτηκαν από πολλά έξοδα. Δεν είναι παράνομο.
ε...το έχει παρα-ξυλώσει το κράτος με το άρμεγμα των αυτοκινήτων. Δεν μου κάνει εντύπωση ότι πολλοί 'βόρειοι' έχουν καταφύγει σε μία τέτοια επιλογή.
Και ειλικρινά αν είχα κι εγώ τέτοια διέξοδο θα το έκανα χωρίς τύψεις. Νιώθω λίγο 'αγελάδα για άρμεγμα' κάθε φορά που σκέφτομαι φορολογικά το θέμα του αυτοκινήτου και όση 'κ@υλα' και να έχεις, μετά από κάποια στιγμή με όλα αυτά τα (ανεγκέφαλα κατ' εμέ) μέτρα, σου περνάει και ξενερώνεις λίγο.Είναι σπαστικό επειδή το λέει το κράτος να πρέπει ο κόσμος να κυκλοφορεί με 1000άρια. Όσους καταφεύγουν στις λύσεις με ξένες πινακίδες ή και παράνομα με ΔΟΚ τους καταλαβαίνω. Οι φόροι στα αμάξια παραείναι πολλοί.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Όσοι έχουν την ευκαιρία να βγάλουν πινακίδες Βουλγαρίας στο αμάξι τους ας το κάνουν. Έχω γνωστούς που σε SUV 2.0 αγορασμένο το 2011 στην Ελλάδα το έκαναν αυτό και απαλλάχτηκαν από πολλά έξοδα. Δεν είναι παράνομο.Δεν είναι παράνομο να το κάνεις. Ούτε και να κυκλοφορείς στη Βουλγαρία ή και σε πολλές άλλες χώρες. Παράνομο όμως θεωρείται αν το κυκλοφορείς στην Ελλάδα ενώ ζεις και έχεις τη δουλειά σου στην Ελλάδα ή για πάνω από 6 μήνες το χρόνο αν δεν ζεις και δεν εργάζεσαι στην Ελλάδα... Το αν η παρανομία αυτή είναι λογική/ηθική και αν μπορεί να κερδίσεις σε ευρωπαϊκό δικαστήριο λίγη αξία έχει.
Το μέτρο της κατάργησης του αυτοκόλλητου τη βρίσκω θετική. Το πόσο θα είναι το ποσό είναι που με ανησυχεί...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όσοι έχουν την ευκαιρία να βγάλουν πινακίδες Βουλγαρίας στο αμάξι τους ας το κάνουν. Έχω γνωστούς που σε SUV 2.0 αγορασμένο το 2011 στην Ελλάδα το έκαναν αυτό και απαλλάχτηκαν από πολλά έξοδα. Δεν είναι παράνομο.
Δεν είναι παράνομο να το κάνεις. Ούτε και να κυκλοφορείς στη Βουλγαρία ή και σε πολλές άλλες χώρες. Παράνομο όμως θεωρείται αν το κυκλοφορείς στην Ελλάδα ενώ ζεις και έχεις τη δουλειά σου στην Ελλάδα ή για πάνω από 6 μήνες το χρόνο αν δεν ζεις και δεν εργάζεσαι στην Ελλάδα... Το αν η παρανομία αυτή είναι λογική/ηθική και αν μπορεί να κερδίσεις σε ευρωπαϊκό δικαστήριο λίγη αξία έχει.
Το μέτρο της κατάργησης του αυτοκόλλητου τη βρίσκω θετική. Το πόσο θα είναι το ποσό είναι που με ανησυχεί...
Το μέτρο κατάργησης αυτοκόλλητου και εγώ το βρίσκω σωστό. Τώρα για τις πινακίδες και τη νομιμότητα είναι μεγάλο θέμα. Άλλα αν δείξεις πως έχεις άδεια παραμονής στη Βουλγαρία άρα και μια έδρα τότε απλά κανείς δεν μπορεί να σε πειράξει.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Τώρα για τις πινακίδες και τη νομιμότητα είναι μεγάλο θέμα. Άλλα αν δείξεις πως έχεις άδεια παραμονής στη Βουλγαρία άρα και μια έδρα τότε απλά κανείς δεν μπορεί να σε πειράξει.
το θεμα ειναι οτι με μαιμου χαρτια αποδεικνυουν οτι ειναι κατοικοι βουλγαριας και οτι και καλα εχουν εδρα εκει..αυτο ειναι αδικο. Εαν πραγματικα καποιος το δικαιουται, νομιμα, καλα κανει.
-
Σωστό. Το θέμα είναι ότι [όπως και σε πολλά άλλα πράγματα] αν τα τέλη κυκλοφορίας κυμαινόντουσαν σε λογικά επίπεδα, ας πούμε κοντά στο μέσο Ευρωπαϊκό όρο, αν δεν υπήρχαν 'έκτακτες εισφορές' βάση κυβικών εκατοστών κινητήρα, και αν τα τεκμήρια των ΙΧ ήταν επίσης λογικά (π.χ. τέλη + ασφάλεια + ό,τι άλλο έξοδο δε μπορείς να αποφύγεις έχοντας ένα ΙΧ στην κατοχή σου, αν υπάρχει) κι όχι πέρα για πέρα υποθετικά, δε θα βλέπαμε τέτοιες 'πατέντες'. Όσο τον πιέζεις τον άλλο, ειδικά όταν ξέρει ότι κάτι είναι τελείως παράλογο (π.χ. να πληρώνει σχεδόν ένα χιλιάρικο τέλη + 'έκτακτη' επειδή το Φιέστα του έχει 2 λίτρα για να βγάλει όσα άλογα βγάζει κι όχι 1.4 συν τούρμπο) τόσο θα καταφεύγει σε μαϊμουδιές με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, για να 'πάρει το αίμα του πίσω'. Καιρός είναι να το καταλάβουν αυτό κάποιοι 'αρμόδιοι'.
-
Πως να το καταλαβουν; Δεν ζουν στην κοινωνια. Αυτοι ζουνε σε ενα παραλληλο συμπαν, ισως και να νομιζουν οτι ολοι περνουμε 5Κ στο χερι και αλλα 15Κ σαν παροχες και ειμαστε παραλογοι που δεν μπορουμε να πληρωνουμε οτι ευφανταστο σκεφτουν.
-
2000 κυβικά αμάξι; Μια περιουσία σε φόρους. 3700 κυβικά αμάξι; Αμύθητα χρήματα σε φόρους. Και μιλάμε για αμάξια 10τίας+. Τι να κάνει ο κόσμος που τα έχει; Να βολευτεί με το ζόρι σε Smart, Punto, i10; Όχι θα βρει τρόπο να τα κρατήσει γιατί στη τελική τα έχει πληρώσει με τους κόπους του συνήθως. Τους καταλαβαίνω όσους το κάνουν. Όσο για το κράτος ας βρει τρόπο να τα φορολογήσει σε συμφωνία με τη Βουλγαρία (που δεν θα δέχονταν ποτέ γιατί δεν τους συμφέρει) άμα είναι μάγκικο. Όπως κάνει με τις καταθέσεις στην Ελβετία ένα πράμα.
-
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
:shifty:Με bonus 25% επί της αξίας των χαμένων εσόδων πληρωτέα στον υπάλληλο επί τη εμφανίσι του Ιδιοκτήτη στα Ταμεία ναι. Αλλιώς για 5€ είναι σαν να λέει το ΥΠΟΙΚ ότι δώστε στον Αστυνομικό που θα σταματήσει ένα 20άρικο και ξεμπερδέψατε. Θυμίζει χώρες του Ανατολικού Μπλοκ.
Τελικά η Αριστερά σε όλες τις εκφάνσεις της (ΝΔ + ΠΑΣΟΚ συμπεριλαμβανομένων) κατάφερε να μετατρέψει τη χώρα σε χώρα του Υπαρκτού Σοσιαλισμού.
Λέω να στοκάρω καλτσόν μπικ και jeans ώστε σε 2 με 3 χρονάκια να πηδάω τζάμπα πιπίνια της Φιλοσοφικής.
Η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο!
-
τους τα υποσχεθηκε για να περασει το ειδικο μισθολογιο των αστυνομικων....
-
νομιζω οτι και οι πολιτες πρεπει να εχουν δικαιωμα να κοβουν κλησεισ και να τσιμπανε το ταληρακι. Εγω ευχαριστως θα εδινα κλησεισ σε μεθυσμενους και σε οσους μιλανε στο κινητο οταν οδηγουν. Τη μιζα μου θα τη χαριζα στο κρατος....ισως ετσι καποιοι συνανθρωποι μας να ηταν αρτιμελεις η εν ζωη...παλι εκτος θεματος ειμαι....
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
νομιζω οτι και οι πολιτες πρεπει να εχουν δικαιωμα να κοβουν κλησεισ και να τσιμπανε το ταληρακι. Εγω ευχαριστως θα εδινα κλησεισ σε μεθυσμενους και σε οσους μιλανε στο κινητο οταν οδηγουν. Τη μιζα μου θα τη χαριζα στο κρατος....ισως ετσι καποιοι συνανθρωποι μας να ηταν αρτιμελεις η εν ζωη...παλι εκτος θεματος ειμαι....Την ρουφιανιά(? - πώς το όπως θες) πολλοί αγάπησαν, τον ρουφιάνο κανείς.
Το ότι δεν ακολουθούμε τον ΚΟΚ, δεν φοράμε ζώνη, δεν βάζουμε κράνος, οδηγάμε όπως-να-ναι κτλ, είναι θέμα παιδείας και θέμα συνείδησης γιατί...'έλα μωρέ, σε μένα θα συμβεί?' ή 'εγώ ξέρω που είναι τα όριά μου.'
Κατά τη γνώμη μου, κανένας μπαμπούλας δεν πρόκειται να σε πείσει να ακολουθείς τους κανόνες αν δεν το θες μόνος σου.
ΥΓ: όχι ότι δεν καταλαβαίνω ότι είναι θέμα ζωής το να μην οδηγείς μεθυσμένος ή με το κινητό στο ένα χέρι, το τσιγάρο στο άλλο και να προσπαθείς να αλλάξεις ταχύτητα ενώ στρίβεις σε στενάκι (ναι, το έχω δει κι αυτό και μάλιστα με παπάκι )
on topic:
Άκουσα στο ραδιόφωνο (αλλά δεν έπιασα τη συζήτηση από την αρχή) ότι σκέφτονται (πάλι) για αύξηση των τελών κυκλοφορίας?
Ελπίζω να είναι απλές φήμες. (δεν έχουν μάθει από τα λάθη τους οι κυβερνώντες, έτσι? ) -
Περισσότεροι από 80.000 ιδιοκτήτες ΙΧ έχουν πιαστεί στην ηλεκτρονική «τσιμπίδα» του taxisnet επειδή εμφανίζονται να μην έχουν εξοφλήσει τα τέλη κυκλοφορίας για το2012.
Μάλιστα, σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, ο αριθμός των οχημάτων για τα οποία δεν έχουν καταβληθεί τέλη κυκλοφορίας θα ξεπεράσει τα 100.000, καθώς η διαδικασία για τον εντοπισμό τους συνεχίζεται και θα ολοκληρωθεί με την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης των φορολογικών δηλώσεων.
kι εδω κολλάει απολυτα το πρωτο σχόλιο
'Το εντυπωσιακό δεν είναι ότι βρήκαν 100.000 αυτοκίνητα χωρίς τέλη κυκλοφορίας, αλλά το ότι επί τόσα χρόνια δεν έκαναν αυτήν την απλή διασταύρωση!'
Τέλη κυκλοφορίας