-
Ας κάνουμε κάτι. Να μην γκρινιάζουμε απλά.
Ας βάλει ο καθένας το λιθαράκι του.
-
στην τελευταία αλλαγή λαδιων ειδα οτι αν και ειχαν 10000 χλμ βγηκαν πολύ καθαρα (τα άλλαξα παντως).
Και τα μπουζί που πηγα να αλλαξω (ειχα πανω NGK ιριδίου SILFR6A11 για 30000 χλμ) ειναι σαν καινουργια (και δεν τα αλλαξα)
Μπορει το LPG να φθειρει πιο αργά τετοια αναλώσιμα? Το έχει δει κανεις άλλος στα service του? -
Δεν νομίζω να υπάρχει στάνταρ απάντηση και τεκμηριωμένη σε αυτό που ρωτάς.
Εγώ βάζω λάδια και για γκάζι,αλλά μπουζί δεν έχω βάλει ακόμη.
Δουλεύω τα απλά NGK,που δούλευα καί πρίν το γκάζι. -
Ο χρήστης subarakis έγραψε:
στην τελευταία αλλαγή λαδιων ειδα οτι αν και ειχαν 10000 χλμ βγηκαν πολύ καθαρα (τα άλλαξα παντως).
Και τα μπουζί που πηγα να αλλαξω (ειχα πανω NGK ιριδίου SILFR6A11 για 30000 χλμ) ειναι σαν καινουργια (και δεν τα αλλαξα)
Μπορει το LPG να φθειρει πιο αργά τετοια αναλώσιμα? Το έχει δει κανεις άλλος στα service του?Οταν λες (είχα πάνω 30000χλμ) τα μπούζι τι ενοείς? Πάντως στα IMPREZA τα ιριδίου τα αλάζεις κάθε 105.000χλμ.
-
105.000 κρατανε?
και δε τα βγαζεις ουτε για καθαρισμα? -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
105.000 κρατανε?
και δε τα βγαζεις ουτε για καθαρισμα?
NGK ιριδίου γράφουν για 90000 μα και έτσι είναι αρκετά φίλε, έχουν βγάλει τα λεφτά τους!.
Α. -
ολα του ιριδιου?
-
Όλα κρατάνε πάρα πολύ.
Στις 40-50.000 χλμ που τα αλλάζω, είναι σαν καινούρια. -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
105.000 κρατανε?
και δε τα βγαζεις ουτε για καθαρισμα?Tα άλλαξα πρώτη φορά στις 106.000χλμ και ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο(IMPREZA 2000 mod.2008) έχει 75.000χλμ με βενζίνη και τα υπόλοιπα 31.000χλμ με gas.Εχει κατανάλωση από τις 94.000χλμ μέχρι και σήμερα-το αγόρασα μεταχειρισμένο- 11λιτρα/100χλμ gas και 0.8λιτρα/100χλμ βενζίνη.
-
Ο χρήστης valtasa έγραψε:
105.000 κρατανε?
και δε τα βγαζεις ουτε για καθαρισμα?Tα άλλαξα πρώτη φορά στις 106.000χλμ και ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο(IMPREZA 2000 mod.2008) έχει 75.000χλμ με βενζίνη και τα υπόλοιπα 31.000χλμ με gas.Εχει κατανάλωση από τις 94.000χλμ μέχρι και σήμερα-το αγόρασα μεταχειρισμένο- 11λιτρα/100χλμ gas και 0.8λιτρα/100χλμ βενζίνη.
Γκανιάν μεγάλε γκανιάν, έπιασες το δύσκολο.
Τα αντίστοιχα αυτοκίνητα βελτιωμένα αγωνιστικά, 14/100 και δύσκολα βενζίνα. Και δεν είχα ένα και δυο…… και στης κατινίστικες ταχύτητες για στρώσιμο…..
Α. -
Ο χρήστης subarakis έγραψε:
στην τελευταία αλλαγή λαδιων ειδα οτι αν και ειχαν 10000 χλμ βγηκαν πολύ καθαρα (τα άλλαξα παντως).
Και τα μπουζί που πηγα να αλλαξω (ειχα πανω NGK ιριδίου SILFR6A11 για 30000 χλμ) ειναι σαν καινουργια (και δεν τα αλλαξα)
Μπορει το LPG να φθειρει πιο αργά τετοια αναλώσιμα? Το έχει δει κανεις άλλος στα service του?Μπορει το LPG να φθειρει πιο αργά τετοια αναλώσιμα? Το έχει δει κανεις άλλος στα service του?
Διπλάσια ζωή στον κινητήρα ίσος και τριπλάσια ,διαιώνιση τις ζωής του καταλύτη – προκαταλύτη και του αισθητήρα λάμδα , ………… λάδια , μπουζί….
viewtopic.php?f=6&t=13461&p=2578096#p2578096
-
-
Από σκόπριιες αναλύσεις λαδιού που έχω δει, σε υγραεριοκίνητους κινητήρες το ΤΒΝ πέφτει σαν πέτρα. Αυτό σημαίνει ότι παρά το γεγονός ότι το λάδι είναι καθαρό, μπορεί να είναι ακατάλληλο και να πρέπει να αλλαχτεί.
-
Καλό χειμώνα η καλό υπόλοιπο…… καλοκαιριού. Μια ερώτηση. Ήρθε ο καιρός να αλλάξω μπούζι έως τώρα έβαζα αυτά που πρότεινε ο κατασκευαστής. Σκέπτομαι για τα «ειδικά» ιριδίου lpg τη λέτε αξίζει? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Καλό χειμώνα η καλό υπόλοιπο…… καλοκαιριού. Μια ερώτηση. Ήρθε ο καιρός να αλλάξω μπούζι έως τώρα έβαζα αυτά που πρότεινε ο κατασκευαστής. Σκέπτομαι για τα «ειδικά» ιριδίου lpg τη λέτε αξίζει? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Θα έχεις το κεφάλι σου ποιο ήσυχο.
Α -
Ευχαριστώ για την απάντηση κύριε Αντώνη. Δεν νομίζω να αλλάξει κάτι στις ρυθμίσεις μια και το σύστημα είναι της ICOM και στις αρχές μου είχε πρήξει το συκώτι μέχρι να δουλέψει σωστά.
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση κύριε Αντώνη. Δεν νομίζω να αλλάξει κάτι στις ρυθμίσεις μια και το σύστημα είναι της ICOM και στις αρχές μου είχε πρήξει το συκώτι μέχρι να δουλέψει σωστά.
Τίποτα Γιώργο μου. απλά βάζεις καλύτερης ποιότητας και αντοχής εξάρτημα. Σίγουρα υπάρχει πίνακας από τον οποίο διαλέγεις την αντιστοιχία αυτού που φοράς!.
Α. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Από σκόπριιες αναλύσεις λαδιού που έχω δει, σε υγραεριοκίνητους κινητήρες το ΤΒΝ πέφτει σαν πέτρα. Αυτό σημαίνει ότι παρά το γεγονός ότι το λάδι είναι καθαρό, μπορεί να είναι ακατάλληλο και να πρέπει να αλλαχτεί.
A.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Από σκόπριιες αναλύσεις λαδιού που έχω δει, σε υγραεριοκίνητους κινητήρες το ΤΒΝ πέφτει σαν πέτρα. Αυτό σημαίνει ότι παρά το γεγονός ότι το λάδι είναι καθαρό, μπορεί να είναι ακατάλληλο και να πρέπει να αλλαχτεί.
A.
από που το έχεις δει ? .... σε δική μου ανάλυση μετά από 10.000χλμ με γκάζι, δεν είδα κάτι τέτοιο .....
-
Αν θέλεις, πόσταρε την ανάλυση να δούμε κι εμείς.
Νομίζω ότι είδα σε ξένο σιτε, δεν θυμάμαι. Και φυσικά δε μπορώ να ισχυριστώ ότι είναι γενικός κανόνας. Υπάρχουν πολύ λίγες αναλύσεις λαδιού με υγραέριο.
Υγραεριοκίνηση!