-
Ο χρήστης XALK έγραψε:
Ναι. Τα κλειδιά ήταν και το πρώτο που είδαν και στο συνεργείο. Λειτουργούν άψογα. Σήμερα για παράδειγμα το σύστημα δουλεύει άψογα. Το άνοιξα και το έκλεισα πάνω απο 20 φορές και δούλεψε άψογα. Τι μπορεί να είναι, θα τρελαθούμε...Ότι κι αν είναι , ηρέμησε.Έτσι και πρασινίσεις και φουσκώσεις δεν θα σε κρατά η μισή Θεσσαλονίκη
Σοβαρά, σε C200 αποδείχθηκαν τα κλειδιά ο φταίχτης και δη η μπαταρία. Εγκέφαλος είναι ακριβή ιστορία και
καλό θα ήταν να δεις κάποιον ηλεκτρονικό παραέξω. -
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Busso thanks, ναι 200άρα είναι και είναι του πατήρ... εγώ εξακολουθώ να δίνω την ψήφο εμπιστοσύνης μου στο MCS...
Υπολόγισε ~20Κ έπτωση απο τα 55 ... (αυτό για 7-8 συγκεκριμένα αυτοκίνητα)Παιζει ακομα αυτο??
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Παιζει ακομα αυτο??Αν σκεφτείς πως απο τα 7-8 που είδα στα κεντρικά τα 2-3 είχαν ήδη βγάλει 'εισιτήριο' για Γερμανία και το περιθώριο επιλογής που είχαμε απο τα υπόλοιπα ήταν ~εβδομάδα, χλωμό το βλέπω.
Παρόλα αυτά δεν χάνεις τίποτα να ρωτήσεις. -
C200 του 04
Νεκρωσε σε το ESP...
Καμία ιδέα , κόστος ; -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
C200 του 04
Νεκρωσε σε το ESP...
Καμία ιδέα , κόστος ;Σου στελνω πμ να μιλησεις με συνεργειο
Για αρχη παντως το βιβλιο οδηγιων λεει να γυρισεις το τιμονι δεξια-αριστερα (κατι σαν τσεκ πρεπει να λειτουργει ) -
Διαβάθμιση του αισθητήρα γωνίας στο τιμόνι κάνεις έτσι.
Red_monster, μόνο το εσπ; Το αμπουσου δουλεύει κανονικά;
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Διαβάθμιση του αισθητήρα γωνίας στο τιμόνι κάνεις έτσι.Red_monster, μόνο το εσπ; Το αμπουσου δουλεύει κανονικά;
Sent from my GNex using smoke signals.
Εχω και μια ριζοσπαστικη λυση βγαζεις την μπαταρια για 20λεπτα και τελειωνει το θεμα
Παντως η Μερκ στο βιβλιο αυτο γραφει , θα με αναγκασετε να παω να το διαβασω και βαριεμαι να ανεβοκατεβαινω 6 οροφους -
Ισχύει, βγάλε μπαταρία, και μετά το τιμόνι δεξιά αριστερά 2 3 φορές.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
C200 του 04
Νεκρωσε σε το ESP...
Καμία ιδέα , κόστος ;Και δεν χαίρεσαι?
Αυτά που είπαν τα παιδιά σε πρώτη φάση, με την μπαταρία.
Αλλιώς μπαίνεις στο κρυφό μενού, αν απλά έχει απενεργοποιηθεί πλήρως
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
C200 του 04
Νεκρωσε σε το ESP...
Καμία ιδέα , κόστος ;Και δεν χαίρεσαι?
Αυτά που είπαν τα παιδιά σε πρώτη φάση, με την μπαταρία.
Αλλιώς μπαίνεις στο κρυφό μενού, αν απλά έχει απενεργοποιηθεί πλήρως
Αν μπει στο κρυφο μενου θα τα απενεργοποιησει και το ABS
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Διαβάθμιση του αισθητήρα γωνίας στο τιμόνι κάνεις έτσι.Red_monster, μόνο το εσπ; Το αμπουσου δουλεύει κανονικά;
Sent from my GNex using smoke signals.
ναι όλα τα άλλα δουλεύουν κανονικά...
πόλο κλπ ήταν το πρώτο που έκανα... το είχε ξανακάνει και παλία μια φορά και με τον πόλο εστρωσε... τώρα τσου
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
C200 του 04
Νεκρωσε σε το ESP...
Καμία ιδέα , κόστος ;Και δεν χαίρεσαι?
Αυτά που είπαν τα παιδιά σε πρώτη φάση, με την μπαταρία.
Αλλιώς μπαίνεις στο κρυφό μενού, αν απλά έχει απενεργοποιηθεί πλήρως
είναι πολύ κακό αυτοκινητο η c200 χωρίς το εσπ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
C200 του 04
Νεκρωσε σε το ESP...
Καμία ιδέα , κόστος ;Και δεν χαίρεσαι?
Αυτά που είπαν τα παιδιά σε πρώτη φάση, με την μπαταρία.
Αλλιώς μπαίνεις στο κρυφό μενού, αν απλά έχει απενεργοποιηθεί πλήρως
είναι πολύ κακό αυτοκινητο η c200 χωρίς το εσπ...
Δεν είναι κακό, διαβολικό ειναι, σε σκοτώνει και δεν το παίρνεις χαμπάρι αν δεν το ξέρεις. Μόλις πάρει λιγες στροφές και εμπλακεί ο κομπρέσορας σου πετάει τη ροπή στο κεφάλι.
Πάντως εσένα πρέπει να είναι facelift, καμία σχέση με το παλιό το σάπιο (σόρρυ Θωμά ). Στο facelift το έστρωσαν, άλλο μεταξόνιο, αναρτήσεις, αντιστρεπτικές, φρένα.... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
C200 του 04
Νεκρωσε σε το ESP...
Καμία ιδέα , κόστος ;Και δεν χαίρεσαι?
Αυτά που είπαν τα παιδιά σε πρώτη φάση, με την μπαταρία.
Αλλιώς μπαίνεις στο κρυφό μενού, αν απλά έχει απενεργοποιηθεί πλήρως
είναι πολύ κακό αυτοκινητο η c200 χωρίς το εσπ...
Μιλάμε για βρωμόγκαζο έτσι και την μάθεις.
Δύσκολο τιμόνι.
Εθιστικό πράγμα ο kompressor.Mετά FL 2004 πάντα.
-
Ο χρήστης ingénieur έγραψε:
C200 του 04
Νεκρωσε σε το ESP...
Καμία ιδέα , κόστος ;Και δεν χαίρεσαι?
Αυτά που είπαν τα παιδιά σε πρώτη φάση, με την μπαταρία.
Αλλιώς μπαίνεις στο κρυφό μενού, αν απλά έχει απενεργοποιηθεί πλήρως
είναι πολύ κακό αυτοκινητο η c200 χωρίς το εσπ...
Δεν είναι κακό, διαβολικό ειναι, σε σκοτώνει και δεν το παίρνεις χαμπάρι αν δεν το ξέρεις. Μόλις πάρει λιγες στροφές και εμπλακεί ο κομπρέσορας σου πετάει τη ροπή στο κεφάλι.
Πάντως εσένα πρέπει να είναι facelift, καμία σχέση με το παλιό το σάπιο (σόρρυ Θωμά ). Στο facelift το έστρωσαν, άλλο μεταξόνιο, αναρτήσεις, αντιστρεπτικές, φρένα....Ε οχι και σαπιο το αμαξι γαμει και δερνει και οι αλητειες δινουν και παιρνουν, αυτα τα πισω λαστιχα τρωγονται γμτ . Ποιο πολυ μαρεσει το πρ φ-λ παρα το φλ Ασε που εχω τον παλιο καλο κινητηρα Μ111 που ειναι και διλιτρος (μειονεκτημα για την αγΕλλαδα που ζουμε)εχει και ωραιο ηχο . Παντως να ειναι μεμονομενα η μοναδα του ESP παιζει χωρις να πηγαινει παρεα με το αμπουσου
ΥΓ. Γραφω απο ξενο υπολογιστη και εχει προβλημα το πληκτρολογιο γιαυτο λοιπουν διαφορα πραγματακια στο κειμενο
ΥΓ2. Κωστα περνα μια βολτα απο το συνεργειο σωζει κοσμο
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
C200 του 04
Νεκρωσε σε το ESP...
Καμία ιδέα , κόστος ;Και δεν χαίρεσαι?
Αυτά που είπαν τα παιδιά σε πρώτη φάση, με την μπαταρία.
Αλλιώς μπαίνεις στο κρυφό μενού, αν απλά έχει απενεργοποιηθεί πλήρως
είναι πολύ κακό αυτοκινητο η c200 χωρίς το εσπ...
Δεν είναι κακό, διαβολικό ειναι, σε σκοτώνει και δεν το παίρνεις χαμπάρι αν δεν το ξέρεις. Μόλις πάρει λιγες στροφές και εμπλακεί ο κομπρέσορας σου πετάει τη ροπή στο κεφάλι.
Πάντως εσένα πρέπει να είναι facelift, καμία σχέση με το παλιό το σάπιο (σόρρυ Θωμά ). Στο facelift το έστρωσαν, άλλο μεταξόνιο, αναρτήσεις, αντιστρεπτικές, φρένα....Ε οχι και σαπιο το αμαξι γαμει και δερνει και οι αλητειες δινουν και παιρνουν, αυτα τα πισω λαστιχα τρωγονται γμτ . Ποιο πολυ μαρεσει το πρ φ-λ παρα το φλ Ασε που εχω τον παλιο καλο κινητηρα Μ111 που ειναι και διλιτρος (μειονεκτημα για την αγΕλλαδα που ζουμε)εχει και ωραιο ηχο . Παντως να ειναι μεμονομενα η μοναδα του ESP παιζει χωρις να πηγαινει παρεα με το αμπουσου
ΥΓ. Γραφω απο ξενο υπολογιστη και εχει προβλημα το πληκτρολογιο γιαυτο λοιπουν διαφορα πραγματακια στο κειμενο
ΥΓ2. Κωστα περνα μια βολτα απο το συνεργειο σωζει κοσμο
Νταξ' όχι και σάπιο, αλλά πιο κοντά στην παλαιά φιλοσοφία μερσεντές (νορμάλ στις στροφές, ready for takeoff στις ευθείες )
Το επόμενο όμως βελτιώθηκε πολύ γιατί υπήρχαν παράπονα ότι το προ φ/λ ηταν λίγο βάρκα... -
Το esp παρέα με το αμπουσου(στη 203 και βασικα σε ολα τα μερκ), στο χωρο του κινητήρα δεξιά
-
Αυτο ειναι το ωραιο, οτι τα Μερκ πρεπει να κρατησουν την φιλοσοφια τους δεν θελω η εταιρεια να κανει ποιο σπορτιφ τα αυτοκινητα της . Παντως η 203 με την 204 ειναι η μερα με την νυχτα.
-
Θα έλεγα ότι η αλλαγη ξεκίνησε έντονα στο φεισλιφτ, εκει εγιναν οι διαφορες, μη σας ξεγελα το περιτυλιγμα της 204
MERCEDES-BENZ FORUM