-
Ο πατέρας μου σκέφτεται να πουλήσει το cx7 λόγω της κατανάλωσης (τελευταία αυξήθηκαν για κάποιο λόγο οι διαδρομές του και είναι ασύμφορο να τις κάνει με το cx). Τι άλλες επιλογές έχει σε suv, αυτόματο, μέχρι 1800cc, όσο το δυνατόν μικρότερη κατανάλωση? Θα του πρότεινα το hyundai ix35 αλλά δεν έχει βγει αυτόματο.. Μισές δουλειές...
-
Σε 2κίνητο ΜΟΝΟ, Nissan Qashqai 1,5d ή 1,6 βενζίνης με 6ταχυτο CVT.
Εκτός αν μπορεί το CX7 να γίνει υγραεριοκίνητο. -
Τι γίνεται; Τελικά καταργείται το μοντέλο; Αυτό διάβασα σε διάφορα sites, ελληνικά και ξένα.
-
ναι και πεφτει ολο το βαρος στην πορεια του Cx5......
-
Υπαρχει και το Cx-9 ταυτοχρονα
το οποιο δε γνωριζα αλλα σκεφτεται πολυ σοβαρα να αγορασει ο αδερφος μου - (US) -
Ναι αλλά αν ένα αυτοκίνητο που δεν είναι και φτηνό καταργείται τόσο γρήγορα και, συνεπώς, χάνει αμέσως μεγάλο μέρος της αξίας του πως μπορεί κάποιος να τους εμπιστευτεί να αγοράσει κάτι ακόμα ακριβότερο; Και αν σε μερικά χρόνια γίνει το ίδιο;
-
δεν κλεινει η μαρκα....το μοντελο σταματα,γιατι να χασει την αξια του;
ασε που με τον κυβισμο του σε πληρωνουν σημερα να το παρεις -
Φυσικά δεν κλείνει η μάρκα. Όμως όπως και να το δεις, το να έχεις ένα μοντέλο που σταμάτησε να παράγεται, άρα σε λίγα χρόνια δεν θα έχει ούτε καινούρια ανταλλακτικά πιστεύω ότι ρίχνει την τιμή του. Απόδειξη και ο καταιγισμός αγγελιών στη Χρυσή Ευκαιρία και στο car.gr τις τελευταίες ημέρες με πολύ χαμηλές τιμές (τιμές που υπήρχαν και πριν την ανακοίνωση διακοπής για να λέμε όλη την αλήθεια).
-
Ο χρήστης Astrahan1962 έγραψε:
Φυσικά δεν κλείνει η μάρκα. Όμως όπως και να το δεις, το να έχεις ένα μοντέλο που σταμάτησε να παράγεται, άρα σε λίγα χρόνια δεν θα έχει ούτε καινούρια ανταλλακτικά πιστεύω ότι ρίχνει την τιμή του. Απόδειξη και ο καταιγισμός αγγελιών στη Χρυσή Ευκαιρία και στο car.gr τις τελευταίες ημέρες με πολύ χαμηλές τιμές (τιμές που υπήρχαν και πριν την ανακοίνωση διακοπής για να λέμε όλη την αλήθεια).Θα κρατάνε ένα μοντέλο στη ζωή για να μην χάσει και καλά την αξία του σαν μεταχειρισμένο; Εκτός του ότι αυτό δεν στέκει εμπορικά για την εταιρεία, δεν στέκει και ως συλλογισμός. Η αξία ενός αυτοκίνητου πέφτει όταν βγει αντικαταστάτης. Αν δεν βγει αντικαταστάτης, θα έχει απλά την καθιερωμένη απαξίωση λόγω ηλικίας. Αυτά φυσικά δεν ενδιαφέρουν, καθώς ο κόσμος κοιτάει μπροστά. Αν οι εταιρείες σκέφτονταν έτσι θα ήταν ακόμα στην παραγωγή το Model T...
Θέμα με τα ανταλλακτικά δεν θα υπάρχει, ή δεν θα υπάρχει πιο μεγάλο από ότι υπάρχει τώρα. Γνήσια θα βρίσκεις για πολλά πολλά χρόνια στην αντιπροσωπεία, ιμιτασιόν και μεταχειρισμένα για Mazda είναι έτσι κι αλλιώς ζόρι.
-
Φυσικά, η εταιρεία πολύ καλά κάνει. Από τη στιγμή που το προϊόν της δεν πουλάει όσο η ίδια θάθελε, το καταργεί και βγάζει κάτι καλύτερο. Εγώ όμως το βλέπω από τη μεριά του αγοραστή.Όταν αγοράζω ένα αυτοκίνητο, αρκετά ακριβό μάλιστα, και αμέσως μετά καταργείται πως μπορώ να εμπιστευτώ την εταιρεία ότι δεν θα κάνει το ίδιο και στο επόμενο μοντέλο; Άλλωστε οι σοβαρές εταιρείες ενημερώνουν ότι θα κυκλοφορήσει καινούριο μοντέλο και δίνουν τα 'παλιά' με έκπτωση. Έγινε εδώ κάτι ανάλογο ή τα ξεφορτώθηκαν κανονικά; Όσο για τα ανταλλακτικά, εδώ στο forum διάβασα ότι οι εταιρείες υποχρεωτικά έχουν ανταλλακτικά για δέκα χρόνια και στην περίπτωση μάλιστα μίας Lancia αν δεν κάνω λάθος, δεν τηρήθηκε καν αυτό. Αν και τα μεταχειρισμένα ή τα ιμιτασιόν είναι σπάνια τι γίνεται; Και, άλλωστε, βλέπω στο car.gr καταιγισμό πωλήσεων του συγκεκριμένου μοντέλου. Υποθέτω ότι όλοι αυτοί δεν είναι και πολύ ευχαριστημένοι αγοραστές.
-
Ο χρήστης Astrahan1962 έγραψε:
Όταν αγοράζω ένα αυτοκίνητο, αρκετά ακριβό μάλιστα, και αμέσως μετά καταργείται πως μπορώ να εμπιστευτώ την εταιρεία ότι δεν θα κάνει το ίδιο και στο επόμενο μοντέλο;Τα αυτοκίνητα έχουν τον λεγόμενο εμπορικό κύκλο ζωής. Το CX-7 έχει ήδη αρκετά χρόνια στην αγορά και πλησιάζει στο τέλος του κύκλου του. Αν κάποιος αγόρασε αυτοκίνητο στο τέλος της εμπορικής ζωής του και αυτό μετά αντικαταστήθηκε ή καταργήθηκε ποιός του φταίει; Για παράδειγμα όλοι ξέρουμε ότι το τωρινό Golf θα αλλάξει σε μερικούς μήνες. Θα έπρεπε η εταιρεία να το κρατήσει στην παραγωγή άλλα τρία χρόνια για να μη δυσαρεστηθεί ο κ. Ταδόπουλος που μόλις το αγόρασε; Άσε που για πολλούς (κι εγώ μέσα σε αυτούς) είναι πλεονέκτημα να παίρνεις αυτοκίνητο τέλους εμπορικού κύκλου ζωής καθώς α) έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα και β) συνήθως το παίρνεις σε πολύ καλή τιμή.
Οσο για τα ανταλλακτικά, εδώ στο forum διάβασα ότι οι εταιρείες υποχρεωτικά έχουν ανταλλακτικά για δέκα χρόνια
Έχω Mazda 20ετίας και ανταλλακτικά γνήσια υπάρχουν, έστω και κατόπιν παραγγελίας.
Αν και τα μεταχειρισμένα ή τα ιμιτασιόν είναι σπάνια τι γίνεται;
Ο αγοραστής πρέπει να γνωρίζει τι παίρνει. Ανταλλακτικά Fiat και Ford πουλάνε και τα περίπτερα που λέει ο λόγος. Mazda και Daihatsu όμως είναι σπάνια και ακριβά.
Και, άλλωστε, βλέπω στο car.gr καταιγισμό πωλήσεων του συγκεκριμένου μοντέλου. Υποθέτω ότι όλοι αυτοί δεν είναι και πολύ ευχαριστημένοι αγοραστές.
Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό. Να υποθέσεις απλά ότι οι ιδιοκτήτες δεν αντέχουν πλέον τα τεκμήρια και την κατανάλωσή του. Για αυτό βλέπεις άλλωστε και ένα σωρό ακριβά στην συντήρηση αυτοκίνητα να πωλούνται σε εξευτελιστικές τιμές. Παράδειγμα: BMW 335i που καινούρια στοιχίζει 70 χιλιάρικα, βρίσκεις πλέον σε άριστη κατάσταση με 25 χιλιάρικα. Τα αυτοκίνητα φταίνει δηλαδή για την τωρινή φτώχια μας και την σπατάλη που γίνονταν όταν ζούσαμε με εικονικά λεφτά;
-
Δεν διαφωνώ σε τίποτα απολύτως από τα παραπάνω. Η μοναδική ένσταση μου είναι στο αν ήταν ενήμεροι οι πιθανοί αγοραστές ότι το μοντέλο θα καταργηθεί, όπως ακριβώς είναι ενήμεροι για το Golf. Αν ήταν, όλα καλά. Αν όχι όμως νομίζω ότι ο τελευταίος που το πήρε πριν την ανακοίνωση διακοπής παραγωγής την πάτησε.
-
Ο χρήστης Astrahan1962 έγραψε:
Δεν διαφωνώ σε τίποτα απολύτως από τα παραπάνω. Η μοναδική ένσταση μου είναι στο αν ήταν ενήμεροι οι πιθανοί αγοραστές ότι το μοντέλο θα καταργηθεί, όπως ακριβώς είναι ενήμεροι για το Golf. Αν ήταν, όλα καλά. Αν όχι όμως νομίζω ότι ο τελευταίος που το πήρε πριν την ανακοίνωση διακοπής παραγωγής την πάτησε.ειναι δυνατον να παρθει μια τοσο σοβαρη αποφαση πριν απο 4-5χρονια που εκανε ντεμπουτο το υπαρχον μοντελο και να λεγανε απο το '08 οτι το '13 Cx7 τελος;;;;;
-
Μα δεν μιλάω για πριν από 4 - 5 χρόνια αλλά για πριν 4 - 5 εβδομάδες. Πολύ απλά ρωτάω αν ήξερε ο πιθανός αγοραστής του αυτοκινήτου τον Ιούλιο 2012 ότι τον Αύγουστο 2012 το μοντέλο θα καταργηθεί. Δεν μιλάω για τον αγοραστή που το αγόρασε πριν χρόνια, το χάρηκε, έχασε φυσικά κάποια χρήματα λόγω παλαιότητας αλλά φυσικά το είχε προϋπολογίσει. Μιλάω για αυτόν που το πήρε 10 μέρες πριν ανακοινωθεί ότι καταργείται. Αν το ήξερε και το πήρε συνειδητά, ίσως και με κάποια έκπτωση όλα καλά. Αν δεν ήξερε τίποτα και το πλήρωσε στην τιμή που έκανε και πρόπερσι π.χ., το βλέπετε σωστό;
-
Παντως αλλο ειναι να καταργείται ενα μοντελο ,δηλαδη να μην υπαρχει πλεον η ονομασια του ως καινουριο και αλλο να βγαινει νεο μοντελο με το ιδιο ονομα.
Στη πρωτη περιπτωση η εμπορικη αξια μειωνεται περισσοτερο.
Η συγκριση με το Golf ειναι λιγο ακυρη κατα την αποψη μου. -
Προφανώς. Το Golf απλά αναφέρθηκε σαν παράδειγμα ότι μία σοβαρή εταιρεία οφείλει να ενημερώνει τους πελάτες της για το τι πρόκειται να γίνει με τα μοντέλα της. Εγώ πολύ απλά λέω ότι η Mazda ενώ είναι σοβαρή εταιρεία και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πολύ καλό (γιατί δεν πουλάει ούτε εντός αλλά ούτε εκτός Ελλάδας δεν το ξέρω και ίσως κάποιος γνώστης θα μπορούσε να μας κατατοπίσει) εδώ έκανε φάουλ.
-
Ο χρήστης Astrahan1962 έγραψε:
Προφανώς. Το Golf απλά αναφέρθηκε σαν παράδειγμα ότι μία σοβαρή εταιρεία οφείλει να ενημερώνει τους πελάτες της για το τι πρόκειται να γίνει με τα μοντέλα της. Εγώ πολύ απλά λέω ότι η Mazda ενώ είναι σοβαρή εταιρεία και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πολύ καλό (γιατί δεν πουλάει ούτε εντός αλλά ούτε εκτός Ελλάδας δεν το ξέρω και ίσως κάποιος γνώστης θα μπορούσε να μας κατατοπίσει) εδώ έκανε φάουλ.Διαφωνω.Κανενα φαουλ.Καμια υποχρεωση.Εχεις δει καμια εταιρεια να ενημερωνει τους πελατες ποτε θα αλλαξει μοντελο?
Ο καταναλωτης πρεπει να εχει τα ματια του ανοιχτα και να ψαχνει. -
Υποχρέωση από τον νόμο; Φυσικά και δεν έχει. Αλλά πως αναφέρθηκε ότι το Golf π.χ. θα αλλάξει; Δεν ενημέρωσε γι’ αυτό ο κατασκευαστής του; Όταν συγγενής μου πήγε να αγοράσει το Toyota Avensis του έκαναν έκπτωση γιατί ερχόταν το καινούριο. Δεν κάνανε το κορόϊδο. Αυτό εννοώ. Τέλος πάντων. Προφανώς η κουβέντα δεν βγάζει πουθενά. Ο καθένας έχει την άποψη του και δεν πρόκειται να αλλάξει. Δεν έχει και καμία σημασία άλλωστε. Η Mazda έκανε αυτό που έκρινε ότι τη συμφέρει και ο καθένας μας θα κάνει, προφανώς, το ίδιο.
-
Δε νομιζω να ειναι πολιτικη της MAZDA .Για αυτο φταει ο Ελληνας αντιπροσωπος.
-
Ο χρήστης Astrahan1962 έγραψε:
Προφανώς. Το Golf απλά αναφέρθηκε σαν παράδειγμα ότι μία σοβαρή εταιρεία οφείλει να ενημερώνει τους πελάτες της για το τι πρόκειται να γίνει με τα μοντέλα της. Εγώ πολύ απλά λέω ότι η Mazda ενώ είναι σοβαρή εταιρεία και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πολύ καλό (γιατί δεν πουλάει ούτε εντός αλλά ούτε εκτός Ελλάδας δεν το ξέρω και ίσως κάποιος γνώστης θα μπορούσε να μας κατατοπίσει) εδώ έκανε φάουλ.ο λογος που δεν πουλαει ειναι γιατι λεγεται μαζντα και στην ευρωπη γενικοτερα προτιμουνται τα των ευρωπαικων εταιρειων αυτοκινητα........
τρανο παραδειγμα οι πωλησεις μιας ψωφιας,μικρης bmw 320 και ενος mps 6 που ειχαν τα ιδια χρηματα αλλα το 6 ηταν ανωτερο σε ολα και πηγε ακλαφτο
Mazda CX-7