Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 501
    • 502
    • 503
    • 504
    • 505
    • 731
    • 732
    • 503 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    127665
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dathens last edited by

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
      Ο πατερας σκεφτεται σοβαρα να βαλει υγραεριο στο mazda6 (μοντελο 2009, δίλιτρο).

      Παρακαλω αν οι γνωστες ξερουν κατι για τον συγκεκριμενο κινητηρα και γενικα αν υπαρχουν προτασεις να τις ακουσω

      Δες εδω έχει εργοστασιακό κιτ η prins
      http://www.prinsautogas.com/en/markets/cars/cars.html

      Mazda 6 1800cc 2008

      General information
      System kind Dedicated system
      Engineset number 353/3000000
      LPG system type VSI-LPG
      Emission code G3
      Engine specification
      Valves 16
      Engine code MZR L8
      Transmission mt
      Turbo no
      Downloads
      General manual
      Dedicated manual
      ValveCare manual
      Parameters
      Remarks
      10th position chassisnumber = 8. Prins recommends you take preventive measures to avoid excessive wear on the cylinder head and/or valves.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rx8_drifter last edited by

        Αυτο το ειδα, αλλα ειναι για το 1.8.
        Εκει που λεει για προληπτικα μετρα, τι παιζει? λαδιερα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pantelis-kapsalakis last edited by

          Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

          Πάντως το δικό μου iQ με κλιματισμό πέφτει δύσκολα κάτω από 6,5 λίτρα.....


          Είναι 1000αρι αυτόματο?. Και με τι ταχύτητα καίει τόσο?.
          Το κατά 5 μήνες παλαιότερο (και τα δυο καινούργια) Jimny VVTI 1328cc θεωρητικά διότι έχει σε αυτό μακρύ στρόφαλο κοντές μπιέλες( με ότι συνεπάγετε αυτό!!!) , και με μέτρια αεροδυναμική σχεδίαση, στην ίδια διαδρομή χωρίς κλιματιστικό, όλο τον χειμώνα, 6,8 περιπου/100 με 120 περίπου χιλιόμετρα στο καντράν.
          Α.

          Αντωνη,
          το Jimny του αδερφου μου που ειχε ενα του 2006, αψογο κατα τα τα αλλα, οσο γινεται δηλαδη για ενα κοντο 4χ4 με βασικες ανεσεις και περιορισμενους χωρους (για εκτος δρομου ειναι ο προορισμος του) που μενει και στη Ροδο και δεν εχει και φαναρια, σταματα ξεκινα, δεν του ειχει πεσει κατω απο 9 λιτρα. Τελικα το πουλησε σε εναν κυνηγο φιλο του και εκει το αυτοκινητακι βρηκε την καταλληλη χρηση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            antonis-team last edited by

            Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:

            Πάντως το δικό μου iQ με κλιματισμό πέφτει δύσκολα κάτω από 6,5 λίτρα.....


            Είναι 1000αρι αυτόματο?. Και με τι ταχύτητα καίει τόσο?.
            Το κατά 5 μήνες παλαιότερο (και τα δυο καινούργια) Jimny VVTI 1328cc θεωρητικά διότι έχει σε αυτό μακρύ στρόφαλο κοντές μπιέλες( με ότι συνεπάγετε αυτό!!!) , και με μέτρια αεροδυναμική σχεδίαση, στην ίδια διαδρομή χωρίς κλιματιστικό, όλο τον χειμώνα, 6,8 περιπου/100 με 120 περίπου χιλιόμετρα στο καντράν.
            Α.

            Αντωνη,
            το Jimny του αδερφου μου που ειχε ενα του 2006, αψογο κατα τα τα αλλα, οσο γινεται δηλαδη για ενα κοντο 4χ4 με βασικες ανεσεις και περιορισμενους χωρους (για εκτος δρομου ειναι ο προορισμος του) που μενει και στη Ροδο και δεν εχει και φαναρια, σταματα ξεκινα, δεν του ειχει πεσει κατω απο 9 λιτρα. Τελικα το πουλησε σε εναν κυνηγο φιλο του και εκει το αυτοκινητακι βρηκε την καταλληλη χρηση.


            Παντελή μου, στο νησί και λίγα έκαιγε!. Και δεν νομίζω ότι του 10 που έχω, και έχει άλλη μηχανή θα έκαιγε λιγότερο!. Πάντως πίστεψε με, για κυνήγι είναι ότι καλύτερο. Στον σύλλογο δεν το συζητάμε καθόλου…..
            Μα για να μιλήσουμε και για θέματα της ενότητας: πως σου φαίνετε που όταν κάνουν ερώτηση, και στην συνέχεια τους ρωτάς για να δόσεις συγκεκριμένη απάντηση, και δεν παίρνεις συγκεκριμένη απάντηση?.
            Α.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pantelis-kapsalakis last edited by

              Απλα δεν το συνεχιζεις.
              Οποιος θελει απαντησεις πρεπει και να ξερει να απαντα οταν τον ρωτανε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sv2 last edited by

                Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                Πάντως το δικό μου iQ με κλιματισμό πέφτει δύσκολα κάτω από 6,5 λίτρα.....


                Είναι 1000αρι αυτόματο?. Και με τι ταχύτητα καίει τόσο?.
                Το κατά 5 μήνες παλαιότερο (και τα δυο καινούργια) Jimny VVTI 1328cc θεωρητικά διότι έχει σε αυτό μακρύ στρόφαλο κοντές μπιέλες( με ότι συνεπάγετε αυτό!!!) , και με μέτρια αεροδυναμική σχεδίαση, στην ίδια διαδρομή χωρίς κλιματιστικό, όλο τον χειμώνα, 6,8 περιπου/100 με 120 περίπου χιλιόμετρα στο καντράν.
                Α.

                Το αναφέρω στην υπογραφή μου.....μέση κατανάλωση με κλιματισμό γύρω στα 6,8 τα μισά εντός πόλης και τα υπόλοιπα εκτός με ταχύτητες μέχρι 120 χλμ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Τα εντός πόλης σίγουρα βαρύνουν το θέμα. Άρα λογική κατανάλωση.
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dathens last edited by

                    Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                    Αυτο το ειδα, αλλα ειναι για το 1.8.
                    Εκει που λεει για προληπτικα μετρα, τι παιζει? λαδιερα?

                    Λαδιερα αλλα κατα προτίμηση valve care με ψεκασμό άνα κυλινδρο !! , τον ότι δεν έχει dedicated για το Mazda 6 δεν σημαινει ότι δεν γίνετε μια χαρα παίζει !!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      r200 last edited by

                      σε lovato συτημα με ζεστο τον κινητηρα εχω προσεξει οτι για να κανει αλλαγη σε υγραεριο θελει 60δευτερολεπτα,πχ σταματαω στο βενζιναδικο σβηνω βαζω μπρος θελει 1λεπτο για να γυρισει σε υγραεριο με ζεστο τον κινητηρα
                      ειδα το προγραμμα της lovato και εχει ως επιλογες:
                      'ξεκινημα σε αεριο με τον κινητηρα ζεστο'-να το κλικαρω σαν επιλογη;
                      'χρονος καθυστερησης για εναλλαγη σε αεριο' (15-250)-αν μπει στα 15 δευτερολεπτα δεν υπαρχει προβλημα ετσι;
                      'θερμοκρασια ρυθμιστη για εναλλαγη σε αεριο' (20-90) το εχει ρυθμισει στα 20,το σωστο δεν ειναι μεταξυ 35-45;
                      το αυτοκινητο ειναι του αδερφου μου ενα polo 1.4 16v 75 αλογα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nyfitsa last edited by

                        Έβαλα και εγώ lovatto πρόσφατα. Όταν είναι ζεστός ο κινητήρας, πχ σε βενζινάδικο, γυρνάει πολύ γρήγορα. 10 με 15 δευτ. δεν το έχω μετρήσει. Δεν κατάλαβα αυτο που λες να κλικάρω σαν επιλογή. Ο εγκαταστάτης δεν πρέπει να το κάνει αυτό μπαίνοντας στον εγκέφαλο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          r200 last edited by

                          καταλαβα στο δικο σου εχει ρυθμιση να κανει την εναλλαγη σε αεριο σε 15sec στο δικο μου σε 60sec
                          υπαρχει μια επιλογη 'ξεκινημα σε αεριο με τον κινητηρα ζεστο' θα παιρνει μπρος-ειναι σωστο να παιρνει μπρος κατευθειαν με αεριο οταν ο κινητηρας ειναι ζεστος;
                          ποια ειναι η σωστη-ιδανικη θερμοκρασια που πρεπει να γινει η αλλαγη σε υγραεριο; υπαρχει αλλη ρυθμιση για χειμωνα αλλη για καλοκαιρι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bebes last edited by

                            Γυρνώντας απο τις διακοπες μου, το αυτοκινητο παρουσιασε το ιδιο προβλημα που ειχε και περυσι στην ιδια περιπτωση.

                            Ενω η μιζα γυριζε κανονικα, δεν επαιρνε μπρος.
                            Πρεπει να ειναι θεμα της βενζινης γιατι η εκκινηση γινεται με βενζινη.
                            Οταν το αυτοκινητο μενει ακινητο για 10-15 μερες με καποιο τροπο αδειαζει το καυσιμο ακια με το ξεκινημα η αντλια δεν προλαβαινει να το συμπληρωσει.
                            Θα παω στην αντιπροσωπια να το δω.

                            Για την ιστορια, φετος εβαλα μπροστα με το αεριο.
                            Πατουσα συνεχως το μπουτον του αεριου και πηρε ετσι.

                            μαλλον θα επαιρνε και με τη βενζινη, αλλα λιγο αργοτερα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              john600 last edited by

                              ερωτηση..αν τοποθετησω το συστημα σε καποιον τεχνικο και μετα απο καιρο εχω καποιο προβλημα και χρειαζομαι καποια ρυθμιση μπορω να παω και σε καποιον αλλο ειδικο?ή οι τεχνικοι δεν βαζουν χερι σε δουλειες αλλων?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tzakos last edited by

                                Ο χρήστης r200 έγραψε:
                                καταλαβα στο δικο σου εχει ρυθμιση να κανει την εναλλαγη σε αεριο σε 15sec στο δικο μου σε 60sec
                                υπαρχει μια επιλογη 'ξεκινημα σε αεριο με τον κινητηρα ζεστο' θα παιρνει μπρος-ειναι σωστο να παιρνει μπρος κατευθειαν με αεριο οταν ο κινητηρας ειναι ζεστος;
                                ποια ειναι η σωστη-ιδανικη θερμοκρασια που πρεπει να γινει η αλλαγη σε υγραεριο; υπαρχει αλλη ρυθμιση για χειμωνα αλλη για καλοκαιρι;

                                Όταν είναι ζεστό το μοτέρ,πρέπει να παίρνει με αέριο.

                                Η ενναλαγή απο βενζίνη σε αέριο(ανάλογα κλιματολογικών συνθηκών),πρέπει να γίνεται απο 35-45 βαθμούς θερμοκρασία νερού.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thomas-lpg last edited by

                                  Ο χρήστης r200 έγραψε:
                                  σε lovato συτημα με ζεστο τον κινητηρα εχω προσεξει οτι για να κανει αλλαγη σε υγραεριο θελει 60δευτερολεπτα,πχ σταματαω στο βενζιναδικο σβηνω βαζω μπρος θελει 1λεπτο για να γυρισει σε υγραεριο με ζεστο τον κινητηρα
                                  ειδα το προγραμμα της lovato και εχει ως επιλογες:
                                  'ξεκινημα σε αεριο με τον κινητηρα ζεστο'-να το κλικαρω σαν επιλογη;
                                  'χρονος καθυστερησης για εναλλαγη σε αεριο' (15-250)-αν μπει στα 15 δευτερολεπτα δεν υπαρχει προβλημα ετσι;
                                  'θερμοκρασια ρυθμιστη για εναλλαγη σε αεριο' (20-90) το εχει ρυθμισει στα 20,το σωστο δεν ειναι μεταξυ 35-45;
                                  το αυτοκινητο ειναι του αδερφου μου ενα polo 1.4 16v 75 αλογα

                                  'ξεκίνημα σε αέριο με τον κινητήρα ζεστό'-να το κλικάρω σαν επιλογή;

                                  Εάν μπορείς να το κάνης κάνε το , δεν υπάρχει πρόβλημα εφόσον το αυτοκίνητο δουλεύει τέλεια σε όλες τις υπόλοιπες ρυθμίσεις που σου έκανε ο τεχνικός σου , θα έχεις μεγαλύτερη οικονομία στην βενζίνα. Για τα υπόλοιπα τα βρίσκω εντάξει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    r200 last edited by

                                    Ο χρήστης Tzakos έγραψε:

                                    καταλαβα στο δικο σου εχει ρυθμιση να κανει την εναλλαγη σε αεριο σε 15sec στο δικο μου σε 60sec
                                    υπαρχει μια επιλογη 'ξεκινημα σε αεριο με τον κινητηρα ζεστο' θα παιρνει μπρος-ειναι σωστο να παιρνει μπρος κατευθειαν με αεριο οταν ο κινητηρας ειναι ζεστος;
                                    ποια ειναι η σωστη-ιδανικη θερμοκρασια που πρεπει να γινει η αλλαγη σε υγραεριο; υπαρχει αλλη ρυθμιση για χειμωνα αλλη για καλοκαιρι;

                                    Όταν είναι ζεστό το μοτέρ,πρέπει να παίρνει με αέριο.

                                    Η ενναλαγή απο βενζίνη σε αέριο(ανάλογα κλιματολογικών συνθηκών),πρέπει να γίνεται απο 35-45 βαθμούς θερμοκρασία νερού.

                                    δηλαδη στους 35βαθμους το καλοκαιρι και στους 45βαθμους το χειμωνα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      r200 last edited by

                                      Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:

                                      σε lovato συτημα με ζεστο τον κινητηρα εχω προσεξει οτι για να κανει αλλαγη σε υγραεριο θελει 60δευτερολεπτα,πχ σταματαω στο βενζιναδικο σβηνω βαζω μπρος θελει 1λεπτο για να γυρισει σε υγραεριο με ζεστο τον κινητηρα
                                      ειδα το προγραμμα της lovato και εχει ως επιλογες:
                                      'ξεκινημα σε αεριο με τον κινητηρα ζεστο'-να το κλικαρω σαν επιλογη;
                                      'χρονος καθυστερησης για εναλλαγη σε αεριο' (15-250)-αν μπει στα 15 δευτερολεπτα δεν υπαρχει προβλημα ετσι;
                                      'θερμοκρασια ρυθμιστη για εναλλαγη σε αεριο' (20-90) το εχει ρυθμισει στα 20,το σωστο δεν ειναι μεταξυ 35-45;
                                      το αυτοκινητο ειναι του αδερφου μου ενα polo 1.4 16v 75 αλογα

                                      'ξεκίνημα σε αέριο με τον κινητήρα ζεστό'-να το κλικάρω σαν επιλογή;

                                      Εάν μπορείς να το κάνης κάνε το , δεν υπάρχει πρόβλημα εφόσον το αυτοκίνητο δουλεύει τέλεια σε όλες τις υπόλοιπες ρυθμίσεις που σου έκανε ο τεχνικός σου , θα έχεις μεγαλύτερη οικονομία στην βενζίνα. Για τα υπόλοιπα τα βρίσκω εντάξει.

                                      ναι αυριο θα το κανω,απλως θελω να επιβεβαιωσω και απο εσας που τα δουλευεται ηδη αν θα ειναι λειτουργικο για να εχω καποια επιχειρηματα να θεσω στον εγκαταστατη μου αν αρχισει τα 'μα μου' και δεν θελει να το ρυθμισει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tzakos last edited by

                                        Ο χρήστης r200 έγραψε:

                                        καταλαβα στο δικο σου εχει ρυθμιση να κανει την εναλλαγη σε αεριο σε 15sec στο δικο μου σε 60sec
                                        υπαρχει μια επιλογη 'ξεκινημα σε αεριο με τον κινητηρα ζεστο' θα παιρνει μπρος-ειναι σωστο να παιρνει μπρος κατευθειαν με αεριο οταν ο κινητηρας ειναι ζεστος;
                                        ποια ειναι η σωστη-ιδανικη θερμοκρασια που πρεπει να γινει η αλλαγη σε υγραεριο; υπαρχει αλλη ρυθμιση για χειμωνα αλλη για καλοκαιρι;

                                        Όταν είναι ζεστό το μοτέρ,πρέπει να παίρνει με αέριο.

                                        Η ενναλαγή απο βενζίνη σε αέριο(ανάλογα κλιματολογικών συνθηκών),πρέπει να γίνεται απο 35-45 βαθμούς θερμοκρασία νερού.

                                        δηλαδη στους 35βαθμους το καλοκαιρι και στους 45βαθμους το χειμωνα

                                        Σωστά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rx8_drifter last edited by

                                          Kάνοντας μια έρευνα αγοράς τις τελευταίες μέρες για υγραέριο στο mazda6, βρήκα ότι ο κολοκυθάς στην Πάτρα (έχει την αντιπροσωπία της mazda) κάνει εγκαταστάσεις υγραερίου.
                                          Τηλεφώνησα, αλλά ο τεχνικός που είναι υπεύθυνος είναι σε άδεια και μίλησα λίγο με τον πωλητή. Μου είπε ότι εγκαθιστούν το lovato με 2 χρόνια εγγύηση. Εχουν δουλέψει πολύ με 6άρι, έχουν γύρω στα 15 ταξί στο νομό τα οποία έχουν γράψει αρκετά χλμ. Δεν έχουν βάλει σε δίλιτρο, αλλά μου είπε ότι η μόνη διαφορά απ το 1.8 είναι ένας προθερμαντήρας.

                                          Το κόστος είναι ~1.100€.

                                          Από δευτέρα που θα μιλήσω με τον τεχνικό θα επανέλθω με νεώτερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            highfidelity last edited by

                                            Σε Lovato κυκλοφορούν και πολλά φτηνά κιτ. Ποιος o λόγος της μετατροπής; Αφού χιλιόμετρα πολλά δεν κάνει το 6αρι σας;

                                            Το βάρεσα με το Defy μου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 501
                                            • 502
                                            • 503
                                            • 504
                                            • 505
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 503 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr