Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 139
    • 140
    • 78 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    77121
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

      Αυτο που λενε συνεχως οι μαστορατζες οτι τα kyb ''ταιριαζουν'' καλυτερα σε ασιατικα αυτοκινητα, ενω bilstein, sachs σε ευρωπαικα στεκει ή ειναι αλλη μια ημιμαθεια απο τις πολλες?

      Μάλλον το δεύτερο......


      ….μάλλον αυθαίρετο και ανακριβές!.....
      Το βάρος που δίνει ένας κατασκευαστής υδραυλικών χαλινωτήρων, δίνετε για να πουλήσει κατά το μάλλον και ήττον στης βιομηχανίες της περιοχής του, ως πρώτη τοποθέτηση. Εκεί στρέφετε το τμήμα μελετών του.
      Τώρα η BILSTEIN, δίνοντας έμφαση στης extreme περιπτώσεις που της παρουσιάζονται, καλύπτει μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων, μα επιλεκτικά.
      Α.

      Τι ειναι ο χαλινωτηρας;Αμορτισερ εννοεις;


      Σίγουρα έχεις πάει φαντάρος……. Στην Τρίπολη το έμαθα!. 1967!.
      Α

      Ναι εχω παει φανταρος.Στην Τριπολη δεν εχω την ακουσει αυτη τη λεξη.Το αμορτισερ στα ελληνικα λεγεται αποσβεστηρας ταλαντωσεων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        piii last edited by

        Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

        Αυτο που λενε συνεχως οι μαστορατζες οτι τα kyb ''ταιριαζουν'' καλυτερα σε ασιατικα αυτοκινητα, ενω bilstein, sachs σε ευρωπαικα στεκει ή ειναι αλλη μια ημιμαθεια απο τις πολλες?

        Μάλλον το δεύτερο......


        ….μάλλον αυθαίρετο και ανακριβές!.....
        Το βάρος που δίνει ένας κατασκευαστής υδραυλικών χαλινωτήρων, δίνετε για να πουλήσει κατά το μάλλον και ήττον στης βιομηχανίες της περιοχής του, ως πρώτη τοποθέτηση. Εκεί στρέφετε το τμήμα μελετών του.
        Τώρα η BILSTEIN, δίνοντας έμφαση στης extreme περιπτώσεις που της παρουσιάζονται, καλύπτει μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων, μα επιλεκτικά.
        Α.

        Τότε γιατί βγάζουν μοντέλο η kayaba πχ που ταιριάζει σε ευρωπαικά αμάξια;
        Απο προσωπική χρήση τα kayaba που είχα πάνω σε ένα πρώτης γενιάς punto ήταν πολύ καλύτερα(κρατήματα-διάρκεια) απο
        τα μαύρα bilstein που είχα τοποθετήσει παλαιότερα. Υποκειμενικό θα μου πεις αλλά.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          natna last edited by

          Αυριο βάζω τα boge. Θα γυρίσω να σας πώς εντυπώσεις...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            antonis-team last edited by

            Ο χρήστης piii έγραψε:

            Αυτο που λενε συνεχως οι μαστορατζες οτι τα kyb ''ταιριαζουν'' καλυτερα σε ασιατικα αυτοκινητα, ενω bilstein, sachs σε ευρωπαικα στεκει ή ειναι αλλη μια ημιμαθεια απο τις πολλες?

            Μάλλον το δεύτερο......


            ….μάλλον αυθαίρετο και ανακριβές!.....
            Το βάρος που δίνει ένας κατασκευαστής υδραυλικών χαλινωτήρων, δίνετε για να πουλήσει κατά το μάλλον και ήττον στης βιομηχανίες της περιοχής του, ως πρώτη τοποθέτηση. Εκεί στρέφετε το τμήμα μελετών του.
            Τώρα η BILSTEIN, δίνοντας έμφαση στης extreme περιπτώσεις που της παρουσιάζονται, καλύπτει μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων, μα επιλεκτικά.
            Α.

            Τότε γιατί βγάζουν μοντέλο η kayaba πχ που ταιριάζει σε ευρωπαικά αμάξια;
            Απο προσωπική χρήση τα kayaba που είχα πάνω σε ένα πρώτης γενιάς punto ήταν πολύ καλύτερα(κρατήματα-διάρκεια) απο
            τα μαύρα bilstein που είχα τοποθετήσει παλαιότερα. Υποκειμενικό θα μου πεις αλλά.....


            Και σίγουρα το κάθε υποκειμενικό, έχει και την χρειά της αντικειμενικότητας!. Είναι θέμα προσωπικού γούστου. Προσωπικά λόγο του ότι ορισμένα μαύρα bilstein δεν άφησαν κάποιους πελάτες μου ευχαριστημένους, τα έχω στο βάθος των προτιμήσεων μου!.
            Οπωσδήποτε οι κατασκευαστές, αφού καλύψουν της επιτόπιες ανάγκες, και εφόσον έχουν χρόνο, καλύπτουν και απομεμακρυσμένες περιοχές, σε μοντέλα που είναι BEST SELERS της αγοράς εκεί, δίνοντας έξτρα όπλα στους επιτόπου αντιπροσώπους τους!.
            Παραγωγή και ζήτηση, πρέπει να συμβαδίζουν!.
            Α.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              antonis-team last edited by

              Amortisseur ή shock absorber ή υδραυλικοί χαλινωτήρες, είναι λέξεις με ενιαίες ταυτόσημες. Γαλλικά αγγλικά ελληνικά.
              Σίγουρα δεν της έμαθα στην πλατεία της Τρίπολης και στα μαγαζιά, μα στον ουλαμό συντήρησης του στρατοπέδου. Και σίγουρα σχεδόν απόλυτα και ετυμολογικά, σημαίνουν αποσβεστήρες!.
              Μα τι αποσβήνουν και με τι τρόπο?.. Εκεί υπεισέρχεστε η πάμπλουτη ελληνική γλώσσα,(στην οποία ενίοτε ανορθογραφώ!) να συμπληρώσει τους βάρβαρους!!!!.....
              Με υδραυλικό τρόπο, χαλιναγωγεί το ανεβοκατέβασμα του οχήματος μετά από έναν λάκκο πχ!.
              Το πόσο γρήγορα το κάνει, διαπιστώνετε με το αμορτισερόμετρο. Και έτσι μόνον τα διαχωρίζουμε σε διάφορες σκληρότητες!. Βασική προϋπόθεση και η σκληρότητα του ελατηρίου.
              Πρέπει να είναι μελετημένο ζευγάρι και τα δυο. Αποσβηστείς και ελατήριο!.
              Α.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • O
                orestisren last edited by

                Ρε παιδια παρατηρησα κατι στο αυτοκινητο
                Όταν έχω πιεση στα λαστιχα λιγοτερη απ' αυτη που δίνει ο κατασκευαστης το αμαξι κοπαναει σαν τρελο
                Ειναι δυνατο σε λαστιχο με 60αρι προφιλ να κοπαναει όταν έχει λιγοτερο αέρα??
                Σε psi βαζω 32 μπρος και 29 πισω και με λιγοτερο απ' αυτο κοπαναω όπως και ξεφορτωτος με περισσοτερο
                Αν μπει βαρος και ανεβασω τις πιέσεις τότε κατα καποιο μαγικο τροπο πάλι χανονται τα κοπανηματα και το αμαξι γίνεται τουλαχιστον σε % περιπου για να καταλαβετε 30% πιο καλο σε σχέση με πριν
                Μπορει να εξηγηθει αυτο ή να το αφησουμε στο δαιμονιο μυαλο του Γαλλου που το σχεδίασε?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  leonp last edited by

                  Φορτώνεις πολύ το αμάξι και χτυπάνε οι ζάντες με λίγο αέρα.
                  Θα έχουν στραβώσει, κοίταξε τις την επόμενη φορά που σηκώσεις το αμάξι.

                  Είναι καλοί οι δρόμοι που έχουμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                    Amortisseur ή shock absorber ή υδραυλικοί χαλινωτήρες, είναι λέξεις με ενιαίες ταυτόσημες. Γαλλικά αγγλικά ελληνικά.
                    Σίγουρα δεν της έμαθα στην πλατεία της Τρίπολης και στα μαγαζιά, μα στον ουλαμό συντήρησης του στρατοπέδου. Και σίγουρα σχεδόν απόλυτα και ετυμολογικά, σημαίνουν αποσβεστήρες!.
                    Μα τι αποσβήνουν και με τι τρόπο?.. Εκεί υπεισέρχεστε η πάμπλουτη ελληνική γλώσσα,(στην οποία ενίοτε ανορθογραφώ!) να συμπληρώσει τους βάρβαρους!!!!.....
                    Με υδραυλικό τρόπο, χαλιναγωγεί το ανεβοκατέβασμα του οχήματος μετά από έναν λάκκο πχ!.
                    Το πόσο γρήγορα το κάνει, διαπιστώνετε με το αμορτισερόμετρο. Και έτσι μόνον τα διαχωρίζουμε σε διάφορες σκληρότητες!. Βασική προϋπόθεση και η σκληρότητα του ελατηρίου.
                    Πρέπει να είναι μελετημένο ζευγάρι και τα δυο. Αποσβηστείς και ελατήριο!.
                    Α.

                    Εχεις δει καπου γραμμενο το 'χαλινωτηρας' αντι για αμορτισερ ;Πχ σε διαφημιστικο φυλλαδιο ,τεχνικο βιβλιο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orestisren last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      Φορτώνεις πολύ το αμάξι και χτυπάνε οι ζάντες με λίγο αέρα.
                      Θα έχουν στραβώσει, κοίταξε τις την επόμενη φορά που σηκώσεις το αμάξι.

                      Είναι καλοί οι δρόμοι που έχουμε.

                      Δεν το φορτώνω το αμαξι
                      Κι όταν λεμε λιγοτερο εννοουμε πχ αντι του προβλεπόμενου 32 να ειναι στο 29 ή 30 κι όχι επιτηδες απλα γιατι έχει καιρο να κουνηθει και μετα δεν ειχα τσεκαρει αέρα
                      Και οι ζαντες ειναι ενταξει
                      Τις τσεκαραμε στο τελευταιο Service πριν 2 χιλιαδες χλμ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        drdino last edited by

                        Γιατί να βάζεις λιγότερο αέρα στα λαστιχα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • O
                          orestisren last edited by

                          Δεν βαζω λιγοτερο Ντινο απλα δεν τον ειχα τσεκαρει και όταν διαπιστωσα οδηγωντας ότι κατι γινοταν το κοιταξα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            p_george last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                            Amortisseur ή shock absorber ή υδραυλικοί χαλινωτήρες, είναι λέξεις με ενιαίες ταυτόσημες. Γαλλικά αγγλικά ελληνικά.
                            Σίγουρα δεν της έμαθα στην πλατεία της Τρίπολης και στα μαγαζιά, μα στον ουλαμό συντήρησης του στρατοπέδου. Και σίγουρα σχεδόν απόλυτα και ετυμολογικά, σημαίνουν αποσβεστήρες!.
                            Μα τι αποσβήνουν και με τι τρόπο?.. Εκεί υπεισέρχεστε η πάμπλουτη ελληνική γλώσσα,(στην οποία ενίοτε ανορθογραφώ!) να συμπληρώσει τους βάρβαρους!!!!.....
                            Με υδραυλικό τρόπο, χαλιναγωγεί το ανεβοκατέβασμα του οχήματος μετά από έναν λάκκο πχ!.
                            Το πόσο γρήγορα το κάνει, διαπιστώνετε με το αμορτισερόμετρο. Και έτσι μόνον τα διαχωρίζουμε σε διάφορες σκληρότητες!. Βασική προϋπόθεση και η σκληρότητα του ελατηρίου.
                            Πρέπει να είναι μελετημένο ζευγάρι και τα δυο. Αποσβηστείς και ελατήριο!.
                            Α.

                            Εχεις δει καπου γραμμενο το 'χαλινωτηρας' αντι για αμορτισερ ;Πχ σε διαφημιστικο φυλλαδιο ,τεχνικο βιβλιο;

                            BILL33,
                            ετσι για να μαθω δηλαδη, εσυ καταλαβες το **Αποσβηστείς ** και σε ενοχλησε το αποσβεστηρας ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης p_george έγραψε:

                              Amortisseur ή shock absorber ή υδραυλικοί χαλινωτήρες, είναι λέξεις με ενιαίες ταυτόσημες. Γαλλικά αγγλικά ελληνικά.
                              Σίγουρα δεν της έμαθα στην πλατεία της Τρίπολης και στα μαγαζιά, μα στον ουλαμό συντήρησης του στρατοπέδου. Και σίγουρα σχεδόν απόλυτα και ετυμολογικά, σημαίνουν αποσβεστήρες!.
                              Μα τι αποσβήνουν και με τι τρόπο?.. Εκεί υπεισέρχεστε η πάμπλουτη ελληνική γλώσσα,(στην οποία ενίοτε ανορθογραφώ!) να συμπληρώσει τους βάρβαρους!!!!.....
                              Με υδραυλικό τρόπο, χαλιναγωγεί το ανεβοκατέβασμα του οχήματος μετά από έναν λάκκο πχ!.
                              Το πόσο γρήγορα το κάνει, διαπιστώνετε με το αμορτισερόμετρο. Και έτσι μόνον τα διαχωρίζουμε σε διάφορες σκληρότητες!. Βασική προϋπόθεση και η σκληρότητα του ελατηρίου.
                              Πρέπει να είναι μελετημένο ζευγάρι και τα δυο. Αποσβηστείς και ελατήριο!.
                              Α.

                              Εχεις δει καπου γραμμενο το 'χαλινωτηρας' αντι για αμορτισερ ;Πχ σε διαφημιστικο φυλλαδιο ,τεχνικο βιβλιο;

                              BILL33,
                              ετσι για να μαθω δηλαδη, εσυ καταλαβες το **Αποσβηστείς ** και σε ενοχλησε το αποσβεστηρας ?

                              Για το χαλινωτηρας λεω.

                              Ο ΑντωνηςΤιμ ειναι γλωσσοπλάστης!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                Ρε παιδια παρατηρησα κατι στο αυτοκινητο
                                Όταν έχω πιεση στα λαστιχα λιγοτερη απ' αυτη που δίνει ο κατασκευαστης το αμαξι κοπαναει σαν τρελο
                                Ειναι δυνατο σε λαστιχο με 60αρι προφιλ να κοπαναει όταν έχει λιγοτερο αέρα??
                                Σε psi βαζω 32 μπρος και 29 πισω και με λιγοτερο απ' αυτο κοπαναω όπως και ξεφορτωτος με περισσοτερο
                                Αν μπει βαρος και ανεβασω τις πιέσεις τότε κατα καποιο μαγικο τροπο πάλι χανονται τα κοπανηματα και το αμαξι γίνεται τουλαχιστον σε % περιπου για να καταλαβετε 30% πιο καλο σε σχέση με πριν
                                Μπορει να εξηγηθει αυτο ή να το αφησουμε στο δαιμονιο μυαλο του Γαλλου που το σχεδίασε?

                                Όταν έχεις λιγότερο αέρα από τον προβλεπόμενο, δουλεύει το λάστιχο αντί για τα ελατήρια και τα αμορτισέρ, τα πλαΙνά τσακίζουν και ίσως χτυπάνε και τις ζάντες, όταν βάλεις το σωστό αέρα σκληραίνει το ελαστικό και η κάθε ανωμαλία περνάει μέσω των πλαϊνών του στα ελατήρια και στα αμορτισέρ, απλό δεν είναι ?

                                Ανέβα στα 36-34 να δείς και άλλες χάρες από τον Γάλλο + οικονομία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • P
                                  p_george last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                  Για το χαλινωτηρας λεω.

                                  Ο ΑντωνηςΤιμ ειναι γλωσσοπλάστης!

                                  Ναι αυτο εννοουσα τον χαλινωτηρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    antonis-team last edited by

                                    Και σίγουρα φτιάχνω και λέξεις!!!!..... με ευχαριστεί όταν συγκοπτόμενα δίνω μεγαλύτερες έννοιες, κάνοντας την ανάγνωση ποιο γρήγορη για τους νοήμονες. Δεν καταλαβαίνω που αυτό είναι κακό.
                                    Χαλινωτήρας= ελληνική λέξη υπάρχουσα στο ελληνικό λεξιλόγιο.
                                    Σίγουρα Βασίλη στα διαφημιστικά έντυπα, δεν συναντάτε, μα σε αυτά κάνεις δεν κόπτεται να γράψει στην ελληνική γλώσσα!!. Έτσι ακούμε και το «…θέλω μια κολινός…… κολγκέϊτ….» η «… ένα σελοτέϊπ …… 3Μ….» η «…..ενα τνατσούν…. Τογιοτα….» κλπ!!!!!......
                                    Διαφημίζεις για να πιάσεις την μάζα , που πολλές φορές ερωτοτροπεί με ξενόγλωσσες εκφράσεις, για εμένα αντεθνικό.
                                    Α.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Αστο γιατι ακρη δεν βγαζουμε και χαλαμε και το θεμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        A.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                          Αστο γιατι ακρη δεν βγαζουμε και χαλαμε και το θεμα.

                                          +1!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            Ο χρήστης natna έγραψε:
                                            Αυριο βάζω τα boge. Θα γυρίσω να σας πώς εντυπώσεις...


                                            Περιμένουμε!.
                                            Α.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 78 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr