-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
ο εφορας με ενα πατημα του κουμπιου βλεπει ποια αυτοκινητα εχουν πληρωσει τελος και πια οχι.
το ιδιο θα κανει και ο αστυνομικος.
Θα δινει το νουμερο του αυτοκινητου στο κεντρο και σε 1' θα ξερει αν πληρωθηκαν τελη ή οχι.Ο εφοριακός εδώ και χρόνια βλέπει ποιος πλήρωσε και ποιος όχι.... κάνανε κάτι, πιάσανε αυτούς που δεν είχαν πληρώσει;; τους στείλανε γραμματάκι μέσω εφορίας πχ δεν είστε ενήμερος γιατί χρωστάτε το σήμα;;; ΟΧΙ.... οπότε το θέμα δεν είναι τεχνικό αλλά πολιτικό. Πρέπει να παρθεί η απόφαση να ενεργοποιηθούν οι διασταυρώσεις κλπ. Αλλά όταν πχ ένας Σπινέλλης, άτομο εξωπολιτικό, πήγε να τα βάλει μπρος τον έφτασαν να παραιτηθεί... και τον πάνε και δικαστήριο που άφησε να εννοηθεί ότι κάποιοι δυσκολεύουν τις διαδικασίες γκουχ γκουχ κλπ...
Μακάρι να γίνει σωστή χρήση της τεχνολογίας αλλά θα γίνεται πολύ αργά και επιλεκτικά, είναι πολλοί που έχουν πολλά να κρύψουν. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Έχω μια πληροφορία μέσα από άνθρωπο στην εφορία η οποία δε ξέρω αν στέκει ή όχι, πάντως καλό είναι να το γνωρίζεται.Αφορά ΜΟΝΟ τους 2λτ και πάνω.
Φαίνεται ότι η εφορία έχει λάθος στο online σύστημα και δεν έχει μέσα την έκτακτη εισφορά για το αυτοκίνητο. Από Δευτέρα αυτό διορθώνεται. Οπότε όσοι την έχετε σώσει, καταθέστε τη μπας και το γλιτώσετε.
οι φοροτεχνικοι οι πιο πολλοί είναι πολύ άσχετοι ως προς τι ισχύει η όχι πλέον!το ίδιο ισχύει και για εφοριακούς. Η έκτακτη εισφορά ΓΙΑ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΤΑΡΓΉΘΗΚΕ. ΊΣΧΥΕ για εισοδήματά χρήσης 2010.τέλος.
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
Μα αυτό λέει το άρθρο. Τέλος το σηματάκι και πλέον θα έχεις κάποιου είδους απόδειξη για κάθε όχημα.
Το να πληρώσεις μόνο για το ένα δε θα σε διασφαλίζει και για το άλλο, στο βαθμό που η απόδειξη θα αναφέρει αριθμό κυκλοφορίας. Άσε που θα φαίνεται στην 'καρτέλα' της εφορίας ποια οχήματα έχουν πληρώσει και ποια όχι...μα και τωρα εχεις αποδειξη ( που δε κοιταει κανενας )
και στην καρτελα της εφοριας φαινεται..θελω να πω οτι ολη αυτη η κινηση περαν της εξοικονομησης των χρηματων αποστολης κ.λ.π. των σηματων, στην παταξη του φαινομενου αυτου καθαυτου δεν προσφαιρει τιποτα παραπανω...
( κατ εμε προσφαιρει λιγοτερα, το σημα κατι παραπανω ηταν, αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη και δε μπορω να το τεκμηριωσω κι επαρκως οποτε αστο..)Όπως ακριβώς τα λέει ο Φωκίωνας είναι. Όταν πληρώνεις τα τέλη, σου δίνουν και μία απόδειξη. ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΠΟΨΗΝ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ. Το σηματάκι από μόνο του δε σημαίνει τίποτα. Πρέπει μαζί με την άδεια, το χαρτί του ΚΤΕΟ και την ασφάλεια, να τα έχεις μαζί σου. Παρόλα αυτά, απλά οι αστυνομικοί δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Οπότε μην ψάχνουμε για δικαιολογίες.
Με αυτό που προτείνουνε, αρχικά μειώνουνε τα έξοδα τους για τις αποστολές των γραμμάτων, και την εκτύπωση των αυτοκολήτων, δίνουν 'εξτραδάκια' στις τράπεζες τώρα που τα έχουνε ανάγκη, και τα τεμπελόσκυλα δε χρειάζεται να σκιστούν στην δουλειά, ούτε για μία βδομάδα το χρόνο.
-
Με την εκτακτη εισφορα τι παιζει;
Ισχυει για 2λιτρα+ μεχρι 10ετιας, σωστα;
Εχει αλλαξει κατι;
Εχουμε ιδεα πως μπορει να κινηθει αυτο το θεμα στο μελλον; -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Με την εκτακτη εισφορα τι παιζει;
Ισχυει για 2λιτρα+ μεχρι 10ετιας, σωστα;
Εχει αλλαξει κατι;
Εχουμε ιδεα πως μπορει να κινηθει αυτο το θεμα στο μελλον;Νομίζω δεν ισχύει φέτος η έκτακτη εισφορά για τα 2λτ.
Δεν μου έχει έρθει κάτι.
-
Τα είπαμε. Φέτος δεν ισχύει έκτακτη εισφορά για του 2λιτρους.
-
Χθες, στο MEGA αναφεροντας τα 'χαρατσια' που θα κληθουμε να πληρωσουμε στους επομενους 5 μηνες ειχε και την εκτακτη εισφορα για οχήματα ανω των 1929 κ.εκ.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Χθες, στο MEGA αναφεροντας τα 'χαρατσια' που θα κληθουμε να πληρωσουμε στους επομενους 5 μηνες ειχε και την εκτακτη εισφορα για οχήματα ανω των 1929 κ.εκ.Μάλλον έκαναν λάθος. Και εγώ έμαθα ότι πλέον δεν ισχύει. Εκτός φυσικά και αν αποφάσισαν να την επαναφέρουν.
-
το μεγκα λεει όμως ότι του γράφουν
-
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
που να δεις οταν ανακοινωσουν οτι τα τελη θα βγαινουν με βαση την ιπποδυναμη και οχι τα κυβικα κλαμα που θα πεσει!!
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
που να δεις οταν ανακοινωσουν οτι τα τελη θα βγαινουν με βαση την ιπποδυναμη και οχι τα κυβικα κλαμα που θα πεσει!!Φανταζομαι θα βαλουν κανενα οριο τα 50 αλογα. Ολοι οσοι εχουν τοσα σιγουρα εχουν φαει λεφτα μαζι με τον Θοδωρα και μπορουν να δωσουν.
Εαν παμε και κατεβασουμε τα αλογα μετραει σαν μετατροπη; Να περαστει κανονικα στην αδεια κυκλοφοριας και να ενταχθει το αυτοκινητο σε αλλη κατηγορια; Εχω στο μυαλο μου τα Huyndai/KIA που ειχαν για τον ιδιο κινητηρα διαδοχικα 109 μετα 90 και τωρα 105 αλογα, νομιζω οτι αυτο το επιτυχαν μονο με αλλαγη προγραμματος εγκεφαλου.
-
Θα γεμίσει ο τόπος τσιπαρίσματα μείωσης ισχύος.... αν γίνει σωστή δουλειά και αυξήσουν τις ροπές στις χαμηλομεσαίες θα κάνουμε και οικονομία!!
-
Ο νέος τρόπος πληρωμής των τελών κυκλοφορίας ΙΧ
Στην κατάργηση του σήματος των τελών κυκλοφορίας και στην υιοθέτηση ενός νέου μοντέλου για τον έλεγχο της πληρωμής του προσανατολίζεται το υπουργείο Οικονομικών, με στόχο την αύξηση τω εσόδων του.
Μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση, ο Γενικός Γραμμματέας Πληροφορικών Συστημάτων Χάρης Θεοχάρης τόνισε ότι το σήμα που επικολλάται στο παρμπρίζ θα καταργηθεί και αποδεικτικό πλέον θα είναι η απόδειξη πληρωμής στις τράπεζες.
Στην περίπτωση που τα τέλη δεν πληρωθούν, θα μπλοκάρεται η υποβολή της φορολογικής δήλωσης, ενώ το ποσό θα διπλασιάζεται.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το νέο σύστημα σε ειδική εφαρμογή στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων οι ιδιοκτήτες ΙΧ θα πληκτρολογούν τον αριθμό κυκλοφορίας οχήματος και θα λαμβάνουν έναν κωδικό πληρωμής.
Με αυτόν τον κωδικό θα πληρώνουν τα τέλη στις τράπεζες, όπως και στο παρελθόν. Αποδεικτικό πληρωμής θα αποτελεί η απόδειξη εξόφλησης και όχι το σήμα.
Αν δεν καταβληθεί καθόλου, ο κάτοχος, του ΙΧ δεν θα μπορεί να υποβάλει φορολογική δήλωση αφού όταν θα συμπληρώνει στο Ε1 το αριθμό κυκλοφορίας το σύστημα θα εμφανίζει την οφειλή που εκκρεμεί.
Για να ολοκληρώσει την υποβολή της δήλωσης θα πρέπει προηγουμένως να εξοφλήσει το χρέος του.
http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/10547 -
Ο χρήστης GiannisMS έγραψε:
Ο νέος τρόπος πληρωμής των τελών κυκλοφορίας ΙΧΣτην κατάργηση του σήματος των τελών κυκλοφορίας και στην υιοθέτηση ενός νέου μοντέλου για τον έλεγχο της πληρωμής του προσανατολίζεται το υπουργείο Οικονομικών, με στόχο την αύξηση τω εσόδων του.
Μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση, ο Γενικός Γραμμματέας Πληροφορικών Συστημάτων Χάρης Θεοχάρης τόνισε ότι το σήμα που επικολλάται στο παρμπρίζ θα καταργηθεί και αποδεικτικό πλέον θα είναι η απόδειξη πληρωμής στις τράπεζες.
Στην περίπτωση που τα τέλη δεν πληρωθούν, θα μπλοκάρεται η υποβολή της φορολογικής δήλωσης, ενώ το ποσό θα διπλασιάζεται.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το νέο σύστημα σε ειδική εφαρμογή στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων οι ιδιοκτήτες ΙΧ θα πληκτρολογούν τον αριθμό κυκλοφορίας οχήματος και θα λαμβάνουν έναν κωδικό πληρωμής.
Με αυτόν τον κωδικό θα πληρώνουν τα τέλη στις τράπεζες, όπως και στο παρελθόν. Αποδεικτικό πληρωμής θα αποτελεί η απόδειξη εξόφλησης και όχι το σήμα.
Αν δεν καταβληθεί καθόλου, ο κάτοχος, του ΙΧ δεν θα μπορεί να υποβάλει φορολογική δήλωση αφού όταν θα συμπληρώνει στο Ε1 το αριθμό κυκλοφορίας το σύστημα θα εμφανίζει την οφειλή που εκκρεμεί.
Για να ολοκληρώσει την υποβολή της δήλωσης θα πρέπει προηγουμένως να εξοφλήσει το χρέος του.
http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/10547Δεν ακούγεται κακό.
-
Και μιας και κανουν αλλαγη γιατι δεν αυξανουν τα τελη λιγο ακομη; Αντεχουμε.
-
Ο χρήστης orck έγραψε:
Και μιας και κανουν αλλαγη γιατι δεν αυξανουν τα τελη λιγο ακομη; Αντεχουμε. -
Άλλο ένα σχετικό...
http://www.dete.gr/news.php?article_id=106977
Καταργούνται τα αυτοκόλλητα για τα τέλη κυκλοφορίας - νέο σύστημα μέσω TAXISNET τίθεται σε λειτουργία
«Κλείδωσε» ο νέος τρόπος πληρωμής των τελών κυκλοφορίας.
Το οικονομικό επιτελείο βάζει τέλος στο αυτοκόλλητο σήμα επιστρατεύοντας το TAXISNET.
Οι φορολογούμενοι θα εκτυπώνουν από το σύστημα το ειδοποιητήριο και με αυτό θα προσέρχονται τράπεζα για την πληρωμή του ποσού που αναλογεί στο είδος και την κατηγορία οχήματος.
Όσοι δεν πληρώσουν θα χρεωθούν το ποσό στον φόρο εισοδήματος του 2013, ως ληξιπρόθεσμη οφειλή, μαζί με τις αντίστοιχες προσαυξήσεις.
Οι φορολογούμενοι θα ενημερωθούν για τις ημερομηνίες για την καταβολή των τελών είτε με έντυπο ειδοποιητήριο (πιθανότατα για εκείνους που υπέβαλαν χειρόγραφη φορολογική δήλωση), είτε μέσω του TAXISΝΕΤ.Αναμένεται να δούμε αν θα προσαρμόσουν τα 'τέλη κυκλοφορίας' στις ισχύουσες οικονομικές συνθήκες ή θα συνεχίσουν να μας [μπιιιιπ] -- το ίδιο και τα τεκμήρια [που κάποιος μου έλεγε προχθές ότι σχεδιάζουν να τα μειώσουν διότι έχουν αντιληφθεί ότι δε στέκουν ]...
-
Νέο χαράτσι σε ΙΧ. Ερχεται τέλος ...ακινησίας
Η κατάθεση περίπου 745.000 πινακίδων κυκλοφορίας τα τελευταία τρία χρόνια ήταν αρκετή για να προβληματίσει τα κυβερνητικά στελέχη, καθώς οι απώλειες που καταγράφονται στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται ραγδαία.
Του Γιώργου Ανδρή
Σοκ αναμένεται να πάθουν εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στα τέλη του 2012 αν έχουν σκοπό να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους καθώς η κυβέρνηση εξετάζει να χρεώνει την «προσωρινή ακινησία» των ΙΧ με ένα σύστημα παρόμοιο με εκείνο που υπάρχει στην ακινησία των σκαφών αναψυχής. Παράλληλα εξετάζεται η άμεση αναδιάρθρωση των τεκμηρίων, η κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας αλλά και η παράταση του εκτελωνισμού οχημάτων Euro4 με χαμηλό συντελεστή.
Ειδικότερα στα σκάφη αναψυχής το Τέλος Ακινησίας υπολογίζεται από 10 έως και 100 ευρώ ανάλογα με τα μέτρα του σκάφους και έχει ισχύ για ένα χρόνο ενώ οι ιδιοκτήτες που καταθέτουν τις Αδειες Πλόων αποφεύγουν τα «τσουχτερά» τεκμήρια αφού πλέον υπολογίζονται ανάλογα με τις ημέρες ή τους μήνες που κινείται κάποιο σκάφος.
Στα αυτοκίνητα μέχρι σήμερα η κατάθεση πινακίδων με την αιτιολογία της Προσωρινής Ακινησίας ήταν δωρεάν και δεν στοίχιζε κάτι στους πολίτες.
Ωστόσο η κατάθεση περίπου 745.000 πινακίδων κυκλοφορίας τα τελευταία 3 χρόνια ήταν αρκετά για να προβληματίσουν τα κυβερνητικά στελέχη καθώς οι απώλειες που καταγράφονται στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται ραγδαία κάθε χρόνο.
Μάλιστα πέρσι καταγράφηκε αριθμός ρεκόρ καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας με 365.000 οχήματα τη στιγμή που το 2010 ήταν μόλις 170.000 πινακίδες ενώ το 2009 με τα περίφημα «Πράσινα Τέλη» ξεπέρασαν τις 210.000 οι καταθέσεις πινακίδων.
Οσον αφορά στα ποσοστά το 2012 οι καταθέσεις πινακίδων σημείωσαν αύξηση 114% σε σχέση με το 2010 ενώ σε σχέση με το 2009 η αύξηση ήταν μικρότερη και υπολογίζεται σε 63,6%.
Τι εξετάζει το υπουργείο...
Το κόστος κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων μεταξύ φορέων και κυβερνητικών στελεχών και σύμφωνα με πληροφορίες οι προτάσεις που έχουν «πέσει» στο τραπέζι περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ποσά ανάλογα των σκαφών που θα κυμαίνονται από 10 έως και 100 ευρώ, το κόστος έκδοσης νέων πινακίδων κυκλοφορίας που αυτή τη στιγμή κυμαίνεται σε περίπου 75 ευρώ ενώ κάποιο στέλεχος υποστήριξε την πρόταση για καταβολή του 50% των Τελών Κυκλοφορίας...
Αν τελικά υιοθετηθεί το νέο μέτρο τότε ο στόχος του υπουργείου είναι τριπλός καθώς από τη μία μεριά θα σταματήσουμε να βλέπουμε εγκατελλειμένα ΙΧ στους δρόμους που καταλαμβάνουν θέσεις στάθμευσης, θα μειωθούν οι ουρές στις εφορίες στα τέλη κάθε χρόνου και βέβαια θα αυξηθούν οι οριστικές διαγραφές των ΙΧ ενώ τώρα με το ισχύον καθεστώς της προσωρινής ακινησίας χιλιάδες ΙΧ καταλήγουν σε πλανώδιους πωλητές έναντι μερικών δεκάδων ευρώ ενισχύοντας την φοροδιαφυγή.
Πάντως από το μέτρο αναμένεται να εξαιρεθούν οι έμποροι αυτοκινήτων, οι ναυτικοί αλλά και οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό.
Σχέδια επί των σχεδίων
Πολύ πριν τις εθνικές εκλογές του Ιουνίου η προηγούμενη κυβέρνηση είχε έτοιμο το νομοσχέδιο τόνωσης της αγοράς αυτοκινήτου το οποίο περιελάμβανε κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας, αναπροσαρμογή των τεκμηρίων και παράταση του εκτελωνισμού ΙΧ που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 έως τα τέλη του τρέχοντος έτους. Επειτα από 4 μήνες δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα με τις επιχειρήσεις του κλάδου να έχουν καταρρεύσει και το μόνο που γίνεται αυτή την στιγμή στην αγορά είναι να αυξάνονται τα λουκέτα, οι απολύσεις και να οργιάζει κυριολεκτικά η φοροδιαφυγή.
Παράλληλα το μέτρο της απόσυρσης το οποίο εκπνέει στις 20 Δεκεμβρίου του 2012 δεν έχει αποφασιστεί ακόμη αν θα συνεχιστεί αλλά θα πρέπει να γνωρίζουν οι ιθύνοντες πως αν καταργηθεί θα αποτελέσει την «ταφόπλακα» σε ολόκληρο τον κλάδο.
Οσον αφορά στην αποδοτικότητα του μέτρου της απόσυρσης μέχρι τα μέσα Αυγούστου είχαν οδηγηθεί στα Κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ 23.500 ΙΧ έναντι 33.000 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι καταγράφοντας πτώση 28,7% ενωώ στα φορτηγά η πτώση υπολογίζεται σε 28% μέχρι τα μέσα Αυγούστου με 1280 αποσύρσεις φορτηγών έναντι 1.800 οχημάτων με πτώση μόλις 28%.
Παράλληλα το μέλος του δ.σ. Του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος κ. Ευριπίδης Κωνσταντινίδης μιλώντας στην «Η» πως: «Πρέπει να δοθεί παράταση στο μέτρο της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων όμως θα πρέπει να συμπεριληφθούν και τα εγχώρια μεταχειρισμένα Euro4 και Euro5 στο μέτρο ώστε οι καταναλωτές να έχουν πολλές επιλογές οι οποίες θα αρμόζουν στη σημερινή οικονομική συγκυρία».
Φοροδιαφυγή
Η φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή αποτελούν τα μεγάλα «αγκάθια» στην αγορά καθώς από την στιγμή που κλείνει κάποιο κατάστημα εμπορίας ΙΧ οι δραστηριότητές του μεταφέρονται στο Διαδίκτυο (online πωλήσεις) ενώ οι μηχανικοί έχουν μετατράψει όποιο διαθέσιμο χώρο έχουν σπίτι τους σε παράνομο συνεργείο με άκρως δελεαστικές τιμές.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι το κράτος να χάνει εκατομμύρια ευρώ, οι εναπομείναντες επιχειρηματίες του κλάδου να μην μπορούν να ανταγωνιστούν τους «πειρατές» και να έχει δημιουργηθεί ένα «εκρηκτικό» κλίμα στην αγορά με την κυβέρνηση να αναζητεί τρόπους να εξαλείψει το φαινόμενο χωρίς μέχρι στιγμής να το έχει πετύχει...
Από εδώ: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112914726
-
το βαθυ λαρύγγι του υπουργείου? πρώτος τα βγάζει όλα!
Τέλη κυκλοφορίας